GhpH vraagt ernaar. Dan wil ik best uitleggen wat er met de door hem aangehaalde teksten bedoeld wordt.quote:
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Xessive het volgende:
Oftewel er is nog maar zo weinig racisme in Nederland dat er gezocht moet worden naar iets om in die slachtofferrol te blijven hangen. En dan negeer ik nog het feit dat veel slaven geleverd werden door negerbazen. Maar ja. Dat is promotietechnisch natuurlijk minder interessant als je de boze blanke man als dader wilt zien van je eigen falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik word een beetje gek van deze discussie
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 02:28:26 ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
zag vanmiddag een neger op een fiets
en dacht, godverdomme het zal toch zeker niet? dat is die van mij!!1!
dus ik snel terug naar huis om te kijken of hij er nog was
en gelukkig, die van mij zat gewoon netjes schoenen te poetsen in de kelderJe had het recht om hem aan te houden en terug naar zijn "werkgever" te brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon afschaffen dat zwarte piet en sinterklaas en suikerfeest invoeren
1. deze discussie is dan voorbij
2. je kan nog snoep vreten
gg
Je bent het dus eens met die kerel in het volgende filmpje:quote:
QFTquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef MichaelScott het volgende:
Nee, het is nodig om die negers er 1 keer per jaar aan te herinneren wie de baas is.
En de zwarte mensen zijn degenen die daar de schuld van krijgen, want "dat zijn degenen die huilie huilie doen en overal rascisme in zien". Maar degenen die keer op keer deze discussie oprakelen, zijn toch meestal blanke kaaskoppen die zich op hun teentjes getrapt voelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb geen kant meer, dat gezeur komt me helemaal de strot uit.
Beter voeren we de slavernij weer in. Hebben we heel dat gezeik niet meer, en goedkopere iphones. Win-winquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Copthorne het volgende:
Een traditie verdedigen die is ontstaan ten tijde van de slavernij.
[ afbeelding ]
Niet snappen en niet willen accepteren dat tradities in de loop der tijd weer veranderen.
Het is bij Sinterklaas heel schattig afgebeeld, maar zo zag en ziet slavernij eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij met je bleke, blanke gelaat zeuren om je feestje. Boehoe, ze pakken mijn feestje af.
Ga je schamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |