abonnement Unibet Coolblue
pi_144773324
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:18 schreef Daklem het volgende:
Besteld:

[ afbeelding ]

:9
Goede horloge
Laat je deze importeren?
  zondag 21 september 2014 @ 23:00:53 #78
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144774248
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:44 schreef rumiii het volgende:

[..]

Goede horloge
Laat je deze importeren?
Ja. besteld via http://www.sports-watch-store.com/

Scheelt behoorlijk met de prijs die je hier betaalt.
World domination is my middle name.
  maandag 22 september 2014 @ 08:00:16 #79
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_144779816
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:00 schreef Daklem het volgende:

[..]

Ja. besteld via http://www.sports-watch-store.com/

Scheelt behoorlijk met de prijs die je hier betaalt.
Hoe zit het met naheffingen bij deze shop?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_144779912
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:00 schreef Daklem het volgende:

[..]

Ja. besteld via http://www.sports-watch-store.com/

Scheelt behoorlijk met de prijs die je hier betaalt.
Rekening gehouden met importkosten?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 september 2014 @ 09:11:38 #81
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144780456
Hier heb ik rekening mee gehouden. Met de mogelijke bijkomende kosten van maximaal 35 euro ben ik nog altijd 40 euro goedkoper uit dan wanneer ik het horloge in Europa zou bestellen.

De moeite waard dus!
World domination is my middle name.
  maandag 22 september 2014 @ 10:46:33 #82
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_144782219
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:11 schreef Daklem het volgende:
Hier heb ik rekening mee gehouden. Met de mogelijke bijkomende kosten van maximaal 35 euro ben ik nog altijd 40 euro goedkoper uit dan wanneer ik het horloge in Europa zou bestellen.

De moeite waard dus!
Mooie klok, de prijs is ook goed :)
Laat even weten wanneer je hem ontvangt en wat de extra kosten waren.
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 22 september 2014 @ 11:13:10 #83
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144782776
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:46 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Mooie klok, de prijs is ook goed :)
Laat even weten wanneer je hem ontvangt en wat de extra kosten waren.
Zal ik doen! Weet iemand een goed adres voor het Online bestellen van een kwalitatief goede nato?
World domination is my middle name.
  maandag 22 september 2014 @ 11:14:22 #84
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144782808
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef IkWilbert het volgende:
35 euro via skywatches en zojuist ontvangen. Ben er blij mee, mooi voor erbij :)


[ afbeelding ]
Dat is erg goedkoop. Gebruik gemaakt van een voucher of net gekocht toen de euro dollar koers nog gunstiger was?
World domination is my middle name.
pi_144782955
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 11:13 schreef Daklem het volgende:
Zal ik doen! Weet iemand een goed adres voor het Online bestellen van een kwalitatief goede nato?
Maratac, beste nato's die er zijn.

http://www.westcoastime.com/maratac-nato.html

bestellen via hmpsystems@earthlink.net
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 september 2014 @ 11:42:24 #86
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_144783508
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 11:14 schreef Daklem het volgende:

[..]

Dat is erg goedkoop. Gebruik gemaakt van een voucher of net gekocht toen de euro dollar koers nog gunstiger was?
Nee, dat was de prijs op het moment van bestellen. Geen kortingscode oid gebruikt :)
8 september besteld.
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 22 september 2014 @ 11:44:57 #87
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_144783576
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 11:13 schreef Daklem het volgende:

[..]

Zal ik doen! Weet iemand een goed adres voor het Online bestellen van een kwalitatief goede nato?
Ik bestel mijn bandjes bij
http://www.cheapestnatostraps.com/
http://www.ukwatchstrap.co.uk/

Over de kwaliteit niets te klagen.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_144786011
Hmmm, toch aan het denken over een smartwatch. En dan is deze toch wel een pareltje (in vergelijking met de rest van de smart dingen)
  maandag 22 september 2014 @ 13:34:47 #89
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144786652
Die smartwatch ziet er zeker niet verkeerd uit.

De reden waarom ik niet aan de smartwatch ga, is omdat ik er (op dit moment met de huidige toepassingen) geen voordeel van in zie. Plus het feit dat je ze elke dag moet opladen, vind ik ronduit vervelend.

thx voor de sites voor de nato's.
World domination is my middle name.
  maandag 22 september 2014 @ 13:51:59 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144787103
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:34 schreef Daklem het volgende:
Die smartwatch ziet er zeker niet verkeerd uit.

De reden waarom ik niet aan de smartwatch ga, is omdat ik er (op dit moment met de huidige toepassingen) geen voordeel van in zie. Plus het feit dat je ze elke dag moet opladen, vind ik ronduit vervelend.

thx voor de sites voor de nato's.
Dat doe je toch ook met je telefoon? En je slaapt toch ook niet met je horloge om?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 22 september 2014 @ 14:01:03 #91
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144787352
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 13:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat doe je toch ook met je telefoon? En je slaapt toch ook niet met je horloge om?
bloedirritant is dat ja!
World domination is my middle name.
  maandag 22 september 2014 @ 14:03:16 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144787427
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:01 schreef Daklem het volgende:

[..]

bloedirritant is dat ja!
Oke. Zeker ook geen auto? Want elke keer tanken. Geen openbaar vervoer. Want elke keer wachten. Niet lopen, want schoenen slijten....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144787576
quote:
12s.gif Op maandag 22 september 2014 14:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke. Zeker ook geen auto? Want elke keer tanken. Geen openbaar vervoer. Want elke keer wachten. Niet lopen, want schoenen slijten....
Wat een onzin zeg. Een horloge moet je gewoon kunnen pakken als je hem nodig hebt, waarna het werkt. En niet elke dat opladen, dat is ontzettend irritant. Als er nou een accuduur van 1-2 maanden op zou zitten dan was het eventueel de overweging waard, maar 1 dag (of in praktijk een uur of 10-12) is echt waardeloos :N

Nog los van het feit dat ik gewoon een mechanisch horloge om mijn pols wil. Voor al die digitale ongein heb ik al een telefoon, tabelet en een laptop.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144787715
Hier een IT-er, ik vind het leuk als gadget om te testen, klooien en misschien een nuttige functie van te ontdekken. Al snap ik jouw mening ook wel Skv, alleen zit ik aan m'n bureau gekluisterd en als er een universele (mini)usb aan zit kan ik hem altijd opladen als ik wil.
  maandag 22 september 2014 @ 14:39:43 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144788555
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 14:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Een horloge moet je gewoon kunnen pakken als je hem nodig hebt, waarna het werkt. En niet elke dat opladen, dat is ontzettend irritant.
Maar dit is toch niet te vergelijken met een smart watch? We hebben het hier over een totaal andere productgroep! Deze zelfde vergelijking kan je dan ook maken met een telefoon. Die moet je gewoon altijd kunnen pakken en het moet werken! Dat kan ook, een draai telefoon uit de jaren 80 zal altijd werken ja! Te vergelijken met de huidige mobiel of telefoon? Nee natuurlijk niet!


quote:
Als er nou een accuduur van 1-2 maanden op zou zitten dan was het eventueel de overweging waard, maar 1 dag (of in praktijk een uur of 10-12) is echt waardeloos :N
Een maand? Geen 1 telefoon houd het een maand uit, zelfs een vaste telefoon ( loop telefoon ) houd het geen maand uit! Sterker nog een opwind uurwerk gaat geen maand mee.

quote:
Nog los van het feit dat ik gewoon een mechanisch horloge om mijn pols wil. Voor al die digitale ongein heb ik al een telefoon, tabelet en een laptop.
Ik wil dat zelf ook. Maar je kunt een smart watch niet met de opwind en mechanisch horloge vergelijken :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144788948
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 14:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar dit is toch niet te vergelijken met een smart watch? We hebben het hier over een totaal andere productgroep! Deze zelfde vergelijking kan je dan ook maken met een telefoon. Die moet je gewoon altijd kunnen pakken en het moet werken! Dat kan ook, een draai telefoon uit de jaren 80 zal altijd werken ja! Te vergelijken met de huidige mobiel of telefoon? Nee natuurlijk niet!

[..]

Een maand? Geen 1 telefoon houd het een maand uit, zelfs een vaste telefoon ( loop telefoon ) houd het geen maand uit! Sterker nog een opwind uurwerk gaat geen maand mee.

[..]

Ik wil dat zelf ook. Maar je kunt een smart watch niet met de opwind en mechanisch horloge vergelijken :)
Niet te vergelijken :? Wat is het dan? Of is het gewoon een digitaal horloge dat er zo uitziet? Ik dacht dat het een smart watch was.

En je hebt gelijk dat telefoons het ook niet zo lang uithouden. Daarom heb ik een tweede accu, die ik oplaad in een eigen laadblokje als de andere accu in mijn telefoon zit. Als 'ie leeg is, wissel ik ze simpelweg om. Stuk gemakkelijker dan je telefoon niet mee kunnen nemen omdat hij nog een paar uur moet liggen laden. Waardeloos is dat.

En waarom zou je het niet kunnen vergelijken? Misschien moet je het dan vergelijken met een telefoon ivm de multimediafuncties, maar ook daar legt hij het tegen af. Net zo'n loos product als de meeste tablets imho. Leuk als gadget, maar nu de telefoons steeds weer wat groter worden wordt het al snel overbodig. En zolang zo'n smartwatch je telefoon niet vervangt is ook dit een product dat dat toekomst niet heeft.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 september 2014 @ 15:07:25 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144789393
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Skv het volgende:

[..]

Niet te vergelijken :? Wat is het dan? Of is het gewoon een digitaal horloge dat er zo uitziet? Ik dacht dat het een smart watch was.
Ik denk dat je het beter als een product met een tijd functie kan noemen die je om de pols draagt. Laten we eerlijk zijn. De echte horloge lief hebbers zoals jij dar bent zal zelden tot nooit een Smartwatch kopen en laat staan dragen. Maar de groep mensen die wel de smartwatch gaat kopen zal nooit tot zelden een mooi horloge van enkele duizende euro's open. En beide groepen zullen elkaar voor gek verklaren.

quote:
En je hebt gelijk dat telefoons het ook niet zo lang uithouden. Daarom heb ik een tweede accu, die ik oplaad in een eigen laadblokje als de andere accu in mijn telefoon zit. Als 'ie leeg is, wissel ik ze simpelweg om. Stuk gemakkelijker dan je telefoon niet mee kunnen nemen omdat hij nog een paar uur moet liggen laden. Waardeloos is dat.
Niet als je hem alleen s'nachts moet opladen ;)

quote:
En waarom zou je het niet kunnen vergelijken? Misschien moet je het dan vergelijken met een telefoon ivm de multimediafuncties, maar ook daar legt hij het tegen af. Net zo'n loos product als de meeste tablets imho. Leuk als gadget, maar nu de telefoons steeds weer wat groter worden wordt het al snel overbodig. En zolang zo'n smartwatch je telefoon niet vervangt is ook dit een product dat dat toekomst niet heeft.
Pas op! Want dat riep heel Nederland toen de mobiele telefoon uit kwam! Nu 10 jaar laten kunnen we niet meer zonder!

Laten we het even op de Apple watch houden. Die is tijdens sporten perfect, navigatie leuk bedacht en daar zie ik mits goed uitgewerkt toekomst in. Betalen met je horloge, ook top. Denk je eens in, in de supermarkt betalen, openbaar vervoer, parkeer geld met je horloge betalen. Dus niks uit je zakken halen zoals telefoon, pasjes enz. Pols draaien en betaald. De smartwatch kan heel veel potentie hebben. Kan het tegen de techniek op op van de klassieke hooge's? Nee natuurlijk niet! Maar dat hoeft ook niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144789446
Ergo, nichemarkt, maakt zichzelf op den duur wel weer overbodig. Helemaal als je hem elke dag op moet laden. Zie je het al voor je? Sta je in de supermarkt je boodschappen af te rekenen, is je horloge leeg. Kan je 30 minuten naast een laadpaal bij de koffie gaan staan wachten met een tas vol lekkende ijsjes..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 september 2014 @ 15:14:08 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144789633
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef Skv het volgende:
Ergo, nichemarkt, maakt zichzelf op den duur wel weer overbodig.
Dat betwijfel ik. Ik ben heel benieuwd hoe deze markt zich gaat ontwikkelen. De tablet en telefoon markt groeit ook nog tijd elk jaar.


quote:
Helemaal als je hem elke dag op moet laden. Zie je het al voor je? Sta je in de supermarkt je boodschappen af te rekenen, is je horloge leeg. Kan je 30 minuten naast een laadpaal bij de koffie gaan staan wachten met een tas vol lekkende ijsjes..
Dit is een product dat nog in de kinder schoenen staat. De accu duur zal over 5 jaar veel beter zijn. Techniek word elk jaar zuiniger, er zijn al patenten met zonnen cellen in het scherm, kinetische energie is ook nog mogelijk. Enz enz enz.

Feit is en blijft dat een rolex uit 2014 in 2080 nog zal tikken en om een pols zal zitten. En de smartwatch al 10x gerecycled zal zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144789747
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 15:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Ik ben heel benieuwd hoe deze markt zich gaat ontwikkelen. De tablet en telefoon markt groeit ook nog tijd elk jaar.

[..]

Dit is een product dat nog in de kinder schoenen staat. De accu duur zal over 5 jaar veel beter zijn. Techniek word elk jaar zuiniger, er zijn al patenten met zonnen cellen in het scherm, kinetische energie is ook nog mogelijk. Enz enz enz.

Feit is en blijft dat een rolex uit 2014 in 2080 nog zal tikken en om een pols zal zitten. En de smartwatch al 10x gerecycled zal zijn.
http://www.mobiwebsite.nl/dalende-verkopen-tablets/
http://www.tabletguide.nl/49774/joly-tabletmarkt-stort-in/

Anyway, voor mij is het geen optie maar voor anderen wel. Het blijft in mijn ogen een gadget en niet een apparaat dat echt wat toevoegt. Belangrijkste belemmering voor het succes is mijn ogen de batterijduur (en het feit dat je er uitziet als een nerd). Maar dat laatste is natuurlijk erg persoonlijk :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144789867
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 15:17 schreef Skv het volgende:

[..]

http://www.mobiwebsite.nl/dalende-verkopen-tablets/
http://www.tabletguide.nl/49774/joly-tabletmarkt-stort-in/

Anyway, voor mij is het geen optie maar voor anderen wel. Het blijft in mijn ogen een gadget en niet een apparaat dat echt wat toevoegt. Belangrijkste belemmering voor het succes is mijn ogen de batterijduur (en het feit dat je er uitziet als een nerd). Maar dat laatste is natuurlijk erg persoonlijk :+
Moah, als je het zo bekijkt is een horloge ook en gadget wat niet echt wat toevoegt - een smartwatch kan immers alles wat een horloge kan + heel veel meer.

Voor de rest geef ik je geheel gelijk - de batterijduur is om te huilen - al is snachts opladen naast je gsm toch niet echt erg aangezien ik zelf nooit met horloge slaap.
pi_144789929
quote:
99s.gif Op maandag 22 september 2014 15:21 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Moah, als je het zo bekijkt is een horloge ook en gadget wat niet echt wat toevoegt - een smartwatch kan immers alles wat een horloge kan + heel veel meer.

Voor de rest geef ik je geheel gelijk - de batterijduur is om te huilen - al is snachts opladen naast je gsm toch niet echt erg aangezien ik zelf nooit met horloge slaap.
Voor mij is een horloge meer een sieraad dan een gadget. De techniek erachter geeft dat extra gevoel dat je iets bijzonders om je pols hebt hangen, met schroefjes en radartjes en een kloppend hart... dat dag in dag uit bezig is om de tijd zo nauwkeurig mogelijk bij te houden voor je.

En dat gevoel mis ik ook bij een smartwatch. Mooi is het zeker niet (een zwarte glimmende glasplaat die net iets te groot is), en dat nostalgische gevoel is nog verder te zoeken. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144790046
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 15:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Voor mij is een horloge meer een sieraad dan een gadget. De techniek erachter geeft dat extra gevoel dat je iets bijzonders om je pols hebt hangen, met schroefjes en radartjes en een kloppend hart... dat dag in dag uit bezig is om de tijd zo nauwkeurig mogelijk bij te houden voor je.

En dat gevoel mis ik ook bij een smartwatch. Mooi is het zeker niet (een zwarte glimmende glasplaat die net iets te groot is), en dat nostalgische gevoel is nog verder te zoeken. :)
Point taken, well said dear sir, ik mis dat gevoel. En zoals eerder aangegeven zijn de meeste smartwatchen echt draken van dingen - alleen die Zenwatch vind ik nog wel wat, en als 2e de Moto360. Ik zie dat dan weer als een leuk speelgoed wat knap gemaakt is - zoals jij een horloge ziet.
pi_144790156
Vraag me af wanneer de eerste smartwatch-screensaver van een PP Nautilus wordt gereleased :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144790685
Als ik die maak, ga jij dan zo'n zenwatch maken? :D
pi_144790766
quote:
12s.gif Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Als ik die maak, ga jij dan zo'n zenwatch maken? :D
Het enige wat hier gemaakt wordt is mijn Rolex. Die is net opgestuurd. Toch een naar gevoel om dat ding na een paar dagen alweer voor een paar weken uit handen te geven. Bij PostNL nota bene. :X
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 september 2014 @ 15:44:00 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144790833
quote:
1 klein probleempje. Deze onderzoeken zijn gedaan voor de aankondiging van nieuwe tablets. De consumenten wachten op de nieuwe releas. Al denk ik zelf ook dat de tablet markt en de laptop markt over hun top heen zijn. Telefoons nemen deze plek steeds meer over.

quote:
Anyway, voor mij is het geen optie maar voor anderen wel. Het blijft in mijn ogen een gadget en niet een apparaat dat echt wat toevoegt.
Het is voor mij ook geen product wat ik zal gaan kopen, maar ik vind het wel interessant om te zien wat deze markt gaat doen. En tja of wen horloge nou 10 euro of 10.000 euro is. Het geeft alle 2 de rijs aan. Wat is dan die toegevoegde waarde van die duizenden euro's? Het is maar met wie waar hun geld aan uit wilt geven :)


quote:
Belangrijkste belemmering voor het succes is mijn ogen de batterijduur (en het feit dat je er uitziet als een nerd). Maar dat laatste is natuurlijk erg persoonlijk :+
Het is een product dat in de kinderschoenen staat. Eerst maar eens zien wat het over 2 jaar doet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144790956
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 15:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Het enige wat hier gemaakt wordt is mijn Rolex. Die is net opgestuurd. Toch een naar gevoel om dat ding na een paar dagen alweer voor een paar weken uit handen te geven. Bij PostNL nota bene. :X
Ik bedoelde, zo'n Zenwatch dragen :D

maar, ja ik geloof je dat dat even raar voelt. Ik neem aan dat hij wel gewoon verzekerd verstuurd is? Of gewoon op goed geluk met normale pakket dienst? ;)
pi_144791022
quote:
99s.gif Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik bedoelde, zo'n Zenwatch dragen :D

maar, ja ik geloof je dat dat even raar voelt. Ik neem aan dat hij wel gewoon verzekerd verstuurd is? Of gewoon op goed geluk met normale pakket dienst? ;)
Verzekerd natuurlijk. :+ Ik vertrouw die prutsers voor geen meter met hun standaardpakketjes.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144791040
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Verzekerd natuurlijk. :+ Ik vertrouw die prutsers voor geen meter met hun standaardpakketjes.
Ik snap het :Y
  maandag 22 september 2014 @ 15:52:03 #111
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144791163
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 15:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Voor mij is een horloge meer een sieraad dan een gadget. De techniek erachter geeft dat extra gevoel dat je iets bijzonders om je pols hebt hangen, met schroefjes en radartjes en een kloppend hart... dat dag in dag uit bezig is om de tijd zo nauwkeurig mogelijk bij te houden voor je.

En dat gevoel mis ik ook bij een smartwatch. Mooi is het zeker niet (een zwarte glimmende glasplaat die net iets te groot is), en dat nostalgische gevoel is nog verder te zoeken. :)
Dit is precies wat ik bedoel te zeggen, alleen kreeg het niet goed verwoord; plus het feit dat het op dit moment nog geen enkele toegevoegd waarde biedt t.o.v. een telefoon die je altijd op zak hebt. Dat dit in de toekomst zal gaan veranderen staat buiten kijf.

Tevens wil ik niet altijd herinnerd worden dat ik een e-mail of een ander bericht heb. Dan kijk ik wel op mijn telefoon. :). Die digitalisering is leuk maar zo af en toe is het ook fijn om hier niet mee bezig te zijn en gewoon te genieten van mooie techniek wat niets met computers te maken heeft, bijvoorbeeld analoge horloges. :)
World domination is my middle name.
pi_144791454
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef Daklem het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel te zeggen, alleen kreeg het niet goed verwoord; plus het feit dat het op dit moment nog geen enkele toegevoegd waarde biedt t.o.v. een telefoon die je altijd op zak hebt. Dat dit in de toekomst zal gaan veranderen staat buiten kijf.

Tevens wil ik niet altijd herinnerd worden dat ik een e-mail of een ander bericht heb. Dan kijk ik wel op mijn telefoon. :). Die digitalisering is leuk maar zo af en toe is het ook fijn om hier niet mee bezig te zijn en gewoon te genieten van mooie techniek wat niets met computers te maken heeft, bijvoorbeeld analoge horloges. :)
_O_

Telefoons zijn ook vervelend. Zit je met mensen op een terras, zijn ze alleen maar bezig om foto's van zichzelf te maken of dingen op hun telefoon op te zoeken. Moet zeggen dat ik het zelf ook wel eens doe, maar het is eigenlijk mateloos irritant.

Stel je voor dat al die ellende dan ook nog op je horloge tevoorschijn komt, waardoor je eigenlijk de keus niet eens hebt om je telefoon maar even niet uit je broekzak te halen. Het wordt in your face geprojecteerd, met nog meer afleiding tot gevolg.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 september 2014 @ 17:55:20 #113
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144795322
Niemand die TW Steel draagt hier?
pi_144795364
;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144795457
Waar gebruiken jullie zo allemaal de bezel van jullie horloges voor?
pi_144795515
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:55 schreef Che_ het volgende:
Niemand die TW Steel draagt hier?
Had er een op het oog maar toen ik zag dat ze in Amerika de helft kosten heb ik het niet gedaan
  maandag 22 september 2014 @ 18:11:17 #117
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144795800
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:01 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Had er een op het oog maar toen ik zag dat ze in Amerika de helft kosten heb ik het niet gedaan
Dan bestel je ze toch van daar?
pi_144796162
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:00 schreef rumiii het volgende:
Waar gebruiken jullie zo allemaal de bezel van jullie horloges voor?
Nergens voor. :) Ik zet ze altijd om kwart over en dat is het.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144796309
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:00 schreef rumiii het volgende:
Waar gebruiken jullie zo allemaal de bezel van jullie horloges voor?
Soms om te kijken hoelang ik ergens over doe.
Verder erg weinig.
  maandag 22 september 2014 @ 18:45:50 #120
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144796894
quote:
16s.gif Op maandag 22 september 2014 18:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Nergens voor. :) Ik zet ze altijd om kwart over en dat is het.

[ afbeelding ]

Steinhart :7
World domination is my middle name.
pi_144797192
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:00 schreef rumiii het volgende:
Waar gebruiken jullie zo allemaal de bezel van jullie horloges voor?
Ik zet het altijd op de maand waar we in zitten. Staat nu gericht op de 9.
pi_144798308
Ik las laatst dat iemand op een grote parkeergarage altijd het volgende deed: Na het uitstappen uit de auto de 'nul' richten naar de ingang vanwaar die uiteindelijk ook het parkeergarage zou betreden; op deze manier wijst de '30' bij de ingang naar de auto.

Apart

[ Bericht 3% gewijzigd door rumiii op 22-09-2014 19:32:11 ]
  maandag 22 september 2014 @ 20:05:40 #123
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144800239
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 19:22 schreef rumiii het volgende:
Ik las laatst dat iemand op een grote parkeergarage altijd het volgende deed: Na het uitstappen uit de auto de 'nul' richten naar de ingang vanwaar die uiteindelijk ook het parkeergarage zou betreden; op deze manier wijst de '30' bij de ingang naar de auto.

Apart
Hmm, de nul zou dan toch weer naar de auto moeten wijzen aangezien hij andersom staat.
  maandag 22 september 2014 @ 20:09:47 #124
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_144800393
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:54 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Ik zet het altijd op de maand waar we in zitten. Staat nu gericht op de 9.
dit is een goede!
pi_144800579
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hmm, de nul zou dan toch weer naar de auto moeten wijzen aangezien hij andersom staat.
Als hij andersom staat heb je gelijk ja (hoogstwaarschijnlijk)
  maandag 22 september 2014 @ 20:16:57 #126
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144800690
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:13 schreef rumiii het volgende:

[..]

Als hij andersom staat heb je gelijk ja (hoogstwaarschijnlijk)
Het kan natuurlijk ook zijn ja dat die achteruit loopt als die de parkeergarage weer betreedt. Die gekke hypes ook tegenwoordig...
pi_144800878
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:54 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Ik zet het altijd op de maand waar we in zitten. Staat nu gericht op de 9.
Dat vind ik ook nog wel een goeie :Y
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144802449
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Che_ het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn ja dat die achteruit loopt als die de parkeergarage weer betreedt. Die gekke hypes ook tegenwoordig...


oude ritueel
pi_144804975
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dan bestel je ze toch van daar?
Ik ben dan weer te lui om naar een juwelier te gaan, te kijken (terugsturen naar Amerika is geen goed idee) en dan te bestellen.

Zou het eigenlijk wel moeten doen.
  maandag 22 september 2014 @ 21:54:00 #130
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144805044
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Ik ben dan weer te lui om naar een juwelier te gaan, te kijken (terugsturen naar Amerika is geen goed idee) en dan te bestellen.

Zou het eigenlijk wel moeten doen.
Ik ben wel van plan ze van daar te bestellen. Zullen wel douanekosten bij komen :')
pi_144805447
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan ze van daar te bestellen. Zullen wel douanekosten bij komen :')
Via welke website?
  maandag 22 september 2014 @ 22:03:36 #132
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144805588
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:01 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Via welke website?
Ebay. denk ik.
pi_144805734
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ebay. denk ik.
Worldofwatches heeft ook een uitgebreid TW steel asortiment maar ik kan er geen ervaringen mee vinden over Nederlanders die daar besteld hebben
  maandag 22 september 2014 @ 22:08:51 #134
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144805866
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Worldofwatches heeft ook een uitgebreid TW steel asortiment maar ik kan er geen ervaringen mee vinden over Nederlanders die daar besteld hebben
http://www.resellerratings.com/store/WorldOfWatches

Niet betrouwbaar, lijkt me
pi_144806267
quote:
Blij dat ik het dan niet gedaan heb :D
  maandag 22 september 2014 @ 22:58:47 #136
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_144807877
Even terugkomend op een smart watch, ben je niet bang voor straling?

Bij de samsung s5 staat letterlijk in de gebruiksaanwijzing, dit product niet op het lichaam dragen of aan het oor houden. Dit zal vermoedelijk in heel veel gebruiksaanwijzingen van telefoons staan. Ik probeer hem dan ook zoveel mogelijk een eindje verder op te leggen als ik hem niet gebruik. Dit soort termen staan niet voor niets in een handleiding van een product waarvan de fabrikanten weten dat mensen ze in jassen/broekzakken stoppen en er mee bellen aan het oor.

Om een smart horloge te gaan dragen wat continu direct op je huid zit, lijkt me nog slechter voor je. Het is wellicht de toekomst, maar ik zou het zolang mogelijk uitstellen als ik jou was.
  maandag 22 september 2014 @ 23:37:53 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144809399
Tot op heden is er na vele vele onderzoeken nog altijd geen enkel bewijs gevonden dat het slecht is voor de mens.

Maar wat denk je van wifi, radio, infrarood stralingen dan? Om maar even wat te noemen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144811315
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:17 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Blij dat ik het dan niet gedaan heb :D
Beter koop je uberhaupt geen TW Steel rotzooi. :s)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144812907
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:55 schreef Che_ het volgende:
Niemand die TW Steel draagt hier?
Ik heb een CE2002. Leuk horloge om mee af te wisselen, en ik heb er nog geen problemen mee gehad.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:32:27 #140
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144813008
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Beter koop je uberhaupt geen TW Steel rotzooi. :s)
:')
pi_144813303
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

:')
Nouja, laat ik het afzwakken, je betaalt behoorlijk veel voor wat je krijgt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:08:06 #142
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144813972
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het afzwakken, je betaalt behoorlijk veel voor wat je krijgt.
Waarom? Het zijn degelijke horloges die een tijd meegaan. Het is natuurlijk geen Rolex, AP, PT, Hublot etc. maar dat merk je dan ook aan de prijs. Verder vind ik ze er mooi uitzien.


quote:
16s.gif Op maandag 22 september 2014 18:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Nergens voor. :) Ik zet ze altijd om kwart over en dat is het.

[ afbeelding ]

Dit is totaal niet mijn smaak, maar het is kwalitatief geen 'rotzooi'.
pi_144814061
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom? Het zijn degelijke horloges die een tijd meegaan. Het is natuurlijk geen Rolex, AP, PT, Hublot etc. maar dat merk je dan ook aan de prijs. Verder vind ik ze er mooi uitzien.

[..]

Dit is totaal niet mijn smaak, maar het is kwalitatief geen 'rotzooi'.
Nee, dat snapt mijn neus ook wel, maar de kwaliteit is gewoon niet denderend zoals ik al zei.

http://forums.watchuseek.com/f428/tw-steel-1007893.html

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=104&t=104850
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:54:00 #144
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_144814848
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan ze van daar te bestellen. Zullen wel douanekosten bij komen :')
Op Horlogeforum staat er eentje te koop voor een leuke prijs. Moet wel net je smaak zijn.

Ik heb zelf de TW Steel Pilot TW400 (blauw) en bevalt me prima :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:53:26 #145
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144816213
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:14 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, dat snapt mijn neus ook wel, maar de kwaliteit is gewoon niet denderend zoals ik al zei.

http://forums.watchuseek.com/f428/tw-steel-1007893.html

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=104&t=104850
Voor die prijscategorie niks mis mee.
pi_144819440


Mijn broertje was op bezoek. Ik vind die SMP toch ook wel erg vet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:10:51 #147
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_144825758
Speedmaster is heel gaaf! En 2e hands nog relatief goed betaalbaar.

Zoiets staat nog op mijn verlangenlijstje... Ooit.
World domination is my middle name.
pi_144827220
Chronograph vs (Count-up) Bezel

Waar gaat jullie voorkeur naar uit
pi_144828278
Nieuw hier, waarom geen Orient, Tissot, en Hamilton in de OP?

Waarschijnlijk de 3 horlogemerken met de best bang for your buck.
pi_144828362
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het afzwakken, je betaalt behoorlijk veel voor wat je krijgt.
Eens, TW steel is kwalitatief gezien pure rotzooi, voor dat geld kan je een orient/seiko/swiss mili krijgen, heb je een automatic ook nog. Of wellicht een swiss military als quartz meer je ding is.
pi_144828475
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:47 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn broertje was op bezoek. Ik vind die SMP toch ook wel erg vet.
Als het er nu een in die staat was van het zelfde bouwjaar of ouder als je DJ, dan was het zeker de speedie. Nu twijfel ik, maar denk ik toch de DJ, hoewel ik die dan toch ook weer liever heb in mint staat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:50:06 #152
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_144828738
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Tot op heden is er na vele vele onderzoeken nog altijd geen enkel bewijs gevonden dat het slecht is voor de mens.

Maar wat denk je van wifi, radio, infrarood stralingen dan? Om maar even wat te noemen ;)
Het feit dat de gevolgen vermoedelijk pas over een jaar of 20 zichtbaar zullen worden, betekent nog niet dat de straling niet slecht voor je is. Er zijn overigens een hoop onderzoeken geweest die bevestigen dat straling van telefoons wel degelijk slecht voor je is.

En straling van wifi en dergelijk hou je niet tegen. Om nog wat extra straling tot je te nemen wat je wel kan verhelpen, lijkt me een slechte zaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door SugeLucky op 23-09-2014 18:00:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')