abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144482886

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
Naamloos.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
Untitled-1.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
bakali.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer = Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

Co-Optimus
MetaCritic
Playstation Plus
Playstation Store
Playstation Store USA
PSN Profiles
Reddit PlaystationPlus
Reddit Ps4

Ik plemp dit vast hier neer, ga ik door met plaatjes op maat maken en users erbij maken :')

Mochten er nog toevoegingen in moeten of als je een leuke link weet, gooi t maar in het topic of DM, ik zal vanavond ff kijken ernaar

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144483131
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_144483951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
n00b

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_144484344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bagger game :-)
pi_144484431
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Waarom speelt iedereen het dan?
pi_144484486
Stream is gelukt inmiddels. http://www.twitch.tv/jordykruse1

:P
  zaterdag 13 september 2014 @ 14:40:13 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_144484611
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Rijst het volgende:

[..]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 september 2014 @ 14:40:21 #8
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144484615
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Rijst het volgende:

[..]

Omdat fat lootz <3

Loot games!!! :D Nu maar even pvpen en dan ben ik level 20 :> gisteren de game gekocht :P
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144484901
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
moest eerst lachen en toen huilen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:13:24 #10
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144485531
Jezus dit topic gaat hard, niet bij te houden als je een leven hebt :')
leef de leven
pi_144485969
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:52 schreef n8n het volgende:

[..]

moest eerst lachen en toen huilen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:58:01 #12
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_144486769
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef RRuben het volgende:
Jezus dit topic gaat hard, niet bij te houden als je een leven hebt :')
Mensen die niet op een zolderkamer bivakkeren :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_144487484
Kan ik in de OP?
http://i.fokzine.net/usericons/293147/afro.jpg
J95
Afr0Wall020
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:53:16 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_144488238
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_144490098
nog maar een vraagje mbt gamesharen :D

Is het mogelijk een spel op usa account te kopen> zelf ps plus op nl account en die primary hebben..dan iemand anders op usa account laten spelen op zijn ps4 die zelf ps plus op zijn eigen account heeft? online spelen dus (dus zonder ps plus op dat account en dat us account ook niet als primary)

Of gaat er echt ps plus op het usa account gekocht moeten worden? Dan weet ik of iemand het echt volledig z'n main account moet maken of er alleen op hoeft te spelen met games gekocht op dat account :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144490946
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

inderdaad, repetitief spelletje zonder verhaallijn of originaliteit. Beetje van planeetje naar planeetje met je domme schip, dezelfde domme wezens doden om zo je barbie aan te kleden. :') GEWELDIG _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_144491287
hahaha ik heb nu ook Destiny 8-)
pi_144492738
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:48 schreef Evertjan het volgende:
hahaha ik heb nu ook Destiny 8-)
hahaha _O-

Ik niet want FPS :r
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_144492820
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hahaha _O-

Ik niet want FPS :r
ik heb ook eigenlijk niet veel met FPS genre. Maar ik heb de beta gespeeld en was gelijk hooked. Het speelt echt lekker en ik denk dat ook spelers die niet van het klassieke FPS genre dit eens zouden moeten proberen.
pi_144506044
Destiny is ook niks voor mij.. heb het gezien bij mn neefje op de xbox...

Ik hou het bij Fifa,Killzone en misschien dat ik nog GTA 5 haal waar ik lang op wacht.. de rest interesseert me niet.
pi_144506277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, maar ik wil het toch even kwijt. Heb nu flink wat uurtjes in Destiny gestoken, en het is overhyped. Het is gewoon niet zo'n hele goede game en ik zou het afraden om het te kopen. Ik heb er echt spijt van dat ik hier 70 euro voor neer heb geteld. Het is de eerste keer dat ik een game pre-order, en het is gelijk één van de grootste teleurstellingen in de gameswereld ooit. Alleen Daikatana was kutter.

Don't get me wrong. Destiny is een hele functionele shooter. Het doodschieten van vijanden voelt heerlijk, het spel is heel responsief en het is naar mijn mening net een stapje meer gestroomlijnd dan Halo. Daarnaast ziet het er prachtig uit. Ze hebben zichzelf echt overtroffen. Maar dat maakt nog geen goede game. Dat is alleen een mooie jas die aangetrokken wordt, maar de inhoud is gewoon ronduit zwak.

Ten eerste is er te weinig content. Te weinig om de wereld die ze hebben gecreëerd overeind te houden. Het verhaal is kut. De voice acting is slecht en voor een game waarbij je het universum en de mensheid moet redden verwacht je wel iets meer characters die er toe doen en waar je tekstuele interactie mee hebt dan 3. Er is geen gevoel van urgentie, en waar al die vijanden vandaan komen en wat hun motieven zijn wordt je alleen uitgelegd op een stel trading cards die je niet in-game kunt bekijken. Bye bye backstory.

Als de gameplay van de campaign dan nog interessant was, zou dat veel goed maken. Maar je schiet eindeloze hordes vijanden neer die allemaal bestaan uit 4 of 5 van dezelfde typen vijanden. Hive, Fallen, Vex, ze hebben allemaal dezelfde soorten vijanden en ze zijn absoluut niet moeilijk om dood te maken. Er is namelijk een volkomen non-existente AI. Ze schieten op je en gaan granaten uit de weg, maar de tactiek die altijd werkt is je iets terugtrekken, sniper pakken en alles kapot knallen. Eindbazen zijn niets meer dan exact dezelfde types als gewone vijanden, alleen met meer HP. Aanvallen zijn niet gevarieerd en kun je makkelijk uit de weg gaan.

Is het spel leuker met meer mensen? Ja. Alleen een team vormen met die mensen, daar wordt in het spel geen enkele aanleiding toe gegeven. Dan is er nog de Tower. Een social hub, als ik Bungie mag geloven. Nou, de enige sociale opties die je hebt zijn dansen en springen, verder gaat de interactie met wildvreemde niet. Geen chat en een clansysteem dat volkomen onduidelijk is. Voor een spel dat sociale interactie hoog op het lijstje heeft staan maken ze je het wel verdomd moeilijk om met vreemden af te spreken welke content je wilt runnen. Nu is het vooral fireteams joinen en dan maar zien wat de ander van plan was.

De Strike missions leken een goed idee. In de praktijk komt er nul tactiek bij kijken en is het vooral een kwestie van heel lang op een eindbaas schieten. Als in, een minuut of 20. Dat is niet het spel moeilijker maken, dat is het spel nodeloos langdradig maken. De meeste eindbazen kennen namelijk geen fases, waardoor de eerste drie minuten schieten hetzelfde is als de laatste drie minuten, en alle tijd er tussenin. Bespaar me die tijd.

Conclusie: Een functionele game, maar zwaar overhyped en zelfs zonder hype niet meer dan een middelmatige shooter. Niet omdat het slecht speelt, maar omdat de wereld oninteressant is, en de vijanden te makkelijk en te weinig gevarieerd. Het is als gaan eten in een goed restaurant, en vervolgens patat met een kroket en mayo krijgen.
Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen. Als iemand hem hier voor 45 of minder had aangeboden, dan had ik hem gelijk gekocht. Maar nu denk ik dat ik beter voor de beide The Walking Dead games en GTA5 kan gaan. Als je Destiny wilt spelen, dan kost dat zoveel van je schaarse gametijd dat je allerlei moois daarvoor moet missen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_144507965
Komt er een PS4/ GTA 5 bundel? :)
pi_144508102
Bij Intertoys online vandaag alle games met 15% korting. Ook Destiny, die nu dus 51 euro kost.
Hardware 10% korting.
pi_144508633
Zo! Alles geïnstalleerd en een jaartje psn erbij gekocht.. Zou ik in de OP kunnen?

I.C.O.N - Vempel

Ik heb ook destiny maar verder geen vrienden die een ps4 hebben, iemand zin om vandaag een beetje te gamen :)?!
pi_144508706
Witte PS4 met Destiny is binnen, helaas is mijn hele HT-kamer afgebroken (nieuwe dakkapel) en moet er nog heel wat werk verzet worden voor ik ervan kan genieten :(
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_144509126
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:47 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo! Alles geïnstalleerd en een jaartje psn erbij gekocht.. Zou ik in de OP kunnen?

I.C.O.N - Vempel

Ik heb ook destiny maar verder geen vrienden die een ps4 hebben, iemand zin om vandaag een beetje te gamen :)?!
Voeg mij maar toe: sickertnl
Narf!
pi_144510960
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 07:42 schreef Funkel het volgende:
Komt er een PS4/ GTA 5 bundel? :)
http://inthegame.nl/nieuw(...)ar-gta-v-ps4-bundel/
pi_144512335
Gister even bij een vriend gespeeld, kon helaas niet ontdekken waarom het zo hype is. Ziet er wel mooi uit verder, maar qua gameplay en verhaal heb ik eigenlijk alles al eerder en beter gedaan zien worden.
Conscience do cost.
  zondag 14 september 2014 @ 13:24:00 #29
286575 Roces18
Chef de party
pi_144512425
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:19 schreef ems. het volgende:
Gister even bij een vriend gespeeld, kon helaas niet ontdekken waarom het zo hype is. Ziet er wel mooi uit verder, maar qua gameplay en verhaal heb ik eigenlijk alles al eerder en beter gedaan zien worden.
verhaal? welk verhaal?
pi_144516011
Dit is toch een PS4 topic.. lijkt net een destiny topic...
anyway.. Niemand die hier Killzone speelt? :')
pi_144516250
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
anyway..
Dat is iedere keer als er een grote titel uit komt...

quote:
Niemand die hier Killzone speelt? :')
Nee.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zondag 14 september 2014 @ 15:55:03 #33
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_144516544
Zou wel met een aantal mensen willen raiden zodra dat mogelijk is. Ben zelf level 21 atm, volledig geupgrade Voidwalker Warlock. Toevoegen mag altijd: Mauzizz :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 14 september 2014 @ 15:55:29 #34
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144516550
Destiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.

De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herkauwd en 2005-achtig.
pi_144516886
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
estiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.

De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herk
jankerd
pi_144517173
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 16:04 schreef Roypsv het volgende:

[..]

jankerd
Hij heeft gelijk en zo te zien is de meerderheid het mee eens (Reddit, IGN, GameStop etc.)
DolphinScreensaver.exe
pi_144517187
quote:
Killzone al een tijdje niet meer gedaan, maar het is een coole game! De MP is echt polished en de mapdesign is erg goed.
pi_144517394
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is iedere keer als er een grote titel uit komt...

[ afbeelding ]

[..]

Nee.
Ik wed dat er meerdere gamers Destiny op de Xbox spelen dan op de PS.
pi_144517454
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Ik wed dat er meerdere gamers Destiny op de Xbox spelen dan op de PS.
Wat is je punt?
pi_144517919
quote:
Ik speel nog veel Killzone.
pi_144517985
Ik heb een US account aangemaakt om goedkoper aan games te kunnen komen, maar nu zit ik met een probleem als ik mijn credit card gegevens wil invoeren: ik kan alleen een credit card toevoegen die op een Amerikaans adres staat geregistreerd. Hoe doen jullie dit? Is dit te omzeilen?
pi_144518308
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:40 schreef PlukvdP. het volgende:
Ik heb een US account aangemaakt om goedkoper aan games te kunnen komen, maar nu zit ik met een probleem als ik mijn credit card gegevens wil invoeren: ik kan alleen een credit card toevoegen die op een Amerikaans adres staat geregistreerd. Hoe doen jullie dit? Is dit te omzeilen?
je kan geld toevoegen op een andere manier dan met je cc.
  zondag 14 september 2014 @ 16:53:08 #43
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144518334
Iemand al een exotic? :>
pi_144519294
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Wat is je punt?
.
  zondag 14 september 2014 @ 18:05:32 #45
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_144520584
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk en zo te zien is de meerderheid het mee eens (Reddit, IGN, GameStop etc.)
Ben ik even blij dat ik hem niet gehaald heb :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_144521164
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

je kan geld toevoegen op een andere manier dan met je cc.
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen? :')
pi_144521207
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik hem niet gehaald heb :D
Ik dus wel voor de hoofdprijs. Voortaan wacht ik wel even :P
DolphinScreensaver.exe
pi_144521330
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef PlukvdP. het volgende:

[..]

nee door een 50 dollar psn card voor de correcte euro waarde te kopen..
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144521462
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef PlukvdP. het volgende:

[..]

Nee, voor 41. Of een PS+ van een jaar voor 38
Gewoon via Paypal, met niet tevreden geld terug optie.
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-1z3-49-en.html
  zondag 14 september 2014 @ 18:44:54 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_144521784
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
Destiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.

De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herkauwd en 2005-achtig.
Gamemania Roermond, 2de hands PS4 games: 80+% is Watchdog.
Is duidelijk dat deze bij veel mensen dus tegenvalt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_144521927
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Gamemania Roermond, 2de hands PS4 games: 80+% is Watchdog.
Is duidelijk dat deze bij veel mensen dus tegenvalt.
Dat komt omdat Watchdogs een paar weken lang precies genoeg waard was om voor de inruilactie te kunnen meedoen. Dat ze daarna stapels van die dingen hadden en daarom maar besloten de inruilwaarde van Watchdogs met 5 Euro te verminderen, maakte niet veel verschil.
Heel Nederland had toen zijn uitgespeelde Watchdogs al bij de GM kunnen dumpen.

En ik was weer net 3 dagen te laat :{
pi_144522079
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:47 schreef I.C.O.N. het volgende:

I.C.O.N - Vempel

Mooie sessie vanndaag! Nog gelukt met die strike missie? Ik waag misschien vanacht nog ff een poging.
  zondag 14 september 2014 @ 19:13:18 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_144522701
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat komt omdat Watchdogs een paar weken lang precies genoeg waard was om voor de inruilactie te kunnen meedoen. Dat ze daarna stapels van die dingen hadden en daarom maar besloten de inruilwaarde van Watchdogs met 5 Euro te verminderen, maakte niet veel verschil.

Dat had inderdaad het kunnen zijn maar de andere games in die aktie zijn niet te bekennen dus dat zal het niet helemaal zijn. Watchdog was ook nogal kort en een lage herspeelwaarde zal ook meetellen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_144523001
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, voor 41. Of een PS+ van een jaar voor 38
Gewoon via Paypal, met niet tevreden geld terug optie.
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-1z3-49-en.html
Ah thx :)
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 19:41:02 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144523803
hoi

doei

O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 14 september 2014 @ 19:41:24 #56
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144523829
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:41 schreef Jimbo het volgende:
hoi

doei

O+
:6
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 19:42:28 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144523877
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb destiny (+dlc en andere meuk) nu voor 18 euro in totaal :D

(hoe dan? Nou; USA gekocht, voor 68eur en mn CE verkocht voor 50eur meer :D)

*high fives all around 8-) B-)
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_144523920
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:41 schreef Jimbo het volgende:
hoi

doei

O+
byeee
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 19:43:39 #59
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144523945
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2014 19:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

zondag 14 september 2014 @ 19:57:50 #60
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_144524637
Iemand die nu zin in een strike of wat crucible matches? Mauzizz is de naam.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_144524876
Weet iemand nog een goeie headset voor de Ps4 met mic, en neit die goldheadset want die vind ik helemaal niks.
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 20:13:19 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144525409
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een goeie headset voor de Ps4 met mic, en neit die goldheadset want die vind ik helemaal niks.
neem een beats yo. je weet die is hlemaal de shit brada. Check die dr dre dan. Die G raad ze zelfs aan, dan weet je dat ze goed zijn, aaight!

peace OG
pi_144526002
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

neem een beats yo. je weet die is hlemaal de shit brada. Check die dr dre dan. Die G raad ze zelfs aan, dan weet je dat ze goed zijn, aaight!

peace OG
Oke bedankt brada. Ook gucci tasje erbij el sahbi
  zondag 14 september 2014 @ 21:28:29 #64
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144530537
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Oke bedankt brada. Ook gucci tasje erbij el sahbi
We spreken hier Nederlands, geen negerlands

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leef de leven
  zondag 14 september 2014 @ 21:36:48 #65
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144531055
quote:
heb een AKG K451. Cheap en beter geluid dan elke gaming headset. Is wel on ear daar moet je van houden. Geluid gaat hard en mic. is helder
  zondag 14 september 2014 @ 21:53:53 #66
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144531995
quote:
ik heb deze: niet super duur en echt chil!
leef de leven
pi_144541553
Ik vind de vijanden in Destiny er uitzien als Lurkers uit de Jak & Daxter games :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 september 2014 @ 10:36:42 #68
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_144543673
Ik heb gisteren mijn PS4 besteld *O* met Destiny _O_
Zal ik Battlefield 4 er nog bij kopen :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_144544542
Ook gister mijn PS4 besteld, zonder Destiny.

In de ochtend wel mogelijkheid gehad met Destiny voor 359 alleen moest ik toen weg, helaas toen ik terug was niet meer mogelijk. Dan maar zonder, zou het spel toch verkopen want speel het niet.

Ook meteen extra controller besteld voor 54 euro ;) .
pi_144545018
Dit weekend de tijd die ik over had aan Destiny besteed en vind het echt wel een hele vette game.
pi_144546191
quote:
Waarom vind je die niks?Ben er super tevreden over
  maandag 15 september 2014 @ 12:37:21 #72
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144546555
Destiny afzeiken terwijl hele volksstammen het kopen... So many people can't be wrong (behalve met geloof dan).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 september 2014 @ 13:01:33 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144547153
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Destiny afzeiken terwijl hele volksstammen het kopen... So many people can't be wrong (behalve met geloof dan).
Cod is ook kut en dat verkoopt ook elk jaar als een tierelier :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144547213
quote:
Dat laatste is absoluut niet waar.
pi_144547254
quote:
Mensen gaan ook massaal naar de bioscoop voor films van Michael Bay, en kopen massaal dieetboeken van Sonja Bakker.
  maandag 15 september 2014 @ 13:07:35 #76
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144547267
quote:
:')
pi_144547664
quote:
Dat noem je marketing.
DolphinScreensaver.exe
  maandag 15 september 2014 @ 13:24:26 #78
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144547665
Jullie verwarren de massa met je eigen mening...

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 13:24 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Dat noem je marketing.
Dat is inderdaad een aspect ook... Maar dan nog.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144547690
quote:
Justin Bieber afzeiken terwijl hele volksstammen het luisteren... So many people can't be wrong (behalve met geloof dan).
Wie dit leest is hek.
pi_144547721
Iedereen kijkt maar ff, speel ik Destiny met plezier. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144547764
quote:
doe je nou dom of wat? :')
  maandag 15 september 2014 @ 13:28:16 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144547767
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 13:25 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

Zo is het toch of niet? Je kan er van alles van vinden, dat wel.

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:28 schreef byah het volgende:

[..]

doe je nou dom of wat? :')
Je snap de essentie niet of wat? Kom op man.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144547881
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 13:28 schreef jackson het volgende:

[..]

Zo is het toch of niet? Je kan er van alles van vinden, dat wel.
Dus als een product veel verkocht wordt, is het dus altijd goed? En iets wat niet zo goed verkoopt, is dan niet zo goed?

Dit zegt alleen maar iets over marketing. Niets over daadwerkelijke kwaliteit. Dat je het nog steeds goed kunt vinden doet daar niets aan af, natuurlijk.
  maandag 15 september 2014 @ 13:35:14 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144547938
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dus als een product veel verkocht wordt, is het dus altijd goed? En iets wat niet zo goed verkoopt, is dan niet zo goed?

Dit zegt alleen maar iets over marketing. Niets over daadwerkelijke kwaliteit. Dat je het nog steeds goed kunt vinden doet daar niets aan af, natuurlijk.
Niet in alle gevallen zegt het iets over de marketing, hierin speelt het zeker een rol. Maar dat het je persoonlijke smaak niet is maar wel veel mensen het gebruiken geeft iets aan. Dat het niet zwart/wit is soit. Ben het grotendeels met je eens.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144548025
Destiny is een erg tof spel tot je bij level 23/24 bent. Als je dat bent heb je alle missies al paar keer gedaan en alle strike missies al paar keer gedaan en is er niks nieuws meer. Alleen de mp blijft nu nog beetje over. Maar dat blijft ook niet heel lang leuk denk ik.

Maar tot aan fifa vermaak ik me er nog wel mee. Maar daarna pas weer als er dlc is denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144548212
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef over_hedge het volgende:
Destiny is een erg tof spel tot je bij level 23/24 bent. Als je dat bent heb je alle missies al paar keer gedaan en alle strike missies al paar keer gedaan en is er niks nieuws meer. Alleen de mp blijft nu nog beetje over. Maar dat blijft ook niet heel lang leuk denk ik.

Maar tot aan fifa vermaak ik me er nog wel mee. Maar daarna pas weer als er dlc is denk ik.
mee eens ja
pi_144548297
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef over_hedge het volgende:

Tegen die tijd zal ik mij toch al een uur of 15-20 hebben vermaakt, er zijn zat spellen waar ik dat aantal uren niet eens haal.
pi_144548397
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tegen die tijd zal ik mij toch al een uur of 15-20 hebben vermaakt, er zijn zat spellen waar ik dat aantal uren niet eens haal.
Ja. Ik zit al boven de 20 uur denk ik. (geen idee of je dat ergens kan zien?)
Ben ook wel blij dat ik hem gekocht heb hoor. :) Had alleen iets meer verschillende missies in mogen zitten.

Ik heb bijvoorbeeld warframe dat gratis spel me langer mee kunnen vermaken, omdat die wat meer schillende soorten missies etc hebben. Terwijl dat spel nog meer grinden is dan destiny.

Maar geef het spel zeker een goede voldoende hoor. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144548420
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Ik zit al boven de 20 uur denk ik. (geen idee of je dat ergens kan zien?)
Ben ook wel blij dat ik hem gekocht heb hoor. :) Had alleen iets meer verschillende missies in mogen zitten.

Ik heb bijvoorbeeld warframe dat gratis spel me langer mee kunnen vermaken, omdat die wat meer schillende soorten missies etc hebben. Terwijl dat spel nog meer grinden is dan destiny.

Maar geef het spel zeker een goede voldoende hoor. :)
Op de app op je telefoon als je die hebt, staan alle statistieken.
Ik heb de game nu 12 uur gespeeld en ben lvl 18.
pi_144548628
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op de app op je telefoon als je die hebt, staan alle statistieken.
Ik heb de game nu 12 uur gespeeld en ben lvl 18.

Dat krijg je als je maar 20 uur in de week werkt. :')

edit:
deze kreeg ik gister voor mijn 6 kills in 1 super chardge met 6 vs 6 tdm. :D
  maandag 15 september 2014 @ 14:10:05 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144548969
Die PvP vond ik tijdens de beta al niet zo heel boeiend en dan blijft alleen het grind gedeelte over. Als je binnen een week al max level bent is het ook wel erg matig qua content eigenlijk.

Maar ik wacht wel tot jullie allemaal aan de FIFA 15 gaan en marktplaats overspoeld wordt met destiny-discs :D
pi_144549041
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Die PvP vond ik tijdens de beta al niet zo heel boeiend en dan blijft alleen het grind gedeelte over. Als je binnen een week al max level bent is het ook wel erg matig qua content eigenlijk.

Maar ik wacht wel tot jullie allemaal aan de FIFA 15 gaan en marktplaats overspoeld wordt met destiny-discs :D
Je bent na een week dus niet max level... Die zit namelijk boven de 20.
  maandag 15 september 2014 @ 14:13:37 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144549095
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:

Fifa _O_. Maar ik ga Destiny dan nog niet verkopen, maar mogelijk andere mensen wel. Pak jij Fifa nog mee?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 september 2014 @ 14:16:18 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144549179
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je bent na een week dus niet max level... Die zit namelijk boven de 20.
Dat "overlevelen" met die items vind ik maar gaar, dat zet aan tot eindeloos raids etc doen om maar loot te vinden met de juiste abilities. En overal lees ik dat de content al zo weinig is, dat je continu hetzelfde doet... Valt me tegen.

quote:
5s.gif Op maandag 15 september 2014 14:13 schreef jackson het volgende:

[..]

Fifa _O_. Maar ik ga Destiny dan nog niet verkopen, maar mogelijk andere mensen wel. Pak jij Fifa nog mee?
Ik denk dat ik hem oversla man, ondanks dat ik een potje ballen wel leuk vind af en toe kan ik er echt geen hol van _O-
  maandag 15 september 2014 @ 14:22:23 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144549386
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef Rossdale het volgende:

Ik denk dat ik hem oversla man, ondanks dat ik een potje ballen wel leuk vind af en toe kan ik er echt geen hol van _O-
Ik keek alweer uit naar onze toch zeker niet onverdienstelijke coop potten :P. Maar snap het, zo bijzonder is het niet qua game. Ben alleen zelf wel een Fifa-addict :D
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144549458
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2014 14:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik keek alweer uit naar onze toch zeker niet onverdienstelijke coop potten :P. Maar snap het, zo bijzonder is het niet qua game. Ben alleen zelf wel een Fifa-addict :D
Fifa 15. O+
pi_144549522
Na een paar potjes moet ik zeggen dat ik fifa 15 best fijn vind spelen, wat realistischer. Minder bullshit, heb tot release wel nog genoeg aan destiny :D
  maandag 15 september 2014 @ 14:26:42 #98
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144549524
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:24 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Fifa 15. O+
Ja, webapp is verzet naar aankomende woensdag zag ik. Zeer benieuwd, alvast wat bouwen voordat de game op de deurmat valt :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 14:26:51 #99
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144549532
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat laatste is absoluut niet waar.
idd, de moslims hebben het toch echt mis hoorde ik je laatst nog zeggen toen we samen in de kerk zaten te luisteren naar de zondagspreek van vader johannes
pi_144549809
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 14:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, webapp is verzet naar aankomende woensdag zag ik. Zeer benieuwd, alvast wat bouwen voordat de game op de deurmat valt :).
Mijn doelen voor 15:
Seasons divisie 1 titel
Fut een speler hebben met een waarde van >100K
Co-op divisie 2
pi_144549877
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Mijn doelen voor 15:
Seasons divisie 1 titel
Co-op divisie 2
^O^
ik ga voor seasons titel divisie 1, spel+meer aan geld terugverdienen met fut en clubs minimaal 10x divisie 1 winnen :D
pi_144550805
Ik ben level 4 en Destiny alweer zat. Ben ik ziek?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_144551133
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat "overlevelen" met die items vind ik maar gaar, dat zet aan tot eindeloos raids etc doen om maar loot te vinden met de juiste abilities. En overal lees ik dat de content al zo weinig is, dat je continu hetzelfde doet... Valt me tegen.
Dan heb je verkeerde verwachtingen.
  maandag 15 september 2014 @ 15:16:15 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144551260
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerde verwachtingen.
Ik heb zowel de alpha, als beta gespeeld tot max level. Zo te lezen is de hoeveelheid niet-pvp content niet extreem veel meer dan wat de beta al was, dus mwoah...
pi_144551371
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb zowel de alpha, als beta gespeeld tot max level. Zo te lezen is de hoeveelheid niet-pvp content niet extreem veel meer dan wat de beta al was, dus mwoah...
Wat had je dan precies verwacht? Ruim 100 uur aan content bij de launch van een shooter? _O-
  maandag 15 september 2014 @ 15:31:55 #106
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144551836
Lol iedereen die loopt te janken dat er te weinig content is :').

Ik neem aan dat jullie allemaal al level 30 zijn + plat trophies?

Er zijn public events, patrol missies, pvp, pve, morgen komt er een raid aan waar je uren in zit.

Kk toch op met je te weinig content.

Welk spel heeft dan veel content? Bf4? Fifa? CoD? AC? :')

Donder alsjeblieft lekker op met je te weinig content, praat de rest niet na.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartcoah op 15-09-2014 15:37:38 ]
pi_144552160
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 15:31 schreef Bartcoah het volgende:

Er zijn public events, patrol missies, pvp, pve, morgen komt er een raid aan waar je uren in zit.

Maak je niet zo druk man, jezus :')
pi_144552192
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk man, jezus :')
Ondanks zijn gezever over kanker, heeft hij wel een punt. Er is genoeg te doen voor een spel van 60 piek.
  maandag 15 september 2014 @ 15:46:51 #109
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144552345
quote:

wat maakt het jou uit wat ze over het spel vinden? En met kk schelden maakt je echt stoer man... Stumpertje :')
leef de leven
pi_144552477
quote:

Kan jou het schelen joh. Geniet van het spel.
  maandag 15 september 2014 @ 16:06:14 #111
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144553077
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Mijn doelen voor 15:
Seasons divisie 1 titel
Co-op divisie 2
Klinkt goed!

Mijn duurste speler met 14 was denk 85K. Heb zelf niet echt doelen maar een dik team met FUT en ergens in de hoogste divisies (1-2-3) spelen is voor mij prima :9.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144553108
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2014 16:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Mijn duurste speler met 14 was denk 85K. Heb zelf niet echt doelen maar een dik team met FUT en ergens in de hoogste divisies (1-2-3) spelen is voor mij prima :9.
Dat kan je niet eens meer duur noemen met die prijzen van dit jaar. :')
Mijn duurste verkoop was tots robben voor 9 000 000 :9~
pi_144553112
quote:

Met het verkeerde been uit bed gestapt?
pi_144553125
Nou nu week verder en de hype bij mij ook iets gezakt is :P .Denk ik er toch ietsje anders over nu :)

Het blijft een leuk spel hoor, maar uiteindelijk speel ik een spel voor het verhaal. En helaas is dat bij Destiny totaal niet boeiend. Ook wat je moet doen voor het verhaal is echt niet boeiend. Het is altijd maar ghost meenemen en iets laten scannen, en dan weer waves van vijanden doden, en dan weer terug naar ghost en je missie is completed. Dat is eigenlijk bij elke missie van de storymode het geval. Persoonlijk was ik daar al heel snel weer klaar mee :{

Die Patrolmissies zijn in het begin misschien nog wel leuk, maar na een tijdje is het dat ook steeds weer hetzelfde qua missies. Scan dit, ga daar op staan en scan dat, kill enemies tot je blokje 100% is, kill enemies totdat je genoeg onderdelen hebt van iets en ga zo maar door.

Strikemissies zijn tof ja met een paar mensen, maar om heel eerlijk te zijn heb ik die ook wel weer gezien na 5x opnieuw te spelen voor een bepaalde bounty of voor iets anders :{ De 1e en/of 2e keer zijn ze echt nog vet, maar ik ben niet iemand die missies steeds maar weer opnieuw ga spelen in de hoop dat je wat betere spullen krijgt. Dat deed ik met Borderland bijvoorbeeld ook niet.

Ik ben toch niet echt iemand die steeds maar weer dingen opnieuw speelt om betere loot te krijgen. Ik vind gewoon een verhaal erg belangrijk in een game en dat heeft Destiny helaas niet :N En misschien moet ik dan ook helemaal niet bij Destiny zijn en heb ik zoals vele toch een andere verwachting van de game gehad ;(

Niet dat ik hem nu meteen weer verkoop, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dit echt een game is die ik lang zal spelen. Om eerlijk te zijn denk ik van niet :N
pi_144553217
quote:

Trials Fusion.

Nu al meer dan 25 duizend tracks en er komen er dagelijks honderden nieuwe bij. Als je niets anders zou doen dan Trials spelen en dan elke track ook maar 1x, dan nog zou je maar een fractie gespeeld hebben van alle beschikbare content.
pi_144553249
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Trials Fusion.

Nu al meer dan 25 duizend tracks en er komen er dagelijks honderden nieuwe bij. Als je niets anders zou doen dan Trials spelen en dan elke track ook maar 1x, dan nog zou je maar een fractie gespeeld hebben van alle beschikbare content.
User content ja. :+
pi_144553313
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:

Niet dat ik hem nu meteen weer verkoop, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dit echt een game is die ik lang zal spelen. Om eerlijk te zijn denk ik van niet :N
Er komen nog 4 delen met evenveel season passes voor een hoop dlc's. Wat ga je daarvan nog aanschaffen?
pi_144553404
Fifa heet wel veel content. Want is van de weinige spellen waar elke keer het zelfde doen wel leuk is. :) Mits het je ding is dan :P
pi_144553446
Die vg27 review is wel écht goed. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.vg247.com/2014/09/15/destiny-review/
pi_144553492
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

User content ja. :+
Dus?
Trials besteed heel veel tijd en energie in het building gedeelte om het voor users zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk te maken om tracks te bouwen. Ze maken zelf maar weinig tracks, maar doen die paar ook met zorg. En verder doen ze veel moeite om de beste usertracks te verzamelen. zodat je als speler niet met gare tracks te maken krijgt.

Dit systeem werkt perfect.
pi_144553580
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dus?
Trials besteed heel veel tijd en energie in het building gedeelte om het voor users zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk te maken om tracks te bouwen. Ze maken zelf maar weinig tracks, maar doen die paar ook met zorg. En verder doen ze veel moeite om de beste usertracks te verzamelen. zodat je als speler niet met gare tracks te maken krijgt.

Dit systeem werkt perfect.
Nou dus die vergelijking gaat dan imo niet echt op. :)
pi_144553754
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er komen nog 4 delen met evenveel season passes voor een hoop dlc's. Wat ga je daarvan nog aanschaffen?
Dat weet ik niet of ik überhaupt wel wat ga aanschaffen. Wil ik DLC kopen dan moet een game me ook echt pakken en wil ik het ook echt heel lang blijven spelen. Bij Borderlands had ik dat weer wel, omdat de characters en al die loot wat je kon vinden echt super waren in die game. Verhaal was ook wel lachen ook al was die niet super, maar daar vermaakte ik me nog echt mee. Dat Destiny verhaal voelt echt alsof het er maar bij moest, maar dat het eigenlijk een MMO achtige online ervaring is puur om met vrienden te spelen.

Ik ben denk ik ook teveel met de hype meegegaan. Ik had eigenlijk gedacht dat dit gewoon een hele toffe singleplayer ervaring was, maar dan ook met een leuke multiplayer zoals Halo.
  maandag 15 september 2014 @ 16:26:14 #123
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_144553755
Ik moet zeggen dat ik Destiny ook niet je van het vindt hoor. Wel ok, maar ook bij mij (level 7) al veel "herhaling". De vijanden zijn ook nauwelijks een uitdaging. Het zal vast wel moeilijker worden, maar ik denk dat ik dan afhaak. Misschien dat ik Fifa 15 nog even snel pre-order en Destiny inruil bij GM. Erg veel zin in coop :D
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_144553795
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou dus die vergelijking gaat dan imo niet echt op. :)
Jawel, er is heel erg veel content voor de builders.Die content zorgt er weer voor dat geen track hetzelfde is. Niet qua uiterlijk en ook niet qua gevoel.
En het zelfmaken van tracks is zo aantrekkelijk gemaakt dat er veel builders zijn.
En tenslotte werkt de rating en selectiemethode ook goed, zodat je nooit slechte tracks hoeft te spelen.

Er zit meer tijd en vooral een betere gedachte achter het werk van de makers van Trials dan de meeste grote spellen.
  maandag 15 september 2014 @ 16:38:56 #125
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144554111
10 killstreak in pvp (van de 24 kills _O_)
  maandag 15 september 2014 @ 16:55:20 #126
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144554481
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan je niet eens meer duur noemen met die prijzen van dit jaar. :')
Mijn duurste verkoop was tots robben voor 9 000 000 :9~
Het was mijn duurste speler... Duur of niet :D.
Zelf handel ik niet dus dan is het lastig om zoveel bij elkaar te krijgen.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144554523
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 16:55 schreef jackson het volgende:

[..]

Het was mijn duurste speler... Duur of niet :D.
Zelf handel ik niet dus dan is het lastig om zoveel bij elkaar te krijgen.
Achja. Die prijzen van dit jaar slaan sowieso nergens op. Ik handel ook niet maar had gewoon wat coins gekocht :P Kosten niks meer. En had toen een robben gekocht voor 3 miljoen. En daarna had ik ff geen zin meer in fifa. Kwam ik paar weken later terug was die opeens 9 miljoen. Leuke winst wel.
  maandag 15 september 2014 @ 17:06:20 #128
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144554774
Overigens is het merendeel van jullie echt belachelijk slecht in shooters. Dus wellicht ligt het aan jullie zelf? Daarmee verwijs ik naar de Bf4 spelers :').

*O*
  maandag 15 september 2014 @ 17:06:48 #129
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144554785
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:06 schreef Bartcoah het volgende:
Overigens is het merendeel van jullie echt belachelijk slecht in shooters. Dus wellicht ligt het aan jullie zelf? Daarmee verwijs ik naar de Bf4 spelers :').

*O*
hi
pi_144555412
quote:

*O*
4/24 k/d ratio *O*
pi_144556132
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:53 schreef Richie2000 het volgende:

[..]

Mooie sessie vanndaag! Nog gelukt met die strike missie? Ik waag misschien vanacht nog ff een poging.
Zeker! Ik heb inderdaad die strike missie nog even gedaan. Ging een stuk beter met 3x level 11 :D. Moet wel zeggen dat het spel een stuk minder leuk is als je niet samen met iemand kan spelen.

Dus mensen die er ook zo over denken voeg Vempel toe op PSN :P
  maandag 15 september 2014 @ 17:47:07 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144556263
  maandag 15 september 2014 @ 17:56:27 #133
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_144556578
quote:

Als je je druk maakt over wat mensen op een forum zeggen over een spel moet je wel een erg verkeerd(e) dag of leven hebben. :') Sjeez. |:(
pi_144556817
quote:

*O*
watchoutwegotabadassoverhere.gif
pi_144556818
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:56 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Als je je druk maakt over wat mensen op een forum zeggen over een spel moet je wel een erg verkeerd(e) dag of leven hebben. :') Sjeez. |:(
Er is gewoon een hele horde die loopt te hypen als een gek. Als het dan niet de game der games is dan is het ook meteen kut. Las ook onder een review een comment:

quote:
The problem with destiny is that there is no problem with destiny, people just imagined it was gonna be this all knowing all powerful super game and it only turned out to be really good.
Daar ben ik het persoonlijk dus wel mee eens. Achja dat er een hoop mensen zijn die het spel niet leuk vinden kan ik me daarentegen dan weer niet zo druk om maken :'). Als ik iets leuk vind hoeft niet de rest van het internet het leuk te vinden om het voor mij nog leuker te maken ofzo.
pi_144556986
quote:
Ja dat dus... precies dat _O-
pi_144557072
quote:
So true.
  maandag 15 september 2014 @ 18:17:49 #138
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144557240
Je moet de strikes ook rushen.
  maandag 15 september 2014 @ 18:35:06 #139
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144557841
quote:

*O*
Uhum.
pi_144560830
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Zeker! Ik heb inderdaad die strike missie nog even gedaan. Ging een stuk beter met 3x level 11 :D. Moet wel zeggen dat het spel een stuk minder leuk is als je niet samen met iemand kan spelen.

Dus mensen die er ook zo over denken voeg Vempel toe op PSN :P
Ja, vanmiddag die strike missie met 2 man moeten doen aangezien er al 1 verzaakte. Wel gelukt overigens.
pi_144561457
Iedereen mag natuurlijk vinden wat die wil van Destiny maar ik vond de beta al niet zo spectaculair.Maar ben ook niet zo van de sci-fi shooters.Beste en leukste game voor mij was TLOU
pi_144577210
Concept art gelekt van de nieuwe game van Guerilla Games (killzone)

pi_144577232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wat die lui nog meer kunnen dan alleen Killzone. Ik hoop wel dat ze een keer wat anders pakken dan een shooter. Dit ziet er wat dat betreft goed uit.
pi_144577250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat die lui nog meer kunnen dan alleen Killzone. Ik hoop wel dat ze een keer wat anders pakken dan een shooter. Dit ziet er wat dat betreft goed uit.
Schijnt een open world RPG te zijn.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:01:09 #146
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_144577456
Gaat er hier nog iemand Disney Infinity 2.0 spelen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_144577628
En nog een plaatje

pi_144577762
Iemand ervaring met deze headset?
http://www.bol.com/nl/p/t(...)le/9200000021010712/

Of heeft iemand een tip voor een betere?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:32:31 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_144577955
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
Is het iets voor een kind van 3 (bijna 4) ?
Zo ja dan haal ik het ook voor die kleine van me
pi_144577969
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:

Beste prijs/kwaliteit hoor ik overal:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)t_1_9200000024774716

Dit is een iets ouder model maar schijnt ook goed te zijn:
http://www.gamingheadsets(...)dium=pricecomparison
pi_144578074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Beste prijs/kwaliteit hoor ik overal:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)t_1_9200000024774716

Dit is een iets ouder model maar schijnt ook goed te zijn:
http://www.gamingheadsets(...)dium=pricecomparison
En hoe zit het met soundwhoren e.d.? :P
pi_144578169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:38 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik heb ook die van sony.In 1 woord geweldig
pi_144578215
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
Ik niet, vond die eerste leuk, maar toch net wat te simpel en superhelden zijn leuk, maar Disneyfiguren nog leuker.
pi_144578237
Het scheelt, Disney-figuen konden volgens mij gewoon ook in 2.0 :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:47:06 #155
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_144578274
Ik vind de meeste Disney figuren juist geen reet aan, op enkele uitzonderingen na misschien.
Maar de Marvel figuren zijn erg goed gemaakt en de playsets zien er ook veelbelovend uit.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_144578603
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:45 schreef Pheno het volgende:
Het scheelt, Disney-figuen konden volgens mij gewoon ook in 2.0 :P
Ja, maar dan blijven de spellen zelf toch nog te simpel. Ik ben echt niet zo'n held en speel nooit op de hoogste moeilijkheidsgraad, maar dit is echt op kinderen gericht en doordat je ook veel hetzelfde doet wordt het dan een beetje een verplichting op een gegeven moment. Een beetje net als Lego, al zitten die spellen nog net iets beter in elkaar.

Wel jammer, want het sparen van die poppetjes had echt heel veel potentie. Ik ben groot fan van Disney en Monsters Inc en The Incredibles zijn echt topfilms. Ik had ook heel erg zin in playsets van oude Disneyfilms als The Lion King en Jungle Book, maar die kwamen er niet en het was gewoon allemaal te simpel.
pi_144578658
Mja, hetzelfde als Skylanders dus, het is ook een andere doelgroep. Ik zou het eerder spelen om missies in elkaar te zetten, dat lijkt me zeker wel leuk. Net zoals Project Spark, maar een Xbox One ga ik niet halen, ik heb al zo veel games te spelen komende maanden dat dat gewoon te veel zou worden :')

En Marvel O+
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:30:36 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144579238
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:38 schreef DuTank het volgende:

[..]

Verwacht van beide geen studiokwaliteit... Die moet je sowieso niet verwachten van die draadloze meuk onder de 200 euro. De blauwe Sony variant heb ik, en volstaat prima voor de net geen 100euro. Ideaal dat hij ook op je PC / MAC gewoon werkt. Ben er voor dat geld tevreden over :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144579283
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Verwacht van beide geen studiokwaliteit... Die moet je sowieso niet verwachten van die draadloze meuk onder de 200 euro. De blauwe Sony variant heb ik, en volstaat prima voor de net geen 100euro. Ideaal dat hij ook op je PC / MAC gewoon werkt. Ben er voor dat geld tevreden over :).
Die heb ik ook _O_ ben echt zo blij met dat ding.
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:39:30 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144579467
quote:

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit 👍
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:26:33 #161
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144580736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:

Je moet inderdaad die headset van PS4 halen. Zit heel erg lekker, je hebt geen microfoon voor je neus (wat ikzelf vervelend vind). Die van mij gaat ~10 uur mee, dus dat is een prima gamesessie :P.
pi_144580910
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ga daar nog wel even mee wachten. Vind het een lastige keus, omdat ik wel echt een game-headset wil. Bij deze headset heb ik gewoon meer het gevoel dat ie goed is, omdat je er ook heel goed je muziek op kan luisteren bijvoorbeeld. Bij die Turtle Beach heb ik het idee dat ie echt voor het gamen gemaakt is.

Maar dat terzijde, zojuist de PS4 + Destiny binnen :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:38:37 #163
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144581045
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef DuTank het volgende:

Maar dat terzijde, zojuist de PS4 + Destiny binnen :)
Enjoy! Ik vermaak me er goed mee *O*
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_144581183
iemand die nu de weekly wilt doen met mij? ben level 24
pi_144581383
quote:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een plaatje

[ afbeelding ]
nice
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:44:07 #166
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144586708
Een goede vriendin is zo in de ban van de witte PS4 dat zij mijn exemplaar voor ¤560 euro over wil nemen. Aan de andere kant dit is de eerste PS4 exemplaar die ik ontvangen heb waarbij je in verticale stand amper tot niet de fans hoort. Eerlijkheidshalve vind ik de kleur wit naderhand gezien best storend. Maar een stille exemplaar in bezit hebben is ook een voordeel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:47:39 #167
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144586826
Met andere woorden, wat zouden jullie doen :P.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:48:32 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144586854
Verkopen, en die vriendin niet vertellen dat je de witte PS4 nog in de winkel kunt kopen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:50:47 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144586936
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verkopen, en die vriendin niet vertellen dat je de witte PS4 nog in de winkel kunt kopen.
Pas in december ja, nu is het overal uitverkocht en komt het niet meer binnen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:53:13 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144587009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Pas in december ja, nu is het overal uitverkocht en komt het niet meer binnen.
PS4 heeft toch geen games.
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:16:08 #171
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_144589509
Zit er in Disney Infinity 2.0 ook multiplayer in ?
En dan bedoel ik met z'n tweeën op de bank
pi_144590404
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:16 schreef Enchanter het volgende:
Zit er in Disney Infinity 2.0 ook multiplayer in ?
En dan bedoel ik met z'n tweeën op de bank
De eerste versie had een splitscreen, dat weet ik wel.
pi_144591913
Ben uitgekozen voor de Bloodborne-alpha _O_ Nog meer mensen die een mailtje hebben gehad hier?
pi_144592226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Disker91 het volgende:
Ben uitgekozen voor de Bloodborne-alpha _O_ Nog meer mensen die een mailtje hebben gehad hier?
Nope. Moest je je voor inschrijven, zeker? Of kiezen ze random PS4-owners?
pi_144592336
Iemand toevallig al een mooie FIFA-15 aanbieding tegengekomen? :P
pi_144592393
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:40 schreef Bolters het volgende:
Ja, 20% personeelskorting bij mijn baas :P

Maar ben geen fan van Fifa.
pi_144592406
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja, 20% personeelskorting bij mijn baas :P

Maar ben geen fan van Fifa.
Dat is heel mooi! Maar ik doelde meer op een actie die ook voor de gemiddelde consument (ik dus) geldt ;)
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:57:22 #178
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144592828
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dat is heel mooi! Maar ik doelde meer op een actie die ook voor de gemiddelde consument (ik dus) geldt ;)
Vorige week 47,50 bij Wehkamp, maar die actie is nu alweer voorbij
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:00:39 #179
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_144592933
Die komt toch traditioneel voor 44 euro bij de MM/Saturn te liggen rond de release?
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:05:50 #180
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144593094
Nee PS4 games zoals Fifa 15 gaan bij de Mediamarkt rond de ¤49,99 euro kosten. Ik haal het bij de Game mania voor ¤4 euro (inclusief waardebon) en het gebruikmaken van hun actie.
pi_144593437
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Vorige week 47,50 bij Wehkamp, maar die actie is nu alweer voorbij
Shit, dat is jammer :P
pi_144593451
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee PS4 games zoals Fifa 15 gaan bij de Mediamarkt rond de ¤49,99 euro kosten. Ik haal het bij de Game mania voor ¤4 euro (inclusief waardebon) en het gebruikmaken van hun actie.
Op de website bij MM staat hij nu voor 64,99. Maar in de winkel op releasedag dus 50 euro ofzo?
pi_144593835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kreeg een mail, geen inschrijving nee.
pi_144595227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Disker91 het volgende:
Jup
pi_144596128
Wilde vandaag Fifa bestellen in combinatie met vi abonnement voor 63 euro omdat bij de voorwaarde tot 17 september stond, klik ik die actie aan, kan je hem dus schijnbaar nu al niet meer bestellen. Kan alleen nog bij de gegevens kiezen uit een bal en korting :') . Zet er dan niet 17 september neer.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:33:16 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144596280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:29 schreef Matedeor het volgende:
Wilde vandaag Fifa bestellen in combinatie met vi abonnement voor 63 euro omdat bij de voorwaarde tot 17 september stond, klik ik die actie aan, kan je hem dus schijnbaar nu al niet meer bestellen. Kan alleen nog bij de gegevens kiezen uit een bal en korting :') . Zet er dan niet 17 september neer.
Staat er niet op = op bij ofzo?
pi_144596419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Beetje gezocht en kwam deze site tegen: https://psnbeta.eu.playstation.com/Bloodborne/enroll.php
Ik ken dat hele 'psnbeta' niet. Je moet er je username en password invoeren, maar ik vertrouw die URL niet.
pi_144596567
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Staat er niet op = op bij ofzo?
Nee stond alleen tot 17 september geldig. Alleen er stond wel al: 'garantie op levering op release dag is niet meer 100% zeker'. Actie staat ook nog op site en je kan er ook nog op klikken, alleen als je dan bij gegevens invoeren komt is de prijs en actie ineens anders. Dan maar gewoon voor 50 euro ongeveer ergens proberen te kopen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:46:05 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_144596874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Nee stond alleen tot 17 september geldig. Alleen er stond wel al: 'garantie op levering op release dag is niet meer 100% zeker'. Actie staat ook nog op site en je kan er ook nog op klikken, alleen als je dan bij gegevens invoeren komt is de prijs en actie ineens anders. Dan maar gewoon voor 50 euro ongeveer ergens proberen te kopen.
En VI even een mailtje sturen ofzo?
pi_144596920
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

En VI even een mailtje sturen ofzo?
Ja net gedaan inderdaad ;) .
pi_144597404
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:36 schreef Morri het volgende:

[..]

Beetje gezocht en kwam deze site tegen: https://psnbeta.eu.playstation.com/Bloodborne/enroll.php
Ik ken dat hele 'psnbeta' niet. Je moet er je username en password invoeren, maar ik vertrouw die URL niet.
Is wel legit denk ik. hij vulde mijn wachtwoord automatisch aan :)
pi_144597465
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:40 schreef Bolters het volgende:
Ja, gratis bij een VI abbo. Geld nog tot en met de 17e
edit: lees net dat een andere user hier al misgreep.
lol, en nu weer wel _O-
pi_144597505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Thnx voor de tip, maar heb VI al :P
pi_144597510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Inderdaad en je kan hem nog bestellen, want hij is staat er nu ineens weer bij ^O^ .
pi_144597555
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Bolters het volgende:

[..]

Thnx voor de tip, maar heb VI al :P
Kan je geen VI member korting krijgen oid?
pi_144598328
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kan je geen VI member korting krijgen oid?
Niet voor zover ik weet. Maar als hij bij de MM straks 50 euro is, vind ik het een prima prijs. Of als hij ergens anders 50 euro is..
pi_144598527
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Bolters het volgende:

[..]

Niet voor zover ik weet. Maar als hij bij de MM straks 50 euro is, vind ik het een prima prijs. Of als hij ergens anders 50 euro is..
http://www.wowhd.nl/games(...)321/67377787#bc=fd77
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:23:01 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144598564
quote:
Als je bij Wow besteld heb je Fifa 15 als Fifa 16 aangekondigd wordt :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:32:11 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144598985
:D.
pi_144599007
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je bij Wow besteld heb je Fifa 15 als Fifa 16 aangekondigd wordt :D
Wow
pi_144601327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
veelste duur
pi_144601439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:36 schreef Morri het volgende:

[..]

Je vertrouwt het domein Playstation.com niet, en de SSL certificaat ook niet?
DolphinScreensaver.exe
pi_144602619
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Je vertrouwt het domein Playstation.com niet, en de SSL certificaat ook niet?
Certificaat zegt 'unknown' :/
pi_144605777
Vandaag dus de PS4 gehaald en ik vind Destiny echt een toffe game. De AI is inderdaad niet bijster slim, maar wel fijn gebleken, anders waren sommige stukken echt onmogelijk. Was ook wel mijn eigen onkunde, want liep in level 6 nog met de wapens rond uit level 1 :') Niks geupgrade wat dat betreft.
pi_144606664
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef Morri het volgende:

[..]

Certificaat zegt 'unknown' :/
Ligt aan jou wrs., hier is de certificaat identified en verified door Thawte DV SSL CA.
DolphinScreensaver.exe
  woensdag 17 september 2014 @ 08:29:27 #207
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144614114
Vandaag PES-demo. Is het mogelijk dat het automatisch gedownload wordt als die uitkomt in de ps-store in standby mode?

Lijkt me niet :') :D
pi_144614134
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:29 schreef Che_ het volgende:
Vandaag PES-demo. Is het mogelijk dat het automatisch gedownload wordt als die uitkomt in de ps-store in standby mode?

Lijkt me niet :') :D
Jawel, via een browser naar de store en downloaden naar je ps4.
  woensdag 17 september 2014 @ 08:35:44 #209
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144614190
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jawel, via een browser naar de store en downloaden naar je ps4.
Ik vinde helemal mooi!
pi_144614219
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik vinde helemal mooi!
Hoop wel dat je de instellingen op je ps4 goed hebt staan. ;)
  woensdag 17 september 2014 @ 08:49:11 #211
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144614335
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoop wel dat je de instellingen op je ps4 goed hebt staan. ;)
Met internet verbonden tijdens standby, bedoel je?
pi_144614348
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Met internet verbonden tijdens standby, bedoel je?
Ja. :)

Evil Within TGS trailer:

pi_144614532
Iemand nog vragen voor The Crew? Ik ga vanmiddag de devvers spreken.
  woensdag 17 september 2014 @ 09:25:45 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144614986
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:01 schreef Pheno het volgende:
Waarom moeten we hùn game kopen i.p.v. de twee andere grote racegames die in hetzelfde timeframe op de PS4 worden uitgebracht? Wat maakt volgens henzelf hun game de moeite waard?

Behalve dat het open world is dan, want dat zullen ze wel als eerste roepen
  woensdag 17 september 2014 @ 09:26:54 #215
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144615013
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:01 schreef Pheno het volgende:
moet je locaties unlocken door basecamps te verslaan?
  woensdag 17 september 2014 @ 16:08:43 #216
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_144626831
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 17 september 2014 @ 16:11:39 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144626942
quote:
Hield hij nog lang vol :D
pi_144627341
_O-
pi_144627382
En dan over een maand of 2 weer kopen uiteraard.
  woensdag 17 september 2014 @ 19:06:10 #220
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144632647
Fifa 15 volgende week :).

[ Bericht 32% gewijzigd door MisterJ.Lo op 17-09-2014 19:11:28 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 19:16:24 #221
286575 Roces18
Chef de party
pi_144633021
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Het spel wat ik het meest heb gekocht is Cod 4 (de originele modern warfare) die heb ik echt 3 of 4 keer gekocht en verkocht :') wat een bazenspel
pi_144633121
Waarom steeds verkocht dan?
pi_144633255
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou nee hoor :N

Waarom zou ik hem later weer kopen als het spel me nu al niet meer kan boeien :)

Ik dacht dat het spel een echte goede singleplayer (verhaal zoals de Halo games) zou hebben. Ik koop een spel voor het verhaal, maar dat is bij Destiny totaal niet het geval. En om nou steeds weer hetzelfde te gaan doen om betere gear te krijgen. Nou nee dat gaat me heel snel vervelen :{

Kan wel altijd alles maar houden, maar nu kan ik er tenminste nog een normaal bedrag voor krijgen.

Behalve hier op Fok waar iemand 10 euro biedt :')
pi_144633271
Ik heb een gratis maandje PS+ gekregen bij aanschaf van mijn PS4 en Destiny. Nu zijn echter de PlayStation Plus mogelijkheden binnen Destiny geblokkeerd, iemand daar ervaring mee? De game lijkt mijn PS+ dus niet te herkennen, maar in de Store kan ik bijvoorbeeld wel nog de gratis games van deze maand downloaden...

Help. _O-
pi_144633316
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fifa 15 volgende week :).
Jep waar koop jij hem?
  woensdag 17 september 2014 @ 19:24:58 #226
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144633337
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:24 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Jep waar koop jij hem?
Al gekocht bij de Game Mania. Infamous second son ingeruild en krijg Fifa 15 nu voor ¤19,- euro mee.
pi_144633353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Al gekocht bij de Game Mania. Infamous second son ingeruild en krijg Fifa 15 nu voor ¤19,- euro mee.
Haha, ik zorg gewoon dat hem ik 2 dagen eerder krijg.
pi_144633362
quote:
gvd, weer he :D
  woensdag 17 september 2014 @ 19:28:15 #229
286575 Roces18
Chef de party
pi_144633448
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:19 schreef videonatic het volgende:
Waarom steeds verkocht dan?
Ja na een paar maanden was ik het zat, heb dat spel echt meerdere malen grijs gespeeld. Maar achteraf vond ik het toch altijd weer de beste shooter die ik gespeeld heb.
  woensdag 17 september 2014 @ 19:28:44 #230
286575 Roces18
Chef de party
pi_144633463
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Vault-Boy het volgende:

Behalve hier op Fok waar iemand 10 euro biedt :')
bahahahaha :@
pi_144633594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja na een paar maanden was ik het zat, heb dat spel echt meerdere malen grijs gespeeld. Maar achteraf vond ik het toch altijd weer de beste shooter die ik gespeeld heb.
Blijft een van de beste online shooters ooit gemaakt, en de singleplayer mocht er ook zeker zijn!
  woensdag 17 september 2014 @ 19:32:41 #232
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144633610
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Haha, ik zorg gewoon dat hem ik 2 dagen eerder krijg.
Hoe? Meestal krijgen winkels het pas een dag van te voren binnen.
pi_144633740
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe? Meestal krijgen winkels het pas een dag van te voren binnen.
Nee, winkels krijgen hem meestal 3 dagen van te voren binnen. Tenminste de kleinere winkeltjes zoals ''Intertoys etc'' dan moet je zorgen dat je hem eerder krijgt. En dat is niet heel moeilijk ;)
  woensdag 17 september 2014 @ 19:37:06 #234
286575 Roces18
Chef de party
pi_144633771
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:32 schreef Retarded het volgende:

[..]

Blijft een van de beste online shooters ooit gemaakt, en de singleplayer mocht er ook zeker zijn!
Ach ja de good old days, waarin alles nog gebalanceerd was en je geen duizend opties nodig had om kindjes te vermaken.
  woensdag 17 september 2014 @ 19:38:27 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144633829
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nee, winkels krijgen hem meestal 3 dagen van te voren binnen. Tenminste de kleinere winkeltjes zoals ''Intertoys etc'' dan moet je zorgen dat je hem eerder krijgt. En dat is niet heel moeilijk ;)
Mwah ik werk toevallig bij de Mediamarkt (bijbaan) en Fifa 14 kregen wij echt een dag van te voren geleverd door de retailer. Daarnaast wordt er strikt aan de releasedate gehouden omdat EA makkelijk boetes uitdeelt (en terecht). Het is een tijd geleden dat je Fifa (op uitzonderingen gelaten) voor de release meekreeg. Medewerkers worden daarop scherp gewezen in memo's.
pi_144633996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Mwah ik werk toevallig bij de Mediamarkt (bijbaan) en Fifa 14 kregen wij echt een dag van te voren geleverd door de retailer. Daarnaast wordt er strikt aan de releasedate gehouden omdat EA makkelijk boetes uitdeelt (en terecht). Het is een tijd geleden dat je Fifa (op uitzonderingen gelaten) voor de release meekreeg. Medewerkers worden daarop scherp gewezen in memo's.
Snap ik, maar je hebt daar wel trucjes voor.
pi_144634141
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Snap ik, maar je hebt daar wel trucjes voor.
je loopt te vozen met de 56-jaar oude manager van de intertoys?
pi_144634213
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

je loopt te vozen met de 56-jaar oude manager van de intertoys?
Ja, ik neuk met hem. En dan krijg ik hem mee. ;(
pi_144634450
PES is terug! _O_ Die demo, omg....
  woensdag 17 september 2014 @ 20:03:52 #240
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144634792
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
PES is terug! _O_ Die demo, omg....
Waar the fuck is die demo.. ik zie em niet. Zoek hele dag al
pi_144634878
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waar the fuck is die demo.. ik zie em niet. Zoek hele dag al
Er is nog geen datum voor de EU demo... is vandaag gedelayed, als je hem nu wil spelen kan je het beste even een Hong Kong account aanmaken. Geloof me it's worth the effort.

Ik ben aan het streamen, mochten mensen mee willen kijken:

http://www.twitch.tv/weert_gilders

[ Bericht 12% gewijzigd door Miauw_Zedong op 17-09-2014 20:17:55 ]
pi_144635555
Afschuwelijk dat PES
  woensdag 17 september 2014 @ 20:27:24 #243
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144635713
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Er is nog geen datum voor de EU demo... is vandaag gedelayed, als je hem nu wil spelen kan je het beste even een Hong Kong account aanmaken. Geloof me it's worth the effort.

Ik ben aan het streamen, mochten mensen mee willen kijken:

http://www.twitch.tv/weert_gilders
Moet ik dan gewoo n compleet nieuwe account aanmaken en daarmee inloggen? Hoe zit het met ps+
pi_144635884
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Moet ik dan gewoo n compleet nieuwe account aanmaken en daarmee inloggen? Hoe zit het met ps+
Ja en plus is niet nodig om te downloaden. Zet je ps4 ook als primary van die HK account en je kunt de demo op je eigen account spelen.
  woensdag 17 september 2014 @ 20:35:02 #245
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144636032
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja en plus is niet nodig om te downloaden. Zet je ps4 ook als primary van die HK account en je kunt de demo op je eigen account spelen.
Maar dan is m'n eigen account niet meer de primary account? Heb me nooit echt verdiept in multi accounts
pi_144636525
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Maar dan is m'n eigen account niet meer de primary account? Heb me nooit echt verdiept in multi accounts
Nee maar dat maakt geen fuck uit.
  woensdag 17 september 2014 @ 21:15:06 #247
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_144637893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee maar dat maakt geen fuck uit.
Edit: gelukt, nvm

[ Bericht 10% gewijzigd door Che_ op 17-09-2014 21:21:24 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 21:27:51 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144638550
Lekker is dat nieuwe ps4 heeft horizontaal het eject probleem :(. Console gaat automatisch aan en werpt de disc eruit. Kom er nu pas achter omdat het al die tijd verticaal stond.
pi_144638873
Vanaf de 10e minuut ong. offscreen beelden van DriveClub, racen in Noorwegen waar het al vrij snel gaat sneeuwen.

_O_
pi_144638907
quote:

[ afbeelding ]
kijk dit is pas nieuws
  woensdag 17 september 2014 @ 21:41:15 #251
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144639211
Vanaf 2 oktober de witte ps4 te koop volgens deze link. Lijkt me echter sterk dat het in oktober al te koop is.
http://www.amazon.fr/gp/product/B00MUGUAHK

[ Bericht 10% gewijzigd door MisterJ.Lo op 17-09-2014 21:48:30 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 22:30:03 #252
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144641858
Ik zag de lelijke witte PS4 controller al liggen bij het zaakje waar ik me PS4 had gehaald.
  woensdag 17 september 2014 @ 23:11:07 #253
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144643959
Bart Smit met een zelf samengestelde Fifa 15 bundel. Mooie prijs.
http://www.bartsmit.com/n(...)playstation-4-500-gb
pi_144644546
Was even dom bezig net :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 17-09-2014 23:45:08 ]
pi_144645357
M'n PS4 wilde niet meer aan vandaag, the horror. Na de stroom eraf gehaald te hebben deed ie het ineens weer.
  donderdag 18 september 2014 @ 00:28:40 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144646858
-

[ Bericht 35% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-09-2014 00:35:42 ]
pi_144649828
Pfff die eindbaas in Infamous :(

Ik heb er zo'n hekel aan als de eindbaas ineens transformeert naar een supervorm en dan 10x zo moeilijk is als de rest van het spel :'(

Verder redelijk spel, jammer dat je bij sommige laatste stukken niet gewoon kan kiezen welke power je neemt.
pi_144650043
pi_144650059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Ik heb er zo'n hekel aan als de eindbaas ineens transformeert naar een supervorm en dan 10x zo moeilijk is als de rest van het spel :'(

Verder redelijk spel, jammer dat je bij sommige laatste stukken niet gewoon kan kiezen welke power je neemt.
Het gevecht wordt een stuk makkelijker als je wat powershards hebt om concrete te "upgraden".
Dit kan gedurende het gevecht.
Built for Speed
  donderdag 18 september 2014 @ 08:47:02 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144650095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Op zich is die goed te doen, zolang je maar de attacks ontwijkt. Kijk anders even op youtube voor tips waar je het beste kunt gaan staan etc, dat hielp mij toen ook :) Wanneer je eenmaal je concrete hebt kunnen upgraden wordt het gevecht steeds minder moeilijk.
pi_144650220
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Bartcoah het volgende:
Ik zag de lelijke witte PS4 controller al liggen bij het zaakje waar ik me PS4 had gehaald.
Jij bent zelf lelijk :{w
Ik ben geil
pi_144650638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Het gevecht wordt een stuk makkelijker als je wat powershards hebt om concrete te "upgraden".
Dit kan gedurende het gevecht.
Die heb ik vlak voor het eindgevecht allemaal opgemaakt aan die stomme smoke-power :')
pi_144650645
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Die heb ik vlak voor het eindgevecht allemaal opgemaakt aan die stomme smoke-power :')
Je krijgt de benodigde shards in het eindgevecht toegespeeld ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144651093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:24 schreef Solique het volgende:

[..]

Je krijgt de benodigde shards in het eindgevecht toegespeeld ;)
Oh die heb ik dan gemist. Heb wel die 5 relays en had dat ding echt heel erg bijna dood, maar toen zat ik vast en BAM, dood.
pi_144651133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Oh die heb ik dan gemist. Heb wel die 5 relays en had dat ding echt heel erg bijna dood, maar toen zat ik vast en BAM, dood.
Ja, ok. De relays voor de powers krijg je, daarmee moet je kunnen winnen.
Heb zelf ook geregeld vast gezeten achter rommel, etc.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144651688
Ja sucks gewoon, ff doorbijten en dan gaat het wel een keer lukken. Maar als ik dan bij de laatste baas ben dan wil ik een spel gewoon afronden en ben ik er meestal wel klaar mee. Gewoon irritant dat ik het dan 20x moet proberen. Maar dat komt ook doordat ik er gewoon niet zo veel van kan :')
  donderdag 18 september 2014 @ 10:32:08 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144651879

Holy shit, no way dat ik deze game ga spelen _O- Dat zou me jaren van mijn leven kosten :D
pi_144651938

:9~
pi_144652128
quote:
3s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:

Holy shit, no way dat ik deze game ga spelen _O- Dat zou me jaren van mijn leven kosten :D
Een kinderschool, doet me denken aan SH1 _O_ Zou het nou first person worden?
pi_144652188
quote:
Ziet er leuk uit, maar vind het wel heel erg arcade achtig. Hou zelf toch van wat meer realistische racespellen.
pi_144652257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:43 schreef Principia het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, maar vind het wel heel erg arcade achtig. Hou zelf toch van wat meer realistische racespellen.
Hoe haal jij uit die GIFs dat het arcade is?
pi_144652795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Welk spel is dit dan? :)
  donderdag 18 september 2014 @ 11:05:29 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144652797
quote:

[..]

quote:
Driveclub's car handling, “sits in the middle between simulation and arcade” according to the game's design director Paul Rustchynsky
Beetje van beide dus, maar als het geen volledige sim is... is het dus eigenlijk gewoon volledig arcade :P
pi_144652848
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Welk spel is dit dan? :)
DriveClub

quote:
3s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[..]

Beetje van beide dus, maar als het geen volledige sim is... is het dus eigenlijk gewoon volledig arcade :P
Zolang het maar lekker rijdt vind ik het allemaal prima.
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 11:15:19 #275
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144653052
quote:

supervet, maar hoop dat ie wel dat ie minder repetitief als de P.T wordt
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 11:15:37 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144653063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Een kinderschool, doet me denken aan SH1 _O_ Zou het nou first person worden?
not sure if like
pi_144653200
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

not sure if like
Enerzijds zou ik first person een beetje 'verraad' vinden tov de serie, anderzijds kan het wel een stuk enger zijn... dat merkte ik al in P.T. :') En P.T. was maar een trailer... heeft echt niks met de uiteindelijke game te maken wat betreft dat repetitieve.
pi_144653407
quote:

[..]

Op basis van het filmpje dat je hiervoor had gepost.

Net drie wedstrijdjes PES 2015 gespeeld, wat een mogelijkheden...
Tactisch meerdere formaties kunnen spelen in één wedstrijd, manueel druk kunnen zetten met meerdere spelers, spelers de diepte in kunnen sturen. Steekpassjes door de lucht die daadwerkelijk enige moeilijkheidsgraad bevatten.
pi_144653449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:28 schreef Principia het volgende:

[..]

Op basis van het filmpje dat je hiervoor had gepost.

Net drie wedstrijdjes PES 2015 gespeeld, wat een mogelijkheden...
Tactisch meerdere formaties kunnen spelen in één wedstrijd, manueel druk kunnen zetten met meerdere spelers, spelers de diepte in kunnen sturen. Steekpassjes door de lucht die daadwerkelijk enige moeilijkheidsgraad bevatten.
Hij speelt lekker he!!! Ik werd er emotioneel van :')
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 11:37:44 #281
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144653669
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Enerzijds zou ik first person een beetje 'verraad' vinden tov de serie, anderzijds kan het wel een stuk enger zijn... dat merkte ik al in P.T. :') En P.T. was maar een trailer... heeft echt niks met de uiteindelijke game te maken wat betreft dat repetitieve.
Als ie FPS is dan zou het voor mij een rede zijn om een oculus rift te halen (indien ondersteund tegen die tijd)

Andes mag ie gewoon lekker 3rd person :Y
pi_144654021
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Speelde net met Bayern in een 4-3-3 opstelling als kick-off strategy. Zodra ik in balbezit kwam liet ik de VM (Lahm) tussen de twee centrale verdedigers zakken en liet ik Alaba en Rafinha doorlopen naar het middenveld. Toen ik de eerste goal maakte met Alaba als aangever op de achterlijn, kreeg ik bijna spontaan een orgasme :p.
pi_144654115
nergens te bestellen blauwe en rode thumb hoesjes
en controller hoesje ( iemand ervaring hiermee)
  donderdag 18 september 2014 @ 11:58:15 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144654299
Thumb hoesjes? Bedoel je thumb grips?
pi_144654441
quote:

[..]

Heeft PES ook een soort FUT mode? Waarbij je dan gewoon random aangemaakte spelers krijgt? Dat zou echt gaaf zijn!
pi_144654473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Heeft PES ook een soort FUT mode? Waarbij je dan gewoon random aangemaakte spelers krijgt? Dat zou echt gaaf zijn!
Master league _O_
pi_144654505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Master league _O_
Nice! Ga ik ff proberen dan. FIFA vond ik niks.
pi_144654570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Nice! Ga ik ff proberen dan. FIFA vond ik niks.
Check de demo, hij is awesome.
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 12:12:03 #289
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_144654643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
nergens te bestellen blauwe en rode thumb hoesjes
en controller hoesje ( iemand ervaring hiermee)
miniinthebox

x
  donderdag 18 september 2014 @ 12:13:10 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144654666
Driveclub wordt een extra PS+ game, dus volgende maand krijgen we gewoon nog twee gratis games naast deze game

Driveclub + twee indies dus *O*

Superservice _O_

http://www.savecontinue.c(...)ular-free-ps4-games/
pi_144654697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Als ie FPS is dan zou het voor mij een rede zijn om een oculus rift te halen (indien ondersteund tegen die tijd)

Ik zou echt fucking hard in mijn broek schijten :')
pi_144654811
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Check de demo, hij is awesome.
Waar vind ik de demo?
pi_144654820
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:19 schreef lel86 het volgende:

[..]

Waar vind ik de demo?
In de Hong Kong store :')
pi_144654967
quote:
Ja ik zat hem zojuist ook te bekijken, omg :9 _O_
pi_144654975
quote:
3s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Driveclub wordt een extra PS+ game, dus volgende maand krijgen we gewoon nog twee gratis games naast deze game

Driveclub + twee indies dus *O*

Superservice _O_

http://www.savecontinue.c(...)ular-free-ps4-games/
Nice! En ook superslim van die gasten natuurlijk. Gewoon een wat grotere demo om mensen te grijpen en hopen dat ze de volledige versie kopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

In de Hong Kong store :')
Ik wacht nog wel een weekje dan :')
pi_144654990
quote:
Die wil ik ook!
pi_144655017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Nice! En ook superslim van die gasten natuurlijk. Gewoon een wat grotere demo om mensen te grijpen en hopen dat ze de volledige versie kopen.

[..]

Ik wacht nog wel een weekje dan :')

[..]

Die wil ik ook!
Het is nog onbekend wanneer de EU demo komt, de US demo komt volgende week volgens mij. (zouden eigenlijk allebei gisteren op PSN komen te staan :') )
pi_144655227
quote:

Ik zeker wel! _O_
pi_144655337
quote:

[..]

wat? PES is weer goed? :o zoals vroegah?
Wie dit leest is hek.
pi_144655340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Die wil ik ook!
Zal wel laat 2015/begin 2016 worden aangezien volgend jaar pas de demo komt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')