quote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Studio werkt toch met muziek en labels![]()
Zou het dan......
Ik wachte er al opquote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Studio werkt toch met muziek en labels![]()
Zou het dan......
Dan blijf ik toch gezellig hier!quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Je kan nergens heen nu je eigen topic dicht is
heb je fokkers posts gelezen van vannacht?quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij hebben hem nooit aangevallen! Dat is het punt juist. Meneer doet alsof. Zowel hier als bij ons. Maar ondertussen speelt hij meneertje onschuld...
Wat?quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch gezellig hier!
Ik curve ook eigenlijk alleen maar als ik een blowtje op hebquote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nog nooit geluisterd. Weet alleen dat ik jou op CF vaker stoned dan niet heb gezien
Je had ze van Mono moeten kennenquote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik kende die hele radio niet voor fylax
Ik vind het goed als je die valse beschuldigingen maar weg laatquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dan nog. BUMA gaat ook basisscholen langs om te kijken of de sinterklaas cd's wel gekocht zijnquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Artiesten verdienen geen reet, platenmaatschappijen, die verdienen het geld. Artiesten verdienen pas geld als ze optreden. Of ze moeten het nummer zelf schrijven, dan hebben ze rechten op het nummer en dan loop je binnen
.
Ik zou dat niet kunnen, van die kleurtjes zou ik echt slech spacen danquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik curve ook eigenlijk alleen maar als ik een blowtje op heb
Klauwen, is dat niet limburgs?quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit is volledig uit de klauwen aan het escaleren.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je fokkers posts gelezen van vannacht?
Maar zonder zwarte piet!quote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah dan nog. BUMA gaat ook basisscholen langs om te kijken of de sinterklaas cd's wel gekocht zijn
alleen als je op zondag avond meekijkt naar sbsquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja, een uit 'jullie kamp' .. die fokker89 ofso die was niet zo aardig hoor.. Ik zag ook niemand van jullie hem proberen tot de orde te roepen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij hebben hem nooit aangevallen! Dat is het punt juist. Meneer doet alsof. Zowel hier als bij ons. Maar ondertussen speelt hij meneertje onschuld...
Sorry, voor deze wanprestatie zal ik je één keer laten winnen op CFquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je had ze van Mono moeten kennenSchaam je
Zorg eens dat monogod hier wat vaker langskomtquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je had ze van Mono moeten kennenSchaam je
ONZ Radio deed dat vet slim via Duitslandquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit. Als het er altijd al was, waarom opeens zo'n probleem? Als het opeens geregeld is na dat gedoe toen. Ja... ach. Je weet dat je een licentie nodig hebt om in Nederland uit te zenden, ookal is het een internetradio voor 10 personen.
dat waren wel degelijk persoonlijke aanvallen op fylax, ging volledig over de streepquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
En dan maar haten op Limburgers omdat we zgn Duits zijnquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ Radio deed dat vet slim via Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |