Dus ik zo onlangs in het OV zitten, beetje *blablabla oninteressant gewauwel over ereader, 2083 manuscript, Chinese smartphones, etcetc*
In ieder geval, zag ik een paar rijen voor mij een interessant vrouwtjesexemplaar. En niet zomaar interessant

Mooie donkere haren, wat donkerder huid (nee geen zwarte, ik val niet op neegsters). Prima figuur. Maar wat mij vooral opviel waren haar ogen

Mooi groen, helemaal opvallend tussen haar donkere huid en haar... Echt, het was een magische combinatie
Naar wat ik schat was het een
Iranees Perzisch (ik vertik het om dat land Iran te noemen) meisje. Gelukkig geen al te orthodoxe Moslima (als ze dat al was), want ze had geen hoofddoek op. Desalniettemin zou ik me voor haar bekeren. En dat zegt wat.
Ja, het meisje in kwestie was misschien nog wel mooier dan Ziba, ook een leuk Midden-Oostbloksletje... En dat zegt wat

Klacht is natuurlijk dat dat soort vrouwen of op een blonde kaaskop vallen of op een donkere gespierde neger, waardoor ik als mengeling van andere rassen daar natuurlijk geen enkele kans maak.