abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144542940
Hier zijn net 12 klossen afgeleverd terwijl ik een ruggensteun voor in bed had aangevraagd :D. Reactie van verwarde bezorgmeneer: "Oh, goh, ja, via het kraamzorgbureau gaat het altijd om klossen en nooit om ruggensteunen." :') .

Kortom: Ik denk dat onze karma's zich vermengd hebben SQ. Klossen afhalen hier :+ ?
  maandag 15 september 2014 @ 10:05:12 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_144542959
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier zijn net 12 klossen afgeleverd terwijl ik een ruggensteun voor in bed had aangevraagd :D. Reactie van verwarde bezorgmeneer: "Oh, goh, ja, via het kraamzorgbureau gaat het altijd om klossen en nooit om ruggensteunen." :') .

Kortom: Ik denk dat onze karma's zich vermengd hebben SQ. Klossen afhalen hier :+ ?
ff naar Almere fietsen O+

Maar verwonderlijk is het zeker :')
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 10:06:06 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_144542979
Ik ging de map van de kraamzorg dus doorlezen.

Tennisballen jongens. Tennisballen.
disclaimer
pi_144542986
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ff naar Almere fietsen O+
Ja, je hebt nu verlof toch? Tijd genoeg :7 !

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2014 10:06:57 ]
pi_144542991
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Met hoeveel weken? :o

Oh wacht. Kraamzorg. Ik verloor geen tennisballen hoor. Wel een hoop drek :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 15 september 2014 @ 10:09:11 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_144543040
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, je hebt nu verlof toch? Tijd genoeg :7 !
ja, da's wel! *op fietske klimt*
disclaimer
pi_144543068
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, da's wel! *op fietske klimt*
fiets je dan ook over DH op de terugweg? c_/

en omg ik kan er niet over uit dat ik 3e trimester ben ineens :@
pi_144543228
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief :P
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken :)
Tussen 8+4 (20mm) en 12+6 (68mm) kan een betrouwbare termijn worden vastgesteld en voor verschillende termijnen verschillende eisen (zoals bij <10 weken altijd vaginaal). De betrouwbaarste termijnecho wordt tussen 10+0 en 12+6, maar zo dicht mogelijk bij de 10 weken gemaakt.
  maandag 15 september 2014 @ 10:20:50 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_144543297
Okay, dat zo dicht mogelijk op de tien weken was ik idd alweer vergeten ;)
disclaimer
pi_144543371
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:28 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Smoesjes
[ afbeelding ]

En ja, ongeveer kunnen ze wel zeggen hoever je bent. Bij 12 weken is het zeker. Maar de kans is minimaal dat ze/hij met 40 weken precies komt ;)
uhm... :X
  maandag 15 september 2014 @ 10:23:57 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144543372
Zoe wat een leuke foto's! En _O_ voor ela!

Nikooos welkom terug! Hopelijk gaat de misselijkheid van je vriendin snel over en kan ze lekker gaan genieten. En die kleine dingen zoals eten klaar zetten en de was aanzetten doen 't em gewoon.. lief hoor :) Spannend van de echo woensdag!

Kwak en Razz wat balen van de bekkenpijn. Rustig aandoen hé meisjes! :*

Klums en Vlindur balen van de misselijkheid.. tis gewoon bleugh -O-

Vlindur die was _O- Niet te veel werk op je hals halen hé.. doctors orders! :Y

Crump gewoon 27 weken al! *O*

Tennisballen?!? :{ :X :'(
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144543478
ach he, zo'n tennisbal weegt toch zo een ons? snel die kilo's weer kwijt? :D -O-
pi_144543542
Vlindur geen bloedverlies *O*

Nikoos een misselijke vriendin -O- Ik heb er uiteindelijk geen oplossing voor gevonden, maar gelukkig hield het met een week of 16 op! Mijn vriend snapte het totaal niet omdat ik nooit hoefde te spugen, dus rijstwafeltjes klaarzetten vind ik al heel wat :D

Zoë, wat een mooie plaatjes O+

Crumpette derde trimester *O* dat voelt raaaaaar! Moet wel zeggen dat de tijd voor mij sindsdien een stuk langzamer gaat ;)

En de was is hier ook nog een dingetje, maar geen droger dus het duurt ook een hele dag voordat ik alles netjes kan opbergen.

33 weken vandaag :D
pi_144543573
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
ach he, zo'n tennisbal weegt toch zo een ons? snel die kilo's weer kwijt? :D -O-
En goed om snel weer te beginnen met bewegen na de bevalling.
Tennisracket erbij. *Mep*. Hendig!
pi_144543577
Jaaa SQ, als je toch op de fiets zit naar Almere kun je best even langs DH fietsen. Als je rond 14 uur bent kun je kaffee mit kuchen doen met mij en Crump! :+

Bekken is vandaag een stuk liever vooralsnog *O* thanks meisjes

Wat een mooie foto's Zoë! Fijn dat je je beter voelt bij deze foto's.

12 klossen Razz _O- nu kun je ook de bank op klossen zetten!

Hier zitten alle gewassen kleertjes in de kast O+ draait de was en ga ik zo mijn deken afhaken. Ongestreken waren de kleertjes trouwens veel zachter en ook niet gekreukt dus ik heb de strijkbout lekker weer opgeborgen!

Oh en ik kreeg gisteren een verlaat babyshowerkado van SM en schoon zussen O+ luiertas van kitsch kitchen O+
Kwak
pi_144543612
Vergeet ik te *O* voor t derde trimester van Crump!

Ik herken het Krijgerrtje, voor mijn gevoel is het tweede trimester omgevlogen en gaat het derde weer langzaam...
Kwak
pi_144543632
Geweldig ding Kwak! Maar gaat jouw vriend nou ook op stap met zo'n tas? Wij hebben hier maar een veilige zwarte luierrugzak aangeschaft omdat ik m'n man echt niet met iets met stipjes of bloemen op pad wil sturen :D.

Deze:

pi_144543668
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
Jaaa SQ, als je toch op de fiets zit naar Almere kun je best even langs DH fietsen. Als je rond 14 uur bent kun je kaffee mit kuchen doen met mij en Crump! :+

Bekken is vandaag een stuk liever vooralsnog *O* thanks meisjes

Wat een mooie foto's Zoë! Fijn dat je je beter voelt bij deze foto's.

12 klossen Razz _O- nu kun je ook de bank op klossen zetten!

Hier zitten alle gewassen kleertjes in de kast O+ draait de was en ga ik zo mijn deken afhaken. Ongestreken waren de kleertjes trouwens veel zachter en ook niet gekreukt dus ik heb de strijkbout lekker weer opgeborgen!

Oh en ik kreeg gisteren een verlaat babyshowerkado van SM en schoon zussen O+ luiertas van kitsch kitchen O+
[ link | afbeelding ]
leuk die tas! O+

Hier vroeg een vriendin van me gisteren, of ik een babyshower ging doen. -O- ik zo ehm, dat is niet echt aan mij he? ;( vind het stiekem wel een beetje jammer dat mijn vriendinnen gewoon niks doen in die richting. (overigens is zij zelf een collega van mijn vriend en een redelijk nieuwe vriendin voor mij, dus van haar verwacht ik niks hoor! Dus die vraag was net niet zo awkward als het klinkt - maar van mijn long-time vriendinnen merk ik gewoon weinig.)

quote:
6s.gif Op maandag 15 september 2014 10:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En goed om snel weer te beginnen met bewegen na de bevalling.
Tennisracket erbij. *Mep*. Hendig!
_O- niceee! helaas heb ik de oog-hand coordinatie van een blinde luiaard, dus moet iedereen zich maar bergen tegen die tijd :')
pi_144543756
Mooie foto's Zoë!
Crump alweer derde trimester!
Leuk Kwak van de tas!!
Nikooos, lief dat je wat licht verteerbaar eten bij je vriendin hebt neergezet! Helpen met de was en het eten doen ofzo en begrijpen dat zij eventueel niet wil eten of maar een paar hapjes, is al heel fijn. Hier maanden lang misselijk geweest, op het laatst kon ik niets dan hangen en slapen. Man heeft het huishouden draaiende gehouden (voornamelijk stofzuigen, eten maken, wasjes doen) en zorgen dat de etenswaren in huis kwamen die ik graag wou eten.

Hier nu 38 weken *O* Wel weer een rotnacht want oh jee, ik voelde weer van alles in mijn buik :') Dit wordt vermoeiend zo en ik moet toch echt relaxed worden nu. Kan nog wel weken duren en ik heb nog niet eens weeën ofzo en zelfs dan kan het nog dagen of weken duren. Net goedgekeurd bij VK, echootje gehad nog, kind lag er prachtig bij, 7/7,5 pond verwacht ze, lang kind.
En nu maar weer op bed om bij te slapen.

Oh ja, een van mijn schoonzussen wil ineens langs komen. Geen idee waarom, ik spreek ze nooit en sla altijd dicht op verjaardagen enzo, ben niet zo sociaal dat ik lekker makkelijk socialize :X Heb het maar zo geprobeerd te sturen dat ze komt als (8> ook thuis is, dan kan hij het wat pratende houden.
pi_144543985
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Geweldig ding Kwak! Maar gaat jouw vriend nou ook op stap met zo'n tas? Wij hebben hier maar een veilige zwarte luierrugzak aangeschaft omdat ik m'n man echt niet met iets met stipjes of bloemen op pad wil sturen :D.

Deze:

[ [url=http://www.happybags.co.uk/user/products/pacapod-picos-backpack[5].jpg]afbeelding[/url] ]
Oh jawel hoor. Hij loopt al maanden met mijn handtassen en schoudertassen te zeulen omdat ik ze niet goed meer kon tillen :P ik heb vooral gelet op of ik m bij de wagen vond passen en of hij en beetje vrolijk was.

R kan altijd nog een tweede mannelijkere tas komen :P

Meuh crump, jammer dat je vriendinnen niet zo ondernemend/enthousiast zijn...
Kwak
pi_144543994
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

:D ja das wel ff schrikken.
Ik riep (8> (want het voelde best wel naar/vreemd) en hij moest kijken :') iets met gedeelde smart.. Was echt ff in shock

Zal even verder bijlezen
pi_144544060
Waarom moet een bbabyshower eigenlijk van vriendinnen uitgaan? Als je een babyshower wilt dan organiseer je er toch eentje!
pi_144544200
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Vlindur O+ geen bloedverlies ! Wat fijn

Razz
voldoende klossen in ieder geval :')

Crumpette
Alweer het 3e trimester!
:* dat is ook er jammer. Hier ook geen actieve vriendinnen daarin.

KwakzOr
Lekker aan het nestelen O+ mooie luiertas ook.

Ben net thuis van het ziekenhuis.
Hoge hartslag, onrustig gevoel, misselijk enz zat me niet echt lekker dus ik wilde even mijn bloeddruk laten checken. Was 140/65 in emotionele ( :@ ) toestand dus prima. De gyn was verder erg tevreden en moest rust nemen en lekker de baby's laten groeien. Wat te doen met mijn onrust moet ik woensdag even bespreken met mijn eigen gyn.
(toen ik moest huilen kwam S met allemaal speelgoed 'kom spelen' O+ arm kind. Ik huil bijna nooit vind het niet leuk als ze het ziet. Dus we gingen naar de dokter voor mama's buik. Zijn we bij het ziekenhuis: 'leuk'! Riep ze. En ging lekker spelen in de wachtruimte.
Ze maakt me ook weer vrolijk en tegelijk vind ik t sneu voor dr. Lekker die hormonen :'( )

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 15-09-2014 11:11:38 ]
  maandag 15 september 2014 @ 11:05:13 #49
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144544353
Kwak leuk die tas! ^O^
Razz die rugzak ziet er echt super handig uit! Slim!
Krijgerrtje 33 weken! *O*
Hilmo 38 weken! *O* Fijn dat alles weer goed was met de controle!

Bij ons zitten baby-showers er ook nog niet ingebakken in de vriendenkring. Maar dan weet ik wel van te voren dat ik er niet op hoef te rekenen ;) Crump.. misschien eens een 'onopvallende-tactische-die-baby-showers-zijn-ook-best-leuk-hé' opmerking laten vallen bij je vriendinnen? Of inderdaad wat DND zegt.. maar het nadeel is dan dat je het zelf moet gaan lopen regelen :P

Ach gos Zoë wat lief van S.. is toch niet sneu.. O+ En heel fijn dat bij controle alles goed bleek... lekker rustig aan blijven doen :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 11:07:19 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144544390
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:

Deze:

[ [url=http://www.happybags.co.uk/user/products/pacapod-picos-backpack[5].jpg]afbeelding[/url] ]
even tussendoor waar heb je deze besteld/gekocht? Ik vind hem er wel heel praktisch uitzien voor tijdens de treinreisjes die ik moet maken (zon kinderwagen in en uit de trein tillen is al lastig zat, laat staan als er nog een tas aanhangt)

(bijlezen doe ik vanmiddag wel, maar :* voor iedereen die 't nodig heeft)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')