ik dacht eigenlijk dat je volgens mij de eerste twee weken na de geboorte niet zo lang van huis bent, of is dat naïef?quote:Op maandag 15 september 2014 11:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ooo wacht.. Vriend legt zn mobiel tegenwoordig ook op de kop op tafel! De vorige keer had hij ook sneaky dingen gefixt...
Gewoon heerlijk niet bij nadenken he..
Mooie tassen allemaal. Ik heb gewoon een extreem oude bjorn borg gebruikt van mezelf. Kon alles in, alleen niet op te hangen. Wil dit keer eigenlijk zo'n cowboybag.
Oh en sq, juist in het begin sleep je veel mee als je langere tijd weg bent. Ik heb het zelf niet als handig ervaren om dingen in je eigen tas te doen. Je bent jaren bezig met je eigen spul te zoeken of net het spuugdoekje als het nodig is en je eigen tas wordt zo zwaar.
Er zit wel steeds een paar weken (bijna een maand) tussen, dat scheelt. Maar het is wel veel gedoe inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 09:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]haha ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt en de andere dagen teruggeven hoor! tenzij je graag elke week wilt..
Haha nee de eerste twee weken zou ik me inderdaad ook niet te druk om maken (maar wellicht ben ik bevooroordeeld, want V mocht de eerste maand niet naar buiten). Wellicht hebben andere moeders daar een ander idee over?quote:Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je volgens mij de eerste twee weken na de geboorte niet zo lang van huis bent, of is dat naïef?
waarom zou dát je een slechte moeder maken?quote:Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef StarDust_ het volgende:
Ben ik een hele slechte moeder als ik gewoon de bijpassende luiertas van de Joolz Sense heb?Heb niet eens nagedacht dat het ook anders kan!
Nee joh, haske praktisch! Ik ben gewoon een muts dat ik in m'n hoofd haalde dat ik 'iets anders' wilde, heeft mee een paar avondjes interwebsen gekost hoor...quote:Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef StarDust_ het volgende:
Ben ik een hele slechte moeder als ik gewoon de bijpassende luiertas van de Joolz Sense heb?Heb niet eens nagedacht dat het ook anders kan!
Boeit niks toch! Hij hangt aan je kinderwagen of je pleurt m in de hoek van waar je bentquote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef StarDust_ het volgende:
Ik heb dus deze:
[ afbeelding ]
En nu vind ik die van jullie veel mooier!!
Oh das wel een goeie jaquote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb zo'n klein rolkoffertje als vluchttas klaarstaan. Vooral omdat die dicht kan en dus de kat er niet steeds in gaat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |