SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst met handige Mods (voor en door topic-bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Reintji op 16-09-2014 13:19:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin met uitleg van alle mods... let op, deze lijst kan en mag door iedereen worden aangevuld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many thanx!![]()
Thanxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door zyx1981 op 05-10-2014 14:39:30 ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:30 schreef zyx1981 het volgende:
Zie hier mijn eerste poging om een wat nettere F1 kar te bouwen.
Je hebt echt 0 downforce gast, vind je het gek dat dat ding niet op de grond blijft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wil er nu downforce?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je hebt echt 0 downforce gast, vind je het gek dat dat ding niet op de grond blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSP in de CryEnginequote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Delta IV Heavy met Orion, net KSP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die struts ook.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Delta IV Heavy met Orion, net KSP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die struts ook.
Lafjes hoor, om die struts bij KSP af te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, die Delta IV Heavy met Orion, net KSP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die struts ook.
Goedquote:Op zondag 7 december 2014 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ben net een Career begonnen. Hoe werkten die controls ookalweer :p
Is toch nog niet uit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
KSP gaat in Beta met versie 0.90!![]()
Ziet er vet uit, veel nieuwe dingen vooral in de interface zo te zien.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hallo, wat is deze?
!! WTF?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Reddit Challenge: upside-down rocket
twitter:KerbalSpaceP twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:34:44@StolenPotato we're working on Multiplayer for #KSP, and it's planned to be a free update released after 1.0 reageer retweet
Dit klopt niet helemaal.quote:Uitleg navball door Kutmanager
De zwaartekracht neemt af met een 4e macht per verdubbeling van afstand tot het lichaam waar je omheen orbit geloof ik, dus hoe verder je hier burnt, hoe relatief minder brandstof het uiteindelijk zal kosten.
quote:Op maandag 27 april 2015 15:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Hij antwoordde op mijn vraag in de chat of er nieuwe planeten zijn; helaas niet![]()
Was het vanmorgen ook al, toen lag alles plat tgv overloadquote:Op maandag 27 april 2015 15:19 schreef MissionPhailed het volgende:
De site zelf is momenteel uit de lucht. Volgens mij 'n teken dat 1.0 nu wordt uitgebracht.
More boosterquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Een capsule in orbit brengen kost mij al moeite...
Heb nu een contract waar ik een heel grote solid booster moet testen buiten de atmosfeer. Hoe krijg je die daar?
Inderdaad, meer boosters omheen plakken, dan krijg je 'm daar in no time.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Een capsule in orbit brengen kost mij al moeite...
Heb nu een contract waar ik een heel grote solid booster moet testen buiten de atmosfeer. Hoe krijg je die daar?
Oke ik kom dan wel buiten de atmosfeer maar dat is recht omhoog een geen orbit.quote:
Heb je geen controle surfaces?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oke ik kom dan wel buiten de atmosfeer maar dat is recht omhoog een geen orbit.
Hoe maak ik die gravity turn? Dat ding van mij wil niet draaien.
Blijkbaar nietquote:
Een van de contracten die je kunt doen is ook het testen van die parachute met een snelheid van meer dan 400 m/s. Ik had al zo'n idee dat het niet helemaal goed zou kunnen gaan dus gelukkig ook reserve parachute gemonteerd.quote:Op zondag 3 mei 2015 05:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had de patch notes niet gelezen en bij reentry deploy ik de parachute altijd gelijk omdat het in de vorige versies niet uitmaakte wanneer je die deployde.Hop parachute verrot en rip.
Ah, ik speel met de klassieke modus zonder knaken/contracten. Dus alleen met science. Al ga ik misschien gewoon sandbox proberen, duurt me te lang voor je alle onderdelen kunt unlocken en ik wil 't liefst gewoon aanrommelen en bizarre dingen de ruimte insturen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een van de contracten die je kunt doen is ook het testen van die parachute met een snelheid van meer dan 400 m/s. Ik had al zo'n idee dat het niet helemaal goed zou kunnen gaan dus gelukkig ook reserve parachute gemonteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
LOOK IN THE SKY, its a bird, no its a plane, no wait ITS Thunderbird 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi ontwerpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
LOOK IN THE SKY, its a bird, no its a plane, no wait ITS Thunderbird 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nu nog met werkende TB4 in laadruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:04 schreef Reintji het volgende:
Hoog kerbal gehalte, die boys van SpaceX
Actie vanaf 15:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eerst iets aan de commandpod hangen, zoals je fueltank. Daarna zou de engine er gewoon aan moeten kunnen plakken..quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:42 schreef mschol het volgende:
ik ben na lange tijd eens aan het klooien weer in dit spel, career mode maar opgestart maar iets lukt niet..
ik pak de MK1 command pod, de SA-1 LFT en de LV-T30
maar om de een of andere reden wil de raket niet aan de fueltank vast..?
ik doe vast iets verkeerd maar aangezien er 0 help in zit..
help?
dat doet hij dus niet...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Je moet eerst iets aan de commandpod hangen, zoals je fueltank. Daarna zou de engine er gewoon aan moeten kunnen plakken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die raket kan hij wel aan de pod koppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet hij dus niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die raket kan hij wel aan de pod koppelen?Even met q, e en w roteren. Anders iets heen en weer met de muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope, hij doet niet snappen aan de onderkant, of ik moet de raket omdraaien:quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Even met q, e en w roteren. Anders iets heen en weer met de muis
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet hij dus niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die raket kan hij wel aan de pod koppelen?Waar komt die fueltank vandaan? Ik kan hem hier niet vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Parts#Fuel_Tanks
Misschien was dat de boosdoener. Dan zou het met een reinstall iig over moeten zijn![]()
na een herinstallatie was die tank ook weg..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:32 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Waar komt die fueltank vandaan? Ik kan hem hier niet vinden:
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Parts#Fuel_Tanks
Misschien was dat de boosdoener. Dan zou het met een reinstall iig over moeten zijn
Thanxquote:Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef Reintji het volgende:
Ziet er leuk uit, stock parts?
Heb voor mijn munbase wel wat ondersteunende voertuigen gemaakt, maar die bestonden uit een module die onderdelen kon landen op het Mun oppervlak en een soort rover waarop die onderdelen geplaatst konden worden zodat ze naar de centrale munbase vervoert kunnen worden en gekoppeld aan de centrale node.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSPquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
NiceWelke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:50 schreef Plastic_beker het volgende:
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.
Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.
[ afbeelding ]
Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.
[ afbeelding ]
Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.
Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)
[ afbeelding ]
Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.
[ afbeelding ]
Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.
[ afbeelding ]
Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.
(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
Thanx!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP
Nja mn 3de modulaire station a MIR/ISS , heb wel meer gekloot met docken enzoquote:Op zondag 26 juli 2015 20:36 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |