Welk geweld vond er concreet plaats tegen de president?quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Dramatiseren van het geweld dat daar plaats had? Je hebt geen benul geloof ik.
Jij komt met de stelling dat iemand maar net aan de dood is ontsnapt en weet dat op verzoek niet te onderbouwen, ik niet...quote:Als jij verwacht dat iemand meer hard kan maken dan dat iemands leven gevaar liep, zich beroepend op de context, dan moet ik je toch weer even wijzen op je vermoedelijke leeftijd en de hoop dat je je daar naar kunt gedragen.
Klopt, al kan ik het van de Krim wel snappen. Maar als je kijkt naar internationaal recht dan is het duidelijk. Helaas werkt politiek niet zo, en zijn "wij" alleen boos omdat het nu een andere macht is die zich gedraagt alsof hij boven de wet staat.quote:Op maandag 15 september 2014 13:41 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik praat acties van de EU of de VS ook helemaal niet goed. Maar het kan toch helemaal niet wat er gebeurd?
Precies, snap de redenatie van de Russen heel goed.quote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik het van de Krim wel snappen. Maar als je kijkt naar internationaal recht dan is het duidelijk. Helaas werkt politiek niet zo, en zijn "wij" alleen boos omdat het nu een andere macht is die zich gedraagt alsof hij boven de wet staat.
Vele verdragen afsluiten waarin je erkent dat de Krim onderdeel is van Oekraïne maar als je de kans grijpt toch de boel innemen? Wat valt daar precies aan te snappen?quote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik het van de Krim wel snappen.
Wat ze gedaan hebben is inderdaad in strijd met zo'n beetje alle denkbare afspraken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef knight18 het volgende:
[..]
Precies, snap de redenatie van de Russen heel goed.
Maar als ik het goed heb is het een wet die ze zelf hebben aangenomen en internationaal helemaal niets waard is(beschermen van de bevolking in het buitenland).
Zijn basis in sevastopol veiligstellen. Zoals onze grote Angelsaksische vrienden zelf zonder enige twijfel ook hadden gedaan overigens, omdat ze menen dat recht te hebben hun belangen wereldwijd veilig te stellen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vele verdragen afsluiten waarin je erkent dat de Krim onderdeel is van Oekraïne maar als je de kans grijpt toch de boel innemen? Wat valt daar precies aan te snappen?
Het is gewoon een grote schending van vele afspraken.
Dat heb ik gedaan. Dat jij blijkbaar hard bewijs wenst van iets wat niet plaats heeft gevonden kun je wederom betrekken op je eigen inzicht danwel gebrek daaraan.quote:Op maandag 15 september 2014 13:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan je stelling gewoon niet onderbouwen, jammer maar kan gebeuren. Trek hem dus maar in, sta je ook niet meer voor gek.
quote:ma 15 sep 2014, 14:05
NAVO-topman ziet nog jaren vol uitdagingen
BRUSSEL - De NAVO ziet zich geconfronteerd met uitdagingen die nog jaren zullen voortduren. Het zijn de grootste uitdagingen in meer dan 20 jaar.
Dat zei vertrekkend NAVO-topman Anders Fogh Rasmussen maandag tijdens een afscheidstoespraak in Brussel.
NAVO-secretaris-generaal Anders Fogh Rasmussen.Foto: EPA
Zijn speech voor het internationale politieke instituut Carnegie Europe had als motto: Een sterke NAVO in een onrustig tijdperk. Hij wees op een reeks crises die de NAVO en het westerse vrijheidsideaal bedreigen, zoals de Russische agressie jegens NAVO-partner Oekraïne
Rasmussen, de man die wist dat Saddam massavernietigingswapens. Ja aan onze zijde niets dan kampioenen en het eeuwige toeval.quote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef homme7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_uitdagingen__.html
[..]
Wat zeg je dan tegen de mensen die ook verwerpen als de VS de soevereiniteit van een ander land schend? Want het is nogal makkelijk, om te doen alsof de VS en de RF individuen zijn met 1 mening.quote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik het van de Krim wel snappen. Maar als je kijkt naar internationaal recht dan is het duidelijk. Helaas werkt politiek niet zo, en zijn "wij" alleen boos omdat het nu een andere macht is die zich gedraagt alsof hij boven de wet staat.
Hopelijk dat dit niet alleen woorden zijn .quote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef homme7 het volgende:
[..]
Ja, ja ...NAVO-partner.quote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef homme7 het volgende:
[..]
twitter:StateOfUkraine twitterde op maandag 15-09-2014 om 13:22:40Slovakia reported decrease in gas supplies from #Russia for 6 days in a row. Poland&Austria have also recorded drop in supplies from Gazprom reageer retweet
twitter:Euan_MacDonald twitterde op maandag 15-09-2014 om 12:21:13Keith Gessen: "The Kremlin liked calling government in Kiev a ‘junta’, but [in Donetsk] you had a real one: http://t.co/Zv8efcya0r via @LRB reageer retweet
twitter:myroslavapetsa twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:16:43Acc to @ukrpravda_news, #Poroshenko prepared a draft bill on amnesty for #Donbass insurgents http://t.co/z6QCAGbpxd reageer retweet
twitter:myroslavapetsa twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:28:36To be granted amnesty militants will have to release hostages, put down weapons within a month after the proposed bill takes effect reageer retweet
twitter:myroslavapetsa twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:31:05#Poroshenko proposes a special 3-year "order" to militant-controlled areas of #Luhansk, #Donetsk regions with local elex to be held on Nov 9 reageer retweet
twitter:EuromaidanPR twitterde op maandag 15-09-2014 om 15:41:18President submitted a bill to Parliament on 3yrs of special local self-govern/ order in #Donetsk, #Luhansk reg http://t.co/1AZ0HmDMSe |EMPR reageer retweet
twitter:myroslavapetsa twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:33:56Acc to special status bill, #Ukraine guarantees free use of Russian language, finances the region, #Donbass elects its own judges reageer retweet
twitter:myroslavapetsa twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:36:30The Q is: will militants use bill to put down arms, release hostages? And if yes: will the bill be able to solve, not freeze the conflict? reageer retweet
twitter:EuromaidanPR twitterde op maandag 15-09-2014 om 02:35:02Elections in #Donbass may happen if the "Opposition Bloc" (ex-PR) in #Ukraine is approved by #Moscowhttp://t.co/3zuW4X4QOf - @RutheniaRus reageer retweet
Hoe werd die concreet bedreigd dan?quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Zijn basis in sevastopol veiligstellen.
Hoe wou je met wat de Amerikanen in theorie gedaan zouden kunnen hebben precies het Russische gedrag goedpraten? Vind dit altijd zo'n zwaktebod.quote:Zoals onze grote Angelsaksische vrienden zelf zonder enige twijfel ook hadden gedaan overigens, omdat ze menen dat recht te hebben hun belangen wereldwijd veilig te stellen.
Als de Amerikanen het zouden doen zou ik zeker zo hard protesteren. Het goedpraten omdat het nu eens de Russen zijn snap ik echter niet.quote:Maar nu zijn het de Russen en is 99.999 oprecht geschokt. Zucht...
Ik zie het nu van het belonen van de Russen voor hun geweld gewoon niet zo.quote:Het is strijdig met internationaal recht, en internationaal recht is onderworpen aan het recht van de sterkste. Als dat je niet aanstaat gaan we we elkaar waarschijnlijk nog wel eens treffen op een anti oorlogsdemonstratie
En zul je zien dat die versie op het NOS journaal komtquote:Op maandag 15 september 2014 02:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
"young citizen reporters" die de rebellen de schuld geven spreken de waarheid terwijl al de andere burgers in Donetsk "acteren" voor de Russische camera's... Dat is de versie van Interpreter.
Alle berichten uit Donetsk spreken over een aanval op het vliegveld, Interpreter komt nu met een video die claimt dat rebellen elkaar bevechten, en ondersteunt dat met een bericht van de OSCE dat over een specifieke situatie met een groep Kozakken in een dorp nabij Lugansk gaat.
Heel geloofwaardig...
quote:ma 15 sep 2014, 13:58
'Veel geweld tegen gehandicapten Rusland'
MOSKOU - Russische kinderen met een lichamelijke of verstandelijke handicap lopen een groot risico dat zij worden geslagen of verwaarloosd.
Dat blijkt uit een rapport over gehandicapte kinderen in Russische staatsinstellingen dat de organisatie voor de mensenrechten Human Rights Watch (HRW) maandag heeft gepubliceerd.
Bijna een derde van alle gehandicapte kinderen in Rusland woont in een tehuis.
Hoho, de fascisten zitten in Kiev, he?quote:Op maandag 15 september 2014 15:40 schreef homme7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gehandicapten__.html
[..]
De Telegraafquote:Op maandag 15 september 2014 15:40 schreef homme7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gehandicapten__.html
[..]
Daar ben jij wel een van de uitblinkers in.quote:Op maandag 15 september 2014 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Best wel grappig trouwens hoe sommige mensen hier blijven redeneren vanuit propaganda rhetoriek en thematiek.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Rusland-1599197W/quote:
Elsevierquote:Op maandag 15 september 2014 15:47 schreef homme7 het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Rusland-1599197W/
zo jij ook tevreden, het komt gewoon een op een van de centrale server hoor
Die berichten al tijden over rebellen die het vliegveld aanvallen. Waarom zouden ze daar plots verandering in brengen?quote:Op maandag 15 september 2014 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En zul je zien dat die versie op het NOS journaal komt
Jij doet toch niks anders?quote:Op maandag 15 september 2014 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Best wel grappig trouwens hoe sommige mensen hier blijven redeneren vanuit propaganda rhetoriek en thematiek.
Het nieuws is dan ook gewoon afkomstig uit een rapport van HRW, allochtoon.quote:Op maandag 15 september 2014 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
ElsevierPaste copy van de Telegraaf.
HRW, ook al zo'n sensatieclubje.quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nieuws is dan ook gewoon afkomstig uit een rapport van HRW, allochtoon.
Dat de VS op veel vlakken een kutland is, maakt de misstanden in Rusland natuurlijk niet minder erg.quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef betyar het volgende:
Het is natuurlijk nu de bedoeling om Rusland zwart te maken. Kijk eens wat dichter bij huis (voormalig Oostblok) of naar onze grote vriend Amerika.![]()
Nope, het gaat mij om de situatie in Oekraïne, daar spelen de Russen vuil spel. Wat de Amerikanen elders aan vuil spel uitvoeren kan me bij dit onderwerp eerlijk gezegd geen bal schelen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef betyar het volgende:
Het is natuurlijk nu de bedoeling om Rusland zwart te maken.
Kan HRW natuurlijk ook berichtjes over loslaten. Ooh wacht dat mag niet, je sponsors bekritiseren is natuurlijk not done.quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat de VS op veel vlakken een kutland is, maakt de misstanden in Rusland natuurlijk niet minder erg.
De russen geven een reactie op het vuile spel van de EU met zijn machtsgeile mannetjes in Brussel. .quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nope, het gaat mij om de situatie in Oekraïne, daar spelen de Russen vuil spel. Wat de Amerikanen elders aan vuil spel uitvoeren kan me bij dit onderwerp eerlijk gezegd geen bal schelen.
Ook nogal een zwaktebod om dat er elke keer bij te halen...
http://www.hrw.org/united-statesquote:Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan HRW natuurlijk ook berichtjes over loslaten. Ooh wacht dat mag niet, je sponsors bekritiseren is natuurlijk not done.
Er wordt anders voldoende kritiek geuit op de VS. Ook door humanitaire organisaties.quote:Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan HRW natuurlijk ook berichtjes over loslaten. Ooh wacht dat mag niet, je sponsors bekritiseren is natuurlijk not done.
Een handelsverdrag af willen sluiten is reden om een land binnen te vallen? Hoe krijg je die onzin toch verzonnen?quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
De russen geven een reactie op het vuile spel van de EU met zijn machtsgeile mannetjes in Brussel. .
Dank u.quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
http://www.hrw.org/united-states
quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een handelsverdrag af willen sluiten is reden om een land binnen te vallen? Hoe krijg je die onzin toch verzonnen?
Kom op. Bet heeft geen opleiding en hij stemt SP. Die man weet toch gewoon niet beter joh?quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een handelsverdrag af willen sluiten is reden om een land binnen te vallen? Hoe krijg je die onzin toch verzonnen?
Junge dat is basis logica.quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt anders voldoende kritiek geuit op de VS. Ook door humanitaire organisaties.
Ik acht de kans echter klein dat gehandicapten op grote schaal worden mishandeld in de VS.
Verder zie ik niet waarom het relevant is wat er in de VS allemaal gebeurt. We hebben het nu over Rusland.
Je vergeet:quote:Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Junge dat is basis logica.
VS is slechtste land op aarde -> VS doet dingen fout -> Rusland doet zelfde dingen fout -> Rusland is beste land op aarde
Jazeker. Als je dat hier niet van die achterlijke onzin zou posten, had ik dat niet gedaan.quote:
Nee man, is allemaal onderdeel van het kwaadaardige plan van de EU om de welvaart in Oost-Europese landen te vergroten en te zorgen voor vrede en stabiliteit.quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef betyar het volgende:
[..]Natuurlijk, enkel die handelsverdragen.....
Niet meelopen met de EU is achterlijke onzin? Een tijdje terug al een lijstje propaganda van het westen geplaatst wat inmiddels allemaal ontkracht is. Schei toch uit zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jazeker. Als je dat hier niet van die achterlijke onzin zou posten, had ik dat niet gedaan.
nee andersom alles komt van de nieuwsserversquote:Op maandag 15 september 2014 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
ElsevierPaste copy van de Telegraaf.
Welvaartquote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee man, is allemaal onderdeel van het kwaadaardige plan van de EU om de welvaart in Oost-Europese landen te vergroten en te zorgen voor vrede en stabiliteit.
Nou Betyar, maak het dan eens concreet?quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef betyar het volgende:
[..]Natuurlijk, enkel die handelsverdragen.....
Laat me raden; je doelt op die dikzak met die pop?quote:Op maandag 15 september 2014 15:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet meelopen met de EU is achterlijke onzin? Een tijdje terug al een lijstje propaganda van het westen geplaatst wat inmiddels allemaal ontkracht is. Schei toch uit zeg.
Die leningen en ellende hebben ze nu ook maar dan zonder welvaart...quote:Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef betyar het volgende:
[..]
WelvaartHier heb je geld, wel terugbetalen maar nu kunnen jullie allemaal leuke dingen gaan doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |