Nee!quote:Op maandag 15 september 2014 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, beterschap
Heb je nog bloedverlies gehad?
Nikoos, welkom terug! En je kan inderdaad weinig doen dan begrip tonen en haar wat ontlastenspannend dus, woensdag!
Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijnquote:Op maandag 15 september 2014 09:08 schreef Vlindur het volgende:
Zoë wat een mooie foto's!
Wanneer is je vriendin uitgerekend Nikooos?
Ik moest het rustig aandoen van de arts, dus ik werd maar gelijk ziekHeb 2 dagen op bed gelegen en omdat manlief naar het werk mòest vandaag heb ik de kinderen inmiddels op school en ga ik straks maar eens wat was doen. Want de kinderen en eten lukt hem nog wel, maar even bedenken dat er misschien eens een was aan moet is toch wel heel moeilijk
![]()
We gaan het wel zien woensdag. Ben wel erg benieuwd hoe dat allemaal is. We hebben in ieder geval een hele kleine praktijk met maar 2 verloskundigen. Lijkt ons wel fijn dat het dan wat persoonlijker is.quote:Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken
Smoesjesquote:Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijn
Kunnen ze daar woensdag (8 weken) al een betere berekening over geven? Of komt dat bij 12 weken pas?
Ik heb regelmatig meegelezen, maar voel wel wat vijandigheid richting mannen. Het is ook gewoon heel lastig om te zien dat er een was aan moet
Ah, het gaat wel. Als ik nou !Fok even wegleg is het zo gepieptquote:Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Vlindur geen bloedverlies meer! En ziek is ziek is rustig aan hè, kan manlief die was niet doen als 'ie weer thuis is?
Dat lijkt me wel heel vervelendquote:Op maandag 15 september 2014 09:25 schreef Nikooos het volgende:
Enige wat vervelend was, was dat de hond 2 weken bij mijn schoonzusje was. Die is wat vrij geweest in de opvoeding en dus hebben we een stapje terug moeten maken in de opvoeding. Hij is nu zo'n 5,5 maand en doet nu opeens weer af en toe een plasje in huis
quote:Op maandag 15 september 2014 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Oh en ik heb bericht gekregen over de studenten-echo-poli. Ik ben nu op 3 dagen ingedeeld?! Aangezien Rotterdam niet echt naast de deur is voor mij, en ik elke keer ook oppas voor peuter nodig heb, vind ik het wel wat veel eigenlijk... MAar eerst eens proberen of ik de oppas rond krijg.
ff naar Almere fietsenquote:Op maandag 15 september 2014 10:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier zijn net 12 klossen afgeleverd terwijl ik een ruggensteun voor in bed had aangevraagd. Reactie van verwarde bezorgmeneer: "Oh, goh, ja, via het kraamzorgbureau gaat het altijd om klossen en nooit om ruggensteunen."
.
Kortom: Ik denk dat onze karma's zich vermengd hebben SQ. Klossen afhalen hier?
Ja, je hebt nu verlof toch? Tijd genoegquote:
Met hoeveel weken?quote:Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging de map van de kraamzorg dus doorlezen.
[ afbeelding ]
Tennisballen jongens. Tennisballen.
ja, da's wel! *op fietske klimt*quote:Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu verlof toch? Tijd genoeg!
fiets je dan ook over DH op de terugweg?quote:Op maandag 15 september 2014 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's wel! *op fietske klimt*
Tussen 8+4 (20mm) en 12+6 (68mm) kan een betrouwbare termijn worden vastgesteld en voor verschillende termijnen verschillende eisen (zoals bij <10 weken altijd vaginaal). De betrouwbaarste termijnecho wordt tussen 10+0 en 12+6, maar zo dicht mogelijk bij de 10 weken gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken
uhm...quote:Op maandag 15 september 2014 09:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Smoesjes
[ afbeelding ]
En ja, ongeveer kunnen ze wel zeggen hoever je bent. Bij 12 weken is het zeker. Maar de kans is minimaal dat ze/hij met 40 weken precies komt
En goed om snel weer te beginnen met bewegen na de bevalling.quote:Op maandag 15 september 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
ach he, zo'n tennisbal weegt toch zo een ons? snel die kilo's weer kwijt?![]()
leuk die tas!quote:Op maandag 15 september 2014 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
Jaaa SQ, als je toch op de fiets zit naar Almere kun je best even langs DH fietsen. Als je rond 14 uur bent kun je kaffee mit kuchen doen met mij en Crump!
Bekken is vandaag een stuk liever vooralsnogthanks meisjes
Wat een mooie foto's Zoë! Fijn dat je je beter voelt bij deze foto's.
12 klossen Razznu kun je ook de bank op klossen zetten!
Hier zitten alle gewassen kleertjes in de kastdraait de was en ga ik zo mijn deken afhaken. Ongestreken waren de kleertjes trouwens veel zachter en ook niet gekreukt dus ik heb de strijkbout lekker weer opgeborgen!
Oh en ik kreeg gisteren een verlaat babyshowerkado van SM en schoon zussenluiertas van kitsch kitchen
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2014 10:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En goed om snel weer te beginnen met bewegen na de bevalling.
Tennisracket erbij. *Mep*. Hendig!
Oh jawel hoor. Hij loopt al maanden met mijn handtassen en schoudertassen te zeulen omdat ik ze niet goed meer kon tillenquote:Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Geweldig ding Kwak! Maar gaat jouw vriend nou ook op stap met zo'n tas? Wij hebben hier maar een veilige zwarte luierrugzak aangeschaft omdat ik m'n man echt niet met iets met stipjes of bloemen op pad wil sturen.
Deze:
[ [url=http://www.happybags.co.uk/user/products/pacapod-picos-backpack[5].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
even tussendoor waar heb je deze besteld/gekocht? Ik vind hem er wel heel praktisch uitzien voor tijdens de treinreisjes die ik moet maken (zon kinderwagen in en uit de trein tillen is al lastig zat, laat staan als er nog een tas aanhangt)quote:Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Geweldig ding Kwak! Maar gaat jouw vriend nou ook op stap met zo'n tas? Wij hebben hier maar een veilige zwarte luierrugzak aangeschaft omdat ik m'n man echt niet met iets met stipjes of bloemen op pad wil sturen.
Deze:
[ [url=http://www.happybags.co.uk/user/products/pacapod-picos-backpack[5].jpg]afbeelding[/url] ]
*slik* dat wordt een gewone rugzak zo te zienquote:Op maandag 15 september 2014 11:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is een Pacapod en volgens mij komt die van ons via bol.com
Een vriendinnetje van mij riep in paniek de kraamverzorgster want ze dacht dat ze (een stuk van) haar lever verloor!quote:Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon aan toegevenquote:Op maandag 15 september 2014 11:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Help!!!!! Volgens mij nestel ik.... Wiliemand me stoppen voor ik ramen ga lappen Dit is zo niet mij!
Ja.. ik weet het niet.. dat voelt toch raar. Ik kan dat soort aandacht niet zo goed voor mezelf vragen, zo van : kom naar mijn feestje en vier dat ik een baby krijg! en al helemaal raar ook omdat mensen zich dan ook nog verplicht voelen een kadootje mee te brengen oid. Voelt een beetje als je eigen vrijgezellenfeestje organiserenquote:Op maandag 15 september 2014 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Waarom moet een bbabyshower eigenlijk van vriendinnen uitgaan? Als je een babyshower wilt dan organiseer je er toch eentje!
zo ziet het er ook uitquote:Op maandag 15 september 2014 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij riep in paniek de kraamverzorgster want ze dacht dat ze (een stuk van) haar lever verloor!![]()
![]()
ermahgerdquote:Op maandag 15 september 2014 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij riep in paniek de kraamverzorgster want ze dacht dat ze (een stuk van) haar lever verloor!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef Radyhyn het volgende:
BEMaar serieus.. ik zou me ook echt rot schrikken!
DND op je gat blijven zitten! .. dat is geen werk voor een vrouw in jouw 'conditie' *geeft de afstandsbediening aan*
Die stond ook op mijn shortlist, net als de varianten met blauwgroene strepenquote:Op maandag 15 september 2014 11:34 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo het type voor een bloemetjestas, dus ik heb me kapot gezocht naar een tas die ik zelf mooi en praktisch vond en waar ik papa straks ook veilig mee over straat kan sturen![]()
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
En ik had ook een hard hoofd in een baby shower (voornamelijk 'losse' vriendinnen, geen groep ofzo), maar ik heb vernomen dat er een party georganiseerd wordt! Ala vrijgezellenfeestje, ik mag niks weten en af en toe zit man met geheimzinnig gezicht te appen (hij weet in elk geval de datum)
Zet dan wel die emmer sop tussen je benen in dan hé.. komt ie lekker zacht neer en istie meteen gewassen ookquote:Op maandag 15 september 2014 11:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]heb je eigenlijk wel gelijk in... maar toch maar aan begonnen. Ben morgen pas hoogzwanger hoor! Wil mijn man er ook niet voor op laten draaien. Hij heeft al zo veel van me overgenomen, en ik ben huisvrouw!
En wie weet schiet de kleine er zo uit straks!
daar heb je ook gelijk in. Ik doe het ook niet hoor. De drie mensen die ik zou kunnen uitnodigen heb ik al zo veel van gekregenquote:Op maandag 15 september 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja.. ik weet het niet.. dat voelt toch raar. Ik kan dat soort aandacht niet zo goed voor mezelf vragen, zo van : kom naar mijn feestje en vier dat ik een baby krijg! en al helemaal raar ook omdat mensen zich dan ook nog verplicht voelen een kadootje mee te brengen oid. Voelt een beetje als je eigen vrijgezellenfeestje organiseren![]()
Met verjaardagen heb ik het overigens minder, maar daar heb ik kadootjes ook al lang geleden afgeschaftis gewoon een gelegenheid elkaar te zien en wat te drinken en bij te kletsen enzo.
maargoed, 1st world problems enzo..
Ooo wacht.. Vriend legt zn mobiel tegenwoordig ook op de kop op tafel! De vorige keer had hij ook sneaky dingen gefixt...quote:Op maandag 15 september 2014 11:34 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo het type voor een bloemetjestas, dus ik heb me kapot gezocht naar een tas die ik zelf mooi en praktisch vond en waar ik papa straks ook veilig mee over straat kan sturen![]()
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
En ik had ook een hard hoofd in een baby shower (voornamelijk 'losse' vriendinnen, geen groep ofzo), maar ik heb vernomen dat er een party georganiseerd wordt! Ala vrijgezellenfeestje, ik mag niks weten en af en toe zit man met geheimzinnig gezicht te appen (hij weet in elk geval de datum)
Die vind ik leuk!quote:Op maandag 15 september 2014 11:34 schreef JufMariska het volgende:
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
En hij heeft ook nog van die handige clipjes waarmee je 'm aan de wagen kunt hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op maandag 15 september 2014 12:07 schreef JufMariska het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog van die handige clipjes waarmee je 'm aan de wagen kunt hangen
Ok, de commode is af! Woohoo! (op magneetjes voor de deurtjes na, vandaar dat die nog een beetje open staan) De kleur is Vintage Blue (de FOK-clubkleur immers), het kussen is dus ons grote-op-maat-aankleedkussen, de mandjes en tak komen er boven aan de muur voor Handige Dingen (mandjes) en Mooiste Pakjes (tak). Als jullie me missen vanmiddag, dan zit ik er denk ik verliefd naar te staren
leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht eigenlijk dat je volgens mij de eerste twee weken na de geboorte niet zo lang van huis bent, of is dat naïef?quote:Op maandag 15 september 2014 11:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ooo wacht.. Vriend legt zn mobiel tegenwoordig ook op de kop op tafel! De vorige keer had hij ook sneaky dingen gefixt...
Gewoon heerlijk niet bij nadenken he..
Mooie tassen allemaal. Ik heb gewoon een extreem oude bjorn borg gebruikt van mezelf. Kon alles in, alleen niet op te hangen. Wil dit keer eigenlijk zo'n cowboybag.
Oh en sq, juist in het begin sleep je veel mee als je langere tijd weg bent. Ik heb het zelf niet als handig ervaren om dingen in je eigen tas te doen. Je bent jaren bezig met je eigen spul te zoeken of net het spuugdoekje als het nodig is en je eigen tas wordt zo zwaar.
Er zit wel steeds een paar weken (bijna een maand) tussen, dat scheelt. Maar het is wel veel gedoe inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 09:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]haha ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt en de andere dagen teruggeven hoor! tenzij je graag elke week wilt..
Haha nee de eerste twee weken zou ik me inderdaad ook niet te druk om maken (maar wellicht ben ik bevooroordeeld, want V mocht de eerste maand niet naar buiten). Wellicht hebben andere moeders daar een ander idee over?quote:Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je volgens mij de eerste twee weken na de geboorte niet zo lang van huis bent, of is dat naïef?
waarom zou dát je een slechte moeder maken?quote:Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef StarDust_ het volgende:
Ben ik een hele slechte moeder als ik gewoon de bijpassende luiertas van de Joolz Sense heb?Heb niet eens nagedacht dat het ook anders kan!
Nee joh, haske praktisch! Ik ben gewoon een muts dat ik in m'n hoofd haalde dat ik 'iets anders' wilde, heeft mee een paar avondjes interwebsen gekost hoor...quote:Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef StarDust_ het volgende:
Ben ik een hele slechte moeder als ik gewoon de bijpassende luiertas van de Joolz Sense heb?Heb niet eens nagedacht dat het ook anders kan!
Boeit niks toch! Hij hangt aan je kinderwagen of je pleurt m in de hoek van waar je bentquote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef StarDust_ het volgende:
Ik heb dus deze:
[ afbeelding ]
En nu vind ik die van jullie veel mooier!!
Oh das wel een goeie jaquote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb zo'n klein rolkoffertje als vluchttas klaarstaan. Vooral omdat die dicht kan en dus de kat er niet steeds in gaat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |