Geloof me, ze bestaan. Ze leek er wel een beetje op. Al zou ik ze naast elkaar moeten zetten om te kiezen welke mooier was.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef Catch22- het volgende:
Mooier dan ziba heb ik ze niet gezien. Hoax dus
ooit in t echt gezien?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geloof me, ze bestaan. Ze leek er wel een beetje op. Al zou ik ze naast elkaar moeten zetten om te kiezen welke mooier was.
Maar ze bestaan! Al is dat inderdaad moeilijk te geloven.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef MAHL het volgende:
Ik ga volgende week gewoon opnieuw dezelfde tijd dat traject volgen. Hopelijk zit ze er weer
Nee helaas. Al waren we wel ooit dicht bij een meet maar toen speelde haar borderline weer op.quote:
Je hebt geen pics=saai topicquote:
Iedere pic die ik kan laten zien is minder mooi dan het meisje zelf dus dat gaat nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je hebt geen pics=saai topic
Waar is ze gebleven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zou liegen door het tegendeel te beweren.
enge freakquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef MAHL het volgende:
Ik ga volgende week gewoon opnieuw dezelfde tijd dat traject volgen. Hopelijk zit ze er weer
ik sprak haar wel eens op facebook maar daar kan ik haar niet meer vinden.quote:
Niet. Ik weet zelfs dat ze géén slet is. Is ze veel te mooi en classy voor.quote:
Uit het forum, maar niet uit ons hart.quote:
Dat doe ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:35 schreef Socios het volgende:
Het Midden Oosten verwarren met het Oostblok_!
?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef MAHL het volgende:
(ik vertik het om dat land Iran te noemen)
Eigenlijk had dat wel gemoeten he. Ik heb een geroot Android apparaat dus kan ik gewoon heel onopvallend zonder geluid en licht enzo een foto maken. En een enge creep ben ik toch al dus kan dit er ook wel weer bij.quote:
Als Perzië was het een gigantisch wereldrijk, veroverden de halve wereld en slaagden er bovendien in om het ook nog eens te besturen en onder controle te houden. Prima zaken gedan mbt wegenaanleg, bureaucratisering, en de mensen daar waren over het algemeen vrij en blij qua religie etc.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |