Dank dankquote:Op woensdag 24 september 2014 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch alweer wat weken geleden?
ik kan me het vaag herinneren. ik vond het wel duur voor de action.
was het niet zo n ding dat dia s op de muur projecteert?
ja dus. gevonden
http://www.action.nl/catalogsearch/result/?q=disco+projector
ik ben veel meer waardquote:Op woensdag 24 september 2014 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Score vandaag:
Zonnebrandcreme
Aftersun
aluminiumfolie
4 verschillende kleuren boxers die in de reclame zijn
3 marsen
frutsel
Samen zo'n 12 euro
Ja, hij heeft een magneetje. Ben zelf erg tevreden over, zeker voor die prijs.quote:
Daar heb ik gisteren twijfelend naar staan kijken. En toch laten staan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
In haast niet tijd gehad om goed te kijken, maar ik zag iets van een evenwichtsbord of plank, die neem ik volgende keer mee.
Leuk dat ze hier nu de fitnessmeuk ook echt een vaste plek hebben gegeven
als ze m hebben kost die 6,99quote:Op maandag 29 september 2014 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action dit soort stopcontact lampen hebben. En zo ja, hoeveel die kosten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee thanks. Maar je weet niet of ie vast in het assortiment zit?quote:
Ik heb hem er ooit eens gehaald , maar of ze hem nog steeds hebben, geen idee...quote:Op maandag 29 september 2014 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee thanks. Maar je weet niet of ie vast in het assortiment zit?
geen ideequote:Op maandag 29 september 2014 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee thanks. Maar je weet niet of ie vast in het assortiment zit?
Oh wat zonde! Dat zijn keimooie vazenquote:Op maandag 29 september 2014 14:25 schreef Crientj het volgende:
Oh man, die facebook pagina.
Weer zo'n vrouw die zulke prachtige vazen wil gaan pimpen met muurvuller en koffiedrap en zand en hanger.
[ afbeelding ]
WTF?quote:Op maandag 29 september 2014 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat is weer een niewe hype he? na de gesso met servetten en die godsgruwelijke geboorteborden smeren ze nu de hele handel in met muurvuller waarna ze het wanprodukt afmaken door het na te deppen met een natte koffiepad
Vergeet niet dat muurverf ook priiiima op stoelen kan.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef lady-wrb het volgende:
en traptreden met tapijt spuiten ze met spuitbussen van de action in de gewenste kleur
en stoelen worden met decoverf volgekledderd zowel van stof of leer of welk materiaal ook
en de profschilder die er wat van zegt wordt weggehoond.quote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vergeet niet dat muurverf ook priiiima op stoelen kan.
Dat gaat niet barsten.
Echt niet.
Dafuqquote:
je kan er je eethoek mee insmerenquote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DafuqWat een gedrochten zeg. Ik heb nog 10 kilo rottband in de weg staan, ik denk dat ik het maar op marktplaats zet
Goed idee! Helemaal crea beaquote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kan er je eethoek mee insmeren
quote:
Opdelen in kleine porties en in de categorie "creatief" aanbieden op Marktplaats, vang je er waarschijnlijk ook nog 3x zoveel voor als het gekost heeftquote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DafuqWat een gedrochten zeg. Ik heb nog 10 kilo rottband in de weg staan, ik denk dat ik het maar op marktplaats zet
Waarom post je nu zoiets?quote:
echt dezequote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vergeet niet dat muurverf ook priiiima op stoelen kan.
Dat gaat niet barsten.
Echt niet.
Goed planquote:Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Opdelen in kleine porties en in de categorie "creatief" aanbieden op Marktplaats, vang je er waarschijnlijk ook nog 3x zoveel voor als het gekost heeft
Xenos?quote:Op maandag 29 september 2014 21:31 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik lege potjes van 100 a 200 ml kan kopen?
En grote zakken muurvulspul zeker?quote:Op maandag 29 september 2014 21:31 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik lege potjes van 100 a 200 ml kan kopen?
neequote:Op maandag 29 september 2014 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En grote zakken muurvulspul zeker?
Waar dan?quote:Op maandag 29 september 2014 21:46 schreef Saisai het volgende:
Er is ook iemand die zijn houtkachel wil verven met deco verf
Ok, nu stop ik.
Dat heet natuurlijke selectie.quote:Op maandag 29 september 2014 21:46 schreef Saisai het volgende:
Er is ook iemand die zijn houtkachel wil verven met deco verf
Ok, nu stop ik.
Dunno, ik zag het net nog op mn telefoon, maar kan het niet terugvindenquote:Op maandag 29 september 2014 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie wel op die fanpagina een wannabe-ria... met een kpk en iemand die ze constant vriend"je" noemt...Oh en dat taalgebruik daar... tenenkrommend...
![]()
Ik vind het allemaal van die types die van de winter met dit geweldige exemplaar op hun hoofd lopen...quote:Op maandag 29 september 2014 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie wel op die fanpagina een wannabe-ria... met een kpk en iemand die ze constant vriend"je" noemt...Oh en dat taalgebruik daar... tenenkrommend...
![]()
Die horen om je lampekapquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal van die types die van de winter met dit geweldige exemplaar op hun hoofd lopen...
[ afbeelding ]
En dan gezellig met z'n allen nordic walken....![]()
![]()
![]()
gegarandeerde fik in je tent.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die horen om je lampekap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal van die types die van de winter met dit geweldige exemplaar op hun hoofd lopen...
[ afbeelding ]
En dan gezellig met z'n allen nordic walken....![]()
![]()
![]()
Dat ik daar nou niet op ben gekomen......quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan hem ook nog aan de onderkant van zo'n windlicht doen voor wat extra sfeer op je met deco verf behandelde tafel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat ik daar nou niet op ben gekomen......
Brrrr the horror!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je kan hem ook nog aan de onderkant van zo'n windlicht doen voor wat extra sfeer op je met deco verf behandelde tafel.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
Die fanpagina is echt goud![]()
[ afbeelding ]
Het was als cadeautje ook nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Omg het is zo net de urn van tante Truus...quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
waarom kunnen mensen oude kitsch niet gewoon met rust laten?
NEE!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Het-grote-Ria-en-de-Ria's-hoe-verkloot-ik-mijn-spullen-topicquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
NEE!![]()
![]()
Eigenlijk moeten die achterlijke knutsels hun eigen topic krijgen
Ik moet toegeven dat ik dit wel een grappig 'eerste huis' kadootje vind.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
Die fanpagina is echt goud![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt, als je die brandende lucifer erop smijt?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Freubelen met Ria and friendsquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Het-grote-Ria-en-de-Ria's-hoe-verkloot-ik-mijn-spullen-topic
Open jij 'm?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
NEE!![]()
![]()
Eigenlijk moeten die achterlijke knutsels hun eigen topic krijgen
Graag voor donderdagquote:
action-annie?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Graag voor donderdagik moet een presentatie houden voor een cursus. Engels Mijn onderwerp is de Action en ik zoek nog een goeie afsluiter. Ik zit alleen met de term "Gerda's" die is zo lastig te vertalen
nou ja ik vind het beide verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja ik vind het beide verschrikkelijk
het is iets dat je half in de grond begraaft waardoor de mollen jankend je tuin uitrennenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Dat bovenste is net lelijke Aziatische meuk.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is iets dat je half in de grond begraaft waardoor de mollen jankend je tuin uitrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |