SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind jou een sterke indruk maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Feyenoord een zwakke indruk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmars gaat niet boven de 3 ton.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax-directeur Overmars: 'Ik reken erop dat een jongen als Sinkgraven van Heerenveen voor ons kiest.’
Overmars is drugsverslaafdquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax-directeur Overmars: 'Ik reken erop dat een jongen als Sinkgraven van Heerenveen voor ons kiest.’
Sinkgraven scoort vandaag.
PSV kom er maar in
Terwijl hij op papier toch een kei is.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind jou een sterke indruk maken.Het boeit echt niemand wat jij vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Blijkbaar wel, anders zou je niet reageren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Het boeit echt niemand wat jij vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ergens wel, maar de uitvoering is meestal kut.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei laatst dat dat de beste klassieke rechtsbuiten van Nederland is.![]()
Ajax heeft natuurlijk allang contact met hem en zijn zaakwaarnemer gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven scoort vandaag.
PSV kom er maar in
Ja, omdat hij 0,0 techniek heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
maar de uitvoering is meestal kut.
En nog wat posters en cadeautjes opgestuurd naar zijn huis voor in zijn bomvolle Ajaxslaapkamer. Die gast is echt een Ajaxfanaat, niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk allang contact met hem en zijn zaakwaarnemer gehad.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:55:44Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Zoet er ook een paar knap pakte. Hiljemark voor Maher in de rust. Kijken of Cocu kan repareren #pecpsv reageer retweet
Klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij 0,0 techniek heeft.
Moet het puur hebben van z'n snelheid. Dat is leuk tegen elftallen die beter voetbal spelen dan PSV, maar dat is er maar 1 of 2 in de Eredivisie.
Echt complete onzin dit.quote:
Iemand heeft Narsingh niet bij Heereveen gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
Moet het puur hebben van z'n snelheid. Dat is leuk tegen elftallen die beter voetbal spelen dan PSV, maar dat is er maar 1 of 2 in de Eredivisie.
Ik zei het al, Thijs gaat zich als een fanboy gedragen met zijn nergens op gebaseerde 0-3 voorspelling.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:55:44Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Zoet er ook een paar knap pakte. Hiljemark voor Maher in de rust. Kijken of Cocu kan repareren #pecpsv reageer retweet
Het is verbazingwekkend dat Maher na alles überhaupt nog een basisplaats krijgtquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
1-3.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij 0,0 techniek heeft.
Lees eens goedquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
Kampioen van de armoede, wees er maar trots op.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Dj_Day-V is echt een mongool. reageer retweet
Het is een wereldprestatie omdat Ajax in geen van die seizoenen een echte spits had, in geen van die seizoenen de beste selectie had en in 3 van de 4 seizoenen waren 3-4 goede belangrijke basisspelers geblesseerd.quote:
Tijd voor de confrontatie om 22:35twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:39:11@wasverhansd en dat blijkt uit? reageer retweet
Geen echte spits? En Luuk de Jong dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is een wereldprestatie omdat Ajax in geen van die seizoenen een echte spits had, in geen van die seizoenen de beste selectie had en in 3 van de 4 seizoenen waren 3-4 goede belangrijke basisspelers geblesseerd.
Heeft nooit bij Ajax gespeeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen echte spits? En Luuk de Jong dan?
Wauw..quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen echte spits? En Luuk de Jong dan?
''Mani is een grappige jongen.''quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ken die hel gast verder niet.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe gaat het trouwens in Rotterdam?
Wie is die wasverhansd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de confrontatie om 22:35twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:39:11@wasverhansd en dat blijkt uit? reageer retweet
Het is er stil, maar dat is meestal zo in De Kuipquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe gaat het trouwens in Rotterdam?
quote:
Prima, Fred is het team echt naar zijn hand aan het zetten hoorde ik gisteren in VI.quote:
Dat zie je verkeerd. Had ik interesse in jouw uitspraak dan zou ik inhoudelijk reageren. Niet zo bijdehand doen knulletje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou je niet reageren.
Dat is gewoon roodquote:
Wat mij betreft klagen ze hem aan voor 6 potjes schorsing. Die voet had zomaar zijn gehoor aan kunnen tastenquote:
Het feit dat jij niet geīnteresseerd bent in mijn mening heeft te maken met mij en niet de mening op zich, dus nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Had ik interesse in jouw uitspraak dan zou ik inhoudelijk reageren. Niet zo bijdehand doen knulletje.
KNKB bedoel je. Feyenoord heeft de eerste wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter (Mani geen rood, iemand van ADO we), de tweede wedstrijd gelijk gespeeld dankzij de scheidsrechter (tegenstander eindigde weer met tien man). Tegen Utrecht was er geen hulp maar verloren ze. Tegen Twente kregen ze een gratis pingel maar die maakte ze niet. Vandaag geen hulp en wellicht verliezen ze weer. Dus ja. Zonder arbitrale dwalingen zou Feyenoord op 1 punt staan ofzo.quote:
Zou wel vreemd zijn als ik 2-1 zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DOOR JE SMILIE DACHT IK DAT PSV VOORSTOND![]()
![]()
![]()
Vrije trap gemist terwijl je aan het typen was?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
KNKB bedoel je. Feyenoord heeft de eerste wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter (Mani geen rood, iemand van ADO we), de tweede wedstrijd gelijk gespeeld dankzij de scheidsrechter (tegenstander eindigde weer met tien man). Tegen Utrecht was er geen hulp maar verloren ze. Tegen Twente kregen ze een gratis pingel maar die maakte ze niet. Vandaag geen hulp en wellicht verliezen ze weer. Dus ja. Zonder arbitrale dwalingen zou Feyenoord op 1 punt staan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |