n00bquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
Bagger game :-)quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
Omdat fat lootz <3quote:
Mensen die niet op een zolderkamer bivakkerenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef RRuben het volgende:
Jezus dit topic gaat hard, niet bij te houden als je een leven hebt
inderdaad, repetitief spelletje zonder verhaallijn of originaliteit. Beetje van planeetje naar planeetje met je domme schip, dezelfde domme wezens doden om zo je barbie aan te kleden.quote:
ik heb ook eigenlijk niet veel met FPS genre. Maar ik heb de beta gespeeld en was gelijk hooked. Het speelt echt lekker en ik denk dat ook spelers die niet van het klassieke FPS genre dit eens zouden moeten proberen.quote:
Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen. Als iemand hem hier voor 45 of minder had aangeboden, dan had ik hem gelijk gekocht. Maar nu denk ik dat ik beter voor de beide The Walking Dead games en GTA5 kan gaan. Als je Destiny wilt spelen, dan kost dat zoveel van je schaarse gametijd dat je allerlei moois daarvoor moet missen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, maar ik wil het toch even kwijt. Heb nu flink wat uurtjes in Destiny gestoken, en het is overhyped. Het is gewoon niet zo'n hele goede game en ik zou het afraden om het te kopen. Ik heb er echt spijt van dat ik hier 70 euro voor neer heb geteld. Het is de eerste keer dat ik een game pre-order, en het is gelijk één van de grootste teleurstellingen in de gameswereld ooit. Alleen Daikatana was kutter.
Don't get me wrong. Destiny is een hele functionele shooter. Het doodschieten van vijanden voelt heerlijk, het spel is heel responsief en het is naar mijn mening net een stapje meer gestroomlijnd dan Halo. Daarnaast ziet het er prachtig uit. Ze hebben zichzelf echt overtroffen. Maar dat maakt nog geen goede game. Dat is alleen een mooie jas die aangetrokken wordt, maar de inhoud is gewoon ronduit zwak.
Ten eerste is er te weinig content. Te weinig om de wereld die ze hebben gecreëerd overeind te houden. Het verhaal is kut. De voice acting is slecht en voor een game waarbij je het universum en de mensheid moet redden verwacht je wel iets meer characters die er toe doen en waar je tekstuele interactie mee hebt dan 3. Er is geen gevoel van urgentie, en waar al die vijanden vandaan komen en wat hun motieven zijn wordt je alleen uitgelegd op een stel trading cards die je niet in-game kunt bekijken. Bye bye backstory.
Als de gameplay van de campaign dan nog interessant was, zou dat veel goed maken. Maar je schiet eindeloze hordes vijanden neer die allemaal bestaan uit 4 of 5 van dezelfde typen vijanden. Hive, Fallen, Vex, ze hebben allemaal dezelfde soorten vijanden en ze zijn absoluut niet moeilijk om dood te maken. Er is namelijk een volkomen non-existente AI. Ze schieten op je en gaan granaten uit de weg, maar de tactiek die altijd werkt is je iets terugtrekken, sniper pakken en alles kapot knallen. Eindbazen zijn niets meer dan exact dezelfde types als gewone vijanden, alleen met meer HP. Aanvallen zijn niet gevarieerd en kun je makkelijk uit de weg gaan.
Is het spel leuker met meer mensen? Ja. Alleen een team vormen met die mensen, daar wordt in het spel geen enkele aanleiding toe gegeven. Dan is er nog de Tower. Een social hub, als ik Bungie mag geloven. Nou, de enige sociale opties die je hebt zijn dansen en springen, verder gaat de interactie met wildvreemde niet. Geen chat en een clansysteem dat volkomen onduidelijk is. Voor een spel dat sociale interactie hoog op het lijstje heeft staan maken ze je het wel verdomd moeilijk om met vreemden af te spreken welke content je wilt runnen. Nu is het vooral fireteams joinen en dan maar zien wat de ander van plan was.
De Strike missions leken een goed idee. In de praktijk komt er nul tactiek bij kijken en is het vooral een kwestie van heel lang op een eindbaas schieten. Als in, een minuut of 20. Dat is niet het spel moeilijker maken, dat is het spel nodeloos langdradig maken. De meeste eindbazen kennen namelijk geen fases, waardoor de eerste drie minuten schieten hetzelfde is als de laatste drie minuten, en alle tijd er tussenin. Bespaar me die tijd.
Conclusie: Een functionele game, maar zwaar overhyped en zelfs zonder hype niet meer dan een middelmatige shooter. Niet omdat het slecht speelt, maar omdat de wereld oninteressant is, en de vijanden te makkelijk en te weinig gevarieerd. Het is als gaan eten in een goed restaurant, en vervolgens patat met een kroket en mayo krijgen.
Voeg mij maar toe: sickertnlquote:Op zondag 14 september 2014 09:47 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo! Alles geïnstalleerd en een jaartje psn erbij gekocht.. Zou ik in de OP kunnen?
I.C.O.N - Vempel
Ik heb ook destiny maar verder geen vrienden die een ps4 hebben, iemand zin om vandaag een beetje te gamen?!
verhaal? welk verhaal?quote:Op zondag 14 september 2014 13:19 schreef ems. het volgende:
Gister even bij een vriend gespeeld, kon helaas niet ontdekken waarom het zo hype is. Ziet er wel mooi uit verder, maar qua gameplay en verhaal heb ik eigenlijk alles al eerder en beter gedaan zien worden.
Dat is iedere keer als er een grote titel uit komt...quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
Dit is toch een PS4 topic.. lijkt net een destiny topic...
anyway..
Nee.quote:Niemand die hier Killzone speelt?
jankerdquote:Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
estiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.
De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herk
Hij heeft gelijk en zo te zien is de meerderheid het mee eens (Reddit, IGN, GameStop etc.)quote:
Killzone al een tijdje niet meer gedaan, maar het is een coole game! De MP is echt polished en de mapdesign is erg goed.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
anyway.. Niemand die hier Killzone speelt?
Ik wed dat er meerdere gamers Destiny op de Xbox spelen dan op de PS.quote:Op zondag 14 september 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is iedere keer als er een grote titel uit komt...
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
Wat is je punt?quote:Op zondag 14 september 2014 16:20 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik wed dat er meerdere gamers Destiny op de Xbox spelen dan op de PS.
Ik speel nog veel Killzone.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
anyway.. Niemand die hier Killzone speelt?
je kan geld toevoegen op een andere manier dan met je cc.quote:Op zondag 14 september 2014 16:40 schreef PlukvdP. het volgende:
Ik heb een US account aangemaakt om goedkoper aan games te kunnen komen, maar nu zit ik met een probleem als ik mijn credit card gegevens wil invoeren: ik kan alleen een credit card toevoegen die op een Amerikaans adres staat geregistreerd. Hoe doen jullie dit? Is dit te omzeilen?
Ben ik even blij dat ik hem niet gehaald hebquote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk en zo te zien is de meerderheid het mee eens (Reddit, IGN, GameStop etc.)
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen?quote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
je kan geld toevoegen op een andere manier dan met je cc.
Ik dus wel voor de hoofdprijs. Voortaan wacht ik wel evenquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik hem niet gehaald heb
nee door een 50 dollar psn card voor de correcte euro waarde te kopen..quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen?
Nee, voor 41. Of een PS+ van een jaar voor 38quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Door voor 50 euro een psn card van 50 dollar te kopen?
Gamemania Roermond, 2de hands PS4 games: 80+% is Watchdog.quote:Op zondag 14 september 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
Destiny is nog meer overhyped dan watch dogs was.
De wapens, omgeving, vijanden etc. Alles lijkt zo herkauwd en 2005-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |