abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2014 @ 13:49:14 #1
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_144513004

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_144513075
5-0 wordt dat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144513101
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Happel het volgende:
5-0 wordt dat.
ok.
pi_144513121
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Happel het volgende:
5-0 wordt dat.
Ik hoop, als een naieve, hardleerse Feyenoorder, toch weer op een verrassing. :')

Al heb ik wel geen enkel vertrouwen in de klassieker volgende week. Dat wordt weer ouderwets afzien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 14 september 2014 @ 14:00:55 #5
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_144513280
Het hele spel van Feyenoord leek gisteren nergens op. Het was een schandalige wanvertoning. Zelden heb ik zulk slecht voetbal gezien. Er waren simpelweg geen lichtpuntjes te noemen.

Vermeer
Had een ongelukkig debuut met een verliespartij. De doelpunten waren hem overigens niet aan te rekenen vond ik. Als ik dan toch een lichtpuntje moet noemen van gisteren dan waren het de spelhervattingen van onze Joodse vrind. Dat deed ie beduidend beter dan Mulder. Tja, hoe kan je het slechter doen vraag je jezelf wel eens af :') Gewoon lekker snel de bal weer in het spel brengen. Pluspuntje.

De verdediging

Ontstellend zwak. Wilkshire heeft dan als enige nog een voorzet waar je wat hoop uit kunt putten. Maar onze vriend Kongolo liet zich kinderlijk eenvoudig kloppen bij de 1-0. En ook van Beek en Mathijssen ( :') ) bakten er niks van.

Het middenveld

Even serieus, waarom blijft Immers staan als je een, voor de eredivisie geldende begrippen, topaankoop hebt gedaan met Toornstra? Die man moet toch altijd spelen en Lex mag toch nog niet de veters strikken van deze aanwinst? Verder heb ik Vilhena weer zien stuntelen... Waarbij ik het me serieus afvraag of Fred geen premie krijgt voor het wel opstellen van deze clown. Die heeft werkelijk waar geen bal goed geraakt gisteren.

De aanval

Schaken en Boetius.... Je vraagt je toch af wanneer het eens klaar is met deze 2 figuren. Dankzij deze 2 mag ik straks weer langs mijn cardioloog :') Kazim maakte wel een mooie goal en als die omhaal er in gaat moet ik nog maar zien of W2 overeind zou blijven. Te Vrede heeft te weinig ballen aangeraakt om een oordeel over te kunnen vellen.

De trainer

Ook Fletje wordt met de week lastiger om nog serieus te nemen. Het niet opstellen van Toornstra neem ik hem echt kwalijk. Dat, met eerder gedane uitspraken van deze slappe zak doen mij vermoeden dat hij de kerst niet haalt. Ik zal er niet rouwig om zijn.

Al met al was het gewoon afzien gisteren, er zat 0 idee achter. Het was gewoon Feyenoord-onwaardig en een schande om te zien. Bah :r
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_144513744
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Immers heeft ingeleverd op salaris om gegarandeerde speelminuten in zn contract te laten opnemen.
pi_144513753
Ben er echt helemaal klaar mee hoor. Immers eruit of Rutten eruit.
pi_144514016
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Immers heeft ingeleverd op salaris om gegarandeerde speelminuten in zn contract te laten opnemen.
Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen? :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_144514081
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Zag ik vorige week ofzo nou trouwens dat die kerel de Zilveren Schoen heeft gewonnen? :')
Ja. Eigenlijk goud, maar dat konden ze van de telegraaf toch niet helemaal maken t.o.v. Blind (werd beslist in de laatste wedstrijd, elke blinde zag dat Immers beter speelde maar dat hebben ze toch maar even tegengehouden)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_144514223
Binnenkort komt het jaarverslag van Feyenoord weer uit.. de transfers van afgelopen zomer zullen er nog wel niet in verwerkt zijn, dus ben benieuwd of er weer winst is gemaakt.
pi_144514247
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Klopt, is gebaseerd op cijfers die journalisten van de Telegraaf wekelijks uitdelen naar aanleiding van het vertoonde spel.

Kan niet anders dat Immers erg laag wordt ingeschat en dat het wekelijks dan toch dusdanig meevalt dat hij wordt bedeeld met hogere cijfers dan op basis van zijn feitelijke prestaties mag worden verwacht. Anders kan ik het niet verklaren. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144514296
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, is gebaseerd op cijfers die journalisten van de Telegraaf wekelijks uitdelen naar aanleiding van het vertoonde spel.

Volgens mij zijn het geen journalisten maar oud-spelers die de cijfers geven.. maar dat er de laatste speeldag is gemanipuleerd is wel duidelijk. Ach, lekker boeiend.. als je Immers de gouden schoen geeft kan je niet meer serieus worden genomen natuurlijk.
pi_144514495
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het geen journalisten maar oud-spelers die de cijfers geven.. maar dat er de laatste speeldag is gemanipuleerd is wel duidelijk. Ach, lekker boeiend.. als je Immers de gouden schoen geeft kan je niet meer serieus worden genomen natuurlijk.
Inderdaad, ben blij dat Immers niet de gouden schoen heeft gewonnen. Des te meer argumenten had Rutten gehad om Immers te blijven opstellen.

Volgens mij scoorde Toornstra ook vrij hoog in dat klassement, maar hij bezit toch over een heel stuk meer voetballend vermogen.

Gezien de voorkeur van Rutten voor goed positiespel, snel voetbal en één keer raken kan ik de voorlopige voorkeur voor Immers niet begrijpen.
pi_144515469
Virtueel staan we slechts 1 punt boven de 16e en 17de plaats trouwens. :')

Beetje opportunistisch, dat wel, aangezien we pas 5 wedstrijden onderweg zijn, maar het speelschema wordt er niet heel veel makkelijker op de komende weken, en willen we nog wat maken van dit seizoen en misschien top 5 eindigen dan moeten we toch niet te lang wachten met punten pakken.
pi_144515590
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Virtueel staan we slechts 1 punt boven de 16e en 17de plaats trouwens. :')

Beetje opportunistisch, dat wel, aangezien we pas 5 wedstrijden onderweg zijn, maar het speelschema wordt er niet heel veel makkelijker op de komende weken, en willen we nog wat maken van dit seizoen en misschien top 5 eindigen dan moeten we toch niet te lang wachten met punten pakken.
Zonder dat cadeautje in de eerste wedstrijd inderdaad 16e
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_144515627
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

En gisteren weer een duidelijke pingel niet gekregen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144515675
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]

En gisteren weer een duidelijke pingel niet gekregen.
Te Vrede zou hem wel weer gemist hebben, zie FC Twente
pi_144515697
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

:')
Wat ben jij een gezwel.
pi_144515711
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Wat ben jij een gezwel.
Goede inhoudelijke reactie :')
pi_144515752
In Sevilla beven ze al.
pi_144515753
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie :')
Ik pas mij graag aan aan degene op wie ik reageer.
pi_144515870
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat doet er niks aan af natuurlijk. Maar ga vooral door met je boehoehoe Feyenoord heeft altijd de scheids mee jankverhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144515929
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Over welk cadeautje heb je het in godsnaam? :')

De eerste wedstrijd wonnen we, weliswaar tegen de verhoudingen in, met 0-1 bij ADO in blessuretijd, door gewoon een goed opgezette aanval en een goed ingekopte kopbal van Te Vrede. Al was het één van de weinig goede acties die hele wedstrijd.

Dat Feyenoord daar verder niet goed speelde maakt het nog geen cadeautje. Een cadeautje is als je een overwinning uit het vuur sleept door een scheidsrechterlijke dwaling of enorme blunder van een tegenstander.
pi_144516013
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Over welk cadeautje heb je het in godsnaam? :')

De eerste wedstrijd wonnen we, weliswaar tegen de verhoudingen in, met 0-1 bij ADO in blessuretijd, door gewoon een goed opgezette aanval en een goed ingekopte kopbal van Te Vrede. Al was het één van de weinig goede acties die hele wedstrijd.

Dat Feyenoord daar verder niet goed speelde maakt het nog geen cadeautje. Een cadeautje is als je een overwinning uit het vuur sleept door een scheidsrechterlijke dwaling of enorme blunder van een tegenstander.
Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.
pi_144516042
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Manu kreeg geen rood terwijl hij het wel had verdiend, dat werd door vriend, vijand en de scheidsrechter toegegeven. Een speler van ADO kreeg twee keer geel waarbij beide gele kaarten vrij makkelijk gegeven waren.
En een speler van ADO kreeg weer geel waar rood op zijn plaats was. Wat is je punt nu precies? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')