Ahasveros. Held.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
Om haar kutje te veroveren moet je er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Nee maar ook echt, ik wil dit even quoten om te beamen dat ik echt oprecht heel leuk voor je vindt dat je een vriendin met groene ogen hebt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee maar ook echt, ik wil dit even quoten om te beamen dat ik echt oprecht heel leuk voor je vindt dat je een vriendin met groene ogen hebt.
Oke eerlijk is eerlijk. Ze heeft wel iets weg van een oudere versie van mij.quote:
Groen is zooo 2013quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet groene ogen en bruin haar.
Hehe, eindelijk geef je het ook zelf toequote:Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke eerlijk is eerlijk. Ze heeft wel iets weg van een oudere versie van mij.
zij lijkt alleen wel donkere ogen te hebben?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent zo 2013
- een stuk of 20 jongens
Vrrklaarquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het is grappig want het is waar
Wickedmenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke ik neem mijn woorden terug, mijn bron is namelijk Wickedmen
Excuses
Ik pas mij niet aan de laatste trends aan, de laatste trends passen zich maar aan mij aan.quote:
Of die LV nektas met die gucci shoesquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef ecktebaas123 het volgende:
Ze vallen op geld. Of een dikke auto showen of een stapel geld voor dr neus tevoorschijn halen.
Hoi Supergirl. Ik zie dat je mijn naam genoemd hebt.quote:
Jij vuile oostblokkenslettetopickickerquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoi Supergirl. Ik zie dat je mijn naam genoemd hebt.
Ik wil dat je, je excuses aanbiedt en toegeeft dat je een slet bent, zo kunnen we sneller aan het probleem werken genaamd je vrijgevigheid.
Groetjes,
Wickedmen
niks mis met oostblokslettenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij vuile oostblokkenslettetopickicker
Klacht onteregt bevonden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij vuile oostblokkenslettetopickicker
En Oostblok trancequote:
Niet typen kunnenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klacht onteregt bevonden.
Verworpren.
Roemenen lijken heel erg op turkse/irakese vrouwenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:35 schreef Socios het volgende:
Het Midden Oosten verwarren met het Oostblok_!
wat is je mengeling danquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef MAHL het volgende:
Klacht is natuurlijk dat dat soort vrouwen of op een blonde kaaskop vallen of op een donkere gespierde neger, waardoor ik als mengeling van andere rassen daar natuurlijk geen enkele kans maak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |