abonnement Unibet Coolblue
pi_152253779
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
LOOK IN THE SKY, its a bird, no its a plane, no wait ITS Thunderbird 2

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog met werkende TB4 in laadruim. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152334494
Hoog kerbal gehalte, die boys van SpaceX


Actie vanaf 15:00
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:31:34 #78
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_152368588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:04 schreef Reintji het volgende:
Hoog kerbal gehalte, die boys van SpaceX


Actie vanaf 15:00
Nice :7

Zelf speel ik nog even met 0.90.... lang leve het de ruimte in kunnen sturen van bizarre schepen. _O_





Overigens, de beste reden om een groot ruimtestation te lanceren is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152373209
ik ben na lange tijd eens aan het klooien weer in dit spel, career mode maar opgestart maar iets lukt niet..
ik pak de MK1 command pod, de SA-1 LFT en de LV-T30

maar om de een of andere reden wil de raket niet aan de fueltank vast..?
ik doe vast iets verkeerd maar aangezien er 0 help in zit..
help? :P
pi_152373985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:42 schreef mschol het volgende:
ik ben na lange tijd eens aan het klooien weer in dit spel, career mode maar opgestart maar iets lukt niet..
ik pak de MK1 command pod, de SA-1 LFT en de LV-T30

maar om de een of andere reden wil de raket niet aan de fueltank vast..?
ik doe vast iets verkeerd maar aangezien er 0 help in zit..
help? :P
Je moet eerst iets aan de commandpod hangen, zoals je fueltank. Daarna zou de engine er gewoon aan moeten kunnen plakken..
pi_152374077
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:14 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Je moet eerst iets aan de commandpod hangen, zoals je fueltank. Daarna zou de engine er gewoon aan moeten kunnen plakken..
dat doet hij dus niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die raket kan hij wel aan de pod koppelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152374552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doet hij dus niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die raket kan hij wel aan de pod koppelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met q, e en w roteren. Anders iets heen en weer met de muis :P
pi_152374809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Even met q, e en w roteren. Anders iets heen en weer met de muis :P
nope, hij doet niet snappen aan de onderkant, of ik moet de raket omdraaien:


maar dan is het geen space travel meer :+

ik ga em wel eens helemaal verwijderen, en opnieuw laten downloaden, wellicht is er wat bugged...
pi_152381805
Zojuist een rover op Eve geland. Ben best trots. Nu hetzelfde ontwerp nogmaals sturen, maar dan met een hitteschild |:(

Succesvol een volle liquid fuel tank aan mn space station gekoppeld _O_
-nee-
pi_152398253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doet hij dus niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die raket kan hij wel aan de pod koppelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komt die fueltank vandaan? Ik kan hem hier niet vinden:
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Parts#Fuel_Tanks

Misschien was dat de boosdoener. Dan zou het met een reinstall iig over moeten zijn :)
pi_152399323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:32 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Waar komt die fueltank vandaan? Ik kan hem hier niet vinden:
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Parts#Fuel_Tanks

Misschien was dat de boosdoener. Dan zou het met een reinstall iig over moeten zijn :)
na een herinstallatie was die tank ook weg..

Enige waar hij, zover ik weet, meehad kunnen komen was mechjeb, maar ksp gaf aan dat hij die mod niet had geladen i.v.m incompatibility

Achja, fixed :p

Ik mis wel iets van een filter voor de diverse doorsnedes, continue niet goed passende delen
  zondag 17 mei 2015 @ 11:19:43 #87
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_152671734
Yay, na wat knutselen heb ik eindelijk een redelijk goed werkende mobiele kraan weten te bouwen. :7

Twee screenshots van ingeklapte toestand met de te kapotte raket op de achtergrond:



Jeb en Bill proberen hieronder samen de koppeling tussen de landingsmodule en een raket te repareren:


Nadat de landingsmodule is weg getild kan deze gerepareerd worden.


Close up van Jeb in de kraan 8-)


De raket is weer bijna klaar, ff koppelen nog :Y


Wie *speelt* er nog wel meer met Kerbals op deze manier? Zelf vind ik het wel leuk als je voertuigen weet te maken die daadwerkelijk ook functioneren zoals bedoeld. :s)
pi_152672680
Ziet er leuk uit, stock parts?

Heb voor mijn munbase wel wat ondersteunende voertuigen gemaakt, maar die bestonden uit een module die onderdelen kon landen op het Mun oppervlak en een soort rover waarop die onderdelen geplaatst konden worden zodat ze naar de centrale munbase vervoert kunnen worden en gekoppeld aan de centrale node.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:20:21 #89
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_152674608
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:58 schreef Reintji het volgende:
Ziet er leuk uit, stock parts?

Heb voor mijn munbase wel wat ondersteunende voertuigen gemaakt, maar die bestonden uit een module die onderdelen kon landen op het Mun oppervlak en een soort rover waarop die onderdelen geplaatst konden worden zodat ze naar de centrale munbase vervoert kunnen worden en gekoppeld aan de centrale node.
Thanx :Y

Hij bestaat bijna helemaal uit Stock parts + Magic Smoke Industries (zuigers, scharnieren, uitschuifelementen. De lier+grijper komen uit de KAS-mod. Voor de bumbers gebruikte ik het onderstel van een helikopter uit de Firespitter-mod.
pi_153608413
Kerbal Space Program komt naar de PS4 *O* *O* *O*



PC-gamers zijn vast niet onbekend met de naam ‘Kerbal Space Program’, de razendpopulaire game weet op Steam menig hart voor zich te winnen. De recensies van Kerbal zijn daarentegen ook niet verkeerd, met een gemiddelde van 8.8 uit 18 reviews voor de PC-versie. We mogen dan ook blij zijn dat ontwikkelaar SQUADTeam besloten heeft de game naar de PS4 te brengen.

De game werd eind april gelanceerd voor Windows, OS X en Linux na een beta die maar liefst twee jaar heeft geduurd. Het genre van deze game is moeilijk te plaatsen, maar laten we het houden op ruimtevaartsimulatie met een knipoog. In de game is het namelijk aan jou om de ruimtevaart in goede banen te leiden en vaartuigen te bouwen om verder te kunnen vliegen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_153616154
Ik kan maar niet in Orbit komen :')
  zondag 5 juli 2015 @ 23:16:33 #92
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154102450
Mijn nieuwe project: een XXL kraan. Tot nu toe werkt hij best aardig! Nu nog afbouwen. :Y





Was alleen vergeten KAS te installeren. :') Dus nu nog op zoek naar lieren en zulks. Maar de contragewichten werken prima! Met behulp van free-moving dishwachers (infernal robotics) en struts werken ze vrijdraaiend mee wanneer ik de hinge van de giek beweeg. *O*
pi_154122407
Nieuwe Delta-V kaart:


Bron
  maandag 6 juli 2015 @ 21:46:38 #94
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_154126239
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:41:29 #95
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154156548
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Nice :) Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:59:57 #96
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_154158991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Nice :) Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP :+
  zaterdag 25 juli 2015 @ 19:50:54 #97
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154631491
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.

Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.


Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.


Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.

Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)



Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.



Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.



Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.

(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
[Den Helder]
  zondag 26 juli 2015 @ 20:36:40 #98
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154657027
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:50 schreef Plastic_beker het volgende:
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.

Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.

[ afbeelding ]
Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.

[ afbeelding ]
Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.

Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)

[ afbeelding ]

Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.

[ afbeelding ]

Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.

[ afbeelding ]

Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.

(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes! :Y
  zondag 26 juli 2015 @ 20:44:27 #99
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154657330
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:59 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP :+
Thanx!
Gelijk maar EVE en nog wat dingen geinstalleerd. Zie hier het resultaat in wat screenshots, van wat gelijk mijn 1e echte SSTO is (zonder fuel-cheat)! :7

Op weg omhoog:


In een 100km orbit :D

Weliswaar past hier geen volle orange-tank in, maar ik ben er al heel tevreden mee! :Y

Check die reflectie in die helm (ineens geen wolken, minpuntje!) en zie Bob eens tevreden wezen. oO<
  zondag 26 juli 2015 @ 22:51:46 #100
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154662465
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:36 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes! :Y
Nja mn 3de modulaire station a MIR/ISS , heb wel meer gekloot met docken enzo :P

Volgende stap is zonder cheats een Duna flyby te doen :P
[Den Helder]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')