abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144541872
Zwangerschap & geboorte

2014

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
13 oktober: watmoetikkiezen
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
14 maart: Cholula
20 maart: DJMO
24 maart: Gevalletje

6 mei: Vlindur
11 mei: Klumsy

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouow elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Kwak
pi_144541883
Graag DM voor wijzigingen. Ik gooide m dicht met ren lang verhaal op mobiel getikt dus die gaat even in de repeat:

Wat tof dat kamertje Rady!!!

En wat vervelend van het hyperventileren Zoë...

Over feestjes: bij ons waren op kind er verjaardagen (en alle verjaardagen) opa's en oma's, tantes en ooms die konden, mijn enige nichtje niet altijd (afh van of die oom en tante konden), vrienden van mijn ouders (een aantal goede) waarvan we sommigen ook oom en tante noemden, evt met hun kinderen. Ohja buren ook nog. En toen ik ouder werd soms speelmaatjes met hun moeder (voor ik de leeftijd had voor aparte feestjes/partijtjes)

Tegenwoordig komen bij mijn ouders bijna dezelfde groep mensen nog (wel flink uitgedund) En nog steeds aanloop van de middag tot late avond incl eten.

Verjaardag was mijn fijnste dag van het jaar, hou er nog steeds van O+ op Eem besneeuwde verjaardag stond ik huilend voor t raam dat er niemand zou komen/was gekomen (hej ik was 3 of 4 dan mag dat) :P

Verder een enorme kutnacht gehad. Maar gisteren ook echt veel bekkenpijn (stond verkeerd op in t restaurant en kon niet meer io mijn linkerbeen staan, dat soort geintjes) -O- is nieuw voor me (gelukkig).
Kwak
pi_144541913
Oh ik vergeet de mooie plaatjes van Rady!

En sterkte Klumsy :* heb geen goeie tips voor je verder...
Kwak
  maandag 15 september 2014 @ 08:44:50 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_144541918
Ik had ook een lang verhaal op mobiel getypt maar ik was net te laat dus alles weg ;(

Anyway.

Klumsy, misschien ander soort dingen eten? ;) lijkt me erg vervelend in ieder geval :*

Balen van de rotnacht, fee en krijgertje en kwak! :*
disclaimer
pi_144541990
:o dat is rot kwakzOr

[ Bericht 41% gewijzigd door Zoë23 op 15-09-2014 14:27:36 ]
  maandag 15 september 2014 @ 08:58:25 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_144542061
Mooi hoor Zoë!
disclaimer
pi_144542063
Mooi, Zoë! O+
pi_144542110
Zo, weer terug van vakantie. Op zich allemaal prima gegaan, maar toch genoeg jaloerse blikken gehad bij het drinken van een sangria of het eten van een carpaccio :')

Helaas is mijn vriendin wel echt goed ziek en regelmatig op de wc te vinden. Hopelijk is dat snel over, want het is best klote en ik kan er zo weinig mee. Behalve een beetje medeleven tonen...

Woensdag eerste echo *O*
pi_144542165
Zoë wat een mooie foto's! :Y

Wanneer is je vriendin uitgerekend Nikooos?

Ik moest het rustig aandoen van de arts, dus ik werd maar gelijk ziek :') Heb 2 dagen op bed gelegen en omdat manlief naar het werk mòest vandaag heb ik de kinderen inmiddels op school en ga ik straks maar eens wat was doen. Want de kinderen en eten lukt hem nog wel, maar even bedenken dat er misschien eens een was aan moet is toch wel heel moeilijk :{w :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 15 september 2014 @ 09:10:27 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_144542182
Vlindur, beterschap :*
Heb je nog bloedverlies gehad?

Nikoos, welkom terug! En je kan inderdaad weinig doen dan begrip tonen en haar wat ontlasten ;) spannend dus, woensdag!
disclaimer
pi_144542202
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, beterschap :*
Heb je nog bloedverlies gehad?

Nikoos, welkom terug! En je kan inderdaad weinig doen dan begrip tonen en haar wat ontlasten ;) spannend dus, woensdag!
Nee! *O*
  maandag 15 september 2014 @ 09:13:35 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_144542217
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee! *O*
oh, gelukkig, wat fijn! O+
disclaimer
pi_144542258
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:08 schreef Vlindur het volgende:
Zoë wat een mooie foto's! :Y

Wanneer is je vriendin uitgerekend Nikooos?

Ik moest het rustig aandoen van de arts, dus ik werd maar gelijk ziek :') Heb 2 dagen op bed gelegen en omdat manlief naar het werk mòest vandaag heb ik de kinderen inmiddels op school en ga ik straks maar eens wat was doen. Want de kinderen en eten lukt hem nog wel, maar even bedenken dat er misschien eens een was aan moet is toch wel heel moeilijk :{w :{
Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijn :')

Kunnen ze daar woensdag (8 weken) al een betere berekening over geven? Of komt dat bij 12 weken pas?

Ik heb regelmatig meegelezen, maar voel wel wat vijandigheid richting mannen. Het is ook gewoon heel lastig om te zien dat er een was aan moet :@
pi_144542261
Kwak :* bekkenpijn is zo naar. Hier speelt het ineens heel erg op. Honderd meter waggelen is al huilen. Sterkte!

Zoë wat een mooie foto's O+ straalt heel veel liefde vanaf!

Nikooos welkom terug! Misschien voor je vriendin wat gember halen en er thee van zetten tegen de misselijkheid? En licht eten inslaan, crackers enzo. Als ze vaak kleine beetjes eet is dat makkelijker binnen te houden.

Vlindur geen bloedverlies meer *O* ! En ziek is ziek is rustig aan hè, kan manlief die was niet doen als 'ie weer thuis is?
  maandag 15 september 2014 @ 09:18:23 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_144542279
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief :P
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken :)
disclaimer
pi_144542330
Vanochtend toen ik eruit ging een rijstwafel met kaas en een eierkoek met een drinkyoghurt op het nachtkastje gezet terwijl ze nog lag te slapen. Heb m'n best weer gedaan :p

En uiteraard de was eruit en de droger aan. Ik leer het wel :+

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken :)
We gaan het wel zien woensdag. Ben wel erg benieuwd hoe dat allemaal is. We hebben in ieder geval een hele kleine praktijk met maar 2 verloskundigen. Lijkt ons wel fijn dat het dan wat persoonlijker is.

En die vijandigheid valt ook wel mee. Misschien ook wel terecht soms :D
pi_144542362
Enige wat vervelend was, was dat de hond 2 weken bij mijn schoonzusje was. Die is wat vrij geweest in de opvoeding en dus hebben we een stapje terug moeten maken in de opvoeding. Hij is nu zo'n 5,5 maand en doet nu opeens weer af en toe een plasje in huis :{
pi_144542414
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijn :')

Kunnen ze daar woensdag (8 weken) al een betere berekening over geven? Of komt dat bij 12 weken pas?

Ik heb regelmatig meegelezen, maar voel wel wat vijandigheid richting mannen. Het is ook gewoon heel lastig om te zien dat er een was aan moet :@
Smoesjes

En ja, ongeveer kunnen ze wel zeggen hoever je bent. Bij 12 weken is het zeker. Maar de kans is minimaal dat ze/hij met 40 weken precies komt ;)
pi_144542427
Misselijk zijn is zo naar! Ik heb er weinig last van gehad, maar bij mij speelde het vooral op aan het eind van de middag, als ik moe was en ik niet genoeg gegeten/gedronken had. Dan was de remedie toch echt even zitten, en mezelf dwingen om iets te eten (tucjes deden het goed!). Sterkte.

Zoë, prachtig! Misschien ga ik mijn vriend ook maar overhalen om zo'n shoot te doen. Hij haat het om op de foto te gaan, maar dit is zo mooi met het hele gezin, zo natuurlijk vastgelegd ook O+.

Verjaardag van mini doen wij eigenlijk alleen met directe familie, maar dat is al behoorlijk wat (zussen plus aanhang en elk 2 kinderen, 1 nichtje neemt inmiddels ook aanhang mee, opa & oma (schoonouders dus), schoonzus plus vriend). Er is 1 vriendin die ook komt met vriend en dochtertje, dat is zo gegroeid. Maar die ken ik ook al sinds de middelbare school. Andere vrienden zijn in principe ook welkom, maar wonen wat verder weg en we vinden het leuker om dan een keer apart af te spreken, zodat je echt tijd hebt voor elkaar. Maar druk genoeg dus met alleen familie :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144542439
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Razztwizzle het volgende:

Vlindur geen bloedverlies meer *O* ! En ziek is ziek is rustig aan hè, kan manlief die was niet doen als 'ie weer thuis is?
Ah, het gaat wel. Als ik nou !Fok even wegleg is het zo gepiept ;)
pi_144542462
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:25 schreef Nikooos het volgende:
Enige wat vervelend was, was dat de hond 2 weken bij mijn schoonzusje was. Die is wat vrij geweest in de opvoeding en dus hebben we een stapje terug moeten maken in de opvoeding. Hij is nu zo'n 5,5 maand en doet nu opeens weer af en toe een plasje in huis :{
Dat lijkt me wel heel vervelend -O- Succes daarmee!

* Vlindur gaat nu de was doen. Bbl :Y)
pi_144542464
Oh en ik heb bericht gekregen over de studenten-echo-poli. Ik ben nu op 3 dagen ingedeeld?! Aangezien Rotterdam niet echt naast de deur is voor mij, en ik elke keer ook oppas voor peuter nodig heb, vind ik het wel wat veel eigenlijk... MAar eerst eens proberen of ik de oppas rond krijg :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144542517
Vlindur die wasmand _O- en wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad *O* we duimen verder! Doe idd maar lekker rustig aan O+ beterschap!

:* voor alle slechte nachten, en bekkenpijn -O- buh.
Klumsy wat naar van de misselijkheid -O- heb verder geen tips die niet al genoemd zijn, maar sterkte.. hoop dat het niet de hele zwangerschap aanhoudt!

Zoe wat een prachtige foto's O+ nou zie je lekker ook eens wat wij zien wanneer jij een foto post :Y

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Oh en ik heb bericht gekregen over de studenten-echo-poli. Ik ben nu op 3 dagen ingedeeld?! Aangezien Rotterdam niet echt naast de deur is voor mij, en ik elke keer ook oppas voor peuter nodig heb, vind ik het wel wat veel eigenlijk... MAar eerst eens proberen of ik de oppas rond krijg :P.
:') haha ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt en de andere dagen teruggeven hoor! tenzij je graag elke week wilt..

Hier: ik hoef er nog altijd niet uit snachts O+ en omdat het ledikant toch niet meer naast het bed past zoals we hadden gedacht, zijn we zelfs weer teruggewisseld van bedkant, (8> happy, mij maakt het vooralsnog weinig uit :').
27 weken vandaag! :o omg 3e trimester, when did that happen?? *O*
pi_144542684
De was draait. Vandaag nog zo'n 4 keer naar zolder lopen. Heb ik mn beweging ook weer gehad :P

Kwak, bekkenpijn sucks, dat niet meer kunnen lopen herken ik nog wel van bij Jelte, ik zakte ook compleet door mn hoeven :') Als het goed is, is het na de bevalling iig gelijk over :* Succes nog even de laatste weken!

En misselijkheid lijkt me zo klote -O- Ik heb het nu ook, maar ik denk dat dat gewoon achter mn ziekzijnshit zit.
  maandag 15 september 2014 @ 09:57:10 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_144542844
Crumpette alweer derde trimester, Omg! *O*

Nou, mn klossen komen overmorgen. Ze hadden vorige maand keurig de verkeerde afspraak geannuleerd en vervolgens de nieuwe er niet in gezet :X maar goed, dan staat t bed met 36+6 omhoog dus, bijtijdser kan haast niet :P
disclaimer
pi_144542940
Hier zijn net 12 klossen afgeleverd terwijl ik een ruggensteun voor in bed had aangevraagd :D. Reactie van verwarde bezorgmeneer: "Oh, goh, ja, via het kraamzorgbureau gaat het altijd om klossen en nooit om ruggensteunen." :') .

Kortom: Ik denk dat onze karma's zich vermengd hebben SQ. Klossen afhalen hier :+ ?
  maandag 15 september 2014 @ 10:05:12 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_144542959
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier zijn net 12 klossen afgeleverd terwijl ik een ruggensteun voor in bed had aangevraagd :D. Reactie van verwarde bezorgmeneer: "Oh, goh, ja, via het kraamzorgbureau gaat het altijd om klossen en nooit om ruggensteunen." :') .

Kortom: Ik denk dat onze karma's zich vermengd hebben SQ. Klossen afhalen hier :+ ?
ff naar Almere fietsen O+

Maar verwonderlijk is het zeker :')
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 10:06:06 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_144542979
Ik ging de map van de kraamzorg dus doorlezen.

Tennisballen jongens. Tennisballen.
disclaimer
pi_144542986
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ff naar Almere fietsen O+
Ja, je hebt nu verlof toch? Tijd genoeg :7 !

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2014 10:06:57 ]
pi_144542991
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Met hoeveel weken? :o

Oh wacht. Kraamzorg. Ik verloor geen tennisballen hoor. Wel een hoop drek :Y)
  maandag 15 september 2014 @ 10:09:11 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_144543040
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, je hebt nu verlof toch? Tijd genoeg :7 !
ja, da's wel! *op fietske klimt*
disclaimer
pi_144543068
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, da's wel! *op fietske klimt*
fiets je dan ook over DH op de terugweg? c_/

en omg ik kan er niet over uit dat ik 3e trimester ben ineens :@
pi_144543228
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Tussen 8+4 (20mm) en 12+6 (68mm) kan een betrouwbare termijn worden vastgesteld en voor verschillende termijnen verschillende eisen (zoals bij <10 weken altijd vaginaal). De betrouwbaarste termijnecho wordt tussen 10+0 en 12+6, maar zo dicht mogelijk bij de 10 weken gemaakt.
  maandag 15 september 2014 @ 10:20:50 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_144543297
Okay, dat zo dicht mogelijk op de tien weken was ik idd alweer vergeten ;)
disclaimer
pi_144543371
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:28 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Smoesjes
[ afbeelding ]

En ja, ongeveer kunnen ze wel zeggen hoever je bent. Bij 12 weken is het zeker. Maar de kans is minimaal dat ze/hij met 40 weken precies komt ;)
uhm... :X
  maandag 15 september 2014 @ 10:23:57 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144543372
Zoe wat een leuke foto's! En _O_ voor ela!

Nikooos welkom terug! Hopelijk gaat de misselijkheid van je vriendin snel over en kan ze lekker gaan genieten. En die kleine dingen zoals eten klaar zetten en de was aanzetten doen 't em gewoon.. lief hoor :) Spannend van de echo woensdag!

Kwak en Razz wat balen van de bekkenpijn. Rustig aandoen hé meisjes! :*

Klums en Vlindur balen van de misselijkheid.. tis gewoon bleugh -O-

Vlindur die was _O- Niet te veel werk op je hals halen hé.. doctors orders! :Y

Crump gewoon 27 weken al! *O*

Tennisballen?!? :{ :X :'(
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144543478
ach he, zo'n tennisbal weegt toch zo een ons? snel die kilo's weer kwijt? :D -O-
pi_144543542
Vlindur geen bloedverlies *O*

Nikoos een misselijke vriendin -O- Ik heb er uiteindelijk geen oplossing voor gevonden, maar gelukkig hield het met een week of 16 op! Mijn vriend snapte het totaal niet omdat ik nooit hoefde te spugen, dus rijstwafeltjes klaarzetten vind ik al heel wat :D

Zoë, wat een mooie plaatjes O+

Crumpette derde trimester *O* dat voelt raaaaaar! Moet wel zeggen dat de tijd voor mij sindsdien een stuk langzamer gaat ;)

En de was is hier ook nog een dingetje, maar geen droger dus het duurt ook een hele dag voordat ik alles netjes kan opbergen.

33 weken vandaag :D
pi_144543573
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
ach he, zo'n tennisbal weegt toch zo een ons? snel die kilo's weer kwijt? :D -O-
En goed om snel weer te beginnen met bewegen na de bevalling.
Tennisracket erbij. *Mep*. Hendig!
pi_144543577
Jaaa SQ, als je toch op de fiets zit naar Almere kun je best even langs DH fietsen. Als je rond 14 uur bent kun je kaffee mit kuchen doen met mij en Crump! :+

Bekken is vandaag een stuk liever vooralsnog *O* thanks meisjes

Wat een mooie foto's Zoë! Fijn dat je je beter voelt bij deze foto's.

12 klossen Razz _O- nu kun je ook de bank op klossen zetten!

Hier zitten alle gewassen kleertjes in de kast O+ draait de was en ga ik zo mijn deken afhaken. Ongestreken waren de kleertjes trouwens veel zachter en ook niet gekreukt dus ik heb de strijkbout lekker weer opgeborgen!

Oh en ik kreeg gisteren een verlaat babyshowerkado van SM en schoon zussen O+ luiertas van kitsch kitchen O+
Kwak
pi_144543612
Vergeet ik te *O* voor t derde trimester van Crump!

Ik herken het Krijgerrtje, voor mijn gevoel is het tweede trimester omgevlogen en gaat het derde weer langzaam...
Kwak
pi_144543632
Geweldig ding Kwak! Maar gaat jouw vriend nou ook op stap met zo'n tas? Wij hebben hier maar een veilige zwarte luierrugzak aangeschaft omdat ik m'n man echt niet met iets met stipjes of bloemen op pad wil sturen :D.

Deze:

pi_144543668
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
Jaaa SQ, als je toch op de fiets zit naar Almere kun je best even langs DH fietsen. Als je rond 14 uur bent kun je kaffee mit kuchen doen met mij en Crump! :+

Bekken is vandaag een stuk liever vooralsnog *O* thanks meisjes

Wat een mooie foto's Zoë! Fijn dat je je beter voelt bij deze foto's.

12 klossen Razz _O- nu kun je ook de bank op klossen zetten!

Hier zitten alle gewassen kleertjes in de kast O+ draait de was en ga ik zo mijn deken afhaken. Ongestreken waren de kleertjes trouwens veel zachter en ook niet gekreukt dus ik heb de strijkbout lekker weer opgeborgen!

Oh en ik kreeg gisteren een verlaat babyshowerkado van SM en schoon zussen O+ luiertas van kitsch kitchen O+
[ link | afbeelding ]
leuk die tas! O+

Hier vroeg een vriendin van me gisteren, of ik een babyshower ging doen. -O- ik zo ehm, dat is niet echt aan mij he? ;( vind het stiekem wel een beetje jammer dat mijn vriendinnen gewoon niks doen in die richting. (overigens is zij zelf een collega van mijn vriend en een redelijk nieuwe vriendin voor mij, dus van haar verwacht ik niks hoor! Dus die vraag was net niet zo awkward als het klinkt - maar van mijn long-time vriendinnen merk ik gewoon weinig.)

quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2014 10:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En goed om snel weer te beginnen met bewegen na de bevalling.
Tennisracket erbij. *Mep*. Hendig!
_O- niceee! helaas heb ik de oog-hand coordinatie van een blinde luiaard, dus moet iedereen zich maar bergen tegen die tijd :')
pi_144543756
Mooie foto's Zoë!
Crump alweer derde trimester!
Leuk Kwak van de tas!!
Nikooos, lief dat je wat licht verteerbaar eten bij je vriendin hebt neergezet! Helpen met de was en het eten doen ofzo en begrijpen dat zij eventueel niet wil eten of maar een paar hapjes, is al heel fijn. Hier maanden lang misselijk geweest, op het laatst kon ik niets dan hangen en slapen. Man heeft het huishouden draaiende gehouden (voornamelijk stofzuigen, eten maken, wasjes doen) en zorgen dat de etenswaren in huis kwamen die ik graag wou eten.

Hier nu 38 weken *O* Wel weer een rotnacht want oh jee, ik voelde weer van alles in mijn buik :') Dit wordt vermoeiend zo en ik moet toch echt relaxed worden nu. Kan nog wel weken duren en ik heb nog niet eens weeën ofzo en zelfs dan kan het nog dagen of weken duren. Net goedgekeurd bij VK, echootje gehad nog, kind lag er prachtig bij, 7/7,5 pond verwacht ze, lang kind.
En nu maar weer op bed om bij te slapen.

Oh ja, een van mijn schoonzussen wil ineens langs komen. Geen idee waarom, ik spreek ze nooit en sla altijd dicht op verjaardagen enzo, ben niet zo sociaal dat ik lekker makkelijk socialize :X Heb het maar zo geprobeerd te sturen dat ze komt als (8> ook thuis is, dan kan hij het wat pratende houden.
pi_144543985
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Geweldig ding Kwak! Maar gaat jouw vriend nou ook op stap met zo'n tas? Wij hebben hier maar een veilige zwarte luierrugzak aangeschaft omdat ik m'n man echt niet met iets met stipjes of bloemen op pad wil sturen :D.

Deze:

[ [url=http://www.happybags.co.uk/user/products/pacapod-picos-backpack[5].jpg]afbeelding[/url] ]
Oh jawel hoor. Hij loopt al maanden met mijn handtassen en schoudertassen te zeulen omdat ik ze niet goed meer kon tillen :P ik heb vooral gelet op of ik m bij de wagen vond passen en of hij en beetje vrolijk was.

R kan altijd nog een tweede mannelijkere tas komen :P

Meuh crump, jammer dat je vriendinnen niet zo ondernemend/enthousiast zijn...
Kwak
pi_144543994
quote:

[ afbeelding ]

:D ja das wel ff schrikken.
Ik riep (8> (want het voelde best wel naar/vreemd) en hij moest kijken :') iets met gedeelde smart.. Was echt ff in shock

Zal even verder bijlezen
pi_144544060
Waarom moet een bbabyshower eigenlijk van vriendinnen uitgaan? Als je een babyshower wilt dan organiseer je er toch eentje!
pi_144544200
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Vlindur O+ geen bloedverlies ! Wat fijn

Razz
voldoende klossen in ieder geval :')

Crumpette
Alweer het 3e trimester!
:* dat is ook er jammer. Hier ook geen actieve vriendinnen daarin.

KwakzOr
Lekker aan het nestelen O+ mooie luiertas ook.

Ben net thuis van het ziekenhuis.
Hoge hartslag, onrustig gevoel, misselijk enz zat me niet echt lekker dus ik wilde even mijn bloeddruk laten checken. Was 140/65 in emotionele ( :@ ) toestand dus prima. De gyn was verder erg tevreden en moest rust nemen en lekker de baby's laten groeien. Wat te doen met mijn onrust moet ik woensdag even bespreken met mijn eigen gyn.
(toen ik moest huilen kwam S met allemaal speelgoed 'kom spelen' O+ arm kind. Ik huil bijna nooit vind het niet leuk als ze het ziet. Dus we gingen naar de dokter voor mama's buik. Zijn we bij het ziekenhuis: 'leuk'! Riep ze. En ging lekker spelen in de wachtruimte.
Ze maakt me ook weer vrolijk en tegelijk vind ik t sneu voor dr. Lekker die hormonen :'( )

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 15-09-2014 11:11:38 ]
  maandag 15 september 2014 @ 11:05:13 #49
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144544353
Kwak leuk die tas! ^O^
Razz die rugzak ziet er echt super handig uit! Slim!
Krijgerrtje 33 weken! *O*
Hilmo 38 weken! *O* Fijn dat alles weer goed was met de controle!

Bij ons zitten baby-showers er ook nog niet ingebakken in de vriendenkring. Maar dan weet ik wel van te voren dat ik er niet op hoef te rekenen ;) Crump.. misschien eens een 'onopvallende-tactische-die-baby-showers-zijn-ook-best-leuk-hé' opmerking laten vallen bij je vriendinnen? Of inderdaad wat DND zegt.. maar het nadeel is dan dat je het zelf moet gaan lopen regelen :P

Ach gos Zoë wat lief van S.. is toch niet sneu.. O+ En heel fijn dat bij controle alles goed bleek... lekker rustig aan blijven doen :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 11:07:19 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144544390
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:

Deze:

[ [url=http://www.happybags.co.uk/user/products/pacapod-picos-backpack[5].jpg]afbeelding[/url] ]
even tussendoor waar heb je deze besteld/gekocht? Ik vind hem er wel heel praktisch uitzien voor tijdens de treinreisjes die ik moet maken (zon kinderwagen in en uit de trein tillen is al lastig zat, laat staan als er nog een tas aanhangt)

(bijlezen doe ik vanmiddag wel, maar :* voor iedereen die 't nodig heeft)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144544438
Het is een Pacapod en volgens mij komt die van ons via bol.com :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 11:13:37 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144544525
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 11:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is een Pacapod en volgens mij komt die van ons via bol.com :)
*slik* dat wordt een gewone rugzak zo te zien :P thnx voor het antwoord iig ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 15 september 2014 @ 11:17:55 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144544623
quote:

[ afbeelding ]

Een vriendinnetje van mij riep in paniek de kraamverzorgster want ze dacht dat ze (een stuk van) haar lever verloor! :D _O- :')
pi_144544629
Help!!!!! Volgens mij nestel ik.... Wiliemand me stoppen voor ik ramen ga lappen Dit is zo niet mij!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 11:19:40 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144544665
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Help!!!!! Volgens mij nestel ik.... Wiliemand me stoppen voor ik ramen ga lappen Dit is zo niet mij!
gewoon aan toegeven :P ik heb afgelopen twee weken alle gordijnen en vitrage gewassen en de ramen gezeemd .. en wat was ik blij ( :') ) :P

pi_144544735
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Waarom moet een bbabyshower eigenlijk van vriendinnen uitgaan? Als je een babyshower wilt dan organiseer je er toch eentje!
Ja.. ik weet het niet.. dat voelt toch raar. Ik kan dat soort aandacht niet zo goed voor mezelf vragen, zo van : kom naar mijn feestje en vier dat ik een baby krijg! en al helemaal raar ook omdat mensen zich dan ook nog verplicht voelen een kadootje mee te brengen oid. Voelt een beetje als je eigen vrijgezellenfeestje organiseren -O-

Met verjaardagen heb ik het overigens minder, maar daar heb ik kadootjes ook al lang geleden afgeschaft :') is gewoon een gelegenheid elkaar te zien en wat te drinken en bij te kletsen enzo.

maargoed, 1st world problems enzo. :').
  maandag 15 september 2014 @ 11:23:58 #57
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144544770
BE :') Maar serieus.. ik zou me ook echt rot schrikken!

DND op je gat blijven zitten! .. dat is geen werk voor een vrouw in jouw 'conditie' *geeft de afstandsbediening aan* :P
pi_144544946
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Een vriendinnetje van mij riep in paniek de kraamverzorgster want ze dacht dat ze (een stuk van) haar lever verloor! :D _O- :')
zo ziet het er ook uit :r
ik vond het ook doodeng (maar dat had een achterliggende reden). Bij de oudste helemaal geen last van gehad.
  maandag 15 september 2014 @ 11:33:41 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_144544960
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ermahgerd _O-
disclaimer
pi_144544976
Ik ben zelf ook niet zo het type voor een bloemetjestas, dus ik heb me kapot gezocht naar een tas die ik zelf mooi en praktisch vond en waar ik papa straks ook veilig mee over straat kan sturen :)
Wij hebben deze:

En ik had ook een hard hoofd in een baby shower (voornamelijk 'losse' vriendinnen, geen groep ofzo), maar ik heb vernomen dat er een party georganiseerd wordt! Ala vrijgezellenfeestje, ik mag niks weten en af en toe zit man met geheimzinnig gezicht te appen (hij weet in elk geval de datum) :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_144545026
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef Radyhyn het volgende:
BE :') Maar serieus.. ik zou me ook echt rot schrikken!

DND op je gat blijven zitten! .. dat is geen werk voor een vrouw in jouw 'conditie' *geeft de afstandsbediening aan* :P
_O- heb je eigenlijk wel gelijk in... maar toch maar aan begonnen. Ben morgen pas hoogzwanger hoor! Wil mijn man er ook niet voor op laten draaien. Hij heeft al zo veel van me overgenomen, en ik ben huisvrouw!

En wie weet schiet de kleine er zo uit straks! ;)
  maandag 15 september 2014 @ 11:36:40 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_144545036
Ik heb een tas nog op mijn verlanglijstje van kraamkados staan. Volgens mij gebruik ik die de eerste tijd toch niet zo veel, en anders heb ik zelf wel een plekje in mijn tas over :)
Vind die van jou wel mooi, Mariska!
disclaimer
pi_144545053
Vind de rugzak van Razz erg tof! :) En die van Mariska is ook leuk! :D Hier kreeg ik een lekker vrolijk vrouwelijke luiertas van Lief voor m'n verjaardag. Heb verder vrij weinig met het merk (lees: niets) maar vind deze tas wel tof! En ach, vriendlief heeft er geen problemen mee :P
pi_144545056
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:34 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo het type voor een bloemetjestas, dus ik heb me kapot gezocht naar een tas die ik zelf mooi en praktisch vond en waar ik papa straks ook veilig mee over straat kan sturen :)
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]

En ik had ook een hard hoofd in een baby shower (voornamelijk 'losse' vriendinnen, geen groep ofzo), maar ik heb vernomen dat er een party georganiseerd wordt! Ala vrijgezellenfeestje, ik mag niks weten en af en toe zit man met geheimzinnig gezicht te appen (hij weet in elk geval de datum) :D
Die stond ook op mijn shortlist, net als de varianten met blauwgroene strepen :P
Kwak
  maandag 15 september 2014 @ 11:42:25 #65
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144545158
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 11:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

_O- heb je eigenlijk wel gelijk in... maar toch maar aan begonnen. Ben morgen pas hoogzwanger hoor! Wil mijn man er ook niet voor op laten draaien. Hij heeft al zo veel van me overgenomen, en ik ben huisvrouw!

En wie weet schiet de kleine er zo uit straks! ;)
Zet dan wel die emmer sop tussen je benen in dan hé.. komt ie lekker zacht neer en istie meteen gewassen ook :D

Bikkel hoor dat ramen wassen! ^O^
pi_144545211
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja.. ik weet het niet.. dat voelt toch raar. Ik kan dat soort aandacht niet zo goed voor mezelf vragen, zo van : kom naar mijn feestje en vier dat ik een baby krijg! en al helemaal raar ook omdat mensen zich dan ook nog verplicht voelen een kadootje mee te brengen oid. Voelt een beetje als je eigen vrijgezellenfeestje organiseren -O-

Met verjaardagen heb ik het overigens minder, maar daar heb ik kadootjes ook al lang geleden afgeschaft :') is gewoon een gelegenheid elkaar te zien en wat te drinken en bij te kletsen enzo.

maargoed, 1st world problems enzo. :').
daar heb je ook gelijk in. Ik doe het ook niet hoor. De drie mensen die ik zou kunnen uitnodigen heb ik al zo veel van gekregen ;) misschien kun je ze gewoon net als je verjaardag uitnodigen voor een gezellig samen zijn voor de baby komt en kijken of ze er zelf wat uit oppikken?
  maandag 15 september 2014 @ 11:45:13 #67
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_144545225
quote:
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]

Ooo wacht.. Vriend legt zn mobiel tegenwoordig ook op de kop op tafel! De vorige keer had hij ook sneaky dingen gefixt...

Gewoon heerlijk niet bij nadenken he..

Mooie tassen allemaal. Ik heb gewoon een extreem oude bjorn borg gebruikt van mezelf. Kon alles in, alleen niet op te hangen. Wil dit keer eigenlijk zo'n cowboybag ;).

Oh en sq, juist in het begin sleep je veel mee als je langere tijd weg bent. Ik heb het zelf niet als handig ervaren om dingen in je eigen tas te doen. Je bent jaren bezig met je eigen spul te zoeken of net het spuugdoekje als het nodig is en je eigen tas wordt zo zwaar ;( .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_144545250
quote:
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]

Die vind ik leuk! :o
  maandag 15 september 2014 @ 11:56:04 #69
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144545509
Mooie tas JM!

Stiekem heb ik deze nog op mijn verlanglijstje staan.. maar mijn man is van de praktische kant en we hebben natuurlijk al een luiertas.. dus zou deze over-kill zijn... en natuurlijk heeft hij gelijk.. maar ik vinnem zo leuheuuukk! :P
pi_144545555
Ik heb een nijntje tas. (Had ik al gezegd dat ik nijntjefan ben?) Zo'n blauwe (kan best voor meisjes ook) beetje een 'lief' model.
Was van plan een zwarte kinderwagen te nemen, dus dan past alles. En manlief loopt met alles, dat interesseert hem niks.

Babyshower reken ik niet op. Ik heb maar 1 vriendin en die zit straks zelf met een kleintje erbij. Bovendien vind ik het niet erg dat ik alles zelf mag uitkiezen zo.

Nesteldrang heb ik nog lang niet. Mag af en toe mezelf ook echt een schop geven, want zo staan er nog twee overvolle wasmanden te wachten op het opvouwen. En dat vind ik niet eens erg werk. Serietje erbij en hup, zo gebeurd. Ik begin er dan ook straks aan.

Ipad kent het woord nesteldrang niet. Lekker in denial!
pi_144545610
ik denk dat ik uiteindelijk gewoon alles in mijn oude rugzak stop hoor :')
  maandag 15 september 2014 @ 12:06:43 #72
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_144545812
Hier een simpele maar toch wat stoerdere zwarte luiertas van de Prenatal. Ik had em al bij Draakje en hij zal deze ronde ook wel overleven ;) .

Babyshower heb ik bij Draak niet gehad en zal er bij Piranha ook niet komen. Ik kan nou eenmaal in real life niet zo geweldig met vrouwen overweg dus vriendinnen heb ik niet, en ik zie het mijn beste maatje ook niet echt organiseren :').

Vanmorgen de geboortekaartjes maar alvast uitgezocht! Binnen 20 minuten waren we eruit :o ! Tekst was al klaar dus vanmiddag even terug naar de drukker om de proefdruk aan te vragen.
Weer iets om af te strepen van de to-do-lijst *O* !
pi_144545824
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Die vind ik leuk! :o
En hij heeft ook nog van die handige clipjes waarmee je 'm aan de wagen kunt hangen O+

Ok, de commode is af! Woohoo! (op magneetjes voor de deurtjes na, vandaar dat die nog een beetje open staan) De kleur is Vintage Blue (de FOK-clubkleur immers :)), het kussen is dus ons grote-op-maat-aankleedkussen, de mandjes en tak komen er boven aan de muur voor Handige Dingen (mandjes) en Mooiste Pakjes (tak). Als jullie me missen vanmiddag, dan zit ik er denk ik verliefd naar te staren ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 september 2014 @ 12:09:30 #74
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144545873
Wauw JM echt tof zeg! ^O^

NTS record geboorte kaartje uitzoeken hihi, leuk dat jullie eruit zijn :)
pi_144545991
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:07 schreef JufMariska het volgende:

[..]

En hij heeft ook nog van die handige clipjes waarmee je 'm aan de wagen kunt hangen O+

Ok, de commode is af! Woohoo! (op magneetjes voor de deurtjes na, vandaar dat die nog een beetje open staan) De kleur is Vintage Blue (de FOK-clubkleur immers :)), het kussen is dus ons grote-op-maat-aankleedkussen, de mandjes en tak komen er boven aan de muur voor Handige Dingen (mandjes) en Mooiste Pakjes (tak). Als jullie me missen vanmiddag, dan zit ik er denk ik verliefd naar te staren ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!!!
  maandag 15 september 2014 @ 12:17:20 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_144546058
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 11:45 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ooo wacht.. Vriend legt zn mobiel tegenwoordig ook op de kop op tafel! De vorige keer had hij ook sneaky dingen gefixt...

Gewoon heerlijk niet bij nadenken he..

Mooie tassen allemaal. Ik heb gewoon een extreem oude bjorn borg gebruikt van mezelf. Kon alles in, alleen niet op te hangen. Wil dit keer eigenlijk zo'n cowboybag ;).

Oh en sq, juist in het begin sleep je veel mee als je langere tijd weg bent. Ik heb het zelf niet als handig ervaren om dingen in je eigen tas te doen. Je bent jaren bezig met je eigen spul te zoeken of net het spuugdoekje als het nodig is en je eigen tas wordt zo zwaar ;( .
ik dacht eigenlijk dat je volgens mij de eerste twee weken na de geboorte niet zo lang van huis bent, of is dat naïef? :@
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 12:18:35 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_144546095
Mooi hoor Mariska! O+
disclaimer
pi_144546429
Gaaf hoor JM!
Kwak
pi_144546644
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:34 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:') haha ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt en de andere dagen teruggeven hoor! tenzij je graag elke week wilt..
Er zit wel steeds een paar weken (bijna een maand) tussen, dat scheelt. Maar het is wel veel gedoe inderdaad.

En 3e trimester voor jou al, omg!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 september 2014 @ 12:50:44 #80
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_144546892
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik dacht eigenlijk dat je volgens mij de eerste twee weken na de geboorte niet zo lang van huis bent, of is dat naïef? :@
Haha nee de eerste twee weken zou ik me inderdaad ook niet te druk om maken (maar wellicht ben ik bevooroordeeld, want V mocht de eerste maand niet naar buiten). Wellicht hebben andere moeders daar een ander idee over?

JM mooi!!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_144547331
JM, ik heb een luiertas van hetzelfde merk (deze http://www.luiertas-verzo(...)dition-uptown-stripe)! Fijn in het gebruik vond ik, behalve als je met kind in draagdoek weg bent. Ik heb de tas gebruikt van ongeveer 1 maand tot een jaar denk ik. Daarna was het meer luier en doekjes in eigen tas frotten en gaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 september 2014 @ 13:27:07 #82
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_144547730
Ben ik een hele slechte moeder als ik gewoon de bijpassende luiertas van de Joolz Sense heb? :@ Heb niet eens nagedacht dat het ook anders kan!
pi_144547858
Ik ben pas een slechte moeder want ik heb geeneens een luiertas.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 15 september 2014 @ 13:34:19 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_144547917
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef StarDust_ het volgende:
Ben ik een hele slechte moeder als ik gewoon de bijpassende luiertas van de Joolz Sense heb? :@ Heb niet eens nagedacht dat het ook anders kan!
waarom zou dát je een slechte moeder maken? :D
disclaimer
pi_144548004
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef StarDust_ het volgende:
Nee joh, haske praktisch! Ik ben gewoon een muts dat ik in m'n hoofd haalde dat ik 'iets anders' wilde, heeft mee een paar avondjes interwebsen gekost hoor...
pi_144548073
Ik snap wel dat je je als aanstaande moeder af en toe onzeker voelt over welke spullen je nu allemaal echt moet aanschaffen en wat je wel kunt laten zitten. Soms krijg je het idee dat iets echt MOET en dan blijkt dat eigenlijk helemaal niet zo te zijn. Ik had dat dus met de luiertas. Heel veel vrouwen begonnen erover tegen me: en, heb je al een luiertas?? Heb nooit begrepen waarom je zoiets moet hebben. Als echte vrouw zijnde heb ik immers al een hele collectie tassen. En als je dan kijkt naar de prijzen die voor zo'n tas vaak gevraagd worden.

Maar goed, je kunt het ook zo zien: ieder excuus om een nieuwe tas te kopen, is weer mooi meegenomen natuurlijk. *) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_144548176
Volgens mij is dat echt zoiets waar je bij een tweede veel losser in bent :D ik sleepte eerst vanalles mee in die luiertas, ik had zooooveel bij. Nu ga ik altijd alleen op pad met een luier en een pakje doekjes in mijn gewone tas, en ik denk dat ik behalve een setje kleertjes voor baby 2 straks niet veel meer meeneem.

Dat gezegd hebbende, is een isolatievakje voor afgekolfde melk of warm water best praktisch als je langere tijd weg bent en al die vakjes houden het wel overzichtelijk. Maar een must zou ik het niet meer noemen :)
pi_144548209
Ik heb een luiertas voor een tientje bij kruidvat! En die griste mijn zusje uit mijn handen en rekende voor me af. Heel lief van haar ! Hij is grijs met witte sterren... we houden niet van al te lief en kinderlijk :@
  maandag 15 september 2014 @ 13:46:41 #89
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_144548295
Ik heb dus deze:

En nu vind ik die van jullie veel mooier!! :'(
pi_144548437
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef StarDust_ het volgende:
Ik heb dus deze:

[ afbeelding ]

En nu vind ik die van jullie veel mooier!! :'(
Boeit niks toch! Hij hangt aan je kinderwagen of je pleurt m in de hoek van waar je bent :7
Niks mis mee trouwens, met die tas.
  maandag 15 september 2014 @ 13:51:43 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_144548460
Hormonen O+
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 13:56:40 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144548578
Volgens mij was er ooit zelfs een luiertassentopic en waren er mensen met meerdere. :D Het is maar waar je jezelf gek mee kan laten maken he! :+
*even zoeken*

Whehehe, het was zelfs een reeks: OUD / Het grote luiertassen topic 2

En los maar weer met die koophormonen! :D
OMG, als je dat topic leest hoor, hoe heerlijk! O+ _O-
pi_144549026
Hahah ja het is dat ik er een kreeg, anders had ik er ook zeker niet zoveel geld aan uitgegeven :P meer dan 1 luierwas heb je sowieso niet nodig denk ik :D

Maar kan hem wel mooi gebruiken als vluchttas! :)
  maandag 15 september 2014 @ 14:15:09 #94
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144549145
SD ik wilde juist heel graag een luiertas die bij de kinderwagen past!
Maar de kinderwagen die wij hebben uitgezocht heeft geen bijpassende tassen.. maar die tas die we erbij kregen is wel echt bijna dezelfde kleur :Y

Verder ben ik gewoon dol op verschillende tassen.. heb er thuis dan ook vele liggen.. en dat helpt ook niet echt bij mijn koop-drang :')
  maandag 15 september 2014 @ 14:16:22 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_144549180
Over vluchttassen... Een plastic shopper voldoet toch wel? :')
Ik heb alleen handtassen verder namelijk _O-
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 14:18:20 #96
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144549241
Ja.. lijkt mij wel toch.. maar doe er dan wel 1 van de AH ofzo.. en niet van de Lidl :{w
pi_144549245
Volgens mij had ik een koffertje voor S maar voor mezelf ook een jumbo shopper :') :+

Pauperig FTW O+
pi_144549247
Ik heb zo'n klein rolkoffertje als vluchttas klaarstaan. Vooral omdat die dicht kan en dus de kat er niet steeds in gaat liggen :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2014 14:18:55 ]
pi_144549312
Ik had de luiertas mee en een shopper idd (met badjas, boekjes enz omdat t plan was dat ik 3dgn zou blijven :9)

Voor de komende bevalling heb ik een klein koffertje.
  maandag 15 september 2014 @ 14:20:51 #100
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144549329
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb zo'n klein rolkoffertje als vluchttas klaarstaan. Vooral omdat die dicht kan en dus de kat er niet steeds in gaat liggen :') .
Oh das wel een goeie ja :Y
Ik kan er écht niet tegen, kattenharen op spullen waar ik dat niet wil zien. En al helemaal niet op babykleren/dekens/boxkleden
  maandag 15 september 2014 @ 14:23:20 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_144549418
Ik heb die blije tas die je gratis bij de kruidvat kreeg? :')

disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 14:29:29 #102
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144549628
Ja! Die is nog super blij ook :Y

Trolley is een goed idee ja! Die heb ik ook nog ergens liggen! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')