quote:
Stelletje vunzenquote:
Hier gaat ie primaquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
ligt het aan mij of gaat Fok erg traag?
hier in het zuiden des lands , gaat het redelijk snel allemaal heurquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
In vergelijking tot gister is dit topic wel wat traag ja.quote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
Geen last van hierquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
Ja ik lees morgen welquote:Op zondag 14 september 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
Nou, er zijn twee users heel blij met een pm...tot ze hem lezen, gelukkig hoef ik voor mijn werk geen handleidingen te schrijven
2Ghz, 3GB geheugen, en niet vooruit te branden die laptop.quote:
Ja is het ook, maar ik kan je niet in een uurtje uitleggen hoe je dat moet fixen, inclusief dat jij dat dingen met downloaden. Maar ik beloof het woensdag af te hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
Uc, hoor je dan deck2 helemaal niet?
Dat lijkt me kut.
Browser update toevallig ?quote:Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
2Ghz, 3GB geheugen, en niet vooruit te branden die laptop.
LOLquote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe ook voor de Bingo: vergeten auto Dj uit te zetten
quote:Op zondag 14 september 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Symph: ben jij nu weg omdat je te dronken bent of wat?
en nu doet ie wel weer normaalquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe ook voor de Bingo: vergeten auto Dj uit te zetten
quote:Op zondag 14 september 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Symph: ben jij nu weg omdat je te dronken bent of wat?
Heel apartquote:Op zondag 14 september 2014 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
en nu doet ie wel weer normaal![]()
![]()
Laatste versie van chrome hier.
Eigenlijk zou ik op Ubuntu verder willen gaan, alleen daar was het streamen weer zo ruk.
iets met een sigaret, biertje en piesen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |