SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Wat is jou grootste sexblunder?quote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_seksblunder.html
Daarom heb je een dead yarak maatje. Je scheert al die testosterone weg.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_seksblunder.html
quote:Op maandag 15 september 2014 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarom heb je een dead yarak maatje. Je scheert al die testosterone weg.
10/10 sarcasme wel.quote:Op maandag 15 september 2014 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Inderdaad, ik word echt gek van al die junkies hier.
quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
ik gebruik het ook soms doordeweeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Heb eindelijk antwoord op het eeuwige vraagstuk van de GYM.Milde kwark van de Dirk bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ietsje minder eiwitStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
dit idd.quote:Op maandag 15 september 2014 11:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Door de week liften en in het weekend stuk gaan aan chemische troep
1:55quote:Op maandag 15 september 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)14013&type=2&theater
gvd
quote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
en ik weet niet wat het meest trieste is trouwens. het daadwerkelijke gebruik, of er zo een beetje praal op gaan dat ze het hier elke keer moeten melden![]()
![]()
![]()
Zegt degene die filmpjes plaatst van hoe hij rauwe eieren drinktquote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
en ik weet niet wat het meest trieste is trouwens. het daadwerkelijke gebruik, of er zo een beetje praal op gaan dat ze het hier elke keer moeten melden![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Die anabolen troep die jij gebruikt is ook chemisch hoor...quote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
![]()
![]()
ik heb dit weekend niet eens gebruikt, sukkelquote:Op maandag 15 september 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
![]()
![]()
en nu moeten we applaus geven of zo?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik heb dit weekend niet eens gebruikt, sukkel
Helaas wel jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:44 schreef fathank het volgende:
De ene snoept wel eens wat in het weekend en de ander drinkt 8 rauwe eieren. Leven en laten leven.
@etha was je gister naar Thuishaven geweest?
Je gaat het punt wel een beetje voorbij.quote:Op maandag 15 september 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
snap het punt gewoon niet echt
alsof een paar keer per jaar op een feestje recreatief drugs gebruiken je bestempelt tot drugs verslaafde
Toevallig Opa Jan nog zien lopen? Das een ouwe knar van 68 met een rond zonnebrilletje die ieder weekend aan 't feesten isquote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas wel jaBegon wat leuker te worden toen de Sluwe Vos draaide, maar toen had ik het wel gehad.
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Toevallig Opa Jan nog zien lopen? Das een ouwe knar van 68 met een rond zonnebrilletje die ieder weekend aan 't feesten is
hahaquote:Op maandag 15 september 2014 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
Heb echt een hekel aan drugs, maar gelukkig kan ik ook plezier maken zonder
Haha Jan is baas. Vindt zn kleinkinderen maar vervelend want dan kan ie niet feesten. Kwam em tegen op Awakenings, toen kwam ie rechtstreeks door vanuit de Melkwegquote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JaDie is er altijd wel, mafketel.
Ik had nog geldige kaarten van de seizoensopening die niet door ging, die moest ik gisteren wel gebruiken.
[..]
haha
Gisteren had ie ook weer zo'n shirt aan met 'Ik ga nog niet naar huis' oidquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha Jan is baas. Vindt zn kleinkinderen maar vervelend want dan kan ie niet feesten. Kwam em tegen op Awakenings, toen kwam ie rechtstreeks door vanuit de Melkweg.
Lekker man. Als ik op m'n 68e nog zo in 't leven kan staan dikke prima. Grote kans dat ik dan nog aan het werk ben ipv lekker van m'n pensioen aan 't genieten. Je kan ook met moeders de vrouw thuis achter de geraniums zitten of je sloep gaan poetsen. Dan sta ik liever te housen, geef hem groot gelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren had ie ook weer zo'n shirt aan met 'Ik ga nog niet naar huis' oid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |