SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Wat is jou grootste sexblunder?quote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_seksblunder.html
Daarom heb je een dead yarak maatje. Je scheert al die testosterone weg.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_seksblunder.html
quote:Op maandag 15 september 2014 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarom heb je een dead yarak maatje. Je scheert al die testosterone weg.
10/10 sarcasme wel.quote:Op maandag 15 september 2014 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Inderdaad, ik word echt gek van al die junkies hier.
quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik gebruik het ook soms doordeweeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Heb eindelijk antwoord op het eeuwige vraagstuk van de GYM.Milde kwark van de Dirk bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ietsje minder eiwitStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
dit idd.quote:Op maandag 15 september 2014 11:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Door de week liften en in het weekend stuk gaan aan chemische troep
1:55quote:Op maandag 15 september 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)14013&type=2&theater
gvd
quote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
en ik weet niet wat het meest trieste is trouwens. het daadwerkelijke gebruik, of er zo een beetje praal op gaan dat ze het hier elke keer moeten melden![]()
![]()
![]()
Zegt degene die filmpjes plaatst van hoe hij rauwe eieren drinktquote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
en ik weet niet wat het meest trieste is trouwens. het daadwerkelijke gebruik, of er zo een beetje praal op gaan dat ze het hier elke keer moeten melden![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Die anabolen troep die jij gebruikt is ook chemisch hoor...quote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
![]()
![]()
ik heb dit weekend niet eens gebruikt, sukkelquote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
![]()
![]()
en nu moeten we applaus geven of zo?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik heb dit weekend niet eens gebruikt, sukkel
Helaas wel jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:44 schreef fathank het volgende:
De ene snoept wel eens wat in het weekend en de ander drinkt 8 rauwe eieren. Leven en laten leven.
@etha was je gister naar Thuishaven geweest?
Je gaat het punt wel een beetje voorbij.quote:Op maandag 15 september 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
snap het punt gewoon niet echt
alsof een paar keer per jaar op een feestje recreatief drugs gebruiken je bestempelt tot drugs verslaafde
Toevallig Opa Jan nog zien lopen? Das een ouwe knar van 68 met een rond zonnebrilletje die ieder weekend aan 't feesten isquote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas wel jaBegon wat leuker te worden toen de Sluwe Vos draaide, maar toen had ik het wel gehad.
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Toevallig Opa Jan nog zien lopen? Das een ouwe knar van 68 met een rond zonnebrilletje die ieder weekend aan 't feesten is
hahaquote:Op maandag 15 september 2014 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
Heb echt een hekel aan drugs, maar gelukkig kan ik ook plezier maken zonder
Haha Jan is baas. Vindt zn kleinkinderen maar vervelend want dan kan ie niet feesten. Kwam em tegen op Awakenings, toen kwam ie rechtstreeks door vanuit de Melkwegquote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JaDie is er altijd wel, mafketel.
Ik had nog geldige kaarten van de seizoensopening die niet door ging, die moest ik gisteren wel gebruiken.
[..]
haha
Gisteren had ie ook weer zo'n shirt aan met 'Ik ga nog niet naar huis' oidquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha Jan is baas. Vindt zn kleinkinderen maar vervelend want dan kan ie niet feesten. Kwam em tegen op Awakenings, toen kwam ie rechtstreeks door vanuit de Melkweg.
Lekker man. Als ik op m'n 68e nog zo in 't leven kan staan dikke prima. Grote kans dat ik dan nog aan het werk ben ipv lekker van m'n pensioen aan 't genieten. Je kan ook met moeders de vrouw thuis achter de geraniums zitten of je sloep gaan poetsen. Dan sta ik liever te housen, geef hem groot gelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren had ie ook weer zo'n shirt aan met 'Ik ga nog niet naar huis' oid![]()
Echt he. Geen alcohol in deze jongen, vin dat echt vet triest als je gewoon geen leuke avond kan maken zonder wtf ben je dan voor een sukkel. Doe mij maar een lekker colaatje, ben al gek genoeg van mezelfquote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef Beach het volgende:
zeiken op drugs maar wel alcohol (= harddrugs) drinken
cola lightquote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt he. Geen alcohol in deze jongen, vin dat echt vet triest als je gewoon geen leuke avond kan maken zonder wtf ben je dan voor een sukkel. Doe mij maar een lekker colaatje, ben al gek genoeg van mezelf
Dan is je bron niet goed. Ik ram enkel pure coke door mijn neus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef Questular het volgende:
Met de kanttekening dat je bij alcohol wel zeker weet wat je binnenkrijgt en er genoeg "slimme" mensen rondlopen die van een willekeurig persoon rotzooi kopen zonder te laten testen wat het is. Wat natuurlijk niet echt goed voor de gezondheid kan zijn.
Fristi-wodkaquote:Op maandag 15 september 2014 13:09 schreef Ethanolic het volgende:
Normaal geniet ik lkr van cocossap of ananassap op festivals. Als ik echt gek ben een fristi.
Ik heb op menig feest rondgelopen waar mensen coffeecreamer in hun neus aan het duwen warenquote:Op maandag 15 september 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan is je bron niet goed. Ik ram enkel pure coke door mijn neus.
gouden handelquote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb op menig feest rondgelopen waar mensen coffeecreamer in hun neus aan het duwen waren
Nog afgezien van de (hersen)schade die jezelf al dan niet lijdt, sponsor je zo wel de harde crimialiteit waardoor o.a. burgemeeesters beveiligd moeten worden en mensen die er niets mee te maken hebben onder dwang mee moeten werken / ruimtes beschikbaar moeten stellen. No thanks, Jeff: daar doe ik niet aan mee. Wat mij betreft kan die troep niet hard genoeg aangepakt worden.quote:Op maandag 15 september 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
alsof een paar keer per jaar op een feestje recreatief drugs gebruiken je bestempelt tot drugs verslaafde
En dan wat knalvuurwerk erbij in.quote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
Naakt in de glasbak met die kkjunks
Want van alcohol kun je niet in het ziekenhuis wakker worden of bij verslavingszorg terecht komen. Maar omdat het gereguleerd wordt door de overheid accepteer je dat wel. Beetje hypocriet. Bovendien ben je gewoon een sukkel als je ongeteste meuk naar binnen gooit, want er zijn genoeg testcentra in Nederland.quote:Op maandag 15 september 2014 13:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Een paar goede drankjes vergelijken met danstabletten en een snuifje doen![]()
Bij drank weet je wat je krijgt en hoeveel het is. Bij die andere bagger niet. Voor je het weet stop je ongeteste meuk in je mik en wordt je wakker in het ziekenhuis vanwege dehydratatie of een of andere aanval waar je de rest van je leven nog last van hebt. En dat allemaal om "helemaal los te gaan".
In mijn ogen het risico niet waard. No thanks Jeff.
Bij matig recreatief gebruik is de kans nihil op hersenschade. Stukken minder dan de door de overheid gereguleerd alcohol of tabak. Wat betreft het criminaliteit-argument heb je wel een punt, maar ook dat zou de overheid beter kunnen reguleren en accijnzen over heffen. Neem alleen al het coffeeshopbeleid. Aan de voordeur ben je een keurige ondernemer maar aan de achterdeur een crimineel.quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog afgezien van de (hersen)schade die jezelf al dan niet lijdt, sponsor je zo wel de harde crimialiteit waardoor o.a. burgemeeesters beveiligd moeten worden en mensen die er niets mee te maken hebben onder dwang mee moeten werken / ruimtes beschikbaar moeten stellen. No thanks, Jeff: daar doe ik niet aan mee. Wat mij betreft kan die troep niet hard genoeg aangepakt worden.
+ sigaar imoquote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
#teamclean say no to drugs kids. Behalve whisky.
Het zou tof zijn als de overheid dat zou gaan reguleren ja.quote:
Haha daar komt meneer Hypocriet weer een plasje doen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog afgezien van de (hersen)schade die jezelf al dan niet lijdt, sponsor je zo wel de harde crimialiteit waardoor o.a. burgemeeesters beveiligd moeten worden en mensen die er niets mee te maken hebben onder dwang mee moeten werken / ruimtes beschikbaar moeten stellen. No thanks, Jeff: daar doe ik niet aan mee. Wat mij betreft kan die troep niet hard genoeg aangepakt worden.
Ander effect wil nog niet zeggen beter of slechter. Syndroom van Korsakoff is ook al zo'n pretje. Als ze alcohol pas ergens in de afgelopen jaren hadden ontdekt was het net zo hard verboden geweest.quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het zou tof zijn als de overheid dat zou gaan reguleren ja.
En alcohol kan je ook kantje kapot van gaan, uiteraard. Maar alcohol heeft toch een iets ander effect dan een snuifje of een pilletje.
Zelf weten spacekees.
Ja, want coke en die andere shit is natuurlijk nog maar 5 jaar oudquote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ander effect wil nog niet zeggen beter of slechter. Syndroom van Korsakoff is ook al zo'n pretje. Als ze alcohol pas ergens in de afgelopen jaren hadden ontdekt was het net zo hard verboden geweest.
Fuck de kortzichtige hypocrisie.
En waarom zou ik als individu niet mogen kiezen om iets te gebruiken wat mij in hogere sferen brengt? Waarom moet de overheid voor mij bepalen dat alcohol wel mag maar XTC niet (wat trouwens niet helemaal waar is, aangezien drugsgebruik niet strafbaar is, alleen het bezit er van). En op basis waarvan heeft men dit besloten? Enig idee hoeveel mensen er wereldwijd in de problemen raken door alcohol? Als je daarvoor je ogen wil sluiten prima, maar kom dan ook niet hypocriet doen over andere soorten drugs alleen omdat ze door de hoge heren in de politiek gecriminaliseerd zijn. Alcohol maakt verreweg de meeste slachtoffers, maar dat is geen probleem want dat mag namelijk van de overheid. Enige reden waarom alcohol niet verboden is vanwege de poen die het de staatskas oplevert. Want criminaliseren werkt niet, de behoefte blijft er toch. Mensen gaan thuis stoken, er is geen controle meer en het allerergste van allemaal; Er kan geen accijns meer getrokken worden.quote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja, want coke en die andere shit is natuurlijk nog maar 5 jaar oud. En heeft totaaaaal 0 impact op de rest van de mensheid. Kijk naar wat er van sommige landen over is dankzij jouw snuifje op zaterdagavond
![]()
Dat was natuurlijk veel beter geweest als het gereguleerd word door de overheid. Dan was er geen criminaliteit meer op de wereld en konden we allemaal vrij genieten van alles wat je in hogere sferen brengt.
Hoe je het went of keert, buiten alcohol blijven er elk weekend weer nieuwe pepjes komen die meer gewilt zijn dan het vorige middel. En daardoor is het onmogelijk om dat te reguleren. Er komt toch altijd weer zwaarder / heftiger spul. En dat is natuurlijk altijd veilig mits het recreatief blijft.
![]()
Gewoon lekker primarkje toch van 2 euro? Tis al duur genoeg allemaal!!quote:Op maandag 15 september 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
@Cor check je ook van ieder tshirt dat je kinderen dragen of het wel kindvriendelijk geproduceerd is in een mooie fabriek met frisse lucht en ramen en lunchpauzes en een normaal salaris?
Hahah. Dramaandag hihi.quote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Echt zo een typische eerste dag!
Alles opeengestapeld voor jou en de telefoon gaat de hele godganse dag
Shiba Inu sowiesoquote:Op maandag 15 september 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil echt een Italiaanse windhond kopen
[ afbeelding ]
Of een Shiba Inu.
Ze zien er ook zo vrolijk uit. Ze verharen wel aardig veel geloof ik, een paar keer per jaar.quote:Op maandag 15 september 2014 15:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Shiba Inu sowieso![]()
![]()
Pak ze wel streng aan vanaf het begin. Ze zijn behoorlijk pienter en zijn echt acteurtjes als het om snacks aankomt. Buiten dat zijn het zeer loyale beesten.
Als de kans op schade nihil is ben ik zeker voor regulatie. De reden dat het coffeeshopbeleid tweeslachtig is hebben we te danken aan partijen als het CDA, de VVD en de PVV.quote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij matig recreatief gebruik is de kans nihil op hersenschade. Stukken minder dan de door de overheid gereguleerd alcohol of tabak. Wat betreft het criminaliteit-argument heb je wel een punt, maar ook dat zou de overheid beter kunnen reguleren en accijnzen over heffen. Neem alleen al het coffeeshopbeleid. Aan de voordeur ben je een keurige ondernemer maar aan de achterdeur een crimineel.
Voor zover mogelijk wel, ja.quote:Op maandag 15 september 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
@Cor check je ook van ieder tshirt dat je kinderen dragen of het wel kindvriendelijk geproduceerd is in een mooie fabriek met frisse lucht en ramen en lunchpauzes en een normaal salaris?
Misschien mis ik iets, maar waarom ben ik hypocriet?quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha daar komt meneer Hypocriet weer een plasje doen.
Dit.quote:Op maandag 15 september 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en nu moeten we applaus geven of zo?
quote:Op maandag 15 september 2014 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zien er ook zo vrolijk uit. Ze verharen wel aardig veel geloof ik, een paar keer per jaar.
Opa Jan is een bekende drugskikker van 68 die in de zomer ieder weekend op een festival te vinden isquote:
Amen, broeder. Amen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
De essentie is dat mensen die zich niet zonder alcohol of andere drugs kunnen vermaken kneuzen zijn.
Ik heb al een kat dus er ligt sowieso haar in huisquote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je geen haar in huis wilt moet je geen hond nemen![]()
Flink borstelen. Maar dit is volgens mij de wintervacht die er bijna in 1 keer af wordt geblazen haha.
Binnenstebuitenbountyquote:Op maandag 15 september 2014 16:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Was mcnulty nu Turk of Antilliaan?
Dat mag u vinden maar met alcohol is een fissa toch leuker!!!!quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
De essentie is dat mensen die zich niet zonder alcohol of andere drugs kunnen vermaken kneuzen zijn.
Ja want iedere drugsgebruiker in dit topic is zo.quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
Geen reet aan. En je krijgt lamme kaken van al dat kauwenquote:
Het tast je geheugen ook aan hè.quote:Op maandag 15 september 2014 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
Wel grappig, die judgende mensen. Heb nog nooit coke gebruikt
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 15 september 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het tast je geheugen ook aan hè.
Dus kan je ook niet redelijkerwijs onkennen dat je nooit coke hebt gesnoven.quote:
Kan je zonder toch ook wel.quote:Op maandag 15 september 2014 16:32 schreef McNulty het volgende:
Wie heeft hier ooit Aderoll of Ritalin gebruikt om zijn tentamens te acen?
Dan is je gebruik wel een goede investering in jezelf.
Hij blowde daar niet, wel veel wippen zonder sok. Seks is gewoon zoveel spannender als je niet weet of je nou wel of geen aids oploopt.quote:Op maandag 15 september 2014 16:36 schreef Awesome_ het volgende:
Eleiko, heeft u dan ook nooit geblowd of zo? Ik kan me zo iets voorstellen, ik noem een woodstock of zo.
Bericht doorgestuurd naar JB's ziekenhuis.quote:Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog een jaarvoorraad ritalin /methylfenidaat liggen hier.
Neuken met condoomquote:Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij blowde daar niet, wel veel wippen zonder sok. Seks is gewoon zoveel spannender als je niet weet of je nou wel of geen aids oploopt.
Neen, via haar fix ik mijn HG roids. Wil je kopen?quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bericht doorgestuurd naar JB's ziekenhuis.
Nee man, niet nodig. Thanks.quote:Op maandag 15 september 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neen, via haar fix ik mijn HG roids. Wil je kopen?
Daar is nog niet veel mis mee tochquote:Op maandag 15 september 2014 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
Wel grappig, die judgende mensen. Heb nog nooit coke gebruikt
Maak je goeie gains met die HG?quote:Op maandag 15 september 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat voor kuurtje zit je nu on dan?quote:Op maandag 15 september 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
McNulty, drop eens wat reggeaton dan.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuken met condoom
Je laat het plastic toch ook niet om je nieuwe 65" plasma hangen
Damn, die neger op het einde ookquote:Op maandag 15 september 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)14013&type=2&theater
gvd
quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Heb eindelijk antwoord op het eeuwige vraagstuk van de GYM.Ben het niet met je eens maar ik respecteer je mening desalnietteminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede post Raymouthquote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 12:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Zegt degene die filmpjes plaatst van hoe hij rauwe eieren drinkt
Goede post AntoineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede post The Rock (nom'sayin?)quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef Herqules het volgende:
[..]
Die anabolen troep die jij gebruikt is ook chemisch hoor...Heb je drug rage ofzo?quote:Op maandag 15 september 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
alsof een paar keer per jaar op een feestje recreatief drugs gebruiken je bestempelt tot drugs verslaafdeIk drink ook niet vriendquote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef Beach het volgende:
zeiken op drugs maar wel alcohol (= harddrugs) drinken
Gewoon legaliseren toch? (behalve heroine, crack, e.d. )quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog afgezien van de (hersen)schade die jezelf al dan niet lijdt, sponsor je zo wel de harde crimialiteit waardoor o.a. burgemeeesters beveiligd moeten worden en mensen die er niets mee te maken hebben onder dwang mee moeten werken / ruimtes beschikbaar moeten stellen. No thanks, Jeff: daar doe ik niet aan mee. Wat mij betreft kan die troep niet hard genoeg aangepakt worden.Je mag alles boven de 100k wel op mijn rekening stallen als je nog extra ruimte nodig hebt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk wel, ja.
Overigens bankier / beleg ik grotendeels via ASN (niet geheel omdat ik niet volledig afhankelijk wil zijn van 1 bank + de 100K grens).quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
De essentie is dat mensen die zich niet zonder alcohol of andere drugs kunnen vermaken kneuzen zijn.Mijn vader doet dit het liefste wel, srs.quote:Op maandag 15 september 2014 16:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuken met condoom
Je laat het plastic toch ook niet om je nieuwe 65" plasma hangen
Ik mis wel wat nuance Cor, dit ben ik niet van je gewend. Als zij zelf drugs willen nemen dan kan dat toch gewoon? Volgens mij kan je je prima vermaken met Ethanol en Awesome ook wanneer zij nuchter zijn (gokje, heb geen bron).Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Met mij niet in ieder geval. Ik ben niet te genieten zonder een paar schijven in mn nek.quote:Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef Klokov het volgende: Volgens mij kan je je prima vermaken met Ethanol en Awesome ook wanneer zij nuchter zijn (gokje, heb geen bron).
Hebben ze haar kaal moeten scheren na de afranseling van War machine?quote:Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
pics van Christy Mack zonder opskeer? iemand?
Wat kanker jij zoal in jouw kadaver?quote:Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef Awesome_ het volgende:
Moest weer gniffelen om 'in mn kadaver kankeren'
Je maatje in Roemenië in t ziekenhuis beland? Of was dat weer een andere geinponem?quote:Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef Awesome_ het volgende:
Moest weer gniffelen om 'in mn kadaver kankeren'
quote:Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef Montelly het volgende:
Waar blijft seizoen 2![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
watsdat?quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef Montelly het volgende:
Waar blijft seizoen 2![]()
[ afbeelding ]
![]()
Snakey is die rijke tata. De rest denkt dat ze rijk zijn.quote:
je bent pas een rijke tata als je inkomsten/uitgaven een ratio heeft van 10/1quote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
watsdat?
[..]
Snakey is die rijke tata. De rest denkt dat ze rijk zijn.
mmm ASN heeft zowaar eigen bankvergunning. Je hebt je huiswerk gedaanquote:Op maandag 15 september 2014 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk wel, ja.
Overigens bankier / beleg ik grotendeels via ASN (niet geheel omdat ik niet volledig afhankelijk wil zijn van 1 bank + de 100K grens).
rsv4quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef stinkie het volgende:
Zo, verzekering keert iig uit. Kan tenminste weer nieuwe motor uitzoeken.
Dat kan je halen met een relatief hoger inkomen en een pauperleventje. Gewoon 10 millie maken en 7 stukmaken in Vegas. Dan ben je rijk.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
je bent pas een rijke tata als je inkomsten/uitgaven een ratio heeft van 10/1
Nieuwe Honda Goldwing met alles er op en er aan?quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef stinkie het volgende:
Bitches please.
Andere Hayabusa of een ducati. Die 13 in een dozijn meuk blief ik niet
Heeft je zusje webcam? no pedoquote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar in die pics wel raken, lekker trashy alto meisje. Lijkt beetje op een vriendin van mn zusje daar.
Is goed man zal wel ff doorsturen op MSN.quote:Op maandag 15 september 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Zeg dat ze me moet toevoegne: hete_pako_25@hotmail.com
Onderschatte motor en echt niet alleen voor bejaarden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nieuwe Honda Goldwing met alles er op en er aan?
Is zeker vloeken in de kerk dit wat ik nu zeg?
[ afbeelding ]
Hou jij van borsthaar?quote:
dit.quote:
Wats het hardst dat je erop gereden hebt?quote:Op maandag 15 september 2014 20:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit.
Anders had ik er niet een gehad natuurlijk
Ik heb nie.quote:
quote:
Waar baseer je dat op?quote:
Goede vraag voor iedereen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wats het hardst dat je erop gereden hebt?
170, harder ging nietquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede vraag voor iedereen.
Ik 210km/u, meer niet.
hahaa kymcoquote:
Ik dacht dat Drinky zijn motor kwijt wasquote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef stinkie het volgende:
Bitches please.
Heb nog niet op de Autobahn gereden. Heb wel al eens 100 in zijn 2 gereden (Mini Cooper Turbo)quote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede vraag voor iedereen.
Ik 210km/u, meer niet.
Edit: dat wat met een auto. Motor 120 denk ik. Heb al >20 jaaar niet op een motor gezeten.
u wot m8quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef stinkie het volgende:
Bitches please.
270 denk ik. Meetbaar soort snelheden kijk ik niet echt meer op de metersquote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wats het hardst dat je erop gereden hebt?
en toen moest je console uit van mama en moest je gaan slapenquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
282 op teller motor
wss 260 echte kilometers
nee, de mijne is gejat anderhalve week geledenquote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drinky zijn motor kwijt was
quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
en toen moest je console uit van mama en moest je gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
geen ideequote:Op maandag 15 september 2014 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is je pr met gp 125cc?
mijne 1.54 ofzo
24quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
geen idee
maar dima je bent toch 22 dan mag je toch nog geen >35kw
Een Duc heeft stijl dat kun je van een busa niet echt zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef stinkie het volgende:
Bitches please.
JE RIJDT MOTOR EN NOG PULL JE GEEN POES?quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
24
heb op mijn 19e ribba gehaald en 2 jaar 25kw gereden
Is dit je lengte?quote:Op maandag 15 september 2014 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is je pr met gp 125cc?
mijne 1.54 ofzo
Ik snap niet waarom mensen motor rijden associëren met pussies everywhere. Hoor het wel vaker.quote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JE RIJDT MOTOR EN NOG PULL JE GEEN POES?
bedauwde it happens. Nou ja, bij ons dan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen motor rijden associëren met pussies everywhere. Hoor het wel vaker.
Dan ben je toch die BadBoy op zo'n stoere motor. Meisjes onder de indruk en alles want zij houden van zulke stoere boyzz. Wss is dat de gedachte erachter.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen motor rijden associëren met pussies everywhere. Hoor het wel vaker.
pics van je stoere motorquote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ja ik zie wel meisjes kijken ( ook mn crush ) enzo als ik zo rondloop met mijn motorjack
ik was vandaag klaar met school en liep richting mijn motor en ik keek even achterom omdat er klasgenootje meeliep
zag ik daar iets achter een scootermeisje richting haar scooter lopen, ze keek me echt aan met een vieze blik![]()
aprilia red rose 50quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet de mijne maar zelfde model kleur
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Morgen even een kwakje opleggen.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk een briefje met "Hey Dima" opplakken.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:50 schreef stinkie het volgende:
Niet de mijne maar zelfde model
[ afbeelding ]
Nee, maar ik woon er 3 min vandaan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is nog iemand met dezelfde motor tho.
Je nieuwe studie is ook weer op fmb?
das it manequote:Op maandag 15 september 2014 23:50 schreef stinkie het volgende:
Niet de mijne maar zelfde model
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2014 23:54:44 ]
Dan denken ze helemaal gelijk dat ik een hells angel benquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:13 schreef Questular het volgende:
Als die opgevoerde brommertjes, waarom zoiets rijden als je dit kan rijden:
[ afbeelding ]
Niet dat ik ooit motor ga rijden maar toch....
Oh ja; is ook zo: van khat kauwen krijg je ebolaquote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
en toen moest je console uit van mama en moest je gaan slapen
Mag je op de motor naar het ROC?quote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ja ik zie wel meisjes kijken ( ook mn crush ) enzo als ik zo rondloop met mijn motorjack
ik was vandaag klaar met school en liep richting mijn motor en ik keek even achterom omdat er klasgenootje meeliep
zag ik daar iets achter een scootermeisje richting haar scooter lopen, ze keek me echt aan met een vieze blik![]()
Volgens mij valt dat bij Dima wel mee. Sap lijkt me wel zo iemand, die knippert nog niet met zijn ogen bij full HD inside goelag footage.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef Eleiko het volgende:
Even serieus Dima: als je van je erectieproblemen af wil zou ik een paar dagen niet computeren en niet op internet gaan. Je geest is compleet verziekt door al die meuk die je op internet opgezocht en gezien hebt.
I raise you.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef fathank het volgende:
Dit is pas motorrijden in plaats van rondjes op een stuk asfalt zo strak als een biljartlaken.
Moet nog verwekt worden. Paas me de ping van de jouwe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:51 schreef Champy het volgende:
Hey McNulty, hoe is het met je zusje?
Dat zijn gewoon zwakzinnige suicidale mafkezenquote:
Bony assquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:55 schreef MsMessy het volgende:
LIF / Bilspieren
Nou dit is er weer echt een voor jullie
Viese prikquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef no1uknow het volgende:
ik train niet meer sinds ik drugs gebruik
ik douche niet meer sinds ik druks gebruik
alles kapot
Broquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
ik ben voor ado den haag sinds ik drugs gebruik
en etha is ook al zo'n cracker
gister al geweest dus nu maar weer crocquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:21 schreef Questular het volgende:
Moeten jullie niet eens voorzichtig richting de methadonbus gaan lopen?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is body en fit server zo Kk traag. Moet mn Horny Goat Weed weer bestellen.
10% korting = trage serversquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is body en fit server zo Kk traag. Moet mn Horny Goat Weed weer bestellen.
Isle of Manquote:
Daar vallen toch elk jaar weer doden bijquote:
Cialis > alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:24 schreef Awesome_ het volgende:
Zo, bestelling gedaan. Etha, heb je mn kamagra al verstuurd? Wilde em stacken met mn Horny Goat namelijk.
Klopt, dit jaar 5 rijders omgekomenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Daar vallen toch elk jaar weer doden bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |