Het feit dat jij niet geïnteresseerd bent in mijn mening heeft te maken met mij en niet de mening op zich, dus nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Had ik interesse in jouw uitspraak dan zou ik inhoudelijk reageren. Niet zo bijdehand doen knulletje.
Je hebt het tegen Shreyas.quote:
KNKB bedoel je. Feyenoord heeft de eerste wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter (Mani geen rood, iemand van ADO we), de tweede wedstrijd gelijk gespeeld dankzij de scheidsrechter (tegenstander eindigde weer met tien man). Tegen Utrecht was er geen hulp maar verloren ze. Tegen Twente kregen ze een gratis pingel maar die maakte ze niet. Vandaag geen hulp en wellicht verliezen ze weer. Dus ja. Zonder arbitrale dwalingen zou Feyenoord op 1 punt staan ofzo.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DOOR JE SMILIE DACHT IK DAT PSV VOORSTONDquote:
Zou wel vreemd zijn als ik 2-1 zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DOOR JE SMILIE DACHT IK DAT PSV VOORSTOND![]()
![]()
![]()
Vrije trap gemist terwijl je aan het typen was?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
KNKB bedoel je. Feyenoord heeft de eerste wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter (Mani geen rood, iemand van ADO we), de tweede wedstrijd gelijk gespeeld dankzij de scheidsrechter (tegenstander eindigde weer met tien man). Tegen Utrecht was er geen hulp maar verloren ze. Tegen Twente kregen ze een gratis pingel maar die maakte ze niet. Vandaag geen hulp en wellicht verliezen ze weer. Dus ja. Zonder arbitrale dwalingen zou Feyenoord op 1 punt staan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |