Haha, schattig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:38 schreef Bluurgh het volgende:
Jaren geleden: Kut, geen geluid. Hm. Alle instellingen nalopen, niks raars. Drivers uninstalleren, reboot, opnieuw installeren, reboot, nogsteeds geen geluid. Herhaal dat keer 3 en toen keek ik naar m'n versterker, die stond uit
Haha, schattig!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik kreeg op een spel geen geluid. Dus ik spel uitzetten, opnieuw opstarten, weer niks, dus ik pc opnieuw opstarten, kijken bij geluidsopties, had ik hem uitgevinkt staan in de geluidsmixer
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef PandaDrop het volgende:
Vinger ooit in een draaiende fan gestoken. Godverdomme, wat deed dat pijn zeg.
Maar er zijn toch ook leuke momenten hierquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef borbit het volgende:
Ik was lang geleden een keer naar "http://forum.fok.nl" gegaan met mijn computer. Nog steeds last van.
Dit jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef PandaDrop het volgende:
Vinger ooit in een draaiende fan gestoken. Godverdomme, wat deed dat pijn zeg.
Heb je het serieus geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:11 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Dit jaDoet godverdomme pijn zeg.
Niet netquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:13 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Heb je het serieus geprobeerd?
.. wie niet?..quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:13 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Heb je het serieus geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook leuke momenten hier
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerste en enige zelfbouw desktop ooit. Logo-sticker van processor die bedoeld was om op de pc-kast te plakken, op de processor zelf geplakt. Dacht dat het voor warmtegeleiding was voor tussen de processor en koelblok. Enorme pieptoon en brandlucht onmiddellijk na eerst keer aanzetten, die sticker was natuurlijk gelijk verbrand en gesmolten over de processor heen. Uiteraard helemaal kapot.
Altijd een grote angst van me als ik in de command line met partities bezig ben. Daarom gebruik ik altijd GParted.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:14 schreef Mano_ het volgende:
De verkeerde partitie verwijderd tijdens een herinstallatie
Same story here.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
Dat nare warme gevoel dat je krijgt als je door hebt iets fout gedaan te hebben op een systeem waar anderen ook op werken...
chmod/chown -r ging wel eens niet helemaal goed...
en nog wel wat dingen
quote:
Ik maak de grootste fout ooit pas nu, door te reageren op Klaploperquote:
Gaat een wereld voor je open zeker, opeens al die games die je kunt spelen.quote:
Dat is geen fout, maar de eigenaardige bijwerking van het kapitalisme (beter gezegd dromende idealisten), die de anarchie van de vrije markt niet aanpaktquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef Klaploper het volgende:
Diskette van een vriend in de computer stoppen en een knal horen. Bleek hij er dat spul van een luciferkop tussen had gedaan.
Deze reactie vragen om een verhaalquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:54 schreef Klaploper het volgende:
Op vakantie gaan en inbelmodem verbonden laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |