In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Er zijn af en toe nog steeds wat dingetjes te zien die Maaskant erin heeft geslepen, gelukkig wel steeds minder. Maar ook deze nederlaag is hem nog helemaal aan te rekenen.quote:
Eigenlijk niet, maar ik ga er eerst even goed over nadenken. Ik laat wel weten of ik hiermee kan leven.quote:
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat. Het Maaskant bewind is verantwoordelijk voor veel ellendequote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn af en toe nog steeds wat dingetjes te zien die Maaskant erin heeft geslepen, gelukkig wel steeds minder. Maar ook deze nederlaag is hem nog helemaal aan te rekenen.
Wat doe je naar tegen KingRoland GGMM.quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niemand zit op dit achterlijke provocerende gedrag van jou te wachten.
Genote.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ik ga er eerst even goed over nadenken. Ik laat wel weten of ik hiermee kan leven.
Ik heb al LG.quote:
Volgens mij lees je mijn post niet goed.quote:
Samantha en Michael houden zich Thai.quote:
Niet overdrijven.quote:Op zondag 14 september 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
zijn reactie is tenminste nog hilarisch
Nouzegquote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niemand zit op dit achterlijke provocerende gedrag van jou te wachten.
Genote.
Ik kan het natuurlijk niet maken om als Amsterdammer met een Friezin rond de lopen die stiekem ook een beetje voor Feyenoord is.quote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]Nou dan hoor ik wel nog wel. Graag voor a.s. zaterdag.
Mrstylo vindt dit leuk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk niet maken om als Amsterdammer met een Friezin rond de lopen die stiekem ook een beetje voor Feyenoord is.
Maar ik laat het je voor a.s. zaterdag weten.
Voor meer informatie over jouw kijkgewoontes kan je GGMM altijd DM'en.quote:Op zondag 14 september 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een programma gezien over mensen met Tourette. Keiharde leedvermaak, zo'n dik wijf die ging blaffen enzulks.
/dagboek
Ik heb GGMM vooralsnog geen dm gestuurdquote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel mensen zouden GGMM daadwerkelijk DM'en?
Voor het antwoord op deze vraag kan je GGMM DM'en.
Jammer dat dit zo tussen ons in moet staan hoor. Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon?quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk niet maken om als Amsterdammer met een Friezin rond de lopen die stiekem ook een beetje voor Feyenoord is.
Maar ik laat het je voor a.s. zaterdag weten.
Ik heb wel een DM gehadquote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog heeft nog niemand mij geDM't over Caland z'n kijkgewoontes.
Jij accepteert dat hij naar Raymann kijkt.quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon
Interessant zeg.quote:
Mijn slechte kant? Dat ik Raymann kijk? Je moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer dat dit zo tussen ons in moet staan hoor. Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer dat dit zo tussen ons in moet staan hoor. Ik accepteer jou slechte kant toch ook gewoon?
Maak nou geen ruziequote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn slechte kant? Dat ik Raymann kijk? Je moet je gewoon niet zo aanstellen.
Dan pleeg ik nu zelfmoord.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal er a.s. zaterdag niet zijn.![]()
Veel plezier.
#freescrummiequote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scrummie voelt zich achtergesteld
Pleurisjong.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scrummie voelt zich achtergesteld
Omdat je eerder was. Dat vond ik niet leuk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt deze debiele opmerking vandaan?
Ik overweeg dit mee naar achteren te nemen.
Je komt nu over als een botte boer die boos is omdat hij wordt gepanna'd op de voetbalvelden. á la Kieftenbeld.quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je eerder was. Dat vond ik niet leuk.
Het spijt me.
Vergelijk me niet met Kieftenbeld.quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt nu over als een botte boer die boos is omdat hij wordt gepanna'd op de voetbalvelden. á la Kieftenbeld.
BNW welquote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme Scrummie. Niemand geeft een fuck dat hij weg is.
hij is geschraptquote:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
RTL kiest team Stewart, NOS team Pastoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is geschrapttwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
Arno was net nog positief op de manier hoe JD gisteren Stewart aanpaktequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL kiest team Stewart, NOS team Pastoor.
Als AZ al cabaret wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is geschrapttwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
het is allemaal de schuld van Cruijff en Ajax moet die 100 miljoen investeren in een spits aldus Willempiequote:Op zondag 21 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Willem Vissers. Hij heeft na een intens treurig Ajax weer een reden om het hele beleid af te kraken wat Ajax voert.
Compensatiegedrag van NOSquote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er Limburgers aan tafel mogen zitten. Er is daar geen eredivisievoetbal meer en ze komen uit Limburg.
Maar tijdens het WK zeker wel kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde ook weer dat er over Guus Hiddink gepraat gaat worden. Man man man, iedere keer maar dat teringtyfusgezeik over het Nederlands Elftal
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zondag 21 september 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar tijdens het WK zeker wel kijken.
Uberhaubt Brabanders en Limburgers, ik bedoel, volwassen mannen met een zachte G, really?quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er Limburgers aan tafel mogen zitten. Er is daar geen eredivisievoetbal meer en ze komen uit Limburg.
Buitenlands voetbal schijt weer hip te zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
En daar trots op zijn, maar wel een KEIHARDE keel-G aan het einde van woorden met een r, als Frank de BoerGGGGG, de KlassiekerGGGG.quote:Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Uberhaubt Brabanders en Limburgers, ik bedoel, volwassen mannen met een zachte G, really?
Heb je HeatWeave weer met zijn minderwaardigheidscomplex. Mooie topics waren dat.quote:Op zondag 21 september 2014 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar trots op zijn, maar wel een KEIHARDE keel-G aan het einde van woorden met een r, als Frank de BoerGGGGG, de KlassiekerGGGG.
Spraakgebrek.
Linkje?quote:Op zondag 21 september 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je HeatWeave weer met zijn minderwaardigheidscomplex. Mooie topics waren dat.
Jan Mulder is het nieuwe testbeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Jan Mulder eigenlijk iedere uitzending aanschuiven? Heeft hij ooit een uitzending gemist?
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Zuid Limburg geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |