Ja okquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah dan nog. BUMA gaat ook basisscholen langs om te kijken of de sinterklaas cd's wel gekocht zijn
Zo werkt het natuurlijk nietquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ Radio deed dat vet slim via Duitsland
Gezellig, we zijn echt niet zo zoals we nu doen overkomenquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch gezellig hier!
Ik las mongoolquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zorg eens dat monogod hier wat vaker langskomt
Uit de klauwen lopen is gewoon nederlands heurquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat was een bewuste contaminatie
"Of ze moeten een nummer zelf schrijven"quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Artiesten verdienen geen reet, platenmaatschappijen, die verdienen het geld. Artiesten verdienen pas geld als ze optreden. Of ze moeten het nummer zelf schrijven, dan hebben ze rechten op het nummer en dan loop je binnen
.
Dus tochquote:Op maandag 15 september 2014 00:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uit de klauwen lopen is gewoon nederlands heur
Op een .nl domein? Boeit dan geen reetquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ Radio deed dat vet slim via Duitsland
Ik kijk geen tv...quote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen als je op zondag avond meekijkt naar sbs
quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij hebben hem nooit aangevallen! Dat is het punt juist. Meneer doet alsof. Zowel hier als bij ons. Maar ondertussen speelt hij meneertje onschuld...
quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
ik snap dat het je nog hoog zit, maar maak 't nou niet erger en kom ook een beetje tegemoet.
Als je gewoon normaal en toegankelijk blijft doen kan men jou in elk geval niks verwijten.
Nou ik weet soms idd niet of iets Limburgs of NL isquote:
Wie? Buma? Ja. Platenmaatschappijen? Ja, die nemen gewoon een aandeel in het nummer, ze kunnen het ook gefinancierd hebben, dan heeft de platenmaatschappij de master rechten, dan ben je zowat 100% eigenaar en dan doen ze een 5% dealtje met de artiest. Rare opzet verder allemaal.quote:Op maandag 15 september 2014 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Of ze moeten een nummer zelf schrijven"
Dus ze verdienen nu geld met andersmans werk, net als die platenmaatschappijen.. ?
Exact zoals AF hem tekende!quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou hij wel weten hoe een tram eruit ziet?
De ene keer kan ik het vet goed omdat ik er helemaal in gefocussed zit en de andere keer zit ik echt kwijlend voor het scherm van deeeeerrrrpquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, van die kleurtjes zou ik echt slech spacen dan
deal!quote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef appelen het volgende:
[..]
Sorry, voor deze wanprestatie zal ik je één keer laten winnen op CF
Ik ben toch niet verantwoordelijk voor zijn acties of wel? Ik sta voor de mijne en voor zo ver ik weet ben ik respectvol geweest naar iedereen. Zonder schelden en zonder minachting oid.quote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, een uit 'jullie kamp' .. die fokker89 ofso die was niet zo aardig hoor.. Ik zag ook niemand van jullie hem proberen tot de orde te roepen.
Wij kijken ook niet altijd tv, alleen op zondagavond kijken we veel tv en voor de rest alleen als er een leuk programma is. Daarnaast lullen we vooral veel onzinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |