Maar dat doen ze voor de bevolking, natuurlijk. Die worden namelijk allemaal met genocide bedreigd als Rusland niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:44 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Voor de vrede natuurlijk. Want Rusland doet alles voor de vrede. Zelfs stukjes land annexeren.
Ja, door die vuile fascisten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dat doen ze voor de bevolking, natuurlijk. Die worden namelijk allemaal met genocide bedreigd als Rusland niet ingrijpt.
En ze moeten snel zijn, want anders is er geen bevolking meer over. Ze sterven bij bosjes...quote:
inderdaad, een eindeloze reeks ...quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
En ze moeten snel zijn, want anders is er geen bevolking meer over. Ze sterven bij bosjes...
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:14 schreef meth1745 het volgende:
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Idd goed dat het onder een spoiler zat.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
Lijkt me niet fijn om daar te wonen.Make my day!
Zoals ik al zei, zie ik geen toestemming van de republieken donetsk en luhansk. Als die er niet is, is het een schending van het luchtruim en kunnen ze gewoon uit de lucht geschoten worden. Het zijn dan eerder spionagevluchten uit kiev.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:03 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Oekraine___.html
Drones in Oost Oekraine voor inspectie
Net als MH17?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zie ik geen toestemming van de republieken donetsk en luhansk. Als die er niet is, is het een schending van het luchtruim en kunnen ze gewoon uit de lucht geschoten worden. Het zijn dan eerder spionagevluchten uit kiev.
Leg dat even uit aan de nabestaanden dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken, maar Die had daar natuurlijk ook nooit mogen vliegen.
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Die laatste zou een prachtige schilderij kunnen zijn.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Uitleg bij foto's? Welke stad is dit gebeurd bijvoorbeeld? Door welke groep zijn ze aangevallen (als bekend)?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
Tja, dat zal men in kiev ooit zeker moeten doen inderdaad. Het bekennen van schuld zal niets iets zijn dat er de komende decennia inzit ben ik bang in dit politieke klimaat. Deze discussie Is verder meer iets voor het mh17 topic..quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:25 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Leg dat even uit aan de nabestaanden dan.
Zijn van juni en juli, omgeving van Donetsk, shelling door Oekrainse troepen; Luhansk, luchtaanval. Van de laatste foto zijn er ook videobeelden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Uitleg bij foto's? Welke stad is dit gebeurd bijvoorbeeld? Door welke groep zijn ze aangevallen (als bekend)?
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
inderdaad, een eindeloze reeks ...Vuile kut Kiev regering allemaal executeren.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler met reden, kom dus niet klagen als je toch klikt...
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Zijn van juni en juli, omgeving van Donetsk, shelling door Oekrainse troepen; Luhansk, luchtaanval. Van de laatste foto zijn er ook videobeelden.Mijn god, die vrouw met dat rode t-shirt. Ze zal (hopelijk) geen pijn hebben gevoeld gezien de shock/adrenaline ..of hoe het ook allemaal mag heten.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpje net gezien: ze sprak nog normaal toen ze daar lag. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 02:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mijn god, die vrouw met dat rode t-shirt. Ze zal (hopelijk) geen pijn hebben gevoeld gezien de shock/adrenaline ..of hoe het ook allemaal mag heten.
Fucked up.quote:Op zondag 14 september 2014 02:21 schreef agter het volgende:
[..]
Filmpje net gezien: ze sprak nog normaal toen ze daar lag. Verschrikkelijk.
Oke henkquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Had daar nooit mogen vliegen natuurlijk.
Oke henk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Vuile kut Kiev regering allemaal executeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |