Het was gewoon oneerlijk van Van Geel. Ook dat gezeur dat er geen clubs als Porto en zo komen voor Mulder. Nee welke NL keeper wordt er nu verkocht aan een semi topclub in Europa, bijna geen 1 toch.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef exile79 het volgende:
Ik begrijp goed dat Mulder niet genoeg ontwikkeld heeft en dat daarom Vermeer meteen in de basis staat. Alleen het strookt gewoon niet met het feit dat Immers niet hetzelfde overkomt. Hoe kan je dat nou verkopen aan Mulder? Da's toch extra zuur, als hij vanaf de bank Immers ziet klooien die er niet naast wordt gezet.
Dat heb ik nooit begrepen. Niet gezegd dat hij beter is, maar slechter kan bijna niet.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oh ja, wat ik ook totaal niet begrijp is waarom Achabar niet een eerlijke kans krijgt op de plek van immers. Nu hebben we meer dan genoeg middenvelders maar daarvoor had Rutten hem wel wat meer minuten mogen geven.
Ik vind het vooral inconsequent. Dat stoort mij. Of allebei erin laten of allebei eruit zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het was gewoon oneerlijk van Van Geel. Ook dat gezeur dat er geen clubs als Porto en zo komen voor Mulder. Nee welke NL keeper wordt er nu verkocht aan een semi topclub in Europa, bijna geen 1 toch.
Of op allebei kritiek leveren. En op die andere mislukte aankopen van Van Geel.quote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral inconsequent. Dat stoort mij. Of allebei erin laten of allebei eruit zou ik zeggen.
Dus omdat Sevilla meer ervaring heeft gaan ze winnen? Wat een onzin is dat toch. Zeg gewoon dat ze op elke positie een stuk beter zijn. Dat lijkt me eerder de reden dat Feyenoord kansloos is.quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Sevilla heeft absurd veel ervaring in de EL, Feyenoord komt na 5 jaar weer kijken.
Snap ik ook echt niet. Verhuur dat ventje anders aan een club als Go Ahead of PEC ofzo. Ik denk dat hij wel degelijk potentie heeft om een goeie te worden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oh ja, wat ik ook totaal niet begrijp is waarom Achabar niet een eerlijke kans krijgt op de plek van immers. Nu hebben we meer dan genoeg middenvelders maar daarvoor had Rutten hem wel wat meer minuten mogen geven.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Geen bier wordt er in het stadion verkochtHet consulaat met een @hotmail.com adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
Die is op een leeftijd, waarbij hij zijn technische achterstand op een Fje al niet meer in kan halen, laat staan die op een profvoetballer.quote:
Skeere tijden in Sevillaquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Het consulaat met een @hotmail.com adres
Opportunistisch geblaat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Henrys het volgende:
Eigelijk doet Hahn nu gewoon een stap omhoog want hoe je het ook went of keert, PEC Zwolle is momenteel een veel sterkere club dan Feyenoord
Zwolle heeft uiteraard sowieso een veel beter team dan Feyenoord. Daar zullen de meeste het over eens zijn. Maar Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Henrys het volgende:
Eigelijk doet Hahn nu gewoon een stap omhoog want hoe je het ook went of keert, PEC Zwolle is momenteel een veel sterkere club dan Feyenoord
Omdat Achahbar kennelijk zowel Rutten als Koeman niet kan overtuigen van zijn voetbalkwaliteiten, dus zo gek vind ik dat nietquote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit is niet serieus toch?quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zwolle heeft uiteraard sowieso een veel beter team dan Feyenoord. Daar zullen de meeste het over eens zijn. Maar Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.
Man man manquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zwolle heeft uiteraard sowieso een veel beter team dan Feyenoord. Daar zullen de meeste het over eens zijn. Maar Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.
Fred R.quote:Het Openbaar Ministerie heeft vorige week het onderzoek heropend naar de betrokkenheid van Willem Holleeder bij onderwereldmoorden. De heropening van het onderzoek is gebaseerd op de verklaringen van kroongetuige Fred R.
Ex voetballer van Volendam en Utrechtquote:
Jawel, Zwolle heeft toch gewoon een beter team op dit moment? Ik begrijp best als je het er niet mee eens bent btwquote:
Te zwaarquote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Henrys het volgende:
Van Geel had zo lang de tijd om iets te vinden. Hoe kan Kazim nog geen conditie hebben, traint al 2 maanden individueel
Zwolle draait beter, ze hebben de vorm en het geluk (dwing je af, dat wel). Maar een beter team, nee, dat ben ik niet met je eensquote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, Zwolle heeft toch gewoon een beter team op dit moment? Ik begrijp best als je het er niet mee eens bent btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |