Nee hoorquote:
Vergeet Maaskant niet. Al blijft hij toch baantjes binnenhalenquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan verkeren met de kroonprinsen, was Mario Been dat ook niet ooit?
In de Belgische competitie zag ik wat maffe uitslagen voorbij komen.quote:Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Tchock het volgende:
De altijd knotsgekke Eredivisie... 1 goal in 180 minuten voetbal.
3-5, 5-2, 1-4... Dat wil ik zien!quote:Op zondag 14 september 2014 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In de Belgische competitie zag ik wat maffe uitslagen voorbij komen.
Zijn baantjes zijn wel steeds verder weg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Maaskant niet. Al blijft hij toch baantjes binnenhalen
Oh... ik geloof niet dat ik erg origineel was
Dat been ging inderdaad wel erg snel omlaag.quote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij kon Antonia daar heel veel aan doen.
Walgelijke schop.
Ik weet niet of hij het expres deed maar hij trok in elk geval zijn benen niet inquote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij kon Antonia daar heel veel aan doen.
Walgelijke schop.
Duitsland was ook weer mooiquote:Op zondag 14 september 2014 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In de Belgische competitie zag ik wat maffe uitslagen voorbij komen.
Ik leef met je mee. Het kan niet makkelijk zijn om je grootste idool niet meer te kunnen zien analyseren.quote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn baantjes zijn wel steeds verder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |