Vergeet niet te doneren.quote:Op maandag 15 september 2014 15:46 schreef BredeBroeder het volgende:
10 euro administratiekosten met 2,10 btw erbovenop van de douane.. schandalig
Een tankjager is dan ook weer een aparte klasse en geen tank.quote:Op maandag 15 september 2014 12:26 schreef Rave_NL het volgende:
Vrijwel alle tankdestroyers in WW2 toch al niet.
Ik heb me kapot gelachen netquote:Op maandag 15 september 2014 16:13 schreef Awsom het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
What do you say to the haters?
Tanks hebben sowieso geen klasse.quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een tankjager is dan ook weer een aparte klasse en geen tank.
Morgen daar schietenquote:
Oh lachen! Zal koekeloeren of ik je club nog zie. Morgen loopbriefje en andere kutzooiquote:
Nou als je een verse club met allemaal vraagtekens ziet dan hoort dat bij onsquote:Op maandag 15 september 2014 20:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh lachen! Zal koekeloeren of ik je club nog zie. Morgen loopbriefje en andere kutzooi
Haha, telefoon op de man?quote:Op maandag 15 september 2014 20:32 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nou als je een verse club met allemaal vraagtekens ziet dan hoort dat bij ons
Ik hoor dat amerikanen al erg snel terug schietenquote:
Haha standaard op de man hequote:
Die tekst rechtsonder ook.quote:
Echt he...quote:
Portemonnee vergeten, max bietsenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Thaboel het volgende:
Is ook gelijk de kantine voor de wapenkamerBroodjes worst tot de max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop