Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'squote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.
Deze vrouw weet, ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'sKon alleen nog maar meer drama worden.
Pijnlijk deze. Dit was echt geen complimentquote:Op zondag 14 september 2014 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze vrouw weet, ervaringsdeskundige.
Huilen met de pet op.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'sKon alleen nog maar meer drama worden.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.
Jawel, echt.quote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze. Dit was echt geen compliment
Opgeruimd staat netjes, we dont want your kind here anywayquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
Alleen maar homos daarquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
Ik heb ook leuke mannen gedate maar jullie genieten meer van mijn gefaalquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op jouw verhalen hier UFje
[..]
Werkt dat tegen kwijl dan?
Er staat nergens dat er hier alleen faal dates moeten staan toch?quote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke mannen gedate maar jullie genieten meer van mijn gefaal![]()
Mijn kwijl of zijn kwijl?
Wtf did i just read.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Als het knappe homo's zijn heb ik in ieder geval genoeg materiaal om op te masturberen.
Het is toch niet zo raar om te masturberen op mensen die je heet vindt? Of is dat weer te modern.quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er hier alleen faal dates moeten staan toch?
Ik denk dat KM meer kwijlt. Echter kan het wel handig zijn voor wie dan ook zijn/haar kwijl
[..]
Wtf did i just read.
Het zou hetzelfde zijn als een man die dat doet op lesbiennes.... Oh wacht we doquote:Op zondag 14 september 2014 01:46 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar om te masturberen op mensen die je heet vindt? Of is dat weer te modern.
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.quote:Op zondag 14 september 2014 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou hetzelfde zijn als een man die dat doet op lesbiennes.... Oh wacht we do
Zeg dan gewoon heet in plaats van homo
Al mijn vrienden zeggen dat ik op stereotype dudes val. De laatste keer was dat toevallig wel een dude die uit de kast kwam op het moment dat ik dacht dat we de horizontale tango gingen dansen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef UnicornFarts het volgende:
Silk sprietst op abs, purp op hommo's.
Ieder zijn ding.
Meeste hommo's zijn ook wel knap alleen zo verwijfd
Zijn die er in Belgie dan?quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.
En twee vrouwen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebTenzij Jason ineens homo blijkt te zijn, nadat mij wereld is ingestort zal ik daarna er vast anders over denken
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebTenzij Jason ineens homo blijkt te zijn, nadat mij wereld is ingestort zal ik daarna er vast anders over denken
Ja maar ik ga dan automatisch denken homo > dus laat zich graag chocoridderen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.
Niagara falls zijn er niets bij?quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat weer wel, vreemd eigenlijk
Technisch gezien wel, sommige steken hem niet in jou dan namelijk dus dan is seks lastigquote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.
Elke dag huil ik weer tranen met tuiten, omdat ik niet iedereen waarover ik fantaseer kan doen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niagara falls zijn er niets bij?
[..]
Technisch gezien wel, sommige steken hem niet in jou dan namelijk dus dan is seks lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |