SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind jou een sterke indruk maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Feyenoord een zwakke indruk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmars gaat niet boven de 3 ton.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax-directeur Overmars: 'Ik reken erop dat een jongen als Sinkgraven van Heerenveen voor ons kiest.’
Overmars is drugsverslaafdquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax-directeur Overmars: 'Ik reken erop dat een jongen als Sinkgraven van Heerenveen voor ons kiest.’
Sinkgraven scoort vandaag.
PSV kom er maar in
Terwijl hij op papier toch een kei is.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind jou een sterke indruk maken.Het boeit echt niemand wat jij vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Blijkbaar wel, anders zou je niet reageren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Het boeit echt niemand wat jij vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ergens wel, maar de uitvoering is meestal kut.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei laatst dat dat de beste klassieke rechtsbuiten van Nederland is.![]()
Ajax heeft natuurlijk allang contact met hem en zijn zaakwaarnemer gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven scoort vandaag.
PSV kom er maar in
Ja, omdat hij 0,0 techniek heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
maar de uitvoering is meestal kut.
En nog wat posters en cadeautjes opgestuurd naar zijn huis voor in zijn bomvolle Ajaxslaapkamer. Die gast is echt een Ajaxfanaat, niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk allang contact met hem en zijn zaakwaarnemer gehad.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:55:44Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Zoet er ook een paar knap pakte. Hiljemark voor Maher in de rust. Kijken of Cocu kan repareren #pecpsv reageer retweet
Klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij 0,0 techniek heeft.
Moet het puur hebben van z'n snelheid. Dat is leuk tegen elftallen die beter voetbal spelen dan PSV, maar dat is er maar 1 of 2 in de Eredivisie.
Echt complete onzin dit.quote:
Iemand heeft Narsingh niet bij Heereveen gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
Moet het puur hebben van z'n snelheid. Dat is leuk tegen elftallen die beter voetbal spelen dan PSV, maar dat is er maar 1 of 2 in de Eredivisie.
Ik zei het al, Thijs gaat zich als een fanboy gedragen met zijn nergens op gebaseerde 0-3 voorspelling.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:55:44Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Zoet er ook een paar knap pakte. Hiljemark voor Maher in de rust. Kijken of Cocu kan repareren #pecpsv reageer retweet
Het is verbazingwekkend dat Maher na alles überhaupt nog een basisplaats krijgtquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
1-3.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij 0,0 techniek heeft.
Lees eens goedquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
Kampioen van de armoede, wees er maar trots op.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Dj_Day-V is echt een mongool. reageer retweet
Het is een wereldprestatie omdat Ajax in geen van die seizoenen een echte spits had, in geen van die seizoenen de beste selectie had en in 3 van de 4 seizoenen waren 3-4 goede belangrijke basisspelers geblesseerd.quote:
Tijd voor de confrontatie om 22:35twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:39:11@wasverhansd en dat blijkt uit? reageer retweet
Geen echte spits? En Luuk de Jong dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is een wereldprestatie omdat Ajax in geen van die seizoenen een echte spits had, in geen van die seizoenen de beste selectie had en in 3 van de 4 seizoenen waren 3-4 goede belangrijke basisspelers geblesseerd.
Heeft nooit bij Ajax gespeeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen echte spits? En Luuk de Jong dan?
Wauw..quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen echte spits? En Luuk de Jong dan?
''Mani is een grappige jongen.''quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ken die hel gast verder niet.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe gaat het trouwens in Rotterdam?
Wie is die wasverhansd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de confrontatie om 22:35twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:39:11@wasverhansd en dat blijkt uit? reageer retweet
Het is er stil, maar dat is meestal zo in De Kuipquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe gaat het trouwens in Rotterdam?
quote:
Prima, Fred is het team echt naar zijn hand aan het zetten hoorde ik gisteren in VI.quote:
Dat zie je verkeerd. Had ik interesse in jouw uitspraak dan zou ik inhoudelijk reageren. Niet zo bijdehand doen knulletje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou je niet reageren.
Dat is gewoon roodquote:
Wat mij betreft klagen ze hem aan voor 6 potjes schorsing. Die voet had zomaar zijn gehoor aan kunnen tastenquote:
Het feit dat jij niet geīnteresseerd bent in mijn mening heeft te maken met mij en niet de mening op zich, dus nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Had ik interesse in jouw uitspraak dan zou ik inhoudelijk reageren. Niet zo bijdehand doen knulletje.
KNKB bedoel je. Feyenoord heeft de eerste wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter (Mani geen rood, iemand van ADO we), de tweede wedstrijd gelijk gespeeld dankzij de scheidsrechter (tegenstander eindigde weer met tien man). Tegen Utrecht was er geen hulp maar verloren ze. Tegen Twente kregen ze een gratis pingel maar die maakte ze niet. Vandaag geen hulp en wellicht verliezen ze weer. Dus ja. Zonder arbitrale dwalingen zou Feyenoord op 1 punt staan ofzo.quote:
Zou wel vreemd zijn als ik 2-1 zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DOOR JE SMILIE DACHT IK DAT PSV VOORSTOND![]()
![]()
![]()
Vrije trap gemist terwijl je aan het typen was?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
KNKB bedoel je. Feyenoord heeft de eerste wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter (Mani geen rood, iemand van ADO we), de tweede wedstrijd gelijk gespeeld dankzij de scheidsrechter (tegenstander eindigde weer met tien man). Tegen Utrecht was er geen hulp maar verloren ze. Tegen Twente kregen ze een gratis pingel maar die maakte ze niet. Vandaag geen hulp en wellicht verliezen ze weer. Dus ja. Zonder arbitrale dwalingen zou Feyenoord op 1 punt staan ofzo.
ik vind helemaal mooiquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
Als het zo doorgaat, ga ik maandag met plezier naar mijn werk
Ik niet, eerste dag na een paar weken vakantie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
Als het zo doorgaat, ga ik maandag met plezier naar mijn werk
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dom. Het is wachten op de 2-1.
quote:
Ja, maar die 'quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn als ik 2-1 zeg.
Je ziet het (voor de zoveelste keer) verkeers. Jouw mening is meermaals geëvalueerd en telkens tot niet noemenswaardig benoemd. Derhalve ben jij tot niet boeiend persoon verklaard. Doe maar eens een rondje en vraag het na. Slaap lekker knulquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het feit dat jij niet geīnteresseerd bent in mijn mening heeft te maken met mij en niet de mening op zich, dus nee.
Niet zo interessant doen met je focked op koppie.
Ik kijk niet eens meer, ik ben niet thuis momenteelquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vrije trap gemist terwijl je aan het typen was?
Tsja, wie anders?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
psvkampioenskandidaat nummer 1
Reactievoetbal met een matige defensie is kampioenwaardig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Derksen heeft voorspeld dat ze kampioen worden, toen heb ik ze gelijk maar doorgestreept als kandidaat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Trouwerij, dat was jij toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer, ik ben niet thuis momenteel
En Broerse die scoort terwijl hij gewoon rood had moeten krijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:08 schreef Zorro het volgende:
Is het nou zo dal El Ahmadinges niet eens geel kreeg voor die debiele trap? En Hiljemark nu net wel?
Moet ik nou lachen of huilen om dit niveau arbitrage?
nou ja, pec is dan ook wel echt behoorlijk goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Staat PEC al weer op kop?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reactievoetbal met een matige defensie is kampioenwaardig.
Huh?quote:
genee ook en die had het wel vaak goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Derksen heeft voorspeld dat ze kampioen worden, toen heb ik ze gelijk maar doorgestreept als kandidaat.
Ah iemand anders dus.quote:
Knjbquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En Broerse die scoort terwijl hij gewoon rood had moeten krijgen.
Virtuele stand:quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat PEC al weer op kop?
Reken je niet rijk, de wedstrijden duren nog langquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas had nog gezegd dat PEC en Willem II kansloos waren tegen het geweld van respectievelijk PSV en Feyenoord.
Dom varken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En Broerse die scoort terwijl hij gewoon rood had moeten krijgen.
Die was weer eens aan het trollen toen hij dat zei.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
genee ook en die had het wel vaak goed
Hooguit Alors, maar die is dikkerquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
zou dat charmed-angel zijn trouwens
Uh, wat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over Broedse hebt.
Mijn mening is gewoon 9 van de 10 keer de juiste.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:08 schreef Dven het volgende:
Jouw mening is meermaals geëvalueerd en telkens tot niet noemenswaardig benoemd.
Zou best kunnen ja, PSV is altijd meer bezig met Ajax dan met zichzelf (Feyenoord ook trouwens)quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef Zorro het volgende:
PSV doet dit expres zodat PEC voor blijft op ajax.
moge*quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, wat?
Ik had het iig tegen jou; dat mogen duidelijk zijn.
Niet gelezen. Doei.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn mening is gewoon 9 van de 10 keer de juiste.
Ik heb in het Feyenoordtopic keer op keer alles bij het juiste eind waarna de rest weken later volgt.
Jij vindt een bal in de 16 wegslaan waarmee een zuivere scoringskans wordt voorkomen geen rood?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, wat?
Ik had het iig tegen jou; dat mogen duidelijk zijn.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:12 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jij vindt een bal in de 16 wegslaan waarmee een zuivere scoringskans wordt voorkomen geen rood?
in het feyenoordtopic gelijk proberen te halen is dan ook wel enorm kansloosquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn mening is gewoon 9 van de 10 keer de juiste.
Ik heb in het Feyenoordtopic keer op keer alles bij het juiste eind waarna de rest weken later volgt.
?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de virtuele eindstand erbij gepakt:
Ajax 73
PSV 65
Feyenoord 62
FC Twente 59
sc Heerenveen 57
dat zou rood zijn jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:12 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jij vindt een bal in de 16 wegslaan waarmee een zuivere scoringskans wordt voorkomen geen rood?
Dat is volgens de regels geen rood, idd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:12 schreef Knalerwtje het volgende:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denk ik niet dat Broerse het bewust deed. Zie het meer als een reflex.
Je moet de regels nalezen. En Broerse was hopeloos uit positie, anders had hij niet naar de bal geslagen. Had gewoon rood moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is volgens de regels geen rood, idd.
En over een zuivere scoringskans kan je zo je vraagtekens bijzetten natuurlijk. Broerse zelf stond er ook nog voor.
Gebeurde omdat ie er niks van kan, HAHAHAHAHAHA. Wat dacht jij dan, dat ie het expres deed! HAHAHAHAquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denk ik niet dat Broerse het bewust deed. Zie het meer als een reflex.
Hij timed verkeerd en raakt uit balans, slaat de bal niet bewust mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je moet de regels nalezen. En Broerse was hopeloos uit positie, anders had hij niet naar de bal geslagen. Had gewoon rood moeten zijn.
*dat hij pech had.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Gebeurde omdat ie er niks van kan, HAHAHAHAHAHA. Wat dacht jij dan, dat ie het expres deed! HAHAHAHA
Na de verzilverde penalty en de 1-0 voor PSV hadden we deze discussie vreemd genoeg nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je moet de regels nalezen. En Broerse was hopeloos uit positie, anders had hij niet naar de bal geslagen. Had gewoon rood moeten zijn.
Dit was geen duidelijke scoringskans hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, je hebt het tegen iemand die stelde dat Hiljemark meer potentie had dan Eriksen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit was geen duidelijke scoringskans hoor.
Transfervrij hierna dacht ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
sporkslede![]()
ajax verleden? dacht verhuurd
Nee joh, C_A is een stuk lekkerder.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
zou dat charmed-angel zijn trouwens
okquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, C_A is een stuk lekkerder.
Mooi, terug bij af dus.quote:
Valt wel mee, Zwolle is gewoon goed bezig.quote:
Ik ben benieuwd naar de meningen van de kenners van Studio Voetbal en Voetbal International. het grote PSV dat zomaar verliest bij PEC fucking Zwolle.quote:
verliezen van PEC kan de besten overkomenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de meningen van de kenners van Studio Voetbal en Voetbal International. het grote PSV dat zomaar verliest bij PEC fucking Zwolle.
Lukoki gaat oerenhard op zijn Tomos, maar nu Saymak dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki gaat weer lekker op z'n Tomos.
Nee, is al beoordeeld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan El Ahmadi nog geschorst worden voor die actie?
Heeft nu wel een verbeterde en opgeknapte. Beter dan ooit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lukoki gaat oerenhard op zijn Tomos, maar nu Saymak dus
Ik heb stratumseind vast afgevuurd voor 21 februari. Kan niet misgaan dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kampioenswaardig. Ik heb de platte kar al schoongemaakt met de hogedrukspuiter.
Ajax kan er over mee pratenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
verliezen van PEC kan de besten overkomen
Goh, weten ze toch gelijk te komen. Twee woorden, negen lettersquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kazim die scoort. Dat dit kan in Rotterdam.
okquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
BEERTJE COLARGOL SCOORT, HET WONDERTJE DAT GETIPT WERD DOOR PIERRE VAN HOOIJDONK MAAKT DE AANSLUITINGSTREFFER!`1!!!11. KOMT HET DAN TOCH NOG GOED MET DE KAMPIOENSWAARDIGE FEYENOORDERS????????????
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende: DE KAMPIOENSWAARDIGE FEYENOORDERS????????????
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
BEERTJE COLARGOL SCOORT, HET WONDERTJE DAT GETIPT WERD DOOR PIERRE VAN HOOIJDONK MAAKT DE AANSLUITINGSTREFFER!`1!!!11. KOMT HET DAN TOCH NOG GOED MET DE KAMPIOENSWAARDIGE FEYENOORDERS????????????
Waar woon je?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
zit je tegenwoordig aan de drugs ofzo? idiootquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteravond eerste biertje gekregen van je vader?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Pieter Baan Centrum voor mijn drugsverslaving.
Ik heb nog geen enkele keer bier gedronken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gisteravond eerste biertje gekregen van je vader?
Behalve de restjes achterin de auto hé.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele keer bier gedronken.
Die heb ik onder mijn bed bewaardquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Behalve de restjes achterin de auto hé.
Je was toch 16?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker de 5 euro flessen martini en blue curacao pakkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze man heeft er kijk opquote:''Ik heb dat Beertje Colargol ook zien spelen'', zegt Van Hanegem in gesprek met RTV Rijnmond. ''Hij deed mij echt aan Beertje denken, hij loopt ook een beetje zo. Vroeger hadden die jongens van mij speelgoed, dat vanzelf weer overeind kwam als je het neergooide', lacht hij. 'Ik dacht bij Kazim: dat kan toch geen voetballer zijn of ben ik nou gek? Of ik het niks vond? Dat is naar de bekende weg vragen.''
Hoort fysiek aangepakt te worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze man heeft er kijk op
Feyenoord - Willem II is het kijken waardquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg om nog even te zappen naar Kanaal 1.
GGMM?
Bah gaat psv toch nog winnenquote:
Is altijd al en ik vind het fijn. Smaken verschillen blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die camerapositie tyfus dan in de Kuip
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Josefzoon is echt de slechtste eredivisie speler ooit.
2 goal van Jozefzoon incomingquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
die is verkocht aan middlesbrough, Yanic Wildschut.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
zover ingezoomd niet volgens mijquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is altijd al en ik vind het fijn. Smaken verschillen blijkbaar.
Laatste week, geniet ervan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus
Overigens staan we nog steeds bovenaan #leukfeitje
Zwaarste programma ook van alle ploegen tot nu toequote:Op zaterdag 13 september 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus
Overigens staan we nog steeds bovenaan #leukfeitje
Dit jaar is heel veel mogelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Stijn had gelijk. Groningen kan echt 2e worden.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Stijn had gelijk. Groningen kan echt 2e worden.
kaasquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Kaaschips balletjes, lekker man
Ja wij moeten er morgen uit tegen.quote:
Je hebt zef kaaschips balletjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Kaaschips balletjes, lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |