Ik krijg zelfs matches met mn horrorfoto. Chicks vallen echt op littekens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ontopic, iemand nog leuke tinder verhalen?
Waarom verbaasd dat me nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs matches met mn horrorfoto. Chicks vallen echt op littekens.
Confronterend ditquote:
Ja. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee
Goede verwachtingen van?
Waarom zou je in een spijkerbroek moeten sportenquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef Purrrp het volgende:
Iemand met wie ik een date zou hebben werd net op passief-agressieve wijze boos toen ik vertelde dat ik niet in een spijkerbroek sport.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef Purrrp het volgende:
Iemand met wie ik een date zou hebben werd net op passief-agressieve wijze boos toen ik vertelde dat ik niet in een spijkerbroek sport.
Ik sport wel eens hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sport jij wel in een spijkerbroek dan?
Of wacht, je sport helemaal niet
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Seks telt niet tenzij jij al het werk doet.
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.quote:Op zondag 14 september 2014 00:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom zou je in een spijkerbroek moeten sporten
In ieder geval waarschijnlijk geen spijkerbroek aan dan.quote:Op zondag 14 september 2014 01:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pls![]()
Omdat je er niet bij denkt of beweegt.
Punt.
Niet in discussie gaan.
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'squote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.
Deze vrouw weet, ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'sKon alleen nog maar meer drama worden.
Pijnlijk deze. Dit was echt geen complimentquote:Op zondag 14 september 2014 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze vrouw weet, ervaringsdeskundige.
Huilen met de pet op.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'sKon alleen nog maar meer drama worden.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.
Jawel, echt.quote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze. Dit was echt geen compliment
Opgeruimd staat netjes, we dont want your kind here anywayquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
Alleen maar homos daarquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
Ik heb ook leuke mannen gedate maar jullie genieten meer van mijn gefaalquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op jouw verhalen hier UFje
[..]
Werkt dat tegen kwijl dan?
Er staat nergens dat er hier alleen faal dates moeten staan toch?quote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke mannen gedate maar jullie genieten meer van mijn gefaal![]()
Mijn kwijl of zijn kwijl?
Wtf did i just read.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Als het knappe homo's zijn heb ik in ieder geval genoeg materiaal om op te masturberen.
Het is toch niet zo raar om te masturberen op mensen die je heet vindt? Of is dat weer te modern.quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er hier alleen faal dates moeten staan toch?
Ik denk dat KM meer kwijlt. Echter kan het wel handig zijn voor wie dan ook zijn/haar kwijl
[..]
Wtf did i just read.
Het zou hetzelfde zijn als een man die dat doet op lesbiennes.... Oh wacht we doquote:Op zondag 14 september 2014 01:46 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar om te masturberen op mensen die je heet vindt? Of is dat weer te modern.
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.quote:Op zondag 14 september 2014 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou hetzelfde zijn als een man die dat doet op lesbiennes.... Oh wacht we do
Zeg dan gewoon heet in plaats van homo
Al mijn vrienden zeggen dat ik op stereotype dudes val. De laatste keer was dat toevallig wel een dude die uit de kast kwam op het moment dat ik dacht dat we de horizontale tango gingen dansen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef UnicornFarts het volgende:
Silk sprietst op abs, purp op hommo's.
Ieder zijn ding.
Meeste hommo's zijn ook wel knap alleen zo verwijfd
Zijn die er in Belgie dan?quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.
En twee vrouwen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebTenzij Jason ineens homo blijkt te zijn, nadat mij wereld is ingestort zal ik daarna er vast anders over denken
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebTenzij Jason ineens homo blijkt te zijn, nadat mij wereld is ingestort zal ik daarna er vast anders over denken
Ja maar ik ga dan automatisch denken homo > dus laat zich graag chocoridderen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.
Niagara falls zijn er niets bij?quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat weer wel, vreemd eigenlijk
Technisch gezien wel, sommige steken hem niet in jou dan namelijk dus dan is seks lastigquote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.
Elke dag huil ik weer tranen met tuiten, omdat ik niet iedereen waarover ik fantaseer kan doen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niagara falls zijn er niets bij?
[..]
Technisch gezien wel, sommige steken hem niet in jou dan namelijk dus dan is seks lastig
Is het zo erg dan ja?quote:Op zondag 14 september 2014 02:17 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Elke dag huil ik weer tranen met tuiten, omdat ik niet iedereen waarover ik fantaseer kan doen.
Ow ik vind dat niet vervelend hoorquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
HAHAHAHAAHAHAH.quote:Op zondag 14 september 2014 02:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan automatisch denken homo > dus laat zich graag chocoridderen.
Dat krijg ik er dan ook niet meer uit
Nee hoor, heel logisch juist. Dat is ook interessant en twee mannen totaal niet.quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat weer wel, vreemd eigenlijk
Dsar gaat het dus mis bij mij.quote:Op zondag 14 september 2014 01:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Silk sprietst op inhammen hoor.
Hier net zo. Of ik ben bezig de antwoorden eruit te trekken.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk weer een match die terug praat! Meestal word ik geblockt nadat ik een gesprek begin.Of ze reageren gewoon niet.
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.quote:Op zondag 14 september 2014 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier net zo. Of ik ben bezig de antwoorden eruit te trekken.
Hoewel al een tijdje geen matches meer nu. Paiq werkt beter heb ik gemerkt, ook 'normalere' vrouwen.
Wat vervelend zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ook altijd dezelfden die off-topic gaan. Ik noem geen namen maar vooral Unicorn en Kutmanager hebben er een handje van
Heb echt veel Duitse matches de laatste tijd. En heb sinds een tijdje ook Duitse buren. Zou het een teken zijn?
Huilen !quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ook altijd dezelfden die off-topic gaan. Ik noem geen namen maar vooral Unicorn en Kutmanager hebben er een handje van
Datingsite is toch ook gewoon een beetje klooien. Gooi anders badoo aan. Zit overal een beetje tusseninquote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.
Vreemde figuren. Een vrouw die een gesprek begintquote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk weer een match die terug praat! Meestal word ik geblockt nadat ik een gesprek begin.Of ze reageren gewoon niet.
Snap wel wat je bedoeld inderdaad, heb ik zelf ook wel een beetje. Zo'n 'echte' datingsite voelt wat geforceerd hier, helemaal met dat slappe gelul in die profielteksten e.d. nah, geef mij maar wat lossen en ongeforceerd.quote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.
Stap anders eens een leuk café binnenquote:Op zondag 14 september 2014 13:22 schreef Sarasi het volgende:
Hm. Misschien dan toch gewoon eens proberen en rondkijken. Tinder is zo vervelend aan het worden omdat ik me door zeeën van onaantrekkelijke kerels moet worstelen voor ik er eens eentje like. En het aanbod vrouwen is al helemaal karig.
Haha, dat doe ik regelmatig, geen zorgen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Stap anders eens een leuk café binnen
Gewoon eens met zo'n kartonnen bord rondlopen rond je lijf waarop 'single' geschreven staatquote:Op zondag 14 september 2014 13:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik regelmatig, geen zorgen.Het blijft dan bij mij echter heel vaak bij alleen flirten, of gewoon leuke gesprekjes (in de trein, supermarkt, whatever). Of ze zijn bezet.
Wuuuut. Werkt wel, ik zou je liken alleen maar om te vragen wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
Oke okedit is mn proffoto
[ afbeelding ]
Wut.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
BEvestiging dat het werktquote:Op zondag 14 september 2014 14:42 schreef defineaz het volgende:
[..]
Wuuuut. Werkt wel, ik zou je liken alleen maar om te vragen wat er gebeurd is
Wat is er gebeurd?
Da fuck. Aardig schrammetje.quote:Op zondag 14 september 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
BEvestiging dat het werkt
Ik ben van een berg gevallen.
Inmiddels alweer iets geheeldquote:
Ziet er al een stuk beter uit. Maar dayum, je hebt wel 'geluk' gehad zeg gezien de wond.quote:Op zondag 14 september 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels alweer iets geheeld
[ afbeelding ]
Nog wel wat schrammen, bulten en zwellingen hier en daar maar alleszins stukken beter dan een week geleden jaquote:Op zondag 14 september 2014 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit. Maar dayum, je hebt wel 'geluk' gehad zeg gezien de wond.
Volgens mij een klein litteken op de wang of iets dergelijks. Niet alsof je eruit ziet dat je net een hersenoperatie achter de rug hebtquote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Chicks diggen dat, zal ik je duwen? Geheel vrijwillig.
Ik ben maar anderhalve meter groot, ik denk dat HJ zijn hand op mijn voorhoofd zou zetten terwijl ik wild om me heen slaquote:Op zondag 14 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij een klein litteken op de wang of iets dergelijks. Niet alsof je eruit ziet dat je net een hersenoperatie achter de rug hebt
Ik heb geen idee. Dat gaan we de komende weken zienquote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben maar anderhalve meter groot, ik denk dat HJ zijn hand op mijn voorhoofd zou zetten terwijl ik wild om me heen sla
Groeit je haar er wel weer over heen, Dven?
Mijn hand op jouw kruintje, UF. Komen we samen wel uit.quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben maar anderhalve meter groot, ik denk dat HJ zijn hand op mijn voorhoofd zou zetten terwijl ik wild om me heen sla
Sexyquote:Op zondag 14 september 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels alweer iets geheeld
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, onbegrijpelijk inderdaadquote:
Je hebt vrijdag gefaaldquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Date van vrijdag doet lekker kortaf op WhatsApp. Ik weet al waar dit naartoe gaat, dus.
Die smaatjes moeten nog steeds nummertje trekkenquote:
Ik heb dit net even uitgerekend en het kan gewoon niet. Tenzij je een man kan vinden van bijna 3 meter.quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 18:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb dit net even uitgerekend en het kan gewoon niet. Tenzij je een man kan vinden van bijna 3 meter.
Kaal ben je ook leukquote:Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat gaan we de komende weken zien
Stomme vrouwenquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Date van vrijdag doet lekker kortaf op WhatsApp. Ik weet al waar dit naartoe gaat, dus.
Ipv gewoon te zeggen dat ze geen interesse meer heeft. Typisch weerquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Nouja, scheelt dat jij ook niet direct laaiend enthousiast was ofzo. Maar wel vreemd hoe het loopt dan. En dan vanzelf maar zien of ze er nog op terug komt.quote:Op zondag 14 september 2014 20:18 schreef Hinder het volgende:
De ironie, ja. Zeker nadat ik bijna alles eruit heb moeten trekken, en inkoppertjes vanuit haar kant niet werden beantwoord met tegenvragen. Hoewel dat natuurlijk ook direct al een teken van desinteresse had kunnen zijn.
Ze kan komende tijd niet afspreken, maar wil wel. Ik leg de bal nu bij haar, en door.
Jij geilt op iedere kale man volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kaal ben je ook leuk![]()
Jammer Hinder, next!
Lekker ongeïnteresseerd terug doen. Dan wordt ze gek. Succes gegarandeerdquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Waarom werkt dat andersom nou nooit?quote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker ongeïnteresseerd terug doen. Dan wordt ze gek. Succes gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |