n00bquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
Bagger game :-)quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
Omdat fat lootz <3quote:
Mensen die niet op een zolderkamer bivakkerenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef RRuben het volgende:
Jezus dit topic gaat hard, niet bij te houden als je een leven hebt
inderdaad, repetitief spelletje zonder verhaallijn of originaliteit. Beetje van planeetje naar planeetje met je domme schip, dezelfde domme wezens doden om zo je barbie aan te kleden.quote:
ik heb ook eigenlijk niet veel met FPS genre. Maar ik heb de beta gespeeld en was gelijk hooked. Het speelt echt lekker en ik denk dat ook spelers die niet van het klassieke FPS genre dit eens zouden moeten proberen.quote:
Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen. Als iemand hem hier voor 45 of minder had aangeboden, dan had ik hem gelijk gekocht. Maar nu denk ik dat ik beter voor de beide The Walking Dead games en GTA5 kan gaan. Als je Destiny wilt spelen, dan kost dat zoveel van je schaarse gametijd dat je allerlei moois daarvoor moet missen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, maar ik wil het toch even kwijt. Heb nu flink wat uurtjes in Destiny gestoken, en het is overhyped. Het is gewoon niet zo'n hele goede game en ik zou het afraden om het te kopen. Ik heb er echt spijt van dat ik hier 70 euro voor neer heb geteld. Het is de eerste keer dat ik een game pre-order, en het is gelijk één van de grootste teleurstellingen in de gameswereld ooit. Alleen Daikatana was kutter.
Don't get me wrong. Destiny is een hele functionele shooter. Het doodschieten van vijanden voelt heerlijk, het spel is heel responsief en het is naar mijn mening net een stapje meer gestroomlijnd dan Halo. Daarnaast ziet het er prachtig uit. Ze hebben zichzelf echt overtroffen. Maar dat maakt nog geen goede game. Dat is alleen een mooie jas die aangetrokken wordt, maar de inhoud is gewoon ronduit zwak.
Ten eerste is er te weinig content. Te weinig om de wereld die ze hebben gecreëerd overeind te houden. Het verhaal is kut. De voice acting is slecht en voor een game waarbij je het universum en de mensheid moet redden verwacht je wel iets meer characters die er toe doen en waar je tekstuele interactie mee hebt dan 3. Er is geen gevoel van urgentie, en waar al die vijanden vandaan komen en wat hun motieven zijn wordt je alleen uitgelegd op een stel trading cards die je niet in-game kunt bekijken. Bye bye backstory.
Als de gameplay van de campaign dan nog interessant was, zou dat veel goed maken. Maar je schiet eindeloze hordes vijanden neer die allemaal bestaan uit 4 of 5 van dezelfde typen vijanden. Hive, Fallen, Vex, ze hebben allemaal dezelfde soorten vijanden en ze zijn absoluut niet moeilijk om dood te maken. Er is namelijk een volkomen non-existente AI. Ze schieten op je en gaan granaten uit de weg, maar de tactiek die altijd werkt is je iets terugtrekken, sniper pakken en alles kapot knallen. Eindbazen zijn niets meer dan exact dezelfde types als gewone vijanden, alleen met meer HP. Aanvallen zijn niet gevarieerd en kun je makkelijk uit de weg gaan.
Is het spel leuker met meer mensen? Ja. Alleen een team vormen met die mensen, daar wordt in het spel geen enkele aanleiding toe gegeven. Dan is er nog de Tower. Een social hub, als ik Bungie mag geloven. Nou, de enige sociale opties die je hebt zijn dansen en springen, verder gaat de interactie met wildvreemde niet. Geen chat en een clansysteem dat volkomen onduidelijk is. Voor een spel dat sociale interactie hoog op het lijstje heeft staan maken ze je het wel verdomd moeilijk om met vreemden af te spreken welke content je wilt runnen. Nu is het vooral fireteams joinen en dan maar zien wat de ander van plan was.
De Strike missions leken een goed idee. In de praktijk komt er nul tactiek bij kijken en is het vooral een kwestie van heel lang op een eindbaas schieten. Als in, een minuut of 20. Dat is niet het spel moeilijker maken, dat is het spel nodeloos langdradig maken. De meeste eindbazen kennen namelijk geen fases, waardoor de eerste drie minuten schieten hetzelfde is als de laatste drie minuten, en alle tijd er tussenin. Bespaar me die tijd.
Conclusie: Een functionele game, maar zwaar overhyped en zelfs zonder hype niet meer dan een middelmatige shooter. Niet omdat het slecht speelt, maar omdat de wereld oninteressant is, en de vijanden te makkelijk en te weinig gevarieerd. Het is als gaan eten in een goed restaurant, en vervolgens patat met een kroket en mayo krijgen.
Voeg mij maar toe: sickertnlquote:Op zondag 14 september 2014 09:47 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo! Alles geïnstalleerd en een jaartje psn erbij gekocht.. Zou ik in de OP kunnen?
I.C.O.N - Vempel
Ik heb ook destiny maar verder geen vrienden die een ps4 hebben, iemand zin om vandaag een beetje te gamen?!
verhaal? welk verhaal?quote:Op zondag 14 september 2014 13:19 schreef ems. het volgende:
Gister even bij een vriend gespeeld, kon helaas niet ontdekken waarom het zo hype is. Ziet er wel mooi uit verder, maar qua gameplay en verhaal heb ik eigenlijk alles al eerder en beter gedaan zien worden.
Dat is iedere keer als er een grote titel uit komt...quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
Dit is toch een PS4 topic.. lijkt net een destiny topic...
anyway..
Nee.quote:Niemand die hier Killzone speelt?
jankerdquote:Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
estiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.
De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herk
Hij heeft gelijk en zo te zien is de meerderheid het mee eens (Reddit, IGN, GameStop etc.)quote:
Killzone al een tijdje niet meer gedaan, maar het is een coole game! De MP is echt polished en de mapdesign is erg goed.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
anyway.. Niemand die hier Killzone speelt?
Ik wed dat er meerdere gamers Destiny op de Xbox spelen dan op de PS.quote:Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is iedere keer als er een grote titel uit komt...
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
Wat is je punt?quote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik wed dat er meerdere gamers Destiny op de Xbox spelen dan op de PS.
Ik speel nog veel Killzone.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
anyway.. Niemand die hier Killzone speelt?
je kan geld toevoegen op een andere manier dan met je cc.quote:Op zondag 14 september 2014 16:40 schreef PlukvdP. het volgende:
Ik heb een US account aangemaakt om goedkoper aan games te kunnen komen, maar nu zit ik met een probleem als ik mijn credit card gegevens wil invoeren: ik kan alleen een credit card toevoegen die op een Amerikaans adres staat geregistreerd. Hoe doen jullie dit? Is dit te omzeilen?
Ben ik even blij dat ik hem niet gehaald hebquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk en zo te zien is de meerderheid het mee eens (Reddit, IGN, GameStop etc.)
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
je kan geld toevoegen op een andere manier dan met je cc.
Ik dus wel voor de hoofdprijs. Voortaan wacht ik wel evenquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik hem niet gehaald heb
nee door een 50 dollar psn card voor de correcte euro waarde te kopen..quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen?
Nee, voor 41. Of een PS+ van een jaar voor 38quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen?
Gamemania Roermond, 2de hands PS4 games: 80+% is Watchdog.quote:Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
Destiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.
De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herkauwd en 2005-achtig.
Dat komt omdat Watchdogs een paar weken lang precies genoeg waard was om voor de inruilactie te kunnen meedoen. Dat ze daarna stapels van die dingen hadden en daarom maar besloten de inruilwaarde van Watchdogs met 5 Euro te verminderen, maakte niet veel verschil.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Gamemania Roermond, 2de hands PS4 games: 80+% is Watchdog.
Is duidelijk dat deze bij veel mensen dus tegenvalt.
Mooie sessie vanndaag! Nog gelukt met die strike missie? Ik waag misschien vanacht nog ff een poging.quote:Op zondag 14 september 2014 09:47 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo! Alles geïnstalleerd en een jaartje psn erbij gekocht.. Zou ik in de OP kunnen?
I.C.O.N - Vempel
Ik heb ook destiny maar verder geen vrienden die een ps4 hebben, iemand zin om vandaag een beetje te gamen?!
Dat had inderdaad het kunnen zijn maar de andere games in die aktie zijn niet te bekennen dus dat zal het niet helemaal zijn. Watchdog was ook nogal kort en een lage herspeelwaarde zal ook meetellen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Watchdogs een paar weken lang precies genoeg waard was om voor de inruilactie te kunnen meedoen. Dat ze daarna stapels van die dingen hadden en daarom maar besloten de inruilwaarde van Watchdogs met 5 Euro te verminderen, maakte niet veel verschil.
Heel Nederland had toen zijn uitgespeelde Watchdogs al bij de GM kunnen dumpen.
En ik was weer net 3 dagen te laat
Ah thxquote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, voor 41. Of een PS+ van een jaar voor 38
Gewoon via Paypal, met niet tevreden geld terug optie.
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-1z3-49-en.html
Ik heb destiny (+dlc en andere meuk) nu voor 18 euro in totaalquote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Watchdogs een paar weken lang precies genoeg waard was om voor de inruilactie te kunnen meedoen. Dat ze daarna stapels van die dingen hadden en daarom maar besloten de inruilwaarde van Watchdogs met 5 Euro te verminderen, maakte niet veel verschil.
Heel Nederland had toen zijn uitgespeelde Watchdogs al bij de GM kunnen dumpen.
En ik was weer net 3 dagen te laat
quote:
neem een beats yo. je weet die is hlemaal de shit brada. Check die dr dre dan. Die G raad ze zelfs aan, dan weet je dat ze goed zijn, aaight!quote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een goeie headset voor de Ps4 met mic, en neit die goldheadset want die vind ik helemaal niks.
Oke bedankt brada. Ook gucci tasje erbij el sahbiquote:Op zondag 14 september 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem een beats yo. je weet die is hlemaal de shit brada. Check die dr dre dan. Die G raad ze zelfs aan, dan weet je dat ze goed zijn, aaight!
peace OG
We spreken hier Nederlands, geen negerlandsquote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke bedankt brada. Ook gucci tasje erbij el sahbi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
heb een AKG K451. Cheap en beter geluid dan elke gaming headset. Is wel on ear daar moet je van houden. Geluid gaat hard en mic. is helderquote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een goeie headset voor de Ps4 met mic, en neit die goldheadset want die vind ik helemaal niks.
ik heb deze: niet super duur en echt chil!quote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Waarom vind je die niks?Ben er super tevreden overquote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Cod is ook kut en dat verkoopt ook elk jaar als een tierelierquote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Destiny afzeiken terwijl hele volksstammen het kopen... So many people can't be wrong (behalve met geloof dan).
Dat laatste is absoluut niet waar.quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Destiny afzeiken terwijl hele volksstammen het kopen... So many people can't be wrong (behalve met geloof dan).
Mensen gaan ook massaal naar de bioscoop voor films van Michael Bay, en kopen massaal dieetboeken van Sonja Bakker.quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Dat noem je marketing.quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Dat is inderdaad een aspect ook... Maar dan nog.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Justin Bieber afzeiken terwijl hele volksstammen het luisteren... So many people can't be wrong (behalve met geloof dan).
doe je nou dom of wat?quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef jackson het volgende:
Zo is het toch of niet? Je kan er van alles van vinden, dat wel.quote:
Je snap de essentie niet of wat? Kom op man.quote:
Dus als een product veel verkocht wordt, is het dus altijd goed? En iets wat niet zo goed verkoopt, is dan niet zo goed?quote:Op maandag 15 september 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het toch of niet? Je kan er van alles van vinden, dat wel.
Niet in alle gevallen zegt het iets over de marketing, hierin speelt het zeker een rol. Maar dat het je persoonlijke smaak niet is maar wel veel mensen het gebruiken geeft iets aan. Dat het niet zwart/wit is soit. Ben het grotendeels met je eens.quote:Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus als een product veel verkocht wordt, is het dus altijd goed? En iets wat niet zo goed verkoopt, is dan niet zo goed?
Dit zegt alleen maar iets over marketing. Niets over daadwerkelijke kwaliteit. Dat je het nog steeds goed kunt vinden doet daar niets aan af, natuurlijk.
mee eens jaquote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef over_hedge het volgende:
Destiny is een erg tof spel tot je bij level 23/24 bent. Als je dat bent heb je alle missies al paar keer gedaan en alle strike missies al paar keer gedaan en is er niks nieuws meer. Alleen de mp blijft nu nog beetje over. Maar dat blijft ook niet heel lang leuk denk ik.
Maar tot aan fifa vermaak ik me er nog wel mee. Maar daarna pas weer als er dlc is denk ik.
Tegen die tijd zal ik mij toch al een uur of 15-20 hebben vermaakt, er zijn zat spellen waar ik dat aantal uren niet eens haal.quote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef over_hedge het volgende:
Destiny is een erg tof spel tot je bij level 23/24 bent. Als je dat bent heb je alle missies al paar keer gedaan en alle strike missies al paar keer gedaan en is er niks nieuws meer. Alleen de mp blijft nu nog beetje over. Maar dat blijft ook niet heel lang leuk denk ik.
Maar tot aan fifa vermaak ik me er nog wel mee. Maar daarna pas weer als er dlc is denk ik.
Ja. Ik zit al boven de 20 uur denk ik. (geen idee of je dat ergens kan zien?)quote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal ik mij toch al een uur of 15-20 hebben vermaakt, er zijn zat spellen waar ik dat aantal uren niet eens haal.
Op de app op je telefoon als je die hebt, staan alle statistieken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ik zit al boven de 20 uur denk ik. (geen idee of je dat ergens kan zien?)
Ben ook wel blij dat ik hem gekocht heb hoor.Had alleen iets meer verschillende missies in mogen zitten.
Ik heb bijvoorbeeld warframe dat gratis spel me langer mee kunnen vermaken, omdat die wat meer schillende soorten missies etc hebben. Terwijl dat spel nog meer grinden is dan destiny.
Maar geef het spel zeker een goede voldoende hoor.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de app op je telefoon als je die hebt, staan alle statistieken.
Ik heb de game nu 12 uur gespeeld en ben lvl 18.
Je bent na een week dus niet max level... Die zit namelijk boven de 20.quote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Die PvP vond ik tijdens de beta al niet zo heel boeiend en dan blijft alleen het grind gedeelte over. Als je binnen een week al max level bent is het ook wel erg matig qua content eigenlijk.
Maar ik wacht wel tot jullie allemaal aan de FIFA 15 gaan en marktplaats overspoeld wordt met destiny-discs
Fifaquote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Die PvP vond ik tijdens de beta al niet zo heel boeiend en dan blijft alleen het grind gedeelte over. Als je binnen een week al max level bent is het ook wel erg matig qua content eigenlijk.
Maar ik wacht wel tot jullie allemaal aan de FIFA 15 gaan en marktplaats overspoeld wordt met destiny-discs
Dat "overlevelen" met die items vind ik maar gaar, dat zet aan tot eindeloos raids etc doen om maar loot te vinden met de juiste abilities. En overal lees ik dat de content al zo weinig is, dat je continu hetzelfde doet... Valt me tegen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent na een week dus niet max level... Die zit namelijk boven de 20.
Ik denk dat ik hem oversla man, ondanks dat ik een potje ballen wel leuk vind af en toe kan ik er echt geen hol vanquote:Op maandag 15 september 2014 14:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Fifa. Maar ik ga Destiny dan nog niet verkopen, maar mogelijk andere mensen wel. Pak jij Fifa nog mee?
Ik keek alweer uit naar onze toch zeker niet onverdienstelijke coop pottenquote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik hem oversla man, ondanks dat ik een potje ballen wel leuk vind af en toe kan ik er echt geen hol van
Fifa 15.quote:Op maandag 15 september 2014 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik keek alweer uit naar onze toch zeker niet onverdienstelijke coop potten. Maar snap het, zo bijzonder is het niet qua game. Ben alleen zelf wel een Fifa-addict
Ja, webapp is verzet naar aankomende woensdag zag ik. Zeer benieuwd, alvast wat bouwen voordat de game op de deurmat valtquote:
idd, de moslims hebben het toch echt mis hoorde ik je laatst nog zeggen toen we samen in de kerk zaten te luisteren naar de zondagspreek van vader johannesquote:Op maandag 15 september 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut niet waar.
Mijn doelen voor 15:quote:Op maandag 15 september 2014 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, webapp is verzet naar aankomende woensdag zag ik. Zeer benieuwd, alvast wat bouwen voordat de game op de deurmat valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |