Ooit gelezen hoe het hier tegen Fylax tekeer gaat? Nee zekerquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jullie beschermen aandachtshoer Fylax wij niet! Doe eens 1+1=2
Het gaat niet om uit welke SC men komt, het gaat erom hoe men met het R49 topic om gaat.quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof TVSC wel zou worden geaccepteerd in R49 topic ookal doen we normaal.
Ik ga nergens heen! Wie de schoen past...quote:Op maandag 15 september 2014 00:16 schreef appelen het volgende:
[..]
Als je hier bent om de hele sc aan te spreken ga je maar weg
Dat is m.i een gewone reactie hoor. Als je hier alleen maar komt schreeuwen dat de SC dit en dat doet ga dan maarquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat je een beetje normaal doeten anders maar gaat slapen
Gaat hem kopen?quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen! Wie de schoen past...
Als je even goed leest begin ik me ook wat te irriteren aan het gedrag van Fylax nu. Net als anderen. Daarnaast BUMA bellen? Man die malafide organisatie hoeft geen rooie cent van mij of anderen te krijgenquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan nergens heen nu je eigen topic dicht isquote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen! Wie de schoen past...
Buma is geen Brein en komt op voor de rechten van de muziek.quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Als je even goed leest begin ik me ook wat te irriteren aan het gedrag van Fylax nu. Net als anderen. Daarnaast BUMA bellen? Man die malafide organisatie hoeft geen rooie cent van mij of anderen te krijgen
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
behalve als je appelenflap bent, negertjes jatten ze
quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Artiesten verdienen in mijn ogen al genoeg. En ik ben van mening dat artiesten beter muziek gratis kunnen laten uitkomen ( waardoor populairder waardoor meer optredens en meer geld )quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Buma is geen Brein en komt op voor de rechten van de muziek.Als jij artiest bent, dan ben je blij met de Buma.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Studio werkt toch met muziek en labels![]()
Zou het dan......
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Zou het dan......
Aandschtshoer.quote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Zou het dan......
quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij kent natuurlijk wel al die mensen...quote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Zou het dan......
Artiesten verdienen geen reet, platenmaatschappijen, die verdienen het geld. Artiesten verdienen pas geld als ze optredenquote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Artiesten verdienen in mijn ogen al genoeg. En ik ben van mening dat artiesten beter muziek gratis kunnen laten uitkomen ( waardoor populairder waardoor meer optredens en meer geld )
Niet weten dat ik heb gebeldquote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
HEEEY WACHT EENS EVEN!
Zou het dan......
Wij hebben hem nooit aangevallen! Dat is het punt juist. Meneer doet alsof. Zowel hier als bij ons. Maar ondertussen speelt hij meneertje onschuld...quote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude![]()
Als jullie met tig man dat mannetje aanvallen, gaan andere mensen een beetje hem beschermen.. Jullie gaven hem constant de schuld en mensen hier wilde (normaal) weten OF dat wel klopte en dat kun je alleen bewijzen door met .. ja bewijzen te komen oftewel die papieren.
Ik heb verder geen kant in deze hoor, maar het is allemaal zo gek niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |