koken doe ik nog steeds wel even vaak, maar niet elke dag, maar dat is echt killing voor mijn aidsheup. Daarna ben ik klaar voor de dagquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weekboodschappen doen we gewoon samen even op een avond, dan ben je ook in een half uurtje klaar. Baard kookt wel veel vaker nu, moet ik toegeven!
Oo herkenbaar! En dan alsnog alles zelf doen, omdat het anders niet gebeurt!quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend roept wel steeds dat ik het niet meer moet doen, maar om nu te zeggen dat hij zoveel meer doet....
kinderarbeidquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:40 schreef Zoë23 het volgende:
Haha dingen van de grond rapen JMdaar vraag ik peuter voor
ze wil nog graag helpen.
Laat ik iets vallen ( Argh! ) S wil je mama helpen?![]()
(tenzij iets met koken/iets vies/plakkerigs natuurlijk dat pak ik zelf wel)
Veel werk nog JM. Succeskrijgerrtje. Baby zal vast wel iets merken vd stress maar in de gaten houden is altijd goed
uitbuiten zeg ik! Kan nooit lang duren!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ze vraagt zelfs of ze mag schoonmaken
![]()
Ze kent het woord 'zakgeld' nog niet dus uitbuiten it isquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uitbuiten zeg ik! Kan nooit lang duren!
zoiets? http://www.babypark.nl/wieg-noa-wit.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom koop je niet zo'n basiswiegje? Ben je voor 100 euro inclusief matras klaar!
nee, zijkant kan er niet af.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
zoiets? http://www.babypark.nl/wieg-noa-wit.html
buitenmaat net te breed denk ik.. en kan de zijkant er af?
maar dat is dus, komen we nu achter, toch veel te groot, zo'n 60 cm naast het bedquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:06 schreef Zoë23 het volgende:
OUD / Co-sleeper van een Ikea ledikantje?
Is die niet alsnog 60 cm in de co-sleeperstand? Of begrijp ik dat verkeerd? Mijn Duits is niet zo denderend.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:00 schreef Crumpette het volgende:
Krijgertje fijn dat ze weer beweegt!
DaD: ah das wel mooi, zo als kadootje. Uberhaupt, zo leuk om te vertellen! Wij hebben het weekend na de test, op zondag, beide ouderparen gebeld.
zijn ouders kregen zowat een hartverzakking en dat was huilen geblazen
gezien zijn leeftijd dachten ze "dat ze dat nooit zouden horen".. Mijn moeder begon nogal onhandig te giechelen
omdat ze niet wist dat we aan de slag zouden gaan op dat moment. haha. Bij haar groeide het enthosiasme heel geleidelijk! ook toen het duidelijk werd dat het ging gebeuren, want achteraf hebben we het onze ouders verteld bij 5 weken
.
Maar uberhaupt.![]()
is het bedje aan het knutselen! de commode staat - vanavond gaat keihard de eerste babywas erin. We zijn er nu wel achter overigens dat het ledikant naast het bed geen optie meer is met de garderobekasten in onze kamer
dus we zijn van bedkant gewisseld voor niks, gezien ik er ook nog niet uit hoef om te plassen snachts. Moeten we toch een co-sleeper! en een smalle ook...
ik zat hier naar te kijken: http://www.waldin.de/beis(...)tratze-b-ware-1.html omdat het zo smal is. Moeten we het maar aan de boxspring vastzeggen met elastieken, en wat verhogen (ergens bovenop zetten oid).. Hoe ziet het eruit voor de ervaren co-sleeper gebruikers?
55 idd, maar dan zouden we dat verlengstuk eraf latenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is die niet alsnog 60 cm in de co-sleeperstand? Of begrijp ik dat verkeerd? Mijn Duits is niet zo denderend..
Heel goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
55 idd, maar dan zouden we dat verlengstuk eraf latendaarmee moet je het ook vastmaken aan je bedframe en dat is uberhaupt al geen optie. Heb ze net in mijn beste duits gemaild om de buitenmaten van het frame
ja die van ons is op zich ook echt ruim zat, we hebben er nu bijv ook 3,5 meter PAX van 60 cm diep in, en een ladenkast, maar er zit een mega onhandige schouw in, waardoor het bed maar aan 1 kant kan, en het past momenteel allemaal nét.. dus ik zoek nu eigenlijk iets wat ik tussen het bed en de muur kan frottenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel goed.. Ik hoop dat het past!
Bij ons kan het in de breedte ook maar nét. Als we het bed helemaal tegen de linkermuur schuiven, past het ledikantje er aan de rechterkant nog bij met 3 cm over of zo. Maar dan wel een slaapkamer hebben van bijna 6,5 m in de lengte, hè..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |