koken doe ik nog steeds wel even vaak, maar niet elke dag, maar dat is echt killing voor mijn aidsheup. Daarna ben ik klaar voor de dagquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weekboodschappen doen we gewoon samen even op een avond, dan ben je ook in een half uurtje klaar. Baard kookt wel veel vaker nu, moet ik toegeven!
Oo herkenbaar! En dan alsnog alles zelf doen, omdat het anders niet gebeurt!quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend roept wel steeds dat ik het niet meer moet doen, maar om nu te zeggen dat hij zoveel meer doet....
kinderarbeidquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:40 schreef Zoë23 het volgende:
Haha dingen van de grond rapen JMdaar vraag ik peuter voor
ze wil nog graag helpen.
Laat ik iets vallen ( Argh! ) S wil je mama helpen?![]()
(tenzij iets met koken/iets vies/plakkerigs natuurlijk dat pak ik zelf wel)
Veel werk nog JM. Succeskrijgerrtje. Baby zal vast wel iets merken vd stress maar in de gaten houden is altijd goed
uitbuiten zeg ik! Kan nooit lang duren!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ze vraagt zelfs of ze mag schoonmaken
![]()
Ze kent het woord 'zakgeld' nog niet dus uitbuiten it isquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uitbuiten zeg ik! Kan nooit lang duren!
zoiets? http://www.babypark.nl/wieg-noa-wit.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom koop je niet zo'n basiswiegje? Ben je voor 100 euro inclusief matras klaar!
nee, zijkant kan er niet af.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
zoiets? http://www.babypark.nl/wieg-noa-wit.html
buitenmaat net te breed denk ik.. en kan de zijkant er af?
maar dat is dus, komen we nu achter, toch veel te groot, zo'n 60 cm naast het bedquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:06 schreef Zoë23 het volgende:
OUD / Co-sleeper van een Ikea ledikantje?
Is die niet alsnog 60 cm in de co-sleeperstand? Of begrijp ik dat verkeerd? Mijn Duits is niet zo denderend.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:00 schreef Crumpette het volgende:
Krijgertje fijn dat ze weer beweegt!
DaD: ah das wel mooi, zo als kadootje. Uberhaupt, zo leuk om te vertellen! Wij hebben het weekend na de test, op zondag, beide ouderparen gebeld.
zijn ouders kregen zowat een hartverzakking en dat was huilen geblazen
gezien zijn leeftijd dachten ze "dat ze dat nooit zouden horen".. Mijn moeder begon nogal onhandig te giechelen
omdat ze niet wist dat we aan de slag zouden gaan op dat moment. haha. Bij haar groeide het enthosiasme heel geleidelijk! ook toen het duidelijk werd dat het ging gebeuren, want achteraf hebben we het onze ouders verteld bij 5 weken
.
Maar uberhaupt.![]()
is het bedje aan het knutselen! de commode staat - vanavond gaat keihard de eerste babywas erin. We zijn er nu wel achter overigens dat het ledikant naast het bed geen optie meer is met de garderobekasten in onze kamer
dus we zijn van bedkant gewisseld voor niks, gezien ik er ook nog niet uit hoef om te plassen snachts. Moeten we toch een co-sleeper! en een smalle ook...
ik zat hier naar te kijken: http://www.waldin.de/beis(...)tratze-b-ware-1.html omdat het zo smal is. Moeten we het maar aan de boxspring vastzeggen met elastieken, en wat verhogen (ergens bovenop zetten oid).. Hoe ziet het eruit voor de ervaren co-sleeper gebruikers?
55 idd, maar dan zouden we dat verlengstuk eraf latenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is die niet alsnog 60 cm in de co-sleeperstand? Of begrijp ik dat verkeerd? Mijn Duits is niet zo denderend..
Heel goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
55 idd, maar dan zouden we dat verlengstuk eraf latendaarmee moet je het ook vastmaken aan je bedframe en dat is uberhaupt al geen optie. Heb ze net in mijn beste duits gemaild om de buitenmaten van het frame
ja die van ons is op zich ook echt ruim zat, we hebben er nu bijv ook 3,5 meter PAX van 60 cm diep in, en een ladenkast, maar er zit een mega onhandige schouw in, waardoor het bed maar aan 1 kant kan, en het past momenteel allemaal nét.. dus ik zoek nu eigenlijk iets wat ik tussen het bed en de muur kan frottenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel goed.. Ik hoop dat het past!
Bij ons kan het in de breedte ook maar nét. Als we het bed helemaal tegen de linkermuur schuiven, past het ledikantje er aan de rechterkant nog bij met 3 cm over of zo. Maar dan wel een slaapkamer hebben van bijna 6,5 m in de lengte, hè..
ik heb gisteren heel on-origineel mijn profielfoto veranderd op facebook. Binnen een half uur hing m'n tante in een priveberichtquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:43 schreef twist02 het volgende:
Iemand nog originele ideeën om opa's/oma's en ooms/tantes te vertellen over de zwangerschap?
Wij hebben deze, is volgens mij 50cm breed als ik het goed begrijp? Hij is in ieder geval behoorlijk smal. De wieltjes kun je vast zetten daardoor schuift hij niet gauw weg. En hij kan vrij hoog ingesteld worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
55 idd, maar dan zouden we dat verlengstuk eraf latendaarmee moet je het ook vastmaken aan je bedframe en dat is uberhaupt al geen optie. Heb ze net in mijn beste duits gemaild om de buitenmaten van het frame
de eerste reacties had ik ook wel binnen een paar minuten (varierend van gefeliciteerd tot heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:42 schreef AwayTL het volgende:
Vind een half uur niet echt snel eigenlijk. Als ik dat zo zou wijzigen heb ik binnen een minuut de poppen aan t dansen denk ik
(vriendinnen krijgen schijnbaar update meldingen
)
Hm dit staat er gemener en hautainer dan dat ik het bedoel..
Nieuwe poging: half uur vind ik wel schappelijk eigenlijk.
Da's ook wel effectief inderdaad. T.z.t. maar even kijken of we ook iets op fb willen zetten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb gisteren heel on-origineel mijn profielfoto veranderd op facebook. Binnen een half uur hing m'n tante in een privebericht
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef Crumpette het volgende:
ik kwam net boven en toen was er ineens een babykamer![]()
![]()
i has the hormonez of happiness!
eerste babywasje zit er ook in!
Mijn huishouden vaart wel bij mijn hormonen. Misschien wel omdat ik nu alleen ben, is het meeste al gebeurdquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof ik achter loop. Babywasjes was ik pas van plan met het verlof ofzo..
Easybase bij ons in de volvo past de mc ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Box hebben we nog niet in huis, zoek nog een kleine, want weinig ruimte.. Maar die zetten we voor de bevalling niet klaar. Co-sleeper hebben we niet, maar denk dat ik die wel gewoon vantevoren neer zou zetten, net als de wieg!
Hier ook nog tips voor maxi cosi's die niet in de autogordels passen?voorin wel dus geen drama, maar zou het ook fijn vinden als ik niet zelf opgepropt achterin hoef te zitten als we met z'n drieen weg willen. Tot zover lijkt een nieuwe, langere gordel de enige oplossing maar kan nergens vinden wat zoiets kost. Iemand toevallig ooit hetzelfde meegemaakt?
Easybase past in onze Nissan micra uit 93 ook niet!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Easybase bij ons in de volvo past de mc ook niet.
mjah, ik had net m'n wookamer omgegooid en een loze plek over toen m'n buurvrouw met de box aan kwam zetten.Aangezien m'n kelder vól staat en ik hem daar niet kwijt kon, heb ik 'm maar opgezet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
De box, met 12 weken? Seriously?
mja maar ik wil die babykleertjes ook gewoon (schoon) kunnen opruimenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof ik achter loop. Babywasjes was ik pas van plan met het verlof ofzo..
De ziekenhuistas klaarzetten natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ga je de resterende 28 weken doen?
Dit ja. Wij gaan volgende week naar de babykamer kijken en dan meteen bestellen. De keuze is nu alleen nog 2 of 3 deurs kast. Geen zolder, (2e verdieping is 2 slaapkamers) dus meer kastruimte is wel handig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mja maar ik wil die babykleertjes ook gewoon (schoon) kunnen opruimenzodat hier geen tasjes en doosjes en dat soort dingen rondslingeren
genoeg te doen. Op en neer reizen tussen Rotterdam en alkmaar om de kinderen naar papa te brengen, een keer in de maand op zaterdag naar m'n dochter. Effectief gezien heb ik een zaterdag per maand waarin ik dingen voor mezelf kan doen. Doordeweeks heb ik ook weinig tot geen tijd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ga je de resterende 28 weken doen?
Co sleeper van chicco zou moeten passen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
maar dat is dus, komen we nu achter, toch veel te groot, zo'n 60 cm naast het beddit hadden we namelijk in gedachten, maar helaas gaat dat niet werken, tenzij we ons langs de deur willen wurmen, zijdelings..
Die past overal in toch?. Zet je met de gordel vast.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:56 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Easybase past in onze Nissan micra uit 93 ook niet!Baalden we wel van, maar niks aan te doen!
In de Yaris wel! Een oude Yaris uit 2000 ook nog!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:56 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Easybase past in onze Nissan micra uit 93 ook niet!Baalden we wel van, maar niks aan te doen!
de "next to me" crib? is 69 cm breedquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Co sleeper van chicco zou moeten passen?
Volgens mij is de poot alleen breed, die schuif je deels onder het bed. Bedje zelf was smal dacht ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]
de "next to me" crib? is 69 cm breedwij hebben 44 cm over naast het bed ongeveer..
Mijn moeder opperde ook al: hij kan ook in zijn eigen bedje in zijn kamer slapen natuurlijk.. haha ohja, dat kan zelfs ook nog
klopt wel wat je zegt idd, ik ben even aan het kijken naar die maat van het daadwerkelijke wiegje..Moeilijk te vinden!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is de poot alleen breed, die schuif je deels onder het bed. Bedje zelf was smal dacht ik
Edit: kan de maat die ik in gedachten had nu al niet meer terug vinden, zal ik wel gedroomd hebben...
Aan je voeteneinde een optie?
Ben ik heel ontaard of gewoon naïef dat dit ook mijn eerste gedachte zou zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Mijn moeder opperde ook al: hij kan ook in zijn eigen bedje in zijn kamer slapen natuurlijk.. haha ohja, dat kan zelfs ook nog
Je hebt ook van die wiegjes die je aan het plafond kunt ophangen, dan kun je die boven het voeteneind ophangen. Is ook heel gemakkelijk met in slaap wiegen, dan geef je er gewoon zachtjes een schop tegenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
klopt wel wat je zegt idd, ik ben even aan het kijken naar die maat van het daadwerkelijke wiegje..Moeilijk te vinden!
Voeteneind is ook geen optie helaas. Maar we houden moed!
Oh jee, ik vond verhuizen met 31 weken al een opgave... Sterkte!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:22 schreef NotTheSame het volgende:
Ik zit hier straks echt met de troubles dat echt ALLES in één keer gedaan moet worden aangezien de planning aangeeft dat ik pas met 36 weken echt kan verhuizen. Babykamer inrichten, Draakje's kamer inrichten, alles opzetten en bekleding uitwassen, babywasjes etc.
En dan is ook nog eens Sinterklaas, mijn verjaardag, Draakje's verjaardag, Kerst, Oud op Nieuw...
Fijn, verhuizen tijdens je zwangerschap.
Ik zeg iedere keer maar niks als het over dat soort zaken gaat, aangezien er pas sinds 1 week een plafond in de babykamer zit, vandaag de laatste stukken daar geschuurd zijn en het nu nog geverfd moet en de vloer gelegd moet worden..quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef AwayTL het volgende:
Inderdaad, deur dichthouden en af en toe eens luchten gaat hier ook prima! Bedje en wiegje niet opgemaakt trouwens, dat mag de kraam doen. Ik hoorde dat ze al het mooi opgemaakte spul er toch weer afhalen om het op hun manier te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel stof verwacht je in een kamer die niet gebruikt wordt? Matras moet nu wel echt uit het plastic![]()
Ter illustratie, mijn meubels staan al tien weken op de babykamer en er zit amper een stofje op de (hoogglans!) commode
ik leg ze vanaf dag één in een slaapzakje met evt een dekentje eroverheen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Inderdaad, deur dichthouden en af en toe eens luchten gaat hier ook prima! Bedje en wiegje niet opgemaakt trouwens, dat mag de kraam doen. Ik hoorde dat ze al het mooi opgemaakte spul er toch weer afhalen om het op hun manier te doen.
dat lijkt me niet comfortabelquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:36 schreef Skittles het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag SQ! En verlof![]()
Vlindur toch een hartje! Nog even spannend zo te horen, maar fijn dat er toch nog hoop is.
Krijgerrtje![]()
Oh en over je maxi cosi: vrouw van de prenatal zei dat een maxi cosi in élke auto past en als je denkt dat het niet past dan bevestig je het verkeerd.Jaja. Wij gaan morgen ook kijken of de bezorgde maxi cosi past met de gordel.
Box staat hier al. Kat heeft sinds een paar dagen ontdekt dat hij er toch wel op kan springen, maar hij gaat er niet ín liggen, maar op de rand
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin mezelf trouwens te verdenken van een ischias. Heb een paar uurtjes in Rotterdam rondgehobbeld met regelmatige pauzes, maar steeds jammeren van de pijn als we dan weer gingen lopen. Ik zak gewoon door mijn linkerbeen
Lekker duf weekend dus zo, we hebben al gegeten en ik lig nu op bed een mietje te zijn
nope... is (meestal) n teken dat je t rustiger aan moet doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is een harde buik voorwerk?
Kan. Een harde buik kan een teken zijn dat je rustiger aan moet doen maar het kunnen ook zogenaamde oefenweeën zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is een harde buik voorwerk?
onzin, dat kan, maar meestal is het gewoon je baarmoeder die zich opwarmtquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nope... is (meestal) n teken dat je t rustiger aan moet doen
voelt als spierpijn in buikspieren tijdens harde buik?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh ik vond oefenweeen meer pijnlijke harde buiken...
Maar dan moet de passagiersstoel zodanig naar voren dat ik m'n voeten bijna op moet vouwen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die past overal in toch?. Zet je met de gordel vast.
Niet veel meer dan als de mc met de gordel vast zit. Hier ook weinig ruimte daardoor voor de passagier in de panda.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Maar dan moet de passagiersstoel zodanig naar voren dat ik m'n voeten bijna op moet vouwen.
Jaaaa, uiteraard past elke maxi cosi in elke auto, was ons ook verteldquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:36 schreef Skittles het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag SQ! En verlof![]()
Vlindur toch een hartje! Nog even spannend zo te horen, maar fijn dat er toch nog hoop is.
Krijgerrtje![]()
Oh en over je maxi cosi: vrouw van de prenatal zei dat een maxi cosi in élke auto past en als je denkt dat het niet past dan bevestig je het verkeerd.Jaja. Wij gaan morgen ook kijken of de bezorgde maxi cosi past met de gordel.
Box staat hier al. Kat heeft sinds een paar dagen ontdekt dat hij er toch wel op kan springen, maar hij gaat er niet ín liggen, maar op de rand
Dat zou ik echt even loslaten, je moet nog zoveel weken en als je je nu hier al druk over maakt krijg je het nog zwaar want het zit er dik in dat die vermoeidheid niet over gaat. Vermoeidheid hoort er nou eenmaal bij. Geniet van de dagen dat je energie hebt en geniet ook van de de luiere dagen. Bedenk maar gewoon dat je lichaam heel druk bezig is op dat moment. En helemaal als je niet hoeft te werken dan kun je er ook makkelijk aan toegeven toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef Risu het volgende:
Zo hyper als ik gister was, zo uitgeput ben ik nu. En dan heb ik al een dutje van 2 uur gedaan (toen ik pas twee uur wakker was)
Ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik zou graag gewoon de dag wakker kunnen willen blijven en dan om 9 uur ofzo naar bed. En als ik dan zo denk vind ik mezelf stom, want wat heb ik nou te klagen. Het gaat hartstikke goed en ik heb tijd zat om even bij te slapen, ik werk immers niet. En dan vind ik het nog stommer, want waarom ben ik dan zo moe. Ik werk helemaal niet. Ja, huishouden, maar zoveel werk is dat niet in een huis met 2 man.
Oh ja en ik heb een klein kwaaltje erbij, hoofdpijn. Maar nog niet eens zo erg dat ik pijnstilling wil.
Adem in, adem uit.
/klaagmodus uit
Je hebt ook gordelverlengersquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Jaaaa, uiteraard past elke maxi cosi in elke auto, was ons ook verteldMaar als je zoekt op langere gordels, dan vind je genoeg verhalen van maxi cosi's die niet in de gordel passen
![]()
Maar goed, het was ook echt maar NET te kort, dus misschien krijgen we hem goed vast als we iets beter ons best doen. Maar even mee klooien de komende tijd! En anders ga ik lekker achterin zitten. Kan ik m'n kind in ieder geval ook aankijken in de auto
Pas wel even op dat je officieel geen gordelverlengers mag gebruiken bij kinderzitjes. Die dingen zijn eigenlijk bedoeld voor mensen die niet in de standaard gordels passen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:22 schreef GotC het volgende:
Je hebt ook gordelverlengersEven bij de autodealer oid vragen.
Dat is een goeie om idd mee te nemenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef Dyre het volgende:
[..]
Pas wel even op dat je officieel geen gordelverlengers mag gebruiken bij kinderzitjes. Die dingen zijn eigenlijk bedoeld voor mensen die niet in de standaard gordels passen.
Nou is dat wat betreft veiligheid natuurlijk je eigen keuze, maar als je betrokken raakt bij een ongeluk en de verzekering komt erachter je dat een gordelverlenger hebt gebruikt kunnen ze misschien moeilijk gaan doen...
Ja, had ik ook! In combinatie met vaak harde buiken. Het is geen pretje nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voelen jullie buiken soms ook zo strak? Ik heb alles al uitgetrokken maar het voelt alsof er een korset om mijn buik zit. Ademhalen is ook een hele opgave.. Ik heb dit dagelijks en vind het helemaal niet tof.
.
Dat dus! Ik zou eerst even de verzekering bellen voordat je een gordelverlenger aanschaft. Veel verzekeringen tolereren het niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef Dyre het volgende:
Pas wel even op dat je officieel geen gordelverlengers mag gebruiken bij kinderzitjes. Die dingen zijn eigenlijk bedoeld voor mensen die niet in de standaard gordels passen.
Nou is dat wat betreft veiligheid natuurlijk je eigen keuze, maar als je betrokken raakt bij een ongeluk en de verzekering komt erachter je dat een gordelverlenger hebt gebruikt kunnen ze misschien moeilijk gaan doen...
Heb je nog tips? Ik word steeds zo licht in mijn hoofd van het nauwelijks kunnen ademen, had je dat ook?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:33 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, had ik ook! In combinatie met vaak harde buiken. Het is geen pretje nee.
Het was ook niet naar jou bedoeld hoor, meer naar de dames van de Prenatal en het niet mogen proberen van de maxi cosi.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Jaaaa, uiteraard past elke maxi cosi in elke auto, was ons ook verteldMaar als je zoekt op langere gordels, dan vind je genoeg verhalen van maxi cosi's die niet in de gordel passen
![]()
Maar goed, het was ook echt maar NET te kort, dus misschien krijgen we hem goed vast als we iets beter ons best doen. Maar even mee klooien de komende tijd! En anders ga ik lekker achterin zitten. Kan ik m'n kind in ieder geval ook aankijken in de auto
Haha, ja dat snapte ik!quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het was ook niet naar jou bedoeld hoor, meer naar de dames van de Prenatal en het niet mogen proberen van de maxi cosi.![]()
Hopelijk lukt het met een langere gordel.
Ik probeer toch richting onderbuik te ademen. Heb ook last van duizeligheid en ontspannen lukt niet altijdquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Ik word steeds zo licht in mijn hoofd van het nauwelijks kunnen ademen, had je dat ook?
Nee, eigenlijk niet. De benauwdheid was niet zo erg dat ik licht werd in mijn hoofd. Ik ging altijd maar rustig op de bank zitten en liet mijn vriend m'n schouders en rug masseren ter ontspanning.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Ik word steeds zo licht in mijn hoofd van het nauwelijks kunnen ademen, had je dat ook?
Kwak, leuk! Ben benieuwd naar de foto's..
ik zal het zeker overwegen als het erger wordt. Thanks!quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef Twinkle20 het volgende:
SQ ik breek even in omtrent de ischias. De fysio masseerde mij twee keer per week hiervoor. Dag erna was het nog pijnlijker. De dag daarna ging het beter. En de dag daarna werd het weer erger en was ik blij dat ik weer bijna naar der mocht
. Hoewel de massage echt niet altijd even prettig was
![]()
Omdat dit niet echt opschoot besloot ik toch even een bezoekje te brengen aan mijn osteopaat. Kost een bom duiten, maar na twee behandelingen ben ik gedurende een week of 16 bijna klachtenvrij geweest![]()
Overigens heb ik er nu, 6 weken na de bevalling, weer flink last van. Dus overweeg toch even een bezoekje aan de beste man.
*haat aan ontzwangeren*
En verder, enjoy your stay!
ik las mc donaldsquote:Op zondag 14 september 2014 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Baby-mee zou ik zelf niet zo snel doen, wel de mc in een fietskar ofzo.
Ik ga vooral veel wandelen denk ik
dat is die baby-meequote:Op zondag 14 september 2014 08:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik las mc donalds
Ik ga ook veel wandelen denk ik. Ik voel mezelf zo vet en a-seksie. Ik wil m'n oude figuur terug. Ik ben ook aangekomen op m'n dijen ... En ik weet dat dat er erg lastig afgaat
Wat vinden jullie van een maxicosi op je bagagedrager? Ik durf dat écht niet !!
oh jaquote:Op zondag 14 september 2014 08:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zou best (heel graag zelfs) willen zorgen voor een verse baby maar geloof dat het er nog niet inzit vandaag. Ik ga nog steeds uit van de 30e...
LT, je bent ook al bijna het hele jaar zwanger. We leven nu in week 39 dus er zijn maar 9 weken dit jaar geweest dat je niet zwanger was. Gek idee dan hè. Oh en 30 weken
En 31 voor Helio!
Baby Razz... Als je nou eens met die jazzhands de vliezen breekt? Een bevalling is een nog leuker feestje!quote:Op zondag 14 september 2014 08:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Verse baby's, goed plan!
Wie legt dat even aan de mijne uit? Die houdt net lekker een feestje in mijn buik, jazzhands en alles. Ik denk dat ze het daar nog wel even naar haar zin heeft.
ah heet dat zo!quote:Op zondag 14 september 2014 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is die baby-meeen ik vind het te hobbelig ofzo. Zag gisteren een mama met een cosi in de bakfiets, dat zou ik wel doen.
ik ben al 14 maanden zwanger volgens die theoriequote:Op zondag 14 september 2014 08:56 schreef Sicilia het volgende:
O en...ik ben echt al bijna het heke jaar zwangerin januari was ik ook zwanger, dat werd hrlaas een miskraam, maar gelukkig testte ik toen in maart weer positief..voelt toch een beetje gek. Op werk had pz aan mijn leidinggevende gevraagd of er een speciale reden voor is dat ik me dit jaar al voor in totaal 25 dagen ziek gemeld had...uh ja eerst dus miskraam en toen gelukkig weer zwanger. Was ie even vergeten door te geven...
Ik ben nu 38+5 en het is dus week 39quote:Op zondag 14 september 2014 08:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
oh jaje hebt gelijk.
toch voelt het als een oliefantendracht op een of andere manier.
Jaen
voor Helio
jij gaat ploffen binnenkortquote:Op zondag 14 september 2014 09:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben nu 38+5 en het is dus week 39. Hele jaar zwanger check!
LLM-er! Balen dat het nu fysiek zo zwaar is. Waarom ben je er mentaal niet klaar voor?quote:Op zondag 14 september 2014 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
37 weken![]()
Ik ben er fysiek enorm klaar mee, maar er verder mentaal nog niet klaar voor eigenlijk. Scheelt dat de odds zeggen dat ik vast nog een week of 4 moet.
Fee weet je wel zeker dat je in elke kleurschakering een paar hebt?
Oh zo staat het er misschien wat stellig, maar voor mn gevoel is het gewoon nog heel gek als ik aankomende week zou bevallen. Van mij mag ze nog wel een weekje of twee wachten. Niet in de laatste plaats omdat aankomende anderhalve week twee van mijn drie zussen, mijn vader en mijn schoonouders op vakantie zijnquote:Op zondag 14 september 2014 10:16 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
LLM-er! Balen dat het nu fysiek zo zwaar is. Waarom ben je er mentaal niet klaar voor?
Goeie van die kleurschakeringen... Zal het nog ff checken.
Ah ik snap! En idd handig als de familie eerst weer terug is van vakantiequote:Op zondag 14 september 2014 10:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh zo staat het er misschien wat stellig, maar voor mn gevoel is het gewoon nog heel gek als ik aankomende week zou bevallen. Van mij mag ze nog wel een weekje of twee wachten. Niet in de laatste plaats omdat aankomende anderhalve week twee van mijn drie zussen, mijn vader en mijn schoonouders op vakantie zijnIn het buitenland ook allemaal. Maar moet ook nog eens op een rijtje krijgen wat we aan praktische dingen nog moeten doen, voor mn gevoel zijn we nog niet klaar
Mijn 'ischias' , die na de bevalling maar niet over ging, bleek een vermoeden van een hernia te zijn. En een scan later was het geen hernia meer, maar een tumor die de zenuw beknelde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef Twinkle20 het volgende:
SQ ik breek even in omtrent de ischias. De fysio masseerde mij twee keer per week hiervoor. Dag erna was het nog pijnlijker. De dag daarna ging het beter. En de dag daarna werd het weer erger en was ik blij dat ik weer bijna naar der mocht
. Hoewel de massage echt niet altijd even prettig was
![]()
Omdat dit niet echt opschoot besloot ik toch even een bezoekje te brengen aan mijn osteopaat. Kost een bom duiten, maar na twee behandelingen ben ik gedurende een week of 16 bijna klachtenvrij geweest![]()
Overigens heb ik er nu, 6 weken na de bevalling, weer flink last van. Dus overweeg toch even een bezoekje aan de beste man.
*haat aan ontzwangeren*
En verder, enjoy your stay!
Prima te doen hoor, maxi cosi op bagagedrager. Maar pas vanaf een maand of 3. Daarvoor wiebelt het nekje echt teveel. ( en dan nog wel echt rustig over drempels, maar niet echt anders dan in een fietskar)quote:Op zondag 14 september 2014 08:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik las mc donalds
Ik ga ook veel wandelen denk ik. Ik voel mezelf zo vet en a-seksie. Ik wil m'n oude figuur terug. Ik ben ook aangekomen op m'n dijen ... En ik weet dat dat er erg lastig afgaat
Wat vinden jullie van een maxicosi op je bagagedrager? Ik durf dat écht niet !!
haahaha. Ja ik wacht welquote:Op zondag 14 september 2014 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Whehehe, Crumpette, een baby kan best in (of in ieder geval over) zijn sokken poepen... Wacht maarrrrrr.
Ik kan me nog levendig voor de geest halen dat onze tweede eens midden in de nacht tijdens het boertje laten begon te poepen. We zagen het zo zijn broekspijp uit stromen... En ja, hij had een luier om.
Dat werd een badje om drie uur 's nachts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat wil je ervoor hebben?quote:Op zondag 14 september 2014 11:27 schreef danic het volgende:
Ik heb hier een beugel liggen om de maxicosi vast te maken op de fiets. Of Het een babymee is weet ik niet. Dat zou ik moeten nakijken.
Van familie gekregen die hem niet meer gebruiken, maar toen gebruikten wij ook geen mc meer. Dus als je interesse hebt....
Ik ga ff na wat het nou precies is, want het ziet er anders uit dan wat ik op internet zie. Het ligt bij mijn schoonouders en daar ben ik morgen.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 12:09 schreef Zoë23 het volgende:
Feewat een sokjes
Heb zo een fotoshoot met ela
Hoe vinden jullie dit jurkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moooiii, doen!
quote:Op zondag 14 september 2014 12:09 schreef Zoë23 het volgende:
Feewat een sokjes
Heb zo een fotoshoot met ela
Hoe vinden jullie dit jurkje?Leuk! Staat je goed. Veel plezier bij de shootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 14 september 2014 12:18 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ga ff na wat het nou precies is, want het ziet er anders uit dan wat ik op internet zie. Het ligt bij mijn schoonouders en daar ben ik morgen.
Ik kom er ff met een pm bij je op terug goed?
Nu ben ik benieuwd hoe je m vast gemaakt hebt!quote:Op zondag 14 september 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Zoë, leuk jurkje!veel plezier bij je fotoshoot
![]()
Net een half uur lopen klooien met de maxi cosi. Voorin past hij sowieso, maar man, wat zitten die dingen losik vind 't allemaal maar eng. Achterin past hij met een beetje effort ook echt NET, maar dan heb ik het idee dat de baby helemaal rechtop zit, lijkt me ook niet echt de bedoeling
![]()
Zei al tegen vriend: toch maar een nieuwe auto dan![]()
We verzinnen wel iets!
ah, nog iets wat ik de komende 28 weken kan doen; een geboortekaartje uitzoekenquote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk kwakzor!
En vue is er ook nog![]()
Rustige dag hier, wat fijn is dat soms! Beetje door het bos gelopen en een proefdruk geboortekaartje besteld.
Oh lekkerquote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en NIET vlak voordat je man naar een werk-gerelateerd feestje in Amsterdam rijdt de aflevering Downton Abbey kijken waarin een verse pappa zich te pletter rijdt wil ook nog wel eens helpen om te ontspannen i.p.v. te stressen.
Smaakbox! Wij hebben allebei een geoloog als babypapa dus dat is ook niet zo gek misschien, die dinoquote:Op zondag 14 september 2014 19:27 schreef Crumpette het volgende:
Mooi kamertje Kwak!en mijn zoon krijgt ook die onesies van M&S
en ik heb ook die next dinosaurus, zij het op een tshirt en in een andere kleur
![]()
wegruimen .. dat geeft morgenochtend veel meer rust bij het opstaan !! (zei de chaoot die altijd een rommeltje maakte van het aanrechtquote:Op zondag 14 september 2014 21:01 schreef AwayTL het volgende:
Hm wat zou ik doen..? Hebben net fase 1 van de peuterverjaardag gevierd.. Hele aanrecht staat vol met afwas. Vriend zei net dat zien we morgen wel. Ik wil het eigenlijk weg hebben. Zal ik stug de vaatwasser uit en in gaan pakken of zal ik blijven zitten. Mijn hoofd heeft er last van
..
jup! Grote mega bazenbotenquote:Op zondag 14 september 2014 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
Oh boh Razz, dat is naar... Niet teveel aan denken.
SQ dat klinkt gaaf! Is t die dachtotcht naar de Maasvlakte van spido? Die wilden wij misschien ook nog doen...
wacht maar. over een paar weken heb je een levende wekker, dan hoef je niets meer te zettenquote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan nog niet aan het idee wennen dat mijn wekker morgen niet gaat trouwens
Jeetje, pakken jullie zo uit?quote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef AwayTL het volgende:
Haha ik merk verdeeldheid.
Razz, een beetje huilen, dan lacht hij mij uit denk ik. Dan doorziet hij het toneelstuk.
Ik denk dat ik dan maar de gulden middenweg kies. Nu blijven zitten en het morgen alsnog doen.
Thnx voor de feli's. De kleine man is woensdag officieel jarig! Maar aangezien de vrienden, mijn vader apart van mijn moeder en de familie moet, doen we het in 3 fases. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk heul niet doen maar oke
.
dat begreep ik zelfs nog!quote:Op zondag 14 september 2014 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
wacht maar. over een paar weken heb je een levende wekker, dan hoef je niets meer te zetten
? Bedoelde je Razz?quote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje AwayTL zal t zeker benoemen
Crumpette
Heb er tijdens mijn studie veel last van gehad door spanning en andere dingen. Herken het dus wel en kon het redelijk 'beheersen' maar nu mijn buik zo hard is en ik moe vind ik het toch wel moeilijk
Kzal kijken of er een geschikte mensendieck therapeut in de buurt zit
het was een reminderquote:
ja mijnes ging ook geologie doen want dino's iddquote:Op zondag 14 september 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Smaakbox! Wij hebben allebei een geoloog als babypapa dus dat is ook niet zo gek misschien, die dino
Zo doen wij het wel iigquote:Op zondag 14 september 2014 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeetje, pakken jullie zo uit?
Ik wil straks de kinderverjaardagen eigenlijk alleen met papa en mama en optionele opa's en oma's vierenen als ze naar school gaan een kinderfeestje. Of is dat niet meer van deze tijd?
(Feliciteren doe ik woensdag dan)
vieren jullie je eigen verjaardagen ook? Dan heb je er straks twaalf per jaarquote:Op zondag 14 september 2014 21:16 schreef AwayTL het volgende:
Euu tja.. Mijn vriendinnen hebben wij het eerste jaar wel erbij gedaan, maar dit jaar niet meer iedereen uitgenodigd (zijn er 11, vond het te veel vorig jaar). Zijn vrienden wilde vriend perse wel. Er komen woensdag nog wel een aantal vriendinnen die het zelf aangeboden hebben. Mijn vader doet stug en wil mijn moeder niet meer zien, dus dat moet sowieso apart. Verder heeft V acht oma's en 7 opa's (incl de grootouders excl partners van mijn ouders) en vriend heeft zo'n kleine familie dat er nog 1 oom van hem extra is uitgenodigd.
Dus dan zit je met goed fatsoen op 3 keer vieren![]()
.
Vriend en ik zijn een dag na elkaar jarig. Dat kan gelukkig samen. Verder zorg ik er graag voor dat ik op mijn verjaardag werk, om deze onzin juist te voorkomen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vieren jullie je eigen verjaardagen ook? Dan heb je er straks twaalf per jaar!
Dit..quote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor het wel steeds vaker, zo uitpakken met kinderverjaardagen. Maar voel er zelf helemaal niks voor. Vind het zelf niet leuk om er heen te moeten en de meeste van mijn vrienden ook niet volgens mij. Vroeger () kwam oma op mijn verjaardag en gaf ik een kinderfeestje. Nooit ooms, tantes, vrienden, kennissen of collega's van mijn vader gezien en dat was óók gewoon leuk en feestelijk
Maar ieder zijn ding, uiteraard
ja, vooral ditquote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dit..
Daarbij, als ik straks van iedereen naar de verjaardag van de kinderen moet, heb ik elk weekend een verjaardag. Onzin.
Gisteren heb ik echt een zware drama dag gehad... was echt gebroken.. van bijna niks doenquote:Op zondag 14 september 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe is t met jullie klussen, Rady?
Geen taart van 300 euro? Dat valt me tegenquote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Het uitpakken viel hier trouwens verder wel mee, geen exorbitante cadeaus en ook geen taart van 300 euro. Ooms en tantes (van kind he, niet mijn ooms en tantes) niet uitnodigen zou hier wel ondenkbaar zijn, maar ik zie mijn zussen ook (meer dan) wekelijks.
Dat klinkt niet echt als bijna niks doen he?quote:Op zondag 14 september 2014 21:31 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Gisteren heb ik echt een zware drama dag gehad... was echt gebroken.. van bijna niks doen
Vroeg opgestaan om ...
*knip*
.. en alles weer op zijn plek gezet (behalve de zware dingen) en gestofzuigd en nu is alles weer netjes![]()
(Behalve nog een rommelhoekje in de babykamer met meuk van de slaapkamer wat ik nog moet uitzoeken..)
Nou wat een verhaal is het geworden zeg
Ik vind dat dus best wel moeilijk hè. Vrienden, wiens kinderen net wat ouder zijn dan die van mij, stappen nu over op alleen nog maar een kinderfeestje en opa's en oma's enzo. geen grotemensenfeest meer voor de kinderen met al hun eigen vrienden. Ze vinden dat ze al hun weekenden kwijt zijn aan kinderverjaardagen. Het liefst zou ik dan ook doen, maar ja, dan komt alleen nog maar mijn broertje en dat vind ik dan ook weer zo sneu.quote:Op zondag 14 september 2014 21:38 schreef mignonne het volgende:
Wij doen nooit heel groot met verjaardagen eigk. Alleen familie, en das niet zoveel, mijn ouders met partners, mn opa en oma, schoonouders en onze broers en mijn zusje met aanhang allemaal. Ohja en b.'s neef en nicht met aanhang krijgen altijd een uitnodiging, ene keer zijn ze er wel, andere keer niet. Maar idd, geen verplichtingen verder. En ik doe ook niet aan opdelen van dagen. Ik trek zo'n verjaardag echt maar een uur of 4 dus daarna moet iedereen wieberen hoor
inderdaadquote:Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als bijna niks doen he?![]()
+1!quote:Op zondag 14 september 2014 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en we mochten zelf het avondmaal kiezen, Omg!
Ze zijn al verwendquote:Op zondag 14 september 2014 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Groof, wij vierden het thuis met papa, mama en de broertjes en misschien oma en dat was kei hartstikke feestelijk! Slingers, taart, mama zong lang zal ze leven en je kreeg een mooi kado! Meer is écht niet nodig!
Ff quoten zodat ik hier over een jaar op terug kan komen :-)quote:Op zondag 14 september 2014 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Groof, wij vierden het thuis met papa, mama en de broertjes en misschien oma en dat was kei hartstikke feestelijk! Slingers, taart, mama zong lang zal ze leven en je kreeg een mooi kado! Meer is écht niet nodig!
Maar de rest deed veel meerquote:Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als bijna niks doen he?![]()
waarom zou dat veranderen? Ik ben daar behoorlijk van overtuigd hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ff quoten zodat ik hier over een jaar op terug kan komen :-)
daar zijn ze ook voor, om jou te helpen. Voetjes omhoog hoor! wel heel mooi is het geworden!quote:Op zondag 14 september 2014 21:55 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Maar de rest deed veel meer
Taaataaaaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me. Dat gebeurt.quote:Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou dat veranderen? Ik ben daar behoorlijk van overtuigd hoor.
ik ga er niet over in discussie, dus, wat ik al zei, we zien wel.quote:Op zondag 14 september 2014 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geloof me. Dat gebeurt.
Zonder reden. Geeft niet.
Klinkt als Sinterklaas met mijn inlawsquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien keek ik er ook wel anders tegenaan als die kinderfeestjes waar ik tot nu toe kwam niet van die gezapige kado-incasseer momenten waren, maar gewoon gezellige feestjesdus ik word vast op de verkeerde uitgenodigd
quote:Op zondag 14 september 2014 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga er niet over in discussie, dus, wat ik al zei, we zien wel.
Ja.. hij lag zo verstopt en steeds met zijn gezichtje in de placenta dat het niet hele 'cleane' foto's zijn geworden.. maar dat vind ik niet erg hoor.. hij is gewoon c000tquote:Op zondag 14 september 2014 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Die laatste is lief Rady! Wat een bijzondere plaatjes trouwens! Meestal zien ze er meer uit als 3D-animatie!
ja in jouw geval kan ik het me dus wel voorstellen idd. Wij hebben al snel tussen de 10 en 20 mensen binnen staan. Ik kan me voorstellen dat als je altijd dat gehad hebt dat het dan kaal voelt als je dat niet meer hebt. Ik ben van huis uit ook niet gewend dat er vrienden van mn ouders op onze verjaardagen kwamen dus dit voelt het meest logisch voor ons eigenlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind dat dus best wel moeilijk hè. Vrienden, wiens kinderen net wat ouder zijn dan die van mij, stappen nu over op alleen nog maar een kinderfeestje en opa's en oma's enzo. geen grotemensenfeest meer voor de kinderen met al hun eigen vrienden. Ze vinden dat ze al hun weekenden kwijt zijn aan kinderverjaardagen. Het liefst zou ik dan ook doen, maar ja, dan komt alleen nog maar mijn broertje en dat vind ik dan ook weer zo sneu.![]()
Bovendien voel ik me nu bezwaard om die vrienden nog uit te nodigen. Dus ik doe altijd een zo min mogelijk dwingend mailtje de deur uit, in de hoop dat niemand zich verplicht voelt, maar er toch wel een paar mensen voor een feestgevoel komen zorgen bij de kinderen... pffff.
Lastig hoor.
Sorry razz idd.quote:Op zondag 14 september 2014 21:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
? Bedoelde je Razz?
Hyperventilatie is lastig, omdat het zo ongrijpbaar voelt.(vind ik zelf) Wat belangrijk is te onthouden is dat je gestresste en "ademnood" gevoel komt van meer inademen dan uit. Het kan helpen om je te concentreren op je uitademing, immer "in" gaat vanzelf, als je leeg bent vraagt je lijf erom. Je kunt eens nagaan hoe de verhoudingen liggen? bijv, adem je 1 tel in, en 1 tel uit? Probeer het eens 1 tel in, 2 tellen uit. Ideaal is 1 : 3, of als je heel rustig in bed ligt, 2:5 ongeveer.
En wat Razz zegt idd, buikademhaling is zeker meer ontspannend en nodigt meer uit tot rust dan hogere ademhaling. Liefst altijdmaar dat is met zwangere buik niet altijd makkelijk!
Hoeft helemaal niet hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geloof me. Dat gebeurt.
Zonder reden. Geeft niet.
quote:Op maandag 15 september 2014 07:51 schreef klumsy het volgende:
Morning![]()
Hebben er hier meer last gehad van de hele dag misselijk zijn?
Ben echt de hele dag misselijk ( en moe ) waardoor concentreren op het werk best drama is... Heb al wel emesafene gekregen van de arts en dat helpt wel redelijk, maar helemaal weg is het niet!
Heb al een paar keer gehad dat ik op het punt stond om me ziek te melden, maar dat vind ik ook zo wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |