abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144521748
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Op de andere foto ook?

[ afbeelding ]
Ik heb niet alles gelezen en misschien ergens iets gemist maar wat is volgens jullie de conclusie van dat "been" linkse op die foto?

Ja, het is zwart maar stel dat het inderdaad het been is van een van de meiden, dat ze daar al die tijd samen hebben gebivakkeerd op een rots bij de rivier, omdat ze niet verder komen, juist vanwege dat been, namelijk doordat één van de twee door een slang, spin of giftig insect is gebeten.
Of gangreen/necrose door een andere oorzaak, verwonding of breuk.
In de vochtige warmte van een oerwoud lijkt me dat snel kunnen gaan.
Google even en je zult zien dat een zwart uitgeslagen ledemaat vrij reëel is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gwywen op 14-09-2014 18:49:57 ]
  zondag 14 september 2014 @ 18:51:01 #152
430880 mig72
De Professional
pi_144521984
Wilde ff een kijkje nemen ertussenin, zijn we ietwat vooruitgekomen met deze zaak...dwz nieuwe feiten, openbaringen door de media, of blijven we op hetzelfde speculeerniveau?
  zondag 14 september 2014 @ 18:52:34 #153
430880 mig72
De Professional
pi_144522045
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:43 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen en misschien ergens iets gemist maar wat is volgens jullie de conclusie van dat "been" linkse op die foto?

Ja, het is zwart maar stel dat het inderdaad het been is van een van de meiden, dat ze daar al die tijd samen hebben gebivakkeerd op een rots bij de rivier, omdat ze niet verder komen, juist vanwege dat been, namelijk doordat één van de twee door een slang, spin of giftig insect is gebeten.
Of gangreen/necrose door een andere oorzaak, verwonding of breuk.
In de vochtige warmte van een oerwoud lijkt me dat snel kunnen gaan.
Google even en je zult zien dat een zwart uitgeslagen ledemaat vrij reëel is.
Lijkt me best overdreven, hoe zouden anders de indianen de jungle kunnen bewonen? Ze passen echt geen moderne geneeskunde tegen gangreen toe hoor.
pi_144523068
Update:

Weet iemand wanneer de jeans zijn gevonden? Kan dit nergens terugvinden.

Dat botweefsel na 79 dagen is interessant. Ik heb niet alle 30.000 berichten gelezen, wat was de consensus over dit feit? Is toen uitgezocht hoe lang weefsel in dat klimaat in takt kan blijven?
pi_144523118
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef mig72 het volgende:

[..]

Lijkt me best overdreven, hoe zouden anders de indianen de jungle kunnen bewonen? Ze passen echt geen moderne geneeskunde tegen gangreen toe hoor.
Ik heb dat een hele tijd terug ook hier gemeld dat er een been lag! En nog steeds blijf ik dit volhouden maar zal er verder niet over hebben omdat dit toch weer weg gewuifd wordt! (zeg later niet dat het hier niet is gemeld) :%
pi_144523266
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:26 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ik heb dat een hele tijd terug ook hier gemeld dat er een been lag! En nog steeds blijf ik dit volhouden maar zal er verder niet over hebben omdat dit toch weer weg gewuifd wordt! (zeg later niet dat het hier niet is gemeld) :%
Ik heb ff goed gekeken en ik moet zeggen.....het heeft er wel veel van weg. Als ik met fotobewerkprogramma het contrast heen en weer schuif, dan verdwijnen alle omtrekken in dat gebied en wordt het 1 waas. Maar de omtrekken van dat "been" blijven wel zichtbaar. Maar ik weet niet hoor we hebben al zoveel in de foto's gezien.
  zondag 14 september 2014 @ 19:31:44 #157
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144523334
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef ToniB het volgende:

[..]

[..]

is dat in de buurt van de vindplaats van de rugzak?
Het is 3 km van de plaats van de rugzak op de kaart van Geruisloos.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144523553
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:26 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ik zie het niet. Help me eens op weg?
Make my day!
pi_144523773
Foto in de "op" bij de wandeling foto 542!
Geheel links in het midden begint het been! (met schoen) (denk ik)
pi_144523928
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:40 schreef schuschuho het volgende:
Dat stenige been?
Is dat niet gewoon de rots?
Make my day!
pi_144524439
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef agter het volgende:

[..]

Dat stenige been?
Is dat niet gewoon de rots?
Nee je kijkt te hoog. Daaronder ligt iets "op" de rots!
pi_144524585
Je ziet zo duidelijk een "knieschijf".
Zijn er foto's waarop de benen van de meisjes goed zichtbaar zijn? Het lijkt een vrij slank been.
pi_144524953
De ouders/onderzoekers beschikken over foto's van 4000x3000. Als er zeer verdachte objecten of personen in die vlekken/vormen te zien zouden zijn, dan hebben ze dit al lang moeten zien, en zouden de ouders met andere uitspraken komen dan "we vinden het belgedrag vreemd voor een vermissing". Dan zouden ze namelijk al lang hebben laten weten dat de foto's aanwijzingen bevatten van of een misdrijf of juist van een vermissing.
  zondag 14 september 2014 @ 20:07:12 #164
430880 mig72
De Professional
pi_144525161
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik heb ff goed gekeken en ik moet zeggen.....het heeft er wel veel van weg. Als ik met fotobewerkprogramma het contrast heen en weer schuif, dan verdwijnen alle omtrekken in dat gebied en wordt het 1 waas. Maar de omtrekken van dat "been" blijven wel zichtbaar. Maar ik weet niet hoor we hebben al zoveel in de foto's gezien.
Over welke foto hebben we het? En zou je dat 'bot' kunnen omcirkelen?
pi_144525223
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:03 schreef Geruisloos het volgende:
De ouders/onderzoekers beschikken over foto's van 4000x3000. Als er zeer verdachte objecten of personen in die vlekken/vormen te zien zou zijn, dan hebben ze dit al lang moeten zien, en zouden de ouders met andere uitspraken komen dan "we vinden het belgedrag vreemd voor een vermissing". Dan zouden ze namelijk al lang hebben laten weten dat de foto's aanwijzingen bevatten van of een misdrijf of een vermissing.
Dan weten ze vast ook al welke planten er groeien
pi_144525277
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:08 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dan weten ze vast ook al welke planten er groeien
Zou best kunnen.
  zondag 14 september 2014 @ 20:10:25 #167
430880 mig72
De Professional
pi_144525295
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:40 schreef schuschuho het volgende:
gvd ze heeft dus haar dode makker Kris gefotografeerd. Kris had die rode schoen aan wat zichtbaar is in die foto.
pi_144525360
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:10 schreef mig72 het volgende:

[..]

gvd ze heeft dus haar dode makker Kris gefotografeerd. Kris had die rode schoen aan wat zichtbaar is in die foto.
Dat is nogal een conclusie die je trekt :o
  zondag 14 september 2014 @ 20:13:08 #169
430880 mig72
De Professional
pi_144525404
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is nogal een conclusie die je trekt :o
Dat zou die been van Kris zijn. Met die zwarte legging/broek/pyjama hoe dat ook heet. En ik zie dat rood streeptje/stipje op de laars die ze droeg.
  zondag 14 september 2014 @ 20:20:21 #170
430880 mig72
De Professional
pi_144525813
Deze foto van Kris heeft ze een zwarte legging op:

Maar die laars heeft geen rode stip (waarschijnlijk andere laarzen van haar, of juist aan de andere, onzichtbare kant van de schoen bevindt die zich):

Op de bewuste foto van de vondst:

Kan ik makkelijk die zwarte legging zien en ook de laars, maar dat rood stipje ontbreekt op de Schipholfoto, wat zich wel bevindt iets rechtsbovenaan van de schoen in de vondstfoto. Misschien is dat rood stipje op de legging of een andere laars?

Ziet iemand wat ik bedoel?
  zondag 14 september 2014 @ 20:24:43 #171
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144526085
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef mig72 het volgende:
Ziet iemand wat ik bedoel?
Dat roept onmiddellijk de vraag op wat de man-met-het-petje met dat been te maken heeft. En met het cijfer 5 natuurlijk. :7
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zondag 14 september 2014 @ 20:24:44 #172
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144526086
Ik zie dat been wel, maar niet in het verlichte kader. Juist daaronder, iets naar links.

Een slank been trouwens, nogal verweerd of onder de modder.

Maar goed, inmiddels weten we dat het daar barst van de lijken - dus grote kans dat dit been van iemand anders is.
pi_144526325
Was het niet meer dit? wat werd bedoelt?
pi_144526441
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik zie dat been wel, maar niet in het verlichte kader. Juist daaronder, iets naar links.

Maar goed, inmiddels weten we dat het daar barst van de lijken - dus grote kans dat dit been van iemand anders is.
ik zie hetzelfde (ook al eerder aangegeven) iets wat groen uitgeslagen is, in de vorm van een onderbeen, op de zijkant, met wat aan onderkant de deels glanzende voorkant lijkt van een zwart/blauwe laars of bergschoen.......en rechts dat figuurtje, zie het ook zo, zonder vergroten...
  zondag 14 september 2014 @ 20:30:29 #175
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144526449
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef nose123 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat been.
  zondag 14 september 2014 @ 20:37:20 #176
430880 mig72
De Professional
pi_144526932
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Nee want de rubberen onderzool van de laars is goed te zien. Als het van een lijk van tientallen jaren geleden was was het niet zo goed intact. Bovendien komt de laars overeen met die van de dames. Ziet uit als een Europese laars niet iets wat indianen dragen.
  zondag 14 september 2014 @ 20:39:50 #177
430880 mig72
De Professional
pi_144527134
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef nose123 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft helemaal niet de vorm of verhoudingen van een menselijk bot. Wat voor bot zou het zijn dan? Lijkt me eerder op een stuk natuurrots.
pi_144527179
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niet de vorm of verhoudingen van een menselijk bot. Wat voor bot zou het zijn dan? Lijkt me eerder op een stuk natuurrots.
Ik vind het ook gewoon een rots.
Make my day!
  zondag 14 september 2014 @ 20:41:52 #179
430880 mig72
De Professional
pi_144527273
Iemand een foto waarin dat rood stipje op de laars of legging in voorkomt? Ik herinner mij dat ik dat ergens gezien had.

Deze zijn van de laars van Kris. Goed duidelijk dat roodkleurige dinges:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand dat rood terugzien in het verlichte kader hierin?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Lavenderr op 14-09-2014 20:54:23 ]
pi_144527344
Ik denk niet dat de langst levende langer dan een halve dag bij het stoffelijk overschot van de ander blijft. Dat gaat namelijk verschrikkelijk stinken en het trekt roofdieren aan als een magneet.
pi_144527477
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk niet dat de langst levende langer dan een halve dag bij het stoffelijk overschot van de ander blijft. Dat gaat namelijk verschrikkelijk stinken en het trekt roofdieren aan als een magneet.
Dat is wsl wel de reden waarom er geen foto's van elkaar gemaakt zijn: er was er al een overleden. En de ander trok verder.
Make my day!
  zondag 14 september 2014 @ 20:47:00 #182
430880 mig72
De Professional
pi_144527614
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is wsl wel de reden waarom er geen foto's van elkaar gemaakt zijn: er was er al een overleden. En de ander trok verder.
'5' - het aantal dagen dat diegene het kon uithouden/overleven?
pi_144527919
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef mig72 het volgende:

[..]

'5' - het aantal dagen dat diegene het kon uithouden/overleven?
Ik geloof persoonlijk niet in een zelf gemaakte 5. De rots is daar te hard voor.
Make my day!
pi_144528006
POSSIBLE CRIME IN THE CASE OF THE DUTCH WOMEN

PanamaAmerica reports:

http://www.panamaamerica.(...)n-caso-de-holandesas

Translation:

The legal team of the parents of Lisanne Froon and Kris Kremers do not rule out a criminal hand in the case. This was said by Enrique Arrocha, lawyer for the families of the girls who allegedly disappeared on el Sendero del Pianista, in Boquete, on April 1.

Now that some of the information from the analysis of the cell phones that were found on the banks of Culubre River in the community of Alto Romero on June 14, has become known, Arrocha raises several questions.

The first of these questions has to do with the register of telephone calls to the emergency lines 911 of Panama and 112 of The Netherlands. According Arrocha, calls are recorded on April 4, 5 and 10. The curious thing is that after the 5th, the devices were unloaded, according to forensic analysis. It is very strange, argues Arrocha, how they might charge the devices in the jungle and make a call on April 10. This question leads him to think that possibly someone else was with them.

He will keep that uncertainty until the Dutch Forensic Institute (NFI) delivers the detailed DNA analysis that was performed in that country on all devices belonging to both young women:
a camera, two cell phones, a backpack, sunglasses, two bras, a passport of the European Union (EU) and jeans found and brought to the Public Prosecutor of Panama by a resident of that inhospitable region.

In this sense, the attorney for the Kremers and Froon families said that it is strange that the clothing found near the river Culubre was almost like it might have been placed between the branches. This, he says, may be a possible sign that they were bathing in the river, sunbathing or enjoying nature, he said".
[end translation]

ZaZara:

Facts

suspicion

Another question that arises is how the two were able to walk on their own 18 kilometers from the trailhead of El Pianista to Alto Romero.

blank - unanswered

After five months, the Panamanian authorities do not have any hypothesis about the case

bron: websleuth (WS) thread 5, vandaag, registered user ZaZara, post # 627 page 26

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 14-09-2014 20:58:28 ]
pi_144528054
De telefoons zouden volgens de advocaat zijn opgeladen tussen 5 en 10 april:

Vertaling via WS:

quote:
The legal team of the parents of Lisanne Froon and Kris Kremers do not rule out a criminal hand in the case. This was said by Enrique Arrocha, lawyer for the families of the girls who allegedly disappeared on el Sendero del Pianista, in Boquete, on April 1.

Now that some of the information from the analysis of the cell phones that were found on the banks of Culubre River in the community of Alto Romero on June 14, has become known, Arrocha raises several questions.

The first of these questions has to do with the register of telephone calls to the emergency lines 911 of Panama and 112 of The Netherlands. According Arrocha, calls are recorded on April 4, 5 and 10. The curious thing is that after the 5th, the devices were unloaded, according to forensic analysis. It is very strange, argues Arrocha, how they might charge the devices in the jungle and make a call on April 10. This question leads him to think that possibly someone else was with them.

He will keep that uncertainty until the Dutch Forensic Institute (NFI) delivers the detailed DNA analysis that was performed in that country on all devices belonging to both young women:
a camera, two cell phones, a backpack, sunglasses, two bras, a passport of the European Union (EU) and jeans found and brought to the Public Prosecutor of Panama by a resident of that inhospitable region.

In this sense, the attorney for the Kremers and Froon families said that it is strange that the clothing found near the river Culubre was almost like it might have been placed between the branches. This, he says, may be a possible sign that they were bathing in the river, sunbathing or enjoying nature, he said.
Deze info lijkt sterk af te wijken van wat eerder naar buiten is gebracht (door de media):

In dit schema wordt de iPhone nog twee keer aangezet op de 6e. En zien we geen melding dat deze leeg is hierna. Bovendien laat het schema zien dat de 11e de laatste keer is dat de iPhone aan gaat, en er wordt niet gebeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Geruisloos op 14-09-2014 20:59:15 ]
  zondag 14 september 2014 @ 20:56:10 #186
430880 mig72
De Professional
pi_144528268
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 20:51 schreef agter het volgende:

[..]

Ik geloof persoonlijk niet in een zelf gemaakte 5. De rots is daar te hard voor.
Het is dan ook in het modder gemaakt.
pi_144528470
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef Geruisloos het volgende:

Vertaling via WS:

[..]

Deze info lijkt sterk af te wijken van wat eerder naar buiten is gebracht:

[ afbeelding ]
Ja ik zei eerder al, ze lekken verkeerde info naar de media. Het is maar goed dat ze een advocaat hebben.
  zondag 14 september 2014 @ 20:59:56 #188
430880 mig72
De Professional
pi_144528553
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Poekje01 het volgende:
POSSIBLE CRIME IN THE CASE OF THE DUTCH WOMEN

PanamaAmerica reports:

Translation:

In this sense, the attorney for the Kremers and Froon families said that it is strange that the clothing found near the river Culubre was almost like it might have been placed between the branches. This, he says, may be a possible sign that they were bathing in the river, sunbathing or enjoying nature, he said".
[end translation]

ZaZara:

Facts

suspicion

Another question that arises is how the two were able to walk on their own 18 kilometers from the trailhead of El Pianista to Alto Romero.

blank - unanswered

After five months, the Panamanian authorities do not have any hypothesis about the case

bron: websleuth (WS) thread 5, vandaag, registered user ZaZara, post # 627 page 26
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef Geruisloos het volgende:

Vertaling via WS:

[..]

Deze info lijkt sterk af te wijken van wat eerder naar buiten is gebracht (door de media):

[ afbeelding ]

In dit schema wordt de iPhone nog twee keer aangezet op de 6e. En zien we geen melding dat deze leeg is hierna. Bovendien laat het schema zien dat de 11e de laatste keer is dat de iPhone aan gaat, en er wordt niet gebeld.
Maar ik zie toch in die kaart alleen maar dat de samsung leeg raakte qua batterij, maar dat is ook niet na de 5e gebruikt. De iPhone deed het toch gewoon?
  zondag 14 september 2014 @ 21:02:36 #189
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144528723
We zien nu in Panamaamerica ook oproepen voor 10 april. In het Telemetro-artikel stond al dat beide telefoons op 7 en 11 april een signaal hadden.
Als het allemaal klopt is het 'gat' in het telefoongebruik een stuk kleiner geworden.
pi_144528818
Wil men even naar de topicpointer kijken? En dan toepassen alstublieft.
pi_144528837
[quote]0s.gif [b]Op zondag 14 september 2014 16:47 schreef [url=http://forum.fok.nl/user Domnivoor

Arrocha heeft het toch echt over Rio Culebre. Daar is juist alles gevonden.
De Rio Culebra is in de buurt van Vulcan Baru toch? Dat is toch wat iedereen in het begin fout benoemde?
  zondag 14 september 2014 @ 21:04:27 #192
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144528855
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja ik zei eerder al, ze lekken verkeerde info naar de media. Het is maar goed dat ze een advocaat hebben.
De berichten in Telemetro en Panamaamerica zijn kennelijk afkomstig van deze advocaat.
pi_144528866
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef mig72 het volgende:

[..]

Het is dan ook in het modder gemaakt.
Ik kan begrijpen dat je dat ziet, maar persoonlijk vind ik het te ver gezocht.
Make my day!
pi_144528891
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
We zien nu in Panamaamerica ook oproepen voor 10 april. In het Telemetro-artikel stond al dat beide telefoons op 7 en 11 april een signaal hadden.
Als het allemaal klopt is het 'gat' in het telefoongebruik een stuk kleiner geworden.
Maar batterijen die zo'n 10 dagen meegaan, is toch erg onwaarschijnlijk.
pi_144528961
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:04 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Hoe lang gaat de accu mee van een iPhone als deze uit staat? Weten we dat?
  zondag 14 september 2014 @ 21:07:04 #196
430880 mig72
De Professional
pi_144529039
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
'Beide telefoons' ? Terwijl de samsung geen lading zou hebben na de 5e?
pi_144529050
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Hoe lang gaat de accu mee van een iPhone als deze uit staat? Weten we dat?
Uit?
Weken. Persoonlijke ervaring.
Make my day!
pi_144529084
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 21:07 schreef agter het volgende:

[..]

Uit?
Weken. Persoonlijke ervaring.
Dus 10 dagen is dan makkelijk te halen.

Het is trouwens apart dat de advocaat zegt niet zeker te weten of ze nu wel of niet zijn opgeladen, maar dat het dus zou kunnen. Zou dit soort info niet rechtstreeks in de logs moeten staan? (contact met stroom, batterijniveau etc.). Zo ja, dan kan het toch met zekerheid gezegd worden.
  zondag 14 september 2014 @ 21:09:20 #199
430880 mig72
De Professional
pi_144529240
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:04 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De mijne houdt het nog geen anderhalve dag vol met gemiddeld gebruik. En ja, ik heb samsung galaxy maar ook LG gehad. En ook Huawei (geen smartfoon).
pi_144529284
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 21:04 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De berichten in Telemetro en Panamaamerica zijn kennelijk afkomstig van deze advocaat.
Ja dat snap ik. Ik bedoel de eerdere info via de media
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')