In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Er zijn af en toe nog steeds wat dingetjes te zien die Maaskant erin heeft geslepen, gelukkig wel steeds minder. Maar ook deze nederlaag is hem nog helemaal aan te rekenen.quote:
Eigenlijk niet, maar ik ga er eerst even goed over nadenken. Ik laat wel weten of ik hiermee kan leven.quote:
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat. Het Maaskant bewind is verantwoordelijk voor veel ellendequote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn af en toe nog steeds wat dingetjes te zien die Maaskant erin heeft geslepen, gelukkig wel steeds minder. Maar ook deze nederlaag is hem nog helemaal aan te rekenen.
Wat doe je naar tegen KingRoland GGMM.quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niemand zit op dit achterlijke provocerende gedrag van jou te wachten.
Genote.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ik ga er eerst even goed over nadenken. Ik laat wel weten of ik hiermee kan leven.
Ik heb al LG.quote:
Volgens mij lees je mijn post niet goed.quote:
Samantha en Michael houden zich Thai.quote:
Niet overdrijven.quote:Op zondag 14 september 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
zijn reactie is tenminste nog hilarisch
Nouzegquote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niemand zit op dit achterlijke provocerende gedrag van jou te wachten.
Genote.
Ik kan het natuurlijk niet maken om als Amsterdammer met een Friezin rond de lopen die stiekem ook een beetje voor Feyenoord is.quote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]Nou dan hoor ik wel nog wel. Graag voor a.s. zaterdag.
Mrstylo vindt dit leuk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk niet maken om als Amsterdammer met een Friezin rond de lopen die stiekem ook een beetje voor Feyenoord is.
Maar ik laat het je voor a.s. zaterdag weten.
Voor meer informatie over jouw kijkgewoontes kan je GGMM altijd DM'en.quote:Op zondag 14 september 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een programma gezien over mensen met Tourette. Keiharde leedvermaak, zo'n dik wijf die ging blaffen enzulks.
/dagboek
Ik heb GGMM vooralsnog geen dm gestuurdquote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel mensen zouden GGMM daadwerkelijk DM'en?
Voor het antwoord op deze vraag kan je GGMM DM'en.
Jammer dat dit zo tussen ons in moet staan hoor. Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon?quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk niet maken om als Amsterdammer met een Friezin rond de lopen die stiekem ook een beetje voor Feyenoord is.
Maar ik laat het je voor a.s. zaterdag weten.
Ik heb wel een DM gehadquote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog heeft nog niemand mij geDM't over Caland z'n kijkgewoontes.
Jij accepteert dat hij naar Raymann kijkt.quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon
Interessant zeg.quote:
Mijn slechte kant? Dat ik Raymann kijk? Je moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer dat dit zo tussen ons in moet staan hoor. Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer dat dit zo tussen ons in moet staan hoor. Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon?
Maak nou geen ruziequote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn slechte kant? Dat ik Raymann kijk? Je moet je gewoon niet zo aanstellen.
Dan pleeg ik nu zelfmoord.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal er a.s. zaterdag niet zijn.![]()
Veel plezier.
#freescrummiequote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scrummie voelt zich achtergesteld
Pleurisjong.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scrummie voelt zich achtergesteld
Omdat je eerder was. Dat vond ik niet leuk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt deze debiele opmerking vandaan?
Ik overweeg dit mee naar achteren te nemen.
Je komt nu over als een botte boer die boos is omdat hij wordt gepanna'd op de voetbalvelden. á la Kieftenbeld.quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je eerder was. Dat vond ik niet leuk.
Het spijt me.
Vergelijk me niet met Kieftenbeld.quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt nu over als een botte boer die boos is omdat hij wordt gepanna'd op de voetbalvelden. á la Kieftenbeld.
BNW welquote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme Scrummie. Niemand geeft een fuck dat hij weg is.
hij is geschraptquote:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
RTL kiest team Stewart, NOS team Pastoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is geschrapttwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
Arno was net nog positief op de manier hoe JD gisteren Stewart aanpaktequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL kiest team Stewart, NOS team Pastoor.
Als AZ al cabaret wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is geschrapttwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
het is allemaal de schuld van Cruijff en Ajax moet die 100 miljoen investeren in een spits aldus Willempiequote:Op zondag 21 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Willem Vissers. Hij heeft na een intens treurig Ajax weer een reden om het hele beleid af te kraken wat Ajax voert.
Compensatiegedrag van NOSquote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er Limburgers aan tafel mogen zitten. Er is daar geen eredivisievoetbal meer en ze komen uit Limburg.
Maar tijdens het WK zeker wel kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde ook weer dat er over Guus Hiddink gepraat gaat worden. Man man man, iedere keer maar dat teringtyfusgezeik over het Nederlands Elftal
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zondag 21 september 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar tijdens het WK zeker wel kijken.
Uberhaubt Brabanders en Limburgers, ik bedoel, volwassen mannen met een zachte G, really?quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er Limburgers aan tafel mogen zitten. Er is daar geen eredivisievoetbal meer en ze komen uit Limburg.
Buitenlands voetbal schijt weer hip te zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
En daar trots op zijn, maar wel een KEIHARDE keel-G aan het einde van woorden met een r, als Frank de BoerGGGGG, de KlassiekerGGGG.quote:Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Uberhaubt Brabanders en Limburgers, ik bedoel, volwassen mannen met een zachte G, really?
Heb je HeatWeave weer met zijn minderwaardigheidscomplex. Mooie topics waren dat.quote:Op zondag 21 september 2014 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar trots op zijn, maar wel een KEIHARDE keel-G aan het einde van woorden met een r, als Frank de BoerGGGGG, de KlassiekerGGGG.
Spraakgebrek.
Linkje?quote:Op zondag 21 september 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je HeatWeave weer met zijn minderwaardigheidscomplex. Mooie topics waren dat.
Jan Mulder is het nieuwe testbeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Jan Mulder eigenlijk iedere uitzending aanschuiven? Heeft hij ooit een uitzending gemist?
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Zuid Limburg geweest?
Want studio Neusquote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef Evertjan het volgende:
het zal wel straks 30 min over Ajax gaan want echt niemand interesseert
Ambrosius kijkt naar Barçaquote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik zitten er weer helemaal klaar voor.
Ik vind hem wel een goede analyticus hoor. Beter dan Waterreus, Arno Vermeulen of Willem Vissers bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 september 2014 22:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gelukkig heeft Gullit altijd veel te melden.
Niemand.quote:Op zondag 21 september 2014 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Wie zit er namens de vrienden van Fox?
Pastoorquote:Op zondag 21 september 2014 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Wie zit er namens de vrienden van Fox?
Sjek: "Valt Feyenoord iets te verwijten?"quote:
Die zal wel weer een preek afsteken.quote:
Smerige judas hijquote:Op zondag 21 september 2014 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zal wel weer een preek afsteken.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 21-09-2014 om 21:17:02Thuisnederlagen Feyenoord:2011/2012: 2 (van 17) 2012/2013: 0 (van 17) 2013/2014: 3 (van 17) 2014/2015: 3 (van 4) reageer retweet
Mooie cijfers.twitter:bartf twitterde op zondag 21-09-2014 om 21:43:56Schotconversie Feyenoord (% schoten dat resulteert in een treffer)2010/11: 13,6% 2011/12: 16,1% 2012/13: 15,3% 2013/14: 17,6% 2014/15: 4,7% reageer retweet
Jij doelt op de topper PSV - Cambuur?quote:Op zondag 21 september 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Filmpje over de 1na grootste duel van het seizoen.
Mwa, vind deze groter dan de wedstrijd in Amsterdam. Over het algemeen is deze wat spannender ook.quote:Op zondag 21 september 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, hij vindt Ajax v PSV het grootste duel van het jaarquote:Op zondag 21 september 2014 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij doelt op de topper PSV - Cambuur?
de duelquote:Op zondag 21 september 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - psvquote:Op zondag 21 september 2014 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij doelt op de topper PSV - Cambuur?
duel tussen de twee kampioenskandidaten. Maar De Kuip brengt meer sfeer.quote:Op zondag 21 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij vindt Ajax v PSV het grootste duel van het jaar![]()
.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij vindt Ajax v PSV het grootste duel van het jaar![]()
.
Ruud Gullitquote:
Ik zag op PSV Netwerk kritieken op Feyenoord langskomen: ''Subsidieclub''.quote:Op zondag 21 september 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat alleen PSVers dat vinden.
Leuke opmerking.quote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij liep toevallig op het mediapark en Co Adriaanse was vergeten te komen.
Mwa, heb een wedstrijd tegen Red Bull gezien die nog wel iets slechter was.quote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Het blijft hilarisch dat Ajax zijn slechtste wedstrijd speelt van de afgelopen 4 jaar,
Daar doe ik het voor.quote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke opmerking.
Je krijgt van mij een 7.
Of tegen Real Madrid.quote:Op zondag 21 september 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, heb een wedstrijd tegen Red Bull gezien die nog wel iets slechter was.
Dat was meer onmacht.quote:
Ik vind een piero van Jan van Halst dan nog boeiender.quote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
Wat zijn dit voor nutteloze beelden.
Heeft GGMM ook wel eens last van.quote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij liep toevallig op het mediapark en Co Adriaanse was vergeten te komen.
Toen speelde we tegen een goede tegenstander, vandaag tegen een degradatiekandidaatquote:Op zondag 21 september 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, heb een wedstrijd tegen Red Bull gezien die nog wel iets slechter was.
Oke Shreyas.quote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen speelde we tegen een goede tegenstander, vandaag tegen een degradatiekandidaat
Deed je ook mee tegen Red Bull?quote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen speelde we tegen een goede tegenstander, vandaag tegen een degradatiekandidaat
Mulder heeft wel meer beperkingen dan een vrije trap niet tegenhouden.quote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
Johand Derksen had gelijk toen hij zei dat ze dat geld van Vermeer beter in een spits hadden kunnen investeren. Mulder had die vrije trap ook door kunnen laten, hadden ze Vermeer niet voor nodig.
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deed je ook mee tegen Red Bull?
Vermeer ook.quote:Op zondag 21 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mulder heeft wel meer beperkingen dan een vrije trap niet tegenhouden.
Zolang je zelf niet scoort maakt het niet uit wat voor beperkingen je keeper heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mulder heeft wel meer beperkingen dan een vrije trap niet tegenhouden.
Dit was dubbel genieten. Van de drie punten en van de frustraties aan de andere kantquote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom ben jij opeens zo'n Go Ahead-hater?quote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee keer naar Deventer in een week. Ik geef het je te doen. Een bomvolle Adelaarshorst. De Vetkampstraat zal nog lang niet veilig zijn. Het superieure en lekker voetballende GAE, zonder Kolder, Turuc, De Sa en Schalk, zal dit Feyenoord het vuur aan de schenen leggen.
Ze zijn net zo efficiënt als Ajaxquote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee keer naar Deventer in een week. Ik geef het je te doen. Een bomvolle Adelaarshorst. De Vetkampstraat zal nog lang niet veilig zijn. Het superieure en lekker voetballende GAE, zonder Kolder, Turuc, De Sa en Schalk, zal dit Feyenoord het vuur aan de schenen leggen.
Ik zie niks wat niet klopt.quote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb wel eens een kenner horen zeggen dat een topclub nooit 3x achter elkaar verliest.
Een cool gemonteerd filmpje door de NOS redactie.quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook.
Heb ik wat gemist?
Zullen we over Real Madrid en Bayern Munchen gaan praten?quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef Evertjan het volgende:
waarom zoveel zendtijd vervuilen over 2 Europese non-ploegen.
Stijn zijn club komt uit Den Haag.quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom ben jij opeens zo'n Go Ahead-hater?
Je kan nogal altijd door de Worp scheuren met een lekker wijfquote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen hater. GAE heeft geen kwaliteit meer behalve Deniz Turüc. Dat vind ik jammer.quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom ben jij opeens zo'n Go Ahead-hater?
Ze lieten alle doelkansen van Groningen behoudens de penalty in de wedstrijd tegen Utrecht net zienquote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook.
Heb ik wat gemist?
ja hoor geen probleemquote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zullen we over Real Madrid en Bayern Munchen gaan praten?
Dat is sympathiek van ze.quote:Op zondag 21 september 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze lieten alle doelkansen van Groningen behoudens de penalty in de wedstrijd tegen Utrecht net zien
Hij is voor AFCquote:Op zondag 21 september 2014 22:28 schreef xzaz het volgende:
Dikke sjek zit lekkerder in die stoel als Ajax heeft gewonnen.
Wat heeft AFC gedaan?quote:Op zondag 21 september 2014 22:28 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat dat voor héél veel mensen geldtquote:Op zondag 21 september 2014 22:28 schreef xzaz het volgende:
Je steelt mijn teksten.quote:Op zondag 21 september 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Te Vrede goed vinden snappen er niks van.
Caland
Het was gewoon een bruggetje naar sjek z'n fap materiaal.quote:Op zondag 21 september 2014 22:32 schreef hhh38 het volgende:
Jack snapt de betekenis van identiek niet
nou nou nouquote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
Wow er zijn spelers die voor zichzelf trainen. Wat een kankerlul joh die visser.
Op de Icloud lekker veilig.quote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack heeft dit materiaal meteen in de kluis gestopt.
schandaligquote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack heeft Feyenoord een punt onthouden.
Dat ze in Rotterdam al op de A16 zitten voordat Rutten de fluit uit de mond heeft ligt niet aan Visserquote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
Wow er zijn spelers die voor zichzelf trainen. Wat een kankerlul joh die visser.
Ajax heeft gewonnen, niks te analyseren volgens sjek.quote:Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Geweldige analyse over de Klassieker.
Dit was de kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Wat gek dat Jack PSV-Cambuur gewoon een topper noemt.
Mensonterend, minachting van de kijker.quote:Op zondag 21 september 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou Jack de kritische journalist moeten uithangen, dus dat gaat niet gebeuren.
Zou Pastoor wel eens een sigaartje roken?quote:Op zondag 21 september 2014 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Pastoor klinkt qua tonatie wel een beetje als een jonge Fritz Korbach.
Anders win je niet ruim van topclub Cambuur.quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Sjek denkt dus serieus dat PSV goed voetbal speelt?
1-3quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Sjek denkt dus serieus dat PSV goed voetbal speelt?
wat een baasquote:Op zondag 21 september 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahahaha
~ Jack
hahahahahaha
~ Thijs Slegers
Jouw PSV-haatquote:Op zondag 21 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek ziet zichzelf al verslag geven van het kampioensfeest van PSV in mei 2015.
Eng, eng, eng!
Ten Rouwelaar is een Fries, helaasquote:Op zondag 21 september 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Brabanders die elkaar uitschelden. Het blijft hilarisch.
Het komt downie en totaal niet bedreigend overquote:Op zondag 21 september 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Brabanders die elkaar uitschelden. Het blijft hilarisch.
Dat heb je niet per se nodig om kampioen te wordenquote:Op zondag 21 september 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus menen dat PSV goed voetbal speelt, dan ga ik huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |