Jij doet toch niks anders?quote:Op maandag 15 september 2014 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Best wel grappig trouwens hoe sommige mensen hier blijven redeneren vanuit propaganda rhetoriek en thematiek.
Het nieuws is dan ook gewoon afkomstig uit een rapport van HRW, allochtoon.quote:Op maandag 15 september 2014 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
ElsevierPaste copy van de Telegraaf.
HRW, ook al zo'n sensatieclubje.quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nieuws is dan ook gewoon afkomstig uit een rapport van HRW, allochtoon.
Dat de VS op veel vlakken een kutland is, maakt de misstanden in Rusland natuurlijk niet minder erg.quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef betyar het volgende:
Het is natuurlijk nu de bedoeling om Rusland zwart te maken. Kijk eens wat dichter bij huis (voormalig Oostblok) of naar onze grote vriend Amerika.![]()
Nope, het gaat mij om de situatie in Oekraïne, daar spelen de Russen vuil spel. Wat de Amerikanen elders aan vuil spel uitvoeren kan me bij dit onderwerp eerlijk gezegd geen bal schelen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef betyar het volgende:
Het is natuurlijk nu de bedoeling om Rusland zwart te maken.
Kan HRW natuurlijk ook berichtjes over loslaten. Ooh wacht dat mag niet, je sponsors bekritiseren is natuurlijk not done.quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat de VS op veel vlakken een kutland is, maakt de misstanden in Rusland natuurlijk niet minder erg.
De russen geven een reactie op het vuile spel van de EU met zijn machtsgeile mannetjes in Brussel. .quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nope, het gaat mij om de situatie in Oekraïne, daar spelen de Russen vuil spel. Wat de Amerikanen elders aan vuil spel uitvoeren kan me bij dit onderwerp eerlijk gezegd geen bal schelen.
Ook nogal een zwaktebod om dat er elke keer bij te halen...
http://www.hrw.org/united-statesquote:Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan HRW natuurlijk ook berichtjes over loslaten. Ooh wacht dat mag niet, je sponsors bekritiseren is natuurlijk not done.
Er wordt anders voldoende kritiek geuit op de VS. Ook door humanitaire organisaties.quote:Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan HRW natuurlijk ook berichtjes over loslaten. Ooh wacht dat mag niet, je sponsors bekritiseren is natuurlijk not done.
Een handelsverdrag af willen sluiten is reden om een land binnen te vallen? Hoe krijg je die onzin toch verzonnen?quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
De russen geven een reactie op het vuile spel van de EU met zijn machtsgeile mannetjes in Brussel. .
Dank u.quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
http://www.hrw.org/united-states
quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een handelsverdrag af willen sluiten is reden om een land binnen te vallen? Hoe krijg je die onzin toch verzonnen?
Kom op. Bet heeft geen opleiding en hij stemt SP. Die man weet toch gewoon niet beter joh?quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een handelsverdrag af willen sluiten is reden om een land binnen te vallen? Hoe krijg je die onzin toch verzonnen?
Junge dat is basis logica.quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt anders voldoende kritiek geuit op de VS. Ook door humanitaire organisaties.
Ik acht de kans echter klein dat gehandicapten op grote schaal worden mishandeld in de VS.
Verder zie ik niet waarom het relevant is wat er in de VS allemaal gebeurt. We hebben het nu over Rusland.
Je vergeet:quote:Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Junge dat is basis logica.
VS is slechtste land op aarde -> VS doet dingen fout -> Rusland doet zelfde dingen fout -> Rusland is beste land op aarde
Jazeker. Als je dat hier niet van die achterlijke onzin zou posten, had ik dat niet gedaan.quote:
Nee man, is allemaal onderdeel van het kwaadaardige plan van de EU om de welvaart in Oost-Europese landen te vergroten en te zorgen voor vrede en stabiliteit.quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef betyar het volgende:
[..]Natuurlijk, enkel die handelsverdragen.....
Niet meelopen met de EU is achterlijke onzin? Een tijdje terug al een lijstje propaganda van het westen geplaatst wat inmiddels allemaal ontkracht is. Schei toch uit zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jazeker. Als je dat hier niet van die achterlijke onzin zou posten, had ik dat niet gedaan.
nee andersom alles komt van de nieuwsserversquote:Op maandag 15 september 2014 15:47 schreef betyar het volgende:
[..]
ElsevierPaste copy van de Telegraaf.
Welvaartquote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee man, is allemaal onderdeel van het kwaadaardige plan van de EU om de welvaart in Oost-Europese landen te vergroten en te zorgen voor vrede en stabiliteit.
Nou Betyar, maak het dan eens concreet?quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef betyar het volgende:
[..]Natuurlijk, enkel die handelsverdragen.....
Laat me raden; je doelt op die dikzak met die pop?quote:Op maandag 15 september 2014 15:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet meelopen met de EU is achterlijke onzin? Een tijdje terug al een lijstje propaganda van het westen geplaatst wat inmiddels allemaal ontkracht is. Schei toch uit zeg.
Die leningen en ellende hebben ze nu ook maar dan zonder welvaart...quote:Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef betyar het volgende:
[..]
WelvaartHier heb je geld, wel terugbetalen maar nu kunnen jullie allemaal leuke dingen gaan doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |