quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
ik zag nog grappige van 'de kunstboer', voor wie nog een (of meer) luiertas(sen) zoekt.
k_i_m, hoe bevallen die luiertassen van jou eigenlijk tot nu toe. gebruik je ze allemaal?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Weet iemand wanneer de Oilily tassen weer ergens in de aanbieding komen??
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die in dit topic komen bij Olliewood vandaan. Ze hebben regelmatig nieuwe, dus het is altijd de moeite om even te kijken, al is het maar voor kleertjes als ze geen tassen hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
http://www.mooikids.nl/shop/index.php?page=Homepage&gclid=CNOI7NS3jpkCFQpNQwodvzwkaA
deze site al bekend?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze zo mooi![]()
door iemand hier op Fok! gekocht, maar ja ik heb er al een... deze:
Ik ben aan het overwegen deze op marktplaats te zetten en dan die andere te kopen als deze verkocht is.![]()
quote:
Maar mooi is anders, het oog wil ook wat (lees:alles)quote:
Oja, die moet er natuurlijk ook mee lopen, even vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, helemaal waar![]()
Ik zou dan wel zo'n Ollily tas willen hebben, maar denk dat vriendlief daar niet zo blij mee zal zijn
Gewoon bij de tassen speciaal zaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die van Nijntje vind ik ook erg leuk, MamsX waar heb je die gekocht?
Roodkapjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:14 schreef cattie het volgende:
http://www.oplage1.nl/babytas.htm hebben ze ook mooie tassen.
Ik ben nog steeds blij met mijn Birdie Nam Nam.
Ik ga Peaceman heel lief aankijken zodat ik hem voor moederdag krijg hahaha, ik vind hem super en helemaal mijn kleurtjes ook. Dat verschoningsmatje heb ik nu ook, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit.... tot nu toe 1 x maar. Ik heb zelfs bij Twan helemaal geen luiertas gehad, gebruikte ik een gewone tas.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Diaan dat was ik inderdaad met die wit/oranje luiertas! In het echt is hij nog veel leuker![]()
Er zit een matje bij om te verschonen, niet zo heel erg groot dat is wel jammer maar ook geen ramp en er zit een fleece dekentje bij en een flesjeshouder om de flesjes warm te houden, een etui voor luiers en een apart hoesje voor speentjes. Ik ben er blij mee!
Leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou stiekem deze er ook nog wel bijwillen.
[ afbeelding ]
Moet vast wel lukken tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga Peaceman heel lief aankijken zodat ik hem voor moederdag krijg hahaha, ik vind hem super en helemaal mijn kleurtjes ook. Dat verschoningsmatje heb ik nu ook, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit.... tot nu toe 1 x maar. Ik heb zelfs bij Twan helemaal geen luiertas gehad, gebruikte ik een gewone tas.
Je kan uiteraard ook een luiertas kopen en die gebruiken als normale tasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuke tassen! Ben nu ook op zoek naar een tas, al is het niet voor luiers, maar die zijn lang zo leuk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |