Bij Ronald de Boer hoor ik vaak alleen maar hé, en... eehhhquote:Op zondag 14 september 2014 15:25 schreef Buitendam het volgende:
Ronald de Boer is de enige persoon in Nederland die al jaren mijn en me in spreektaal verkeerd doet.
Maar die heeft gehandicapte stembanden en een laag IQ, dan mag het.quote:Op zondag 14 september 2014 15:25 schreef Buitendam het volgende:
Ronald de Boer is de enige persoon in Nederland die al jaren mijn en me in spreektaal verkeerd doet.
Zo verkeerd ziet ze er niet uit.quote:
Het kan verkeren met de kroonprinsen, was Mario Been dat ook niet ooit?quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
John van den Brom, onderhand de meest uitgekotste coach van Nederland.
Robert Maaskant ook.quote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan verkeren met de kroonprinsen, was Mario Been dat ook niet ooit?
Robert Maaskantquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan verkeren met de kroonprinsen, was Mario Been dat ook niet ooit?
vd Looi weet altijd waar hij mee bezig isquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik mijn vertrouwen in de trainer op.
Wat ben jij chagrijnig zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:33 schreef hottentot het volgende:
Tering, altijd hetzelfde, de pauze verkloten met onzin, en nu zin hebben in koffie en naar de wc moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |