SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Jammer, ik had gehoopt op een leuk centraal. Discussies over geld en zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, denk te vermoeiend voor de inwoners![]()
![]()
B en Joey hebben weinig gepreksonderwerpen, dus maar even over wat Isa gezegd heeft en of Joey nog iets gezegd heeft en wat Isa dan weer gezegd heeft etc. etc. En weer verder over de emoties van Joey. Of beter: het gebrek daar aan.![]()
![]()
Ruud wel, die heeft verstand van heel veel zaken, een van de hoogopgeleiden die uitgezocht zijn voor die programma.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Ruud is een kunstkenner, dat weten we allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die is er morgen, vandaag niet omdat ze BenB gasten hebben, dan gebeurt dat nooit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt op een leuk centraal. Discussies over geld en zo.![]()
IK heb het 5 minuten volgehouden, wat een stram gesprek, nou ja gesprek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Mirjam152 het volgende:
B en Joey hebben weinig gepreksonderwerpen, dus maar even over wat Isa gezegd heeft en of Joey nog iets gezegd heeft en wat Isa dan weer gezegd heeft etc. etc. En weer verder over de emoties van Joey. Of beter: het gebrek daar aan.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zamel momenteel geld in voor een vliegtuigje met een zelfmoordterrorist om Billy de crackjunk aan te vallen, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
TS, ben jij een Ruud-sopper? Gezien je TT's?![]()
![]()
morgen als het goed is, zo snel mogelijk als de b en b gasten vertrokken zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt op een leuk centraal. Discussies over geld en zo.![]()
Wat ze eigenlijk wil weten, mevrouw Joey is geen relatiemateriaal voor mij, wat voel je voor mij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Mirjam152 het volgende:
B en Joey hebben weinig gepreksonderwerpen, dus maar even over wat Isa gezegd heeft en of Joey nog iets gezegd heeft en wat Isa dan weer gezegd heeft etc. etc. En weer verder over de emoties van Joey. Of beter: het gebrek daar aan.
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Denk dat hij het wel leuk vind, want hij gaat zelf steeds met haar zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zit die LauB nu weer te vissen. Wat is dat wijf toch vermoeiend. Zeg gewoon wat je van hem wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan is ze weer bang voor afwijzing enzo. Hoe denkt ze dat het aantrekkelijk is om over Joey's vermeende tekortkomingen te hebben???quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zit die LauB nu weer te vissen. Wat is dat wijf toch vermoeiend. Zeg gewoon wat je van hem wil.
En verder over wat Colinda heeft gedaan en gezegd.![]()
neusvretertjes? zoiets als de schuimpbellaas maar dan minder lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
TS, ben jij een Ruud-sopper? Gezien je TT's?... en huiver mee![]()
Het is echt zoeken naar gesprekstof.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het 5 minuten volgehouden, wat een stram gesprek, nou ja gesprek.![]()
B&B gasten komen altijd op de meest ongelukkige tijden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Die is er morgen, vandaag niet omdat ze BenB gasten hebben, dan gebeurt dat nooit.![]()
![]()
Wil je ook geld doneren voor het vliegtuigje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
neusvretertjes? zoiets als de schuimpbellaas maar dan minder lekker![]()
Maar het leidt vooralsnog nergens toe, of is dat juist de bedoeling? Just friendsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij het wel leuk vind, want hij gaat zelf steeds met haar zitten.![]()
![]()
Het is echt verschrikkelijk, vooral die LauraBorderline.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is echt zoeken naar gesprekstof.![]()
Is die oven al klaar?![]()
Leuk hè, zo'n wijf dat je wil veranderen voor dat je een überhaupt al een relatie hebt. 'Wat zit je goor te boeren, wat zit je vies nagels te bijten.'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik ben benieuwd of Isa om 10 uur kan gaan oefenen, dat niet weer die mafkees ineens achter de pc zit.![]()
Alsof mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar het leidt vooralsnog nergens toe, of is dat juist de bedoeling? Just friendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker een stram gesprek, maar om nou naar een Ruud te kijken die aan het darten is, dat tart mij te veel. Zet de streams maar weer uit denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het 5 minuten volgehouden, wat een stram gesprek, nou ja gesprek.![]()
![]()
Ze zetten daar alleen maar mannen zonder ballen inquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk hè, zo'n wijf dat je wil veranderen voor dat je een überhaupt al een relatie hebt. 'Wat zit je goor te boeren, wat zit je vies nagels te bijten.'![]()
![]()
'Ohhh JOE hou op, dit kan echt niet, als je ooit een vriendin krijgt ... 'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En binnen een paar dagen na het vertrek van Rienk is in Utopia precies hetzelfde probleem ontstaan als bij een hoop bedrijven; drie "managers" (Gio, Joey en Mark), vertellen degenen die het werk feitelijk doen hoe ze het maar anders moeten doen als ze er meer aan over willen houden....![]()
Wel mooi om te zien hoe LauB zichzelf aanbiedt en Joey daar fijn gebruik van maakt, ik geef hem groot gelijk maar denk niet dat ze verder bij hem zal komen als Marije![]()
![]()
Lau heeft een keer seks gehad met iemand die vreemde geluiden maakte, dus daarom zegt ze steeds dat Joey dingen niet mag. Stel voor dat ze ooit nog seks gaan hebben, dan weet hij alvast wat hijwel en niet mag doen. Wat was Marije toch makkelijk![]()
![]()
Ze geeft net wel iets te duidelijk aan dat ze eigenlijk niet van de one-night-stands isquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef Flow3r het volgende:
Wel mooi om te zien hoe LauB zichzelf aanbiedt en Joey daar fijn gebruik van maakt, ik geef hem groot gelijk maar denk niet dat ze verder bij hem zal komen als Marije
Dus Joey..zet dat maar uit je hoofd..![]()
En ondertussen breeduit vertellen hoe makkelijk ze te neuken is met een borrel op door iemand die ze helemaal niet aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze geeft net wel iets te duidelijk aan dat ze eigenlijk niet van de one-night-stands is
Dus Joey..zet dat maar uit je hoofd..Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Marije zei niet veel, kon blijkbaar lekker koken en was in de buurt als hij weer een uurtje over had om te zoenen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
Lau heeft een keer seks gehad met iemand die vreemde geluiden maakte, dus daarom zegt ze steeds dat Joey dingen niet mag. Stel voor dat ze ooit nog seks gaan hebben, dan weet hij alvast wat hijwel en niet mag doen. Wat was Marije toch makkelijkWees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
B: "Ik ben niet van de one-night-stands hoor. Zo ben ik helemaal niet. Maar pas geleden had ik er één .... ik had een borrel te veel op ... het was mij niet meer zo helder. Ik kijk 's ochtends naast mij, ligt die vent daar nog. Hij wilde douchen, nou, ik zeg: nog niet misschien.... etc."
En toen heeft ze hem weggestuurd, heel stoer. Ze is niet eens haar bed uitgekomen.
Joey: "Maar je hebt wel met hem liggen kezen?"![]()
Echt hequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ondertussen breeduit vertellen hoe makkelijk ze te neuken is met een borrel op.![]()
![]()
En net probeerde ze indruk te maken met een stoer verhaal, maar Joey vond het niet zo netjes en hop ze pakt weer inquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ondertussen breeduit vertellen hoe makkelijk ze te neuken is met een borrel op door iemand die ze helemaal niet aantrekkelijk vindt.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En net probeerde ze indruk te maken met een stoer verhaal, maar Joey vond het niet zo netjes en hop ze pakt weer in![]()
![]()
B: "Ik heb mij heel onaardig gedragen. Zo ben ik helemaal niet, daar hou ik ook niet van."
Nee, daarom vertelt ze het voor de zoveelste keer (want ik kende dit verhaal al) en zodat lekker veel mensen het horen.
Joey: "Een one-night-stand ... ik moet er niet aan denken joh."![]()
Meiden die dit hoog en laag ontkennen zijn de ergste, mannen ook maar die mogen dat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Mirjam152 het volgende:
B: "Ik heb mij heel onaardig gedragen. Zo ben ik helemaal niet, daar hou ik ook niet van."
Nee, daarom vertelt ze het voor de zoveelste keer (want ik kende dit verhaal al) en zodat lekker veel mensen het horen.
Joey: "Een one-night-stand ... ik moet er niet aan denken joh."![]()
![]()
Mooi hè. Maar ze gaat niet naar parenclubsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En net probeerde ze indruk te maken met een stoer verhaal, maar Joey vond het niet zo netjes en hop ze pakt weer in![]()
![]()
En heerlijk die stiltes die zo af en toe vallen... nu proberen we het met stoeien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi hè. Maar ze gaat niet naar parenclubs![]()
![]()
Nee ze doet zeker een dave roelvinkje, zie ik haar wel voor aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi hè. Maar ze gaat niet naar parenclubs![]()
Oh, haar broek gaat al uit.![]()
![]()
Joey! Niet doen! Mijn broek zakt er gewoon van af!
Je maakt helemaal een seksloos geval van me.
Wat wil je nu horen, meisje?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
She fell and landed on his dick.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Mirjam152 het volgende:
O jé, LauB d'r broek zakt helemaal af, hihihihihihihihihihihihihih![]()
![]()
Ik snap er niks meer van. En weer spreekt ze hem bestraffend toe, nu weer over dat hij René niet mag plagen. Aantrekkelijke partij, die LauB.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey! Niet doen! Mijn broek zakt er gewoon van af!
Je maakt helemaal een seksloos geval van me.
Wat wil je nu horen, meisje?![]()
Joey mag René van B niet in de zeik nemen, zeker niet als er 20 jaar leeftijdsverschil tussen zit.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Getverdemme staat Ruud nu in de douche te plassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als hij een harde had is die nu wel weer weg.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Baconbus het volgende:
Wat kan dat wijf zagen. Komt geen eind aan.![]()
![]()
Over billy heen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme staat Ruud nu in de douche te plassen![]()
![]()
Eerst heeft Joey geen emoties. Nu mag hij René weer niet pesten. Hij doet ook nog eens vies.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
LauB de het voor Rene op neemt, zo stoot je Joey wel af...
Nou, dat is wel liefde.![]()
Wat een belachelijke redenatie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey mag René van B niet in de zeik nemen, zeker niet als er 20 jaar leeftijdsverschil tussen zit.wooblabalurg![]()
Joey pareert mooi: René neemt anderen in de zeik áchter hun rug om.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Krijgen ze bij de entree dat puntje allemaal mee als script ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey mag René van B niet in de zeik nemen, zeker niet als er 20 jaar leeftijdsverschil tussen zit.![]()
![]()
Heb het ook een keer gedaan, wist alleen zijn voornaam en daarna nooit meer gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:22 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Meiden die dit hoog en laag ontkennen zijn de ergste, mannen ook maar die mogen dat.
Was hartstikke leuk.
Utopia!![]()
Hij mag ook al geen grapjes maken, shit wat een eng wijf.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Eerst heeft Joey geen emoties. Nu mag hij René weer niet pesten. Hij doet ook nog eens vies.
Nou, dat is wel liefde.
RUN JOEY RUN![]()
![]()
ja, en langduriger dan joey deedquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey pareert mooi: René neemt anderen in de zeik áchter hun rug om.![]()
Joey:" Als ik weet dat hij mensen in een kwaad daglicht stelt......."
"En hij zegt: Luister je mag geen grapjes maken over mij maar ik mag het wel over een ander".....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goed gedaan toch, je moet ook nooit je naam zeggen want stel je voor baby's enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Heb het ook een keer gedaan, wist alleen zijn voornaam en daarna nooit meer gezien.
Was hartstikke leuk.![]()
Hoe reageerde ze daar op?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey pareert mooi: René neemt anderen in de zeik áchter hun rug om.![]()
Sinds wanneer mogen we meeluisteren met Ruud en Billy onder de douche?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze vroeg of dat over het roddelen ging en dat hij daar nu rekening mee houdt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ssssssttttttt misschien een foutjequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef snetje het volgende:
Sinds wanneer mogen we meeluisteren met Ruud en Billy onder de douche?![]()
Ik durf niet te switchen. Als het boeiend is, deel dan evenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ssssssttttttt misschien een foutje![]()
![]()
Is alweer wegquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ssssssttttttt misschien een foutje
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
LauraB tegen Joey: Til er niet zo zwaar aan!
Die vieze tokkelende kut snapt er echt helemaal niks van, al vanaf het begin niet.
wooblabalurg![]()
joey moet rekening houden met rene, en er niet zo zwaar aan tillen
joey zegt dat hij zelf niet zo moeilijk moet, dat rene zanikt en zeurt en bang isd zijn reputatie kwijt te raken![]()
Mooi he hoe ze continu omwisselt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:29 schreef Mirjam152 het volgende:
Hahahaha, en nu mag Joey er niet zo zwaar aan tillen, van B.
Terwijl juist René er zwaar aan tilde.![]()
In ieder geval heeft Joey René goed door, nu de rest nog. Allemaal 3 stemmen op 'm.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vroeg of dat over het roddelen ging en dat hij daar nu rekening mee houdt.![]()
![]()
Billy onder de douche: Hoi Ruud heb je weer tijd voor me?![]()
Incluis acteerstem.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Incluis acteerstem.![]()
![]()
B: "Jij hebt je prima gedragen hier. Nou ja, behalve met vrouwen. Daar kun je gewoon niet mee omgaan."
En nu komt er nog meer kritiek. Wordt ze daar geil van ofzo?![]()
Wat een dom schaap, waarom zou Joey rekening moeten houden met René.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef Ransjih het volgende:
joey moet rekening houden met rene, en er niet zo zwaar aan tillen
joey zegt dat hij zelf niet zo moeilijk moet, dat rene zanikt en zeurt en bang isd zijn reputatie kwijt te raken![]()
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Mirjam152 het volgende:
B: "Jij hebt je prima gedragen hier. Nou ja, behalve met vrouwen. Daar kun je gewoon niet mee omgaan."
En nu komt er nog meer kritiek. Wordt ze daar geil van ofzo?![]()
![]()
Die heeft weer te weinig aandacht van haar verloofde gekregen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Incluis acteerstem.![]()
Geen streams op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
Bagger streams voor een vrijdagavond..![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat ze haar al vanaf januari hebben lopen brainwashen, anders kan ze nooit zoveel dingen zo fout zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Mirjam152 het volgende:
En nu komt er nog meer kritiek. Wordt ze daar geil van ofzo?wooblabalurg![]()
Omdat Joey misschien zijn script niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef snetje het volgende:
Sinds wanneer mogen we meeluisteren met Ruud en Billy onder de douche?![]()
Hoe LauB voor Rene in de bres springt.
Misschien kan ze beter met hem gaan schommelen.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
'O ja sorry, ben je wel 'quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
billy : zoek het zelf uit, boeie... je bent geen kleuterOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
B over Marije en dat Joey misbruik van haar heeft gemaakt. En dat vindt ze niet netjes.
Zou ze denken dat als ze Joey kleiner maakt, hij naar haar toe komt kruipen ofzo? Dat hele gedoe over Marije boeit die B. voor geen meter. Maar ze heeft weer even een onderwerpje.![]()
Haha, die stilte die er valt nadat Joey zegt dat hij er niet van gediend is als vrouwen van hem eisen dat hij zegt of hij ze leuk vindt![]()
![]()
B: Je moet ook helemaal zelf weten hoe je dat doet, het is mijn zaak ook helemaal niet.![]()
Ze gaat Joey geen thee meer geven, ze gaat niet meer rennen.
Wat een wijf.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ook, jammer alleen dat hij uberhaupt zoveel aandacht aan die LauB geeft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef Peace99 het volgende:
Vindt Joey echt wel vaak scherp reageren hoor. Ik mag 'm wel![]()
Wat een gejengel om aandacht.
HAHAHAHAOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef Peace99 het volgende:
Vindt Joey echt wel vaak scherp reageren hoor. Ik mag 'm wel![]()
![]()
MOET gevenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook, jammer alleen dat hij uberhaupt zoveel aandacht aan die LauB geeft.![]()
![]()
Wat een mens zeg die Billy, die doet echt of Ruud haar kind is of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou er haar op zitten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
LauraB zet nog net haar kut niet in de uitverkoop. En nog op TV ook, wat een hoertje.
Nou eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
LauraB zet nog net haar kut niet in de uitverkoop. En nog op TV ook, wat een hoertje.![]()
tv momentje , slecht geacteerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom wil Bil opeens niks meer met Ruud doen? Waar is ze nu weer boos over?![]()
Billy doet net alsof er niks is. Goede actrice. Heus!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Manmagnet.
Waarom heb je eigenlijk verkering met mij?
Godverdomme, deze scene is al 100 keer geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat besluit de zenderkamer..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Cactus1 het volgende:
Bil en Ruud hebben dus weer verkering? Wanneer is dat weer besloten![]()
Ruzie nr. ........................ Niet meer te tellen. Hier word je echt niet goed van Graag andere streams Niet Die 2 maar ook niet die 2 op de schommel![]()
Billy crackjunk lacht hem uit als hij zegt dat ze knap is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een eigenschap die je leuk vindt ...
Je hebt mooie ogen.
Curiosity cultured the cat
Marije is niet geslaagd, Charlotte niet, en nu probeert deze grijze muis van een LauraB Joey verliefd te maken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een gejengel om aandacht.
HAHAHAHAUtopia!![]()
Ze hebben geen ruzie hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef maryo55 het volgende:
Ruzie nr. ........................ Niet meer te tellen. Hier word je echt niet goed van Graag andere streams Niet Die 2 maar ook niet die 2 op de schommel![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef Copycat het volgende:
Een eigenschap die je leuk vindt ...
Je hebt mooie ogen.
![]()
wooblabalurg![]()
![]()
Waarom zijn Ruud en Billy op stream?Neem ze op voor de uitzending die kijk ik toch niet, maar waarom op stream als je weet dat streamers dat helemaal niet op prijs stellen.
![]()
![]()
Jij bent bijna nooit boos op mij.Curiosity cultured the cat
billy baalt denk ik dat ruud veel met anderen omgaat, dan doet ze bozig
als ruud bij haar is doet ze lievig![]()
Luchttoevoer afknellen tot ze bewusteloos raakt, niks mis mee, prettiger voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:43 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ruud billy gewoon mag slaan daar, zonder gevolgen.wooblabalurg![]()
Lol, is dat Ivan in de douche?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
Manmagnet ... Wie wil er nu niet over zo'n wijf heen... kotsen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik doe wel alsof ik alles leuk en goed vind, maar van binnen kook ik.Curiosity cultured the cat
Ja ze moet wel definitief uitgeschakelt zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Luchttoevoer afknellen tot ze bewusteloos raakt, niks mis mee, prettiger voor iedereen.
Ruud deed wel een goed grapje.![]()
![]()
Ik wil wel schrijven aan de RLS van Ruud en Billy.
"Ruuhuut, kom nou!"
"Ja schatje, ik kom zo."
"Wat ben je aan het doen dan?"
"Dat weet ik niet zo."
"Kom nou hie-ier."
"Ik kom zo, even de caravan in brand steken."![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ruuhuut, kom nou!"
"Ja schatje, ik kom zo."
"Dat weet ik niet zo."
"Kom nou hie-ier."
"Ik kom zo, even de caravan in brand steken."![]()
![]()
Kan iemand die microfoon grof, ja grof, rectaal inbrengen bij één van debielen die er de hele avond al doorheen aan het blèren zijn.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ruuhuut, kom nou!"
"Ja schatje, ik kom zo."
"Dat weet ik niet zo."
"Kom nou hie-ier."
"Ik kom zo, even de caravan in brand steken."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.![]()
Ik mag daar nog wel op maar vanaf april niks meer zeggen op de chat of iets schrijven op de site. En ik scheld niet eens, beetje zoals hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij ook al een ban op de streams ?
Ik mag van ome John er ook al niet meer op ..Utopia!![]()
Ik post de foto van charmante billy maar niet meer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef asini het volgende:
Marjet: ik heb geen makeup meer op, nu ben ik lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Manmagnet ... Wie wil er nu niet over zo'n wijf heen... kotsen?
maal 1000
Werewolf![]()
Nee, zo krijg je Billy mooi op de kast. GA DOOR RUUD!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
Kan iemand die microfoon grof, ja grof, rectaal inbrengen bij één van debielen die er de hele avond al doorheen aan het blèren zijn.![]()
![]()
Eigenlijk is het gewoon tijd voor een jong, leuk, goodlooking, beetje fragiel tiepje/meisje/meisje in de loods, net 20, grappig, knap............en alle mannen met hormoonstress!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Marije is niet geslaagd, Charlotte niet, en nu probeert deze grijze muis van een LauraB Joey verliefd te maken?![]()
Er was een tijd terug een leuk meisje in de B&B of eten bij Vanes, hoogblond a la Billy, tenger, met een hoedje, scheef haar.............dat is wel wat voor het manvolk!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
Kan iemand die microfoon grof, ja grof, rectaal inbrengen bij één van debielen die er de hele avond al doorheen aan het blèren zijn.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
'Onder dat mooie lichaam zit ook nog een mooi innerlijk, je bent een magneet en je trekt alle mannen aan.'
Heren, u hoort het.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, ik mag er wel op, maar de streams willen op het moment niet laden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik mag daar nog wel op maar vanaf april niks meer zeggen op de chat of iets schrijven op de site. En ik scheld niet eens, beetje zoals hier.
Schijnt iets bij KPN te zijn ofzo.![]()
Ik krijg eerder nachtmerries.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
'Onder dat mooie lichaam zit ook nog een mooi innerlijk, je bent een magneet en je trekt alle mannen aan.'
Heren, u hoort het.![]()
![]()
LauraB is toch al 27?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon tijd voor een jong, leuk, goodlooking, beetje fragiel tiepje/meisje/meisje in de loods, net 20, grappig, knap............en alle mannen met hormoonstress!![]()
Er was een tijd terug een leuk meisje in de B&B of eten bij Vanes, hoogblond a la Billy, tenger, met een hoedje, scheef haar.............dat is wel wat voor het manvolk!Utopia!![]()
Ik heb ook kpn heb nergens last van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, ik mag er wel op, maar de streams willen op het moment niet laden.
Hmm, vreemd ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef DeboraBora het volgende:
[..]
Ik heb ook kpn heb nergens last van.
Nou ja, kijk hier dan wel wat er daar gebeurd.![]()
LauB moet gewoon weg! Stookneus!quote:
Ik bedoel gewoon een leuk, knap, fris, schattig, petite jong meisje van net 20!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ze heeft een zwaar leven als matras achter de rug.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Waarom, in vredesnaam, is Bil zo lelijk?![]()
ik vlieg er ook steeds afquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kees Prins is er ook weer vanavond.![]()
![]()
Schijt de beer in het woud?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Waarom, in vredesnaam, is Bil zo lelijk?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Zal wel genetisch zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Waarom, in vredesnaam, is Bil zo lelijk?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:52 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ze heeft een zwaar leven als matras achter de rug.![]()
![]()
Geboren entertainer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Mirjam152 het volgende:
Het havo-niveau knalt er af.
[ afbeelding ]Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Is dat een spreekwoord?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Schijt de beer in het woud?![]()
En ze denkt dat ze alleen lelijk is zonder makeupquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Waarom, in vredesnaam, is Bil zo lelijk?![]()
![]()
![]()
![]()
Billy kan er niets aan doen dat ze zo lelijk is, maar aan die kameleon houding van haar wel. Maar dat wil ze niet, hoor haar nog zo zeggen: ik heb ALLES er voor over om actrice te kunnen worden.
Ik kom op een punt dat ik denk: word actrice, laat ons met rust!Utopia!![]()
UPC hier en ze doen bij mij ook moeilijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Schijnt iets bij KPN te zijn ofzo.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Niet echt, het is net als vragen: Lust een koe gras?quote:
De bekende weg..............
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ja aub.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Haropro het volgende:
Billy kan er niets aan doen dat ze zo lelijk is, maar aan die kameleon houding van haar wel. Maar dat wil ze niet, hoor haar nog zo zeggen: ik heb ALLES er voor over om actrice te kunnen worden.
Ik kom op een punt dat ik denk: word actrice, laat ons met rust!![]()
En om een of andere mysterieuze redenen is het leuk om alles met een heel gaar Amsterdams accent na te doen.wooblabalurg![]()
Mensensmokkel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Colinda wil een vluchtelingenlijn op gaan zetten.![]()
Mensenhandel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Colinda wil een vluchtelingenlijn op gaan zetten.![]()
![]()
Ah, oké.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Niet echt, het is net als vragen: Lust een koe gras?
De bekende weg..............![]()
Hier KPN en ze doen het weerquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Rica het volgende:
[..]
UPC hier en ze doen bij mij ook moeilijk.![]()
![]()
Does the bear shit in the woods and wipe its ass with a fluffy, white rabbit?quote:Curiosity cultured the cat
De rabbit is in dit geval Marjet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Does the bear shit in the woods and wipe its ass with a fluffy, white rabbit?![]()
Er komt een neger bij de kassa. SLOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Er komt een neger bij de kassa. SL![]()
![]()
Hoort bij de grap.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Killer bunny.quote:Curiosity cultured the cat
Ja, dat mag niet hè.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
Waarom doen ze gelijk een SL, ik dacht dat dat SBS-niveau was.![]()
![]()
Wat is daar nu weer racistisch aan. Een neger mag toch ook gewoon bij de kassa komen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef Haropro het volgende:
Ruud met racistische grap: Komt een neger bij de kassa en SL.![]()
![]()
they took our jobs enzoquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
Waarom doen ze gelijk een SL, ik dacht dat dat SBS-niveau was.![]()
![]()
Goeie handel mensensmokkelquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Colinda wil een vluchtelingenlijn op gaan zetten.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
SL is censuurquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef Haropro het volgende:
Ruud met racistische grap: Komt een neger bij de kassa en SL.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef asini het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer racistisch aan. Een neger mag toch ook gewoon bij de kassa komen..
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Mag die neger niet naar de kassa om af te rekenen?![]()
Ik ga hem niet uitleggen hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef asini het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer racistisch aan. Een neger mag toch ook gewoon bij de kassa komen..Utopia!![]()
Kan ze wel beter gipsy's gaan verkopen, aangezien ze maar 300 per " project" mag houden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie Collie de zakenvrouw er voor aan.![]()
![]()
Zou Ruud nou streng toegesproken zijn??
Het wordt overigens tijd voor scheten laten in de microfoon.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Mirjam152 het volgende:
Zou Ruud nou streng toegesproken zijn??
Het wordt overigens tijd voor scheten laten in de microfoon.![]()
![]()
Ja, ze MOGEN gewoon NIET afrekenenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk waar de criminaliteit vandaan komt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, ze MOGEN gewoon NIET afrekenen![]()
![]()
Precies, wat vreselijke streams. Ik ga t.v kijken tot morgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, ze MOGEN gewoon NIET afrekenen
Utopia!![]()
Zo dan, daar staat ze niet op haar best opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het leuk om lelijke caps te maken en het is bij Billy bijna altijd raak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze is zoooooooooooooooooooooooooooooooo lelijk. Minstens.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze is zoooooooooooooooooooooooooooooooo lelijk. Minstens.![]()
![]()
Hij is zijn comedy avond voor aan het bereiden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
Mark geniet van zijn appeltje en dat is te horen ..![]()
![]()
Ik zit ondertussen de voice te kijken, maar volgens mij legt ruud het behoorlijk af tegen Joey qua grappen he?![]()
lol, Joey is best grappig in zijn imitatie van Billy en Nico....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ruud is gewoon niet leuk. Simpel toch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef Annelies1980 het volgende:
Ik zit ondertussen de voice te kijken, maar volgens mij legt ruud het behoorlijk af tegen Joey qua grappen he?![]()
Ik zag deze vanmiddag ook al, maar nu valt het me pas op dat Isa nu dus alles van de planning gedaan heeft maar de anderen moeten alles nog regelen? hahaha dat wordt dus wat:)quote:![]()
Ruud kan nooit waardering opbrengen als iemand anders echt grappig is. Je ziet 'm dan bedreigd en beteuterd kijken.
wooblabalurg![]()
![]()
Ivan er niet bij ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen op stream 1
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: