Nee elke ploeg in Nederland is jong.quote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al die jonkies?
Met Vermeer, Wilkshere, Mathijsen, El Ahmadi, Immers en Schaken heb je gewoon een ervaren ploeg staan... Alleen voor Van Beek en Kongolo is dit hun eerste 'echte' seizoen en zelfs die hebben vorig seizoen al aardig wat minuten gemaakt. Het argument van een jonge ploeg gaat nu echt niet meer op imo.
Boetius, Vilhena, Kongolo, Van Beek te Vrede is eigenlijk ook pas 23 zijn toch allemaal verre van routiniers al hebben ze dan best al veel minuten gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al die jonkies?
Met Vermeer, Wilkshere, Mathijsen, El Ahmadi, Immers en Schaken heb je gewoon een ervaren ploeg staan... Alleen voor Van Beek en Kongolo is dit hun eerste 'echte' seizoen en zelfs die hebben vorig seizoen al aardig wat minuten gemaakt. Het argument van een jonge ploeg gaat nu echt niet meer op imo.
Van Beek, Kongolo, Vilhena en Boëtius presteren anders echt niet beter hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee elke ploeg in Nederland is jong.
Maar Mathijsen, Immers en Schaken zijn juist de zwakste schakels.
Eigenlijk is t allemaal gewoon kutquote:Op maandag 15 september 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Beek, Kongolo, Vilhena en Boëtius presteren anders echt niet beter hoor.
Na 3 leuke jaren Koeman is het weer tijd voor meer aids.quote:Op maandag 15 september 2014 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is t allemaal gewoon kut
Dus dit.quote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een ploeg heeft dat wanneer het gaat lopen, we gaan genieten. Wanneer Boetius en Bilal in vorm zijn heb je spektakel op de flanken, heerlijk. Alleen loopt het niet.
Niet Te Vrede noemenquote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee elke ploeg in Nederland is jong.
Maar Mathijsen, Immers en Schaken zijn juist de zwakste schakels.
Financiële crisis weg op naar sportieve crisis.quote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na 3 leuke jaren Koeman is het weer tijd voor meer aids.
Feyenoord.![]()
Ja, maar je hebt nu alweer 3 thuiswedstrijden verpest. Vorig jaar de seizoensopening en nu dit, je loopt gewoon weer achter de feiten aan zelfs als het nu wel gaat lopen..quote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Financiële crisis weg op naar sportieve crisis.
Al zitten er best een paar fijne spelers tussen, stel je voor dat die Kazim echt een killer blijkt, Boetius in vorm raakt en dan heb je Toornstra daar omheen lopen voor vrije trappen en schot uit de tweede lijn.
Tsja, je hebt iets goed te maken ten op zichte van wat we graag als concurrenten willen zien, maar goed, ik denk dat de overige ploegen ook nog zat punten gaan morsenquote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt nu alweer 3 thuiswedstrijden verpest. Vorig jaar de seizoensopening en nu dit, je loopt gewoon weer achter de feiten aan zelfs als het nu wel gaat lopen..
Ik zie een PSV, Ajax en Twente echt niet thuis verliezen van een Willem II.quote:Op maandag 15 september 2014 18:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, je hebt iets goed te maken ten op zichte van wat we graag als concurrenten willen zien, maar goed, ik denk dat de overige ploegen ook nog zat punten gaan morsen
De selectie is op zich best wel prima, de vorm is alleen dramatisch. Alleen de LB positie is eigenlijk zwak (als je de Kong centraal zet). Het middenveld is sterk (als je Immers laat banken), en de voorhoede erg creatief (mits in vorm). Als Kazim een beetje goals gaat meepakken kun je best een goede periode krijgen.
Nee, maar Ajax verspeelde wel bijna thuis punten tegen hekkensluiten Heracles...quote:Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie een PSV, Ajax en Twente echt niet thuis verliezen van een Willem II.
Een goede wedstrijd? Ik heb hele andere verhalen gehoord. Meneer schijnt geen bal klem te hebben gehad en schoot naar verluidt elke uittrap de Ceintuurbaan op.quote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:
Hahn deed het gisteren voortreffelijk tegen PSV.
Denk dat we nu wel kunnen stellen dat de technische staf van Feyenoord even langs een opticien moet of de poep uit hun ogen spoelen
Serieus, waarom is die idioot niet opgerot naar Den Haag?quote:Op maandag 15 september 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Verhoek direct rood bij de beloften.Harde charge op Swerts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ome Gillquote:Op maandag 15 september 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Verhoek direct rood bij de beloften.Harde charge op Swerts.
Of het begint te laat te lopen wanneer alle cruciale wedstrijden al kansloos verloren zijn. Tegen Sevilla gaat ronduit kansloos worden of er moet echt een wonder gebeuren. Sevilla heeft absurd veel ervaring in de EL, Feyenoord komt na 5 jaar weer kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een ploeg heeft dat wanneer het gaat lopen, we gaan genieten. Wanneer Boetius en Bilal in vorm zijn heb je spektakel op de flanken, heerlijk. Alleen loopt het niet.
Bijna, ja.quote:Op maandag 15 september 2014 18:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, maar Ajax verspeelde wel bijna thuis punten tegen hekkensluiten Heracles...
Het was gewoon oneerlijk van Van Geel. Ook dat gezeur dat er geen clubs als Porto en zo komen voor Mulder. Nee welke NL keeper wordt er nu verkocht aan een semi topclub in Europa, bijna geen 1 toch.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef exile79 het volgende:
Ik begrijp goed dat Mulder niet genoeg ontwikkeld heeft en dat daarom Vermeer meteen in de basis staat. Alleen het strookt gewoon niet met het feit dat Immers niet hetzelfde overkomt. Hoe kan je dat nou verkopen aan Mulder? Da's toch extra zuur, als hij vanaf de bank Immers ziet klooien die er niet naast wordt gezet.
Dat heb ik nooit begrepen. Niet gezegd dat hij beter is, maar slechter kan bijna niet.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oh ja, wat ik ook totaal niet begrijp is waarom Achabar niet een eerlijke kans krijgt op de plek van immers. Nu hebben we meer dan genoeg middenvelders maar daarvoor had Rutten hem wel wat meer minuten mogen geven.
Ik vind het vooral inconsequent. Dat stoort mij. Of allebei erin laten of allebei eruit zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het was gewoon oneerlijk van Van Geel. Ook dat gezeur dat er geen clubs als Porto en zo komen voor Mulder. Nee welke NL keeper wordt er nu verkocht aan een semi topclub in Europa, bijna geen 1 toch.
Of op allebei kritiek leveren. En op die andere mislukte aankopen van Van Geel.quote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral inconsequent. Dat stoort mij. Of allebei erin laten of allebei eruit zou ik zeggen.
Dus omdat Sevilla meer ervaring heeft gaan ze winnen? Wat een onzin is dat toch. Zeg gewoon dat ze op elke positie een stuk beter zijn. Dat lijkt me eerder de reden dat Feyenoord kansloos is.quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Sevilla heeft absurd veel ervaring in de EL, Feyenoord komt na 5 jaar weer kijken.
Snap ik ook echt niet. Verhuur dat ventje anders aan een club als Go Ahead of PEC ofzo. Ik denk dat hij wel degelijk potentie heeft om een goeie te worden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oh ja, wat ik ook totaal niet begrijp is waarom Achabar niet een eerlijke kans krijgt op de plek van immers. Nu hebben we meer dan genoeg middenvelders maar daarvoor had Rutten hem wel wat meer minuten mogen geven.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Geen bier wordt er in het stadion verkochtHet consulaat met een @hotmail.com adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
Die is op een leeftijd, waarbij hij zijn technische achterstand op een Fje al niet meer in kan halen, laat staan die op een profvoetballer.quote:
Skeere tijden in Sevillaquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Het consulaat met een @hotmail.com adres
Opportunistisch geblaat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Henrys het volgende:
Eigelijk doet Hahn nu gewoon een stap omhoog want hoe je het ook went of keert, PEC Zwolle is momenteel een veel sterkere club dan Feyenoord
Zwolle heeft uiteraard sowieso een veel beter team dan Feyenoord. Daar zullen de meeste het over eens zijn. Maar Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Henrys het volgende:
Eigelijk doet Hahn nu gewoon een stap omhoog want hoe je het ook went of keert, PEC Zwolle is momenteel een veel sterkere club dan Feyenoord
Omdat Achahbar kennelijk zowel Rutten als Koeman niet kan overtuigen van zijn voetbalkwaliteiten, dus zo gek vind ik dat nietquote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit is niet serieus toch?quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zwolle heeft uiteraard sowieso een veel beter team dan Feyenoord. Daar zullen de meeste het over eens zijn. Maar Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.
Man man manquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zwolle heeft uiteraard sowieso een veel beter team dan Feyenoord. Daar zullen de meeste het over eens zijn. Maar Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.
Fred R.quote:Het Openbaar Ministerie heeft vorige week het onderzoek heropend naar de betrokkenheid van Willem Holleeder bij onderwereldmoorden. De heropening van het onderzoek is gebaseerd op de verklaringen van kroongetuige Fred R.
Ex voetballer van Volendam en Utrechtquote:
Jawel, Zwolle heeft toch gewoon een beter team op dit moment? Ik begrijp best als je het er niet mee eens bent btwquote:
Te zwaarquote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Henrys het volgende:
Van Geel had zo lang de tijd om iets te vinden. Hoe kan Kazim nog geen conditie hebben, traint al 2 maanden individueel
Zwolle draait beter, ze hebben de vorm en het geluk (dwing je af, dat wel). Maar een beter team, nee, dat ben ik niet met je eensquote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, Zwolle heeft toch gewoon een beter team op dit moment? Ik begrijp best als je het er niet mee eens bent btw
Snap natuurlijk dat je het hier niet mee eens bent. Feyenoord is jouw club. Jouw ideaal. Voor jou is Feyenoord de grootste club van allemaal.quote:
Oppurtunistischer dan Derksen zijnquote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Henrys het volgende:
okquote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef Henrys het volgende:
Als ik niet voor PEC (Ging naar elke wedstrijd toen ze nog JL speelde) en Feyenoord tegelijk was dan was ik nu al manisch depressief
quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef Henrys het volgende:
Als ik niet voor PEC en Feyenoord tegelijk was
Als ik niet voor PEC (Ging naar elke wedstrijd toen ze nog JL speelde) en Feyenoord tegelijk was dan was ik nu al manisch depressief
Moet je lekker zelf weten, wat interesseert ons dat nou. Wel even ophouden met dat opportunistische geneuzel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Henrys het volgende:
Mag je nu ook niet meer je lokale club steunen? Moet ze natuurlijk gelijk laten vallen als ze in de eredivisie komen
Het is een feit dat PEC momenteel sterker is dan Feyenoord. Wij hebben misschien wel de slechtste spits en trainer van de eredivisie en immers.quote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten, wat interesseert ons dat nou. Wel even ophouden met dat opportunistische geneuzel.
''Kansloos''quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is een feit dat PEC momenteel sterker is dan Feyenoord. Wij hebben misschien wel de slechtste spits en trainer van de eredivisie en immers.
Kansloos thuis ten onder gaan tegen Willem 2 zou eigelijk direct onslag hadden moeten betekenen voor Rutten
Ben je nu serieus?quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is een feit dat PEC momenteel sterker is dan Feyenoord. Wij hebben misschien wel de slechtste spits en trainer van de eredivisie en immers.
Kansloos thuis ten onder gaan tegen Willem 2 zou eigelijk direct onslag hadden moeten betekenen voor Rutten
Natuurlijk, maar ik bedoel ook dat ze in de EL gewoon topclubs die vanuit de CL instromen kunnen verslaan door hun ervaring, laat staan Feyenoordquote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus omdat Sevilla meer ervaring heeft gaan ze winnen? Wat een onzin is dat toch. Zeg gewoon dat ze op elke positie een stuk beter zijn. Dat lijkt me eerder de reden dat Feyenoord kansloos is.
De spelers van Ajax zijn veel jonger.quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Boetius, Vilhena, Kongolo, Van Beek te Vrede is eigenlijk ook pas 23 zijn toch allemaal verre van routiniers al hebben ze dan best al veel minuten gemaakt.
Zal uiteindelijk ook gewoon tijd kosten voor het spul weer op elkaar ingespeeld is.
Vergeet niet dat ze meer prijzen hebben gepakt in een jaar dan Feyenoord in 10. En ik zei momenteel en dan klopt het gewoon. PEC deed het erg goed tegen Sparta Praag terwijl wij bijna verloren van een club die niet eens kon trainen door de burgeroorlogquote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Want ik kan dit echt niet serieus nemen hoor. Sterk staaltje opportunisme en kortzichtigheid van jouw kant. Alleen maar omdat PEC Zwolle na 5 fucking wedstrijdjes toevallig 7 punten boven Feyenoord staat.
Natuurlijk speelt PEC goed voetbal, voorgaand seizoen ook, maar PEC is niets meer dan een leuke middenmoter. Niks mis mee, maar op basis van 5 wedstrijdjes zulke stellige conclusies trekken doet een beetje kansloos aan. Totaal niet realistisch.
Maar ik hoop dat jij dit ook al wist en dat ik mezelf ongelooflijk te kakken zet omdat ik op een goede trollpoging reageer.
Ik vind jou trouwens een van de weinige Ajacieden die hier gewoon prima post. Mag gezegd worden, beter dan al die enge zuigertjes.quote:
Ach flikker toch op joh, ga lekker PEC supporteren debiel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze meer prijzen hebben gepakt in een jaar dan Feyenoord in 10. En ik zei momenteel en dan klopt het gewoon. PEC deed het erg goed tegen Sparta Praag terwijl wij bijna verloren van een club die niet eens kon trainen door de burgeroorlog
PEC zat vd afgelopen 10 jaar 7 jaar in de JL, mafklapperquote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze meer prijzen hebben gepakt in een jaar dan Feyenoord in 10. En ik zei momenteel en dan klopt het gewoon. PEC deed het erg goed tegen Sparta Praag terwijl wij bijna verloren van een club die niet eens kon trainen door de burgeroorlog
Ja Feyenoord heeft ook iets van 10x de begroting van PEC. En volgens mij ben jij letterlijk blind door clubliefde aangezien ik steeds het woord momenteel gebruik en jullie er maar overheen lezenquote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach flikker toch op joh, ga lekker PEC supporteren debiel.
Wie speelt er uiteindelijk Europees?
Verder niet serieus te nemen jouw betoog, Feyenoord heeft de afgelopen 10 jaar uiteraard aanmerkelijk beter gepresteerd, beker gewonnen en de UEFA cup gewonnen (weliswaar 12 jaar geleden). Dat behoeft verder geen uitleg.
Dat ik hier uberhaupt op inga.
Dat vind ik nog niet eens het ergste. Zwolle heeft in een half jaar twee keer van Ajax gewonnen en wij, wat, 1 keer in hoeveel jaar?quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:
Vergeet niet dat ze meer prijzen hebben gepakt in een jaar dan Feyenoord in 10.
Je bent niet serieus toch?quote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens het ergste. Zwolle heeft in een half jaar twee keer van Ajax gewonnen en wij, wat, 1 keer in hoeveel jaar?
Leuk zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja Feyenoord heeft ook iets van 10x de begroting van PEC. En volgens mij ben jij letterlijk blind door clubliefde aangezien ik steeds het woord momenteel gebruik en jullie er maar overheen lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |