Bij Ronald de Boer hoor ik vaak alleen maar hé, en... eehhhquote:Op zondag 14 september 2014 15:25 schreef Buitendam het volgende:
Ronald de Boer is de enige persoon in Nederland die al jaren mijn en me in spreektaal verkeerd doet.
Maar die heeft gehandicapte stembanden en een laag IQ, dan mag het.quote:Op zondag 14 september 2014 15:25 schreef Buitendam het volgende:
Ronald de Boer is de enige persoon in Nederland die al jaren mijn en me in spreektaal verkeerd doet.
Zo verkeerd ziet ze er niet uit.quote:
Het kan verkeren met de kroonprinsen, was Mario Been dat ook niet ooit?quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
John van den Brom, onderhand de meest uitgekotste coach van Nederland.
Robert Maaskant ook.quote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan verkeren met de kroonprinsen, was Mario Been dat ook niet ooit?
Robert Maaskantquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Looi weet altijd waar hij mee bezig isquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik mijn vertrouwen in de trainer op.
Wat ben jij chagrijnig zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:33 schreef hottentot het volgende:
Tering, altijd hetzelfde, de pauze verkloten met onzin, en nu zin hebben in koffie en naar de wc moeten.
Nee hoorquote:
Vergeet Maaskant niet. Al blijft hij toch baantjes binnenhalenquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de Belgische competitie zag ik wat maffe uitslagen voorbij komen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Tchock het volgende:
De altijd knotsgekke Eredivisie... 1 goal in 180 minuten voetbal.
3-5, 5-2, 1-4... Dat wil ik zien!quote:Op zondag 14 september 2014 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In de Belgische competitie zag ik wat maffe uitslagen voorbij komen.
Zijn baantjes zijn wel steeds verder weg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Maaskant niet. Al blijft hij toch baantjes binnenhalen
Oh... ik geloof niet dat ik erg origineel was
Dat been ging inderdaad wel erg snel omlaag.quote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij kon Antonia daar heel veel aan doen.
Walgelijke schop.
Ik weet niet of hij het expres deed maar hij trok in elk geval zijn benen niet inquote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij kon Antonia daar heel veel aan doen.
Walgelijke schop.
Duitsland was ook weer mooiquote:Op zondag 14 september 2014 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In de Belgische competitie zag ik wat maffe uitslagen voorbij komen.
Ik leef met je mee. Het kan niet makkelijk zijn om je grootste idool niet meer te kunnen zien analyseren.quote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn baantjes zijn wel steeds verder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |