Altijd een grote angst van me als ik in de command line met partities bezig ben. Daarom gebruik ik altijd GParted.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:14 schreef Mano_ het volgende:
De verkeerde partitie verwijderd tijdens een herinstallatie

dus gemaakt met een naald en wat soldeer... kortluiting.... disk weg
 dus gemaakt met een naald en wat soldeer... kortluiting.... disk weg 

Same story here.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
Dat nare warme gevoel dat je krijgt als je door hebt iets fout gedaan te hebben op een systeem waar anderen ook op werken...
chmod/chown -r ging wel eens niet helemaal goed...
en nog wel wat dingen

. Wel een nieuwe voeding gekregen, toen ik ermee teruggging na een week
 . Wel een nieuwe voeding gekregen, toen ik ermee teruggging na een week   

quote:
Ik maak de grootste fout ooit pas nu, door te reageren op Klaploperquote:

Gaat een wereld voor je open zeker, opeens al die games die je kunt spelen.quote:

Dat is geen fout, maar de eigenaardige bijwerking van het kapitalisme (beter gezegd dromende idealisten), die de anarchie van de vrije markt niet aanpaktquote:

quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef Klaploper het volgende:
Diskette van een vriend in de computer stoppen en een knal horen. Bleek hij er dat spul van een luciferkop tussen had gedaan.
Deze reactie vragen om een verhaalquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:54 schreef Klaploper het volgende:
Op vakantie gaan en inbelmodem verbonden laten.

TS verhaal: Boeiend (NOT). Topicquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:03 schreef MrSalazar het volgende:
die shit uit de op is een verzinsel
 (Toch bedankt TS)
 (Toch bedankt TS) 

ben al 10 jaar Windows-vrij, had toen een playstation, gameboy en Atari. Tegenwoordig speel ik soms indie games en die krijgen het wel voor elkaar een Mac versie te maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor je open zeker, opeens al die games die je kunt spelen.

O ja, ook een keer gedaan. Ventilator was toen ook een schoep van afgebroken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef PandaDrop het volgende:
Vinger ooit in een draaiende fan gestoken. Godverdomme, wat deed dat pijn zeg.

Douw er gewoon linux op dan joh.quote:Op zondag 14 september 2014 05:55 schreef poorwhitetrash het volgende:
Ooit zo dom geweest, jaren geleden een laptop die vrij goedkoop in de aanbieding was te halen, en vergeten te kijken wat voor processor er nu eigenlijk in zat, enkel me blind gestaard op de prijs. Dat was dus eens maar nooit weer een computer met een Celeron er in.

Ook eens gedaan, voelde vrijwel niks en toen ik mijn vinger eruit haalde draaide het gewoon door.quote:Op zondag 14 september 2014 11:31 schreef Igen het volgende:
O ja, ook een keer gedaan. Ventilator was toen ook een schoep van afgebroken.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |