Wat is hier precies speculatief aan dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dit is speculatief, heeft niets met feiten te maken en voegt niks toe
Dat hangt van de wandelsnelheid af natuurlijk, maar 5 km lijkt mij redelijk hoewel iets langer ook zou kunnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Dus in een straal van 5km rondom de quebrada. Zeg ik dat goed?
Prima overzicht, maar het geluid kan wel uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima overzicht en leuke achtergrondmuziek.
spontaan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:14 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Wat is hier precies speculatief aan dan?
Heb je de bronnen gezien? Door de ouders zo omschreven. Heb ik niet verzonnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:16 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
spontaan?
vooruitdenken?
Hoe kom je daarbij?
Klopt , bovenop de Mirador wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:16 schreef Domnivoor het volgende:
In Panama worden noodoproepen door alle zendmasten aangenomen.
Bovenop de Mirador sta je binnen het bereik van minstens vier zendmasten. Alleen als die allemaal uitvallen kun je geen noodoproep doen.
Nee dat klopt. Alleen op de top, en alleen bij noodoproepen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:20 schreef jackie12 het volgende:
Klopt , bovenop de Mirador wel.
Maar ik moet t even opzoeken maar ergens werd ook gezegd dat er niet constante dekking is op de Pianista.
Nou ja, ze hadden zich goed ingelezen voor ze aan de hike begonnen, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De mirador is normaal het eindpunt van de el pianista trail. Je kan wel doorlopen maar zoals ik al zei doet eigenlijk niemand dat zonder gids. Maar kan zijn dat ze dat niet wisten.
Za zei dit al.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:20 schreef Bozoe het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is besproken in een van de eerste topics maar Eileen heeft dus de ouders van Lisanne gebeld om te vertellen dat ze al vermist waren.
Tijdens dit telefoongesprek vraagt ze "Hello is this Lisanne?".
Dit was in de nacht van woensdag op donderdag, terwijl Feliciano al bij de politie was geweest om een melding te maken van vermissing.
Ik vind het nogal apart dat ze niet eerst belt (alvorens uit te gaan van een vermissing) naar het telefoonnummer waarvan zij vermoedt dat het van Lisanne is?
ja die scenario's hebben we allemaal al doorlopen. Niets mis mee, maar we zetten nu de feiten opnieuw op een rijtjequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef Chazr het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden zich goed ingelezen voor ze aan de hike begonnen, toch?
Wat nou als ze op de Mirador mensen (die ze misschien al kenden?) zijn tegengekomen die hen hebben overgehaald verder te lopen?
Volgens de reconstructie hadden ze de rivier niet kunnen bereiken dezelfde dagquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef Geruisloos het volgende:
Als er geen derden in het spel zijn van de vermissing, dan is het een feit dat ze zijn doorgelopen tot aan de rivier. Correct?
Ze hadden toch een afspraak met hem en Eileen om op pad te gaan? Dan is het niet zo gek dat hij bij hun hostel was. Echter is het wel apart dat het niet in die Eileen is opgekomen om het nummer te bellen waarvan zij dacht dat het van Lisanne was, maar wel direct overgaan tot het doen van aangifte vermissing.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Za zei dit al.
Als de meiden niet op kwamen dagen dan zal F K en L wel -tig keer gebeld hebben.
Het is niet bekend of dat gebeurd is maar is nergens beschreven.
Als ik gids zou zijn zou ik eerst bellen en daarna pas naar het hostel toe gaan.
Dat zou dan betekenen dat ze dag op dag, of 's nachts, zijn doorgelopen als er geen derden betrokken zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Volgens de reconstructie hadden ze de rivier niet kunnen bereiken dezelfde dag
o sorryquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja die scenario's hebben we allemaal al doorlopen. Niets mis mee, maar we zetten nu de feiten opnieuw op een rijtje
hebben we het heel lang over gehad en is niet 100% zeker te zeggen. Maar je moet ergens van uit gaan om te beginnen. Is wel door mensen hier met de stand vd zon vergeleken en zou kloppenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef 11en30 het volgende:
Gaan jullie er vanuit dat de tijd op de camera in de settings is aangepast?
Yesquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat ze dag op dag, of 's nachts, zijn doorgelopen als er geen derden betrokken zijn.
Ze hadden niet afgesproken bij hun hostel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ze hadden toch een afspraak met hem en Eileen om op pad te gaan? Dan is het niet zo gek dat hij bij hun hostel was. Echter is het wel apart dat het niet in die Eileen is opgekomen om het nummer te bellen waarvan zij dacht dat het van Lisanne was, maar wel direct overgaan tot het doen van aangifte vermissing.
Oke. Het gaat mij juist om de periode na dat ze wisten dat Kris en Lisanne vermist waren. Ik vind het gewoon apart dat die Eileen niet besluit om eerst te bellen maar wel direct aan F. verteld dat je in Duitsland pas na 24 uur aangifte van vermissing kan doen. Het lijkt mij toch dat je eerst even belt, wellicht lagen ze ergens hun roes uit te slapen en was het geen vermissing.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ze hadden niet afgesproken bij hun hostel.
Ze kwamen ergens niet opdagen.(waar weet ik niet)
Toen zijn F en Eileen naar het hostel gereden en hebben ze naar mijn weten niet gebeld.
(correct me if I'm wrong maar zo was t volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |