Nah blauw is mooierquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Groen > lichtblauw.
En raad eens wat voor kleur ogen mijn vriendin heeft
Laat me raden, dat heb jij zelf?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:06 schreef -supergirl- het volgende:
lichtblauwe ogen en donkerbruin haar
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laat me raden, dat heb jij zelf?
Wit van de staarquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Groen > lichtblauw.
En raad eens wat voor kleur ogen mijn vriendin heeft
wat bedoel ik danquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Een goede vraag mijn waarde, alhoewel jij het anders bedoelt dan ik.
Loop jij over van de goede vragen, loop ik over van de overhaaste conclusies of is het een mix van beiden?quote:
Maar wel betreurenswaardig dat het haar baby is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar wel gefeliciteerd met de baby
en zijn babyquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar wel betreurenswaardig dat het haar baby is.
jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Loop jij over van de goede vragen, loop ik over van de overhaaste conclusies of is het een mix van beiden?
Ahasveros. Held.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
Om haar kutje te veroveren moet je er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Nee maar ook echt, ik wil dit even quoten om te beamen dat ik echt oprecht heel leuk voor je vindt dat je een vriendin met groene ogen hebt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee maar ook echt, ik wil dit even quoten om te beamen dat ik echt oprecht heel leuk voor je vindt dat je een vriendin met groene ogen hebt.
Oke eerlijk is eerlijk. Ze heeft wel iets weg van een oudere versie van mij.quote:
Groen is zooo 2013quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet groene ogen en bruin haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |