quote:
Stelletje vunzenquote:
Hier gaat ie primaquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
ligt het aan mij of gaat Fok erg traag?
hier in het zuiden des lands , gaat het redelijk snel allemaal heurquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
In vergelijking tot gister is dit topic wel wat traag ja.quote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
Geen last van hierquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef knokkels het volgende:
Ja ik lees morgen welquote:Op zondag 14 september 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
Nou, er zijn twee users heel blij met een pm...tot ze hem lezen, gelukkig hoef ik voor mijn werk geen handleidingen te schrijven
2Ghz, 3GB geheugen, en niet vooruit te branden die laptop.quote:
Ja is het ook, maar ik kan je niet in een uurtje uitleggen hoe je dat moet fixen, inclusief dat jij dat dingen met downloaden. Maar ik beloof het woensdag af te hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
Uc, hoor je dan deck2 helemaal niet?
Dat lijkt me kut.
Browser update toevallig ?quote:Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
2Ghz, 3GB geheugen, en niet vooruit te branden die laptop.
LOLquote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe ook voor de Bingo: vergeten auto Dj uit te zetten
quote:Op zondag 14 september 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Symph: ben jij nu weg omdat je te dronken bent of wat?
en nu doet ie wel weer normaalquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe ook voor de Bingo: vergeten auto Dj uit te zetten
quote:Op zondag 14 september 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Symph: ben jij nu weg omdat je te dronken bent of wat?
Heel apartquote:Op zondag 14 september 2014 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
en nu doet ie wel weer normaal![]()
![]()
Laatste versie van chrome hier.
Eigenlijk zou ik op Ubuntu verder willen gaan, alleen daar was het streamen weer zo ruk.
iets met een sigaret, biertje en piesen toch?quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets met een sigaret, biertje en piesen toch?
Version 37.0.2062.120 mquote:
Klopt nietquote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
Klopt het dat ik geen login heb, enkel een password?
kloptquote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
Dat is niet nodig, in Mixxx zet je daar Source.quote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon Source typen?quote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, in Mixxx zet je daar Source.
met kleine lettersquote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, in Mixxx zet je daar Source.
Ja en indd wat Symph zegt met kleine lettersquote:
met kleine lettersquote:
nog 3 kwartier, young padawanquote:
Van de eerste 4 nummers waren er 2 lichaamsdeel-nummers, geloof ik!quote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
Zijn alle lichaamsdelen geamputeerd? of was dat alleen het eerste uur.
nee ik ben te moe om over lichaamsdelen na te denkenquote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
Zijn alle lichaamsdelen geamputeerd? of was dat alleen het eerste uur.
Geen tetten voor Symph?quote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik ben te moe om over lichaamsdelen na te denken
Wat voor een stijl draai je als ik vragen magquote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
En ik maak een stuk meer kwaliteit dan Symph hoorMoet je nagaan dat die nu zelfs dronken is.
Nee oke, Symph
David Gilmour.quote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Niemand kan zijn gitaar zo laten huilen als gary moore . . . Of gerry rafferty . . .
Ik las Gayquote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Niemand kan zijn gitaar zo laten huilen als gary moore . . . Of gerry rafferty . . .
Slashquote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef Fogel het volgende:
Zo, was even kinderen naar bed jagen.
Nu tijd voor een zwabberlicious brew dog imperial stout
Sir Mixalot kan en ook wat van, maar dan met konten.quote:
Proostquote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef Fogel het volgende:
Zo, was even kinderen naar bed jagen.
Nu tijd voor een zwabberlicious brew dog imperial stout
Echt van alles.quote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat voor een stijl draai je als ik vragen mag
Niet in november rainquote:
Gerryquote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Nicequote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Echt van alles.
Alternative, tot rock. tot de vogeltjesdans
quote:
Geri Halliwell? Heeft ook tietenfotos.quote:
Zwem even om die van mij heen....die was niet serieus.quote:
Die dat ze op zo'n boomstam ligt, kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 14 september 2014 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geri Halliwell? Heeft ook tietenfotos.
Die geef ik gewoon boven water hoor.quote:
Is dit, samen met de opmerking eerder vanavond een uitnodiging?quote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Kally het volgende:
Volgens mij ben ik stiekem toch een man, HALLO IK BEN META, EN IK BEN EEN MAN, ik kan niet meer multitasken
Dat komt door het stuiterenquote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Nu al technische problemen en ik ga nog geeneens beginnen
Nee, dan zeg ik dat er wel bijquote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit, samen met de opmerking eerder vanavond een uitnodiging?
Dan kun je lang wachtenquote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Oh je draait nog wel symphIk dacht dat je dronken op de grond lag
Ik heb alleen tieten in Audio en die hoor je nuquote:
Ik las door en dacht manboobsquote:
Ik zag hem echt net in Funny links en clips enzo staan, en had hem al gebookmarked voor je voor dit moment, maar ik wist niet dat ik hem al ZO snel mocht gebruiken!quote:Op maandag 15 september 2014 17:40 schreef LompeHork het volgende:
Dolfijnen![]()
Nou, jullie zien me vanavond niet meer, even fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |