Zeker een stram gesprek, maar om nou naar een Ruud te kijken die aan het darten is, dat tart mij te veel. Zet de streams maar weer uit denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het 5 minuten volgehouden, wat een stram gesprek, nou ja gesprek.
Ze zetten daar alleen maar mannen zonder ballen inquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk hè, zo'n wijf dat je wil veranderen voor dat je een überhaupt al een relatie hebt. 'Wat zit je goor te boeren, wat zit je vies nagels te bijten.'
Ze geeft net wel iets te duidelijk aan dat ze eigenlijk niet van de one-night-stands isquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef Flow3r het volgende:
Wel mooi om te zien hoe LauB zichzelf aanbiedt en Joey daar fijn gebruik van maakt, ik geef hem groot gelijk maar denk niet dat ze verder bij hem zal komen als Marije
En ondertussen breeduit vertellen hoe makkelijk ze te neuken is met een borrel op door iemand die ze helemaal niet aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze geeft net wel iets te duidelijk aan dat ze eigenlijk niet van de one-night-stands is
Dus Joey..zet dat maar uit je hoofd..
Marije zei niet veel, kon blijkbaar lekker koken en was in de buurt als hij weer een uurtje over had om te zoenen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
Lau heeft een keer seks gehad met iemand die vreemde geluiden maakte, dus daarom zegt ze steeds dat Joey dingen niet mag. Stel voor dat ze ooit nog seks gaan hebben, dan weet hij alvast wat hijwel en niet mag doen. Wat was Marije toch makkelijk
Echt hequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ondertussen breeduit vertellen hoe makkelijk ze te neuken is met een borrel op.
En net probeerde ze indruk te maken met een stoer verhaal, maar Joey vond het niet zo netjes en hop ze pakt weer inquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ondertussen breeduit vertellen hoe makkelijk ze te neuken is met een borrel op door iemand die ze helemaal niet aantrekkelijk vindt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En net probeerde ze indruk te maken met een stoer verhaal, maar Joey vond het niet zo netjes en hop ze pakt weer in
Meiden die dit hoog en laag ontkennen zijn de ergste, mannen ook maar die mogen dat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Mirjam152 het volgende:
B: "Ik heb mij heel onaardig gedragen. Zo ben ik helemaal niet, daar hou ik ook niet van."
Nee, daarom vertelt ze het voor de zoveelste keer (want ik kende dit verhaal al) en zodat lekker veel mensen het horen.
Joey: "Een one-night-stand ... ik moet er niet aan denken joh."
Mooi hè. Maar ze gaat niet naar parenclubsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En net probeerde ze indruk te maken met een stoer verhaal, maar Joey vond het niet zo netjes en hop ze pakt weer in
En heerlijk die stiltes die zo af en toe vallen... nu proberen we het met stoeien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi hè. Maar ze gaat niet naar parenclubs
Nee ze doet zeker een dave roelvinkje, zie ik haar wel voor aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi hè. Maar ze gaat niet naar parenclubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |