Ik hoor alleen die tering honden blaffenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:02 schreef Infection het volgende:
Veel explosies te horen op dit moment:
Was blijkbaar van korte duur. Net was er nogal wat artillerie of iets dergelijks te horen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:23 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik hoor alleen die tering honden blaffen
ik zie een flare ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:02 schreef Infection het volgende:
Veel explosies te horen op dit moment:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goed dat de Russen inieder geval de mensen in nood helpen., laten we hopen dat er ook genoeg versterkingen kunnen komen, dat toekomstige aanvallen van de fascisten uit kiev kunnen worden afgeslagen.
Hoe kan hij dat nu goedkeuren? Hij is helemaal niet de baas over oost Oekraïense, hij zal op zijn minst goedkeuring moeten hebben van de republieken donetsk en luhanskquote:Om de wapenstilstand in het oosten van Oekraïne te controleren heeft de Oekraïense president Petro Porosjenko het gebruik van drones toegestaan.
Foto: AFP
Dit heeft het kabinet van de president aangekondigd na een telefoongesprek tussen Porosjenko en voorzitter Didier Burkhalter van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) zaterdag.
Woensdag sprak Burkhalter al over de mogelijkheden om ''zo snel mogelijk drones van lidstaten in te zetten bij de monitoringsmissie''.
De OVSE kan de onbemande vliegtuigjes nu ook daadwerkelijk inzetten in Oost-Oekraïne. Ook sprak de Zwitser met Porosjenko over een uitbreiding van de teams van waarnemers in het conflictgebied.
Militanten Oekraïne: Teruggedrongen maar nog niet verslagen
Chronologie van de gebeurtenissen in Oekraïne l Dossier Oekraïne
Door: ANP
Wel heel fijn dat ze dat belangeloos doen. Ik zeg: Rusland voor de nobel-prijs!quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goed dat de Russen inieder geval de mensen in nood helpen., laten we hopen dat er ook genoeg versterkingen kunnen komen, dat toekomstige aanvallen van de fascisten uit kiev kunnen worden afgeslagen.
Voor de vrede natuurlijk. Want Rusland doet alles voor de vrede. Zelfs stukjes land annexeren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:43 schreef agter het volgende:
[..]
Wel heel fijn dat ze dat belangeloos doen. Ik zeg: Rusland voor de nobel-prijs!
Maar dat doen ze voor de bevolking, natuurlijk. Die worden namelijk allemaal met genocide bedreigd als Rusland niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:44 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Voor de vrede natuurlijk. Want Rusland doet alles voor de vrede. Zelfs stukjes land annexeren.
Ja, door die vuile fascisten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dat doen ze voor de bevolking, natuurlijk. Die worden namelijk allemaal met genocide bedreigd als Rusland niet ingrijpt.
En ze moeten snel zijn, want anders is er geen bevolking meer over. Ze sterven bij bosjes...quote:
inderdaad, een eindeloze reeks ...quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
En ze moeten snel zijn, want anders is er geen bevolking meer over. Ze sterven bij bosjes...
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:14 schreef meth1745 het volgende:
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Idd goed dat het onder een spoiler zat.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
Lijkt me niet fijn om daar te wonen.Make my day!
Zoals ik al zei, zie ik geen toestemming van de republieken donetsk en luhansk. Als die er niet is, is het een schending van het luchtruim en kunnen ze gewoon uit de lucht geschoten worden. Het zijn dan eerder spionagevluchten uit kiev.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:03 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Oekraine___.html
Drones in Oost Oekraine voor inspectie
Net als MH17?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zie ik geen toestemming van de republieken donetsk en luhansk. Als die er niet is, is het een schending van het luchtruim en kunnen ze gewoon uit de lucht geschoten worden. Het zijn dan eerder spionagevluchten uit kiev.
Leg dat even uit aan de nabestaanden dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken, maar Die had daar natuurlijk ook nooit mogen vliegen.
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Die laatste zou een prachtige schilderij kunnen zijn.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Uitleg bij foto's? Welke stad is dit gebeurd bijvoorbeeld? Door welke groep zijn ze aangevallen (als bekend)?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
Tja, dat zal men in kiev ooit zeker moeten doen inderdaad. Het bekennen van schuld zal niets iets zijn dat er de komende decennia inzit ben ik bang in dit politieke klimaat. Deze discussie Is verder meer iets voor het mh17 topic..quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:25 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Leg dat even uit aan de nabestaanden dan.
Zijn van juni en juli, omgeving van Donetsk, shelling door Oekrainse troepen; Luhansk, luchtaanval. Van de laatste foto zijn er ook videobeelden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Uitleg bij foto's? Welke stad is dit gebeurd bijvoorbeeld? Door welke groep zijn ze aangevallen (als bekend)?
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Vuile kut Kiev regering allemaal executeren.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |