+quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Klokov het volgende:
Hip thrusts
+ wat hieronder gezegd wordt. Als je dan toch bezig bent kan je net zo goed alles trainen.
=quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
Wel doen: squats, front squats, lunges, deadlifts
Niet doen: adductor, abductor.
De tering. Ze zoekt een oplossing, niet een handboek om een halve vent te worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef McNulty het volgende:
Hopelijk ben je geen tutje die bang is om stevig te trainen.
Als je glutes wil opbouwen moet je squatten. En ik zie geen halve vent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De tering. Ze zoekt een oplossing, niet een handboek om een halve vent te worden.
Op dit moment sport ik best veel (elke dag toch wel een uur) en ik doe alles lopend, dus dat is niet zo zeer het probleem. Dus ik ga maar meer gericht oefeningen doen en ik zit te denken aan minder cardio en meer krachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Komt dit gewoon omdat je te veel zit? Meer bewegen is mijn advies.
Squats zouden een goede allround oefening zijn voor het lijf; ik zie opvallend veel vrouwen dit doen. Schijnt overigens ook andere vrouwelijke spieren te versterken, wat veel plezier zou opleveren voor meer mensen dan jijzelf.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ahem, ik hoef geen grote kontik wil het niet om mannen blij te maken
Vergeet niet om na afloop even op de powerplate te gaan zittenquote:Op woensdag 17 september 2014 01:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ahem, ik hoef geen grote kontik wil het niet om mannen blij te maken
Waarom raad je haar aan om implantaten te nemen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
Google ff op Jen Selter. Als je precies doet wat zij doet heb je binnen notime een flinke kont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |